Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    --->> Nik;
    ja inderdaad, voor mij vervelend maar voor hem helemaal natuurlijk, hij kan er niet mee overweg dus word er alleen maar drukker en lastiger van.

liefsz

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @Nikske89: Doet inderdaad goed om eens alles te kunnen zeggen. Hier krijg ik ook veel steun hoor maar die nachtverpleegster kon me echt ook wel medisch wat bijstaan in mijn vragen enzo. Heb daarna nog wel wat kunnen slapen, een paar uurtjes. Denk rond 3u in slaapgevallen en om 6u dan wakker gemaakt omdat ze kwamen bloed prikken. En daarna ook niet meer geslapen natuurlijk.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai Zwaai*

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Meiden!

Ben onderweg naar het ziekenhuis met fijne buik / rug weeen.. :) (bleh niet prettig) probeer jullie op de hoogte te houden!!!

Liefs

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    spannend!!! succes :D:D

liefsz

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey; succes!!!!! Ik zou het een leuk verjaardagscadeau vinden :D..

xx

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha lt denk dat het écht een verjaardags kado word ;)

nu 4 cm ontsluiting :) Joehoe..

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    jeeej hon daar komt ze hoor! spannend zeg.. ik blijf hier neuzen hoor! we horen het wel :D:D:D

zet m op he!

@ lt; van harte gefeliciteerd met je verjaardag :D

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

JOEPIE HONEY :D! DAT WORDT 11-11-2010 :D..

Zet hem op meis en hou ons op de hoogte (zover mogelijk he!!)

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww hon wat spannend :D Succes meis, je kan het !!! Ben erg benieuwd :D

LT, lieverd langs deze weg ook even gefeliciteerd en een dikke verjaardagsknuffel !!

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel Nik!

Ben benieuwd welke naam het nu uiteindelijk is geworden Honey! Hoop dat je bevalling meevalt..

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zij je vliezen trouwens gebroken Honey of begon het met weeën?

Mn collega heeft net verteld dat ze 8 weekjes zwanger is dus we gaan vrolijk door met de zwangeren. Mn nicht is nu 7 weekjes.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha wat leuk dat jullie door gaan met zwangeren LT, is het voor je nicht het eerste kindje?!

Wij zijn gister weer even bij de kleine van R's broer geweest. Wat een droppie is het. Ze heeft echt lekker lang bij me gelegen. Ik kan niet wachten om ons eigen wondertje elke dag te kunnen knuffelen en verzorgen :)

Heb je voor vandaag nog leuke plannen LT?! Heeft jaimy je vanochtend al verrast ??

14. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    nou hon; we zitten allemaal met jou in ons hoofd hihihi :D

@ nik; spannend joh nog een weekje en dan de 20 weken echo, jij kreeg een extra uitgebreide toch? ivm je rug?

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee het is de 2e van mijn nicht. Die kleine van hun is afgelopen weekend 1 jaar geworden :D..

Ik ga zometeen met T. lunchen en een jurkje of iets kopen. Daaarna pikken we Jaimy op bij oma's.. Vanmorgen ben ik verrast (mocht uitslapen tot half 6 van der). Heb lekkere parfum en bodylotion van haar gehad. Met T. ga ik een weekend weg. Vanavond komt er wat familie. Morgen T. zijn broers en zaterdag mijn vriendinnen.

Nog eventjes geduld moppie en dan heb je je eigen kleintje vast :D. Toen mijn schoonzus was bevallen vond ik het ook heerlijk om met die kleine van hun te kroelen.

Hoe voel je je verdeR?

KUS

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden....

Ik ben om 12 uur klaar met werken en zal vandaag mijn laptop niet meer aanzetten, kan/ wil iemand mij smsen om me op de hoogte te houden van Honey haar situatie?

xx

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ow wat leuk dat je nicht 2 kindjes zo kort op elkaar krijgt!

Wat lekker dat je een weekendje weg gaat met T. Dat doen wij hier ook meestal voor de verjaardagen, behalve dit jaar, aangezien we hier nog genoeg moeten kopen en doen...

Druk weekend staat jouw dus te wachten! Gelukkig heb je volgende week vrij, toch?!

Hier gaat het goed, laatste dagen gaat mijn rug ook wat beter. Heb wel echt strikte regels: niet tillen, niet stofzuigen, niet teveel zitten. Zolang ik me daar aan houd gaat alles goed :D

Ik zal je wel smsen als ik hier wat nieuws lees! Moet er wel bij zeggen dat ik tussen 4 en 7 waarschijnlijk niet kan kijken omdat we dan bij mijn moeder en stiefvader eten :)

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon succes meisie!!!! zet hem op!!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon is al bevallen! Had haar net gesmst, krijg gelijk smsje terug dat ze er al is! Wat goed van haar zeg! Xxx

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    jeeeeeee wat snel! super zeg... hoop dat ze gouw laten weten hoe of wat! lekker genieten meid!!!

Deel Deze Pagina