ja hetzelfde als bij jullie.. nog geen half uur en was erg leuk!! ff update van Pietertje.. hebben net te horen gekregen dat zijn gezichtje zowiezo niet meer de oude wordt, zijn teveel breuken en ze moeten er rekening mee houden dat hij nooit meer de oude zal worden.. wat vind ik dit erg.. zeker als ik naar z'n foto kijk of naar Gelani.. wat erg.. er is niks ergers als dat er iets is met je kind..
He meiden! Sorry heb echt geen tijd om alles bij te lezen dus reageer alleen ff op de dingen die ik toevallig heb gezien.. Ten eerste natuurlijk: Miracle GEFELICITEERD!! Nik/ Honey/ Miracle/ Youngmom; hoe gaat het met de babies in jullie buik? Alles nog bij iedereen rustig? Perry; hoe gaat ie met jou? Alweer wat minder last van je rug? Won; Jeej 6 kilo alweer, Jaimy moet de 15e pas weer dus ben benieuwd wat ze weegt enzo.. Wat een verschrikkelijk nieuws over dat mannetje zeg .. Heb echt drukke dagen achter de rug en heb gewoon geen tijd om te reageren.. Met ons gaat in ieder geval alles goed. Jaimy kletst de hele dag door dus het is erg gezellig in huis! Hoe gaat het verder met iedereen? Heb ik nog wat belangrijks gemist? Was vandaag op de verjaardag van de kleine van mn nicht, die werd 1 en toen vertelde ze dat ze nu 7 weekjes zwanger is .. Ga nu nog even kletsen met mn meisje, badderen en uitgeteld mn bed in.. kus
@honeyy: 2,5uur in de kerk? Zou ik helemaal niet zien zitten hoor. En dan 8 kindjes, bah nee... Is toch veel leuker als je kindje in intieme kring een persoonlijke doopviering krijgt. @wonderbaby1: Wat erg! Hopelijk kunnen ze de 'schade' zo veel mogelijk beperken. @lt20: De ukkies doen het hier goed, voorlopig alles rustig weer. Ik daar in tegen krijg het de laatste dagen erg moeilijk met de hele situatie... Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie.
Won, Ooh wat erg zeg! Pff krijg er gewoon de rillingen van brr.. Hier staat een kaarsje aan!! young, écht omzettend lang he? Bleh.. Blij dat ons meisje gewoon katholiek en maar met 1 kindje gedoopt word, inderdaad veel intiemer. Hoe gaat het met je? Mag je je jongens al weer zien? lt,hier gaat alles goed! Wel veel harde buiken, en om de 5 min. Gevoel dat ik naar de wc moet. Misschien een voorteken? Wat leuk dat jaimy zo veel kletst! Al een beetje aan je werk rooster gewend? liefs Xxx
@honeyy: Mij blijft het ongelofelijk zwaar de hele situatie nu. Maar het moet zo nu. Ben zwanger zijn echt beu terwijl ik van mijn andere zwangerschappen zo heb genoten. Ergens heb ik iets van laat ze nu maar komen maar aan de andere kant weet ik dat ze er nog in moeten blijven. De dokters blijven erbij, ze mogen pas na 34w zwangerschap weer bij mij of indien ik vroeger beval na de bevalling.
