Hon en vriend,, gefeliciteerd met jullie meisje!! Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje. Het is jullie gegunt!! Liefs xx N & R
heey heey @Lt; gefeliciteerd!!! @hon; GEFELICITEERD MET JULLIE MEID!! ben benieuwd naar de naam is snel gegaan zeg liefsz
hee meiden! bedankt voor alle lieve berichten! Ik mag al weer naar huis! Heerlijk! het ging écht super vlug! Had om half 10 4 cm ontsluiting, ben toen lekker gaan douche, en om kwart over 10 Al 10 cm ging zo ontzettend vlug! Mn water brak om 10:26 en om 10:34 is ze al geboren! Geen knip, en maar 1 hechting Joehoe! maar omdat het zo vlug ging was het écht zwaar! Wist niet meer hoe ik het op moest vangen.. Maar ze is er! Een gewicht van 2765 gram en 47 cm. Dus het hele kleine viel mee! mn inieminie buik is ook al weg schatten, ik ga even met mn meisje knuffelen zal zo snel mogelijk een foto spammen dikke kus
Dat ging zeker snel zeg! lekker toch Nee inderdaad het is een mooie gewicht en lengte haha ga je meid maar lekker knuffelen. Geniet er lekker van Mag je kleine meid ook mee naar huis? Liefsz
Lt20: Gelukkige verjaardag meid! Honeyy: Proficiat met de geboorte van jullie kleine meid! En wat is het snel gegaan zeg! Geniet er nu maar super veel van hoor! Ik mis de naam van je meisje?
Hon, ik kan me voorstellen dat het heel heftig was zo snel! LT kan daar ook over meepraten. Maar meis het is je gelukt en ze is er!!! Geniet er maar lekker van Hoe heet ze eigenlijk!?
hahaha ja inderdaad, had nog niet eens door dat de naam er niet tussenstaat snelle bevalling, ja ken het, hier ook 2.45 min....
de naam staat op hyves meiden plus een foto! Hon; wat een prachtig meisje... gelukkig viel het mee met haar gewicht! lekker genieten nu he!
Ik zit niet op hyves Trouwens ik heb vannacht gedroomd dat ik op 37w beviel (net zoals bij de jongens) laten we hopen dat dromen geen bedrog zijn maar ik ga ook niet naief gaan doen
@young; ow meid nou laten we het hopen dat dat uitkomt! voor de ukjes zou dat super zijn he... vermaak je je nog een beetje? @here; vandaag de huisarts gebeld... (had vorige jaar een andere huisarts want ben verhuist en zij wilde me toen ammaar niet doorsturen enzo..) dus ik denk ik bel alvast voor als we straks een 2e willen (duurt ni lang meer hihihi) en jahoe als ik geen bv meer geef word ik gelijk doorgestuurd naar de gyn... hoef ik dus niet nog een jaar ofzo zelf te proberen.. super he ben heel blij met mn huisarts
@young; oooh spannend! misschien komt het ook nog uit @gien; dat is helemaal geweldig! gelijk doorgestuurd worden haha gebeurt idd niet vaak. liefsz
Hon en vriend, GEFELICITEERD met jullie kleine meid!! Geniet ervan!! Zo dat is nog lekker snel gegaan ook! Gien, dat is fijn dat je meteen doorgestuurd word! Young, Spannend meid, misschien gebeurd het ook nog zo!
Zou het geslacht dat ik droomde dan ook waar zijn? Kan iemand mij hier (eventueel met een BP'the) even op de hoogte brengen van de naam van het kindje van Honeyy? Vind het zo jammer dat ik het nog niet weet... @Gien: Wat een fantastisch nieuws zeg!
Ja waarom weten wij nog geen naam ?!?!?! Nou lekker dan, zou bijna hyves gaan aanmaken speciaal daarvoor!