@Miracle08: gefeliciteerd meis, streepje is idd erg duidelijk te zien hoor LEUK!! En jaa ik weet ff niet meer wie het zij, maar t voelt idd goed om te horen dat de beeb weer mooi tussen de lijnen zit en dus eigelijk niet te klein is hihi
Meiden eventjes snel van deze kant... Hon, en betekende die harde buiken wat?! Of zit jullie meisje nog op haar plek?! Young, logisch dat deze zwangerschap en situatie zwaar valt en dat je er langzaam aan klaar mee bent. Dikke knuffel voor jou! Won, wat erg zeg dat de kleine man nooit meer zal worden zoals hij was Sterkte!! Miracle, weer opgestaan met een smile van oor tot oor ?? Hier even een nieuwe buikfoto van een paar dagen geleden... Hij begint nu echt overal bol te worden, en niet meer alleen onder. Begint nu echt zo'n voetbal te worden haha
@won; word er helemaal stil van. sterkte meis! @nikske; mooie buik foto zeg! haha je kunt echt zien dat je zwanger bent *** hier gaat het zijn gangetje, Liam heeft 2 nieuwe woordjes erbij, Liam en boom. Verder niet veel te melden. Liefsz
Humbly, dankjewel Ja mensen beginnen het nu ook echt veel te vragen enzo, erg leuk!! hihi *** Ow hier gister begonnen aan het inruimen van meneer zijn kleertjes Nog niet gewassen ofzo,,, maar dan ben ik af van al die plastic zakken die overal rond slingeren,,, Nu heb ik alleen een vraagje,,, Hoeveel moet ik van alles hebben?!?! Dus hoeveel: rompertjes maat 50 & maat 50/56 truitjes maat 50 & maat 50/56 broekjes maat 50 & 50/56 Sokjes ?????????????????????????? Ik heb er echt geen idee van!!!! Dit is het begin van de kleding kast van meneertje
Nikske, Ja stond vanmorgen idd weer op met een brede Smile Ik vind het moeilijk om te zeggen hoeveel je van alles moet hebben, ik heb toen een aantal gekocht en zodra ik merkte dat het niet genoeg was spulletjes bij gekocht. Mooie buik meis!!
Ik had niks van maat 50, maar goed ook want Liam zat in maat 56 gelijk. uhmm ik had geloof ik 7 rompers maat 50/56. 7 truitjes en 7 broekjes. het ligt er maar net aan hoe hard ze groeien in het begin. Je kunt altijd nog even lekker gaan shoppen hier zat Liam met 1 maand alweer in maat 62 en met 3 maand in maat 68. haha sokjes had ik heeeeeel veel liefsz
hee meiden! Nik; Het is rustig gebleven.. gefeliciteerd met je 19 weken! alweer bijna op de helft! gaat echt vlug!! ik heb gewoon vanalles gekocht wat ik leuk vond kwam er paar dagen geleden pas achter dat ik 4 shirtjes had 50/56 die toch maar een paar bij halen.. zal zo eens een fototje doen van haar kastje Gaat het iets beter met je rug? kan je het volhouden? Young; pff.. snap dat je er doorheen zit! ook niet leuk om je manenn zo te moeten missen!! lukt het goed via skype? Won; weet je al iets meer over Pietertje? pff.. *knuff* Perry; waar ben jij eigenlijk?? Hoe gaat het emt de rest van de meiden? allemaal leuk weekend gehaD? :Liefs xxx
@ Nik; mooi buikje ! Ik zou niet teveel van maatje 50 in huis halen. Sommige kindjes passen het niet eens en anders heb je het zo bijgehaald. Jaimy heeft uiteindelijk wel 7 weken maat 50 aan gehad (rompertjes mt 50/ 56 heb ik gisteren pas uit de kast gehaald, zit nu in 62/ 68). Jaimy heeft de eerste weken vooral de zachte witte broekjes van de HEMA aan gehad. Hoorde van meerdere mensen dat ze heel fijn zijn voor de kleine en vindt het zelf ook wel een aanrader. Leuk shirtje erop en kleine is weer mooi aangekleed. Rompertjes maat 50/56: 15 stuks Truitjes maat 50: 10 stuks Truitjes maat 56: 10 stuks Broekjes maat 40: 2 stuks Broekjes maat 50/56: 4 stuks (broekjes van de HEMA) Broekjes maat 56: 5 broekjes (draagt ze nu nog) Sokjes: ik zweer bij BAMBINO, de rest van de sokjes heeft ze nog nooit aan gehad. Heb nu 10 paar sokjes 0-6 maanden. Jasje voor buiten: 2 in maat 50, 2 in maat 56 Ik draai wel iedere dag een witte/ roze/ donkere was dus de dag erna liggen bijna alle kleertjes weer schoon in de kast. Ga nu weer ff verder aan het werk, heb vanaf donderdag een weekje vrij *joepie* en met kerst weer een weekje .. Hoe gaat het met de rest? xx
Jaimy zit nu met truitjes in 56/ 62, broekjes maat 56, jasje voor buiten maat 62.. Maar ieder kindje groeit anders (kleine van schoonzus is nu 4 maanden en zit nu al in 68) xx
ja ieder kindje groeit op zijn of haar eigen tempo. Liam zit hier vanaf 18 maand in maat 98/104 truien en dit begint nu kort te worden dus binnenkort naar 110/116. broeken nog maat 86. liefsz
Hier nu 4 pakjes, 1 vestje en 6 rompertjes in maat 50. Dus dat is meer dan zat als ik het zo hoor... De rest is allemaal groter wat ik heb! Gelukkig maar, want ik vind maatje 50 echt moeilijk uit te halen! Baby-dump belde om 12.00uur dat onze klamboe binnen was Meteen vriendlief even wakker gebeld (na zijn nachtdienst, en vanavond weer nachtdienst ) Dus die is nu braaf onderweg om hem op te halen. Hihi!!!! Ik ga vanavond het schilderij voor boven de commode afmaken en dan zijn we weer een klein stapje dichter bij het eindresultaat. Ben bang dat ik de kamer rond 25 weken helemaal af heb
hee meiden! wat een verschil he tussen onze kindjes nadine zit nu in maatje 80 soms 86 al zjin de mouwtjes daarvan altijd te lang me moppie ligt lekker te slapen dus ff me-time! @ mir; GEFELICITEERD! wat leuk meid... spannend ook he! @ nik; gefeliciteerd nog met je 19 weekjes! idd bijna op de helft wat gaat het hard he! je hebt al een behoorlijk buikje hoor! mooi!! @ per; hoe is het bij jou? ongi geworden? @ won; wat een vreselijk nieuws meid! veel sterkte voor jullie en natuurlijk de papa en mama.. hoop dat het ventje er niet teveel aan over zal houden! mag ik vragen hoe het is gebeurd? ik snap niet dat een koelkast om kan vallen? als je er niet over wilt praten is het ook goed hoor! knuffel maar veel met Gelani meid! @ lt; lekker aant werk? heerlijk joh een weekje vrij! met de kerst is helemaal lekker natuurlijk... en heeft je mannetje dan ook vrij? @ hon; zit ze nog waar ze zit? begin je het al zat te worden? nog ff meid! succes alvast he hoop dat je bevalling mee zal vallen! @ young; snap heel goed dat je het ff niet meer ziet zitten! skype je nog steeds met je jongens? dat scheelt he maar ja dan kun je ze nog niet knuffelen! gefeliciteerd met je 30 weekjes! die heb je toch maar mooi gehaald! heb ik iedereen gehad ????? kom straks weer ff spieken xxxxx
wat word ze groooot! bijna 1 jaar! als ik zeg hieperdepiep doet ze haar armpjes omhoog en zegt ze raaaaa hihihi zo schattig!
30 weken gehaald Ben wel ziek maar het gaat al beter dan gisterebn. Houd wel nog steeds niets binnen en als het vanavond nog zo is krijg ik normaal gezien infuus. @nikske89: Wat een mooie buikje heb jij al zeg! Wat wij al hebben voor de ukkies weet ik niet precies. Gezien we bij de jongens ook niet wisten wat het zou worden hadden we vooral de eerste kleertjes in wit, beige, grijs en die gebruiken we nu toch opnieuw. En als ik af en toe eens iets leuks zag / zie koop ik dat lekker. @honeyy: Skypen lukt wel maar het is toch gezelliger moest ik hen eens kunnen knuffelen. Maximum nog 4 weken en dan mag het terug. Ik denk dat ik ze dan toch niet meer los laat hoor @gien: Ik ben inderdaad heel blij dat ik de 30 weken heb gehaald. En wat is Nadine toch een fantastische mooie meid zeg!