Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hihi nu weet ik de naam dus ook :p En heel stom, maar toen ik vanmiddag onder de douche stond toen dacht ik: "de kleine kon wel eens .... heten"

MOOI !! :D

Nu word ik nieuwsgierig naar een foto van het kleine meisje :) Hoop dat Hon ons snel wat komt laten weten...

Per: Hoe gaat het met moeder en kind!?

2. Perry

Perry Niet meer actief

Nik: Ik heb nog niks gehoord verder! Ze zullen wel heerlijk aan het genieten zijn met z'n 3tjes :D

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja heerlijk, laat ze maar lekker genieten inderdaad :) We zijn ook een stel nieuwsgierige meiden, hihi!

Owww na zo'n geboorte, verheug ik me nog meer op onze kleine man :)

4. Perry

Perry Niet meer actief

Hahaha ;) Precies!

Awh ja, je bent al bijna op de helft meid!!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Young: laten we hopen dat je droom uitkomt!! Dan zou je dus nog 7 weekjes moeten wachten... Vanaf wanneer mag je je zoontjes weer zien?!

Gien: wat fijn dat jullie nieuwe HA je meteen doorstuurd :D Hoelang wil je nog borstvoeding geven?!

6. Perry

Perry Niet meer actief

Voel je 'm eigenlijk al schoppen nik? (sorry misschien heb je het al verteld maar heb nog niets teruggelezen)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee per, helaas nog niet :( Laatst dacht ik van wel... Maar heb daarna niet meer gevoeld, dus is waarschijnlijk niets geweest :( !

8. Perry

Perry Niet meer actief

Het zal vast niet lang meer duren voor de kleine vent gaat trappelen!! :D

9. Perry

Perry Niet meer actief

Meiden, Het gaat goed met mama en dochter! Ze heeft nog niet gehuild. Zoals als hon zelf zegt 'ze is zo tevreden, nog niet gehuild niks'' Ze zijn lekker aan het genieten!
    Alleen het hon een beetje last van haar hechtig en de rest 'downonder' Een super tevreden meisje dus!!! :D

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    owww wat een heerlijk nieuws :D

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @nikske89: Inderdaad dat zou nog 7 weekjes zijn, zou ik dat echt halen? Zou toch fantastisch zijn hé, in theorie zou het wel kunnen natuurlijk. Mijn zoontjes mogen pas terug langskomen eens ik 34w ben (7 december) dus nog een klein maandje geduld indien ik niet vroeger beval.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dus ook geen sinterklaas voor jullie als gezin ???? :(

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Nee, inderdaad ik heb mijn vriend en schoonmoeder een lijstje meegegeven met wat ik hen wil geven en zijn gaan shoppen. De reclame boekjes heeft mijn vriend eens meegebracht waren die van bij mijn moeder thuis. Heb wel gevraagd om 2 kadootjes bij mij te leggen zo krijgen ze die dan als ze komen de 7de. Vind het wel jammer dat ik er niet bij zijn nu ze het voor het eerst echt bewust gaan meemaken. Ik had zo graag met hen naar de komst van de sint gaan kijken en liedjes zingen op 5 december voor het slapen gaan, verhaaltjes over de sint vertellen... dat kan nu dus niet :(

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff zwaar zeg... Ik zou echt de hele avond huilen denk ik :)

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

@nik;
    nog 20 weken ;) gaat snel genoeg hoor! het trappelen komt inderdaad ook snel :D misschien ligt de placenta wel aan de voorkant ;) dan duurt het iets langer.

@young;
    :( dat is inderdaad zwaar, net nu ze het beginnen te snappen. Wel lief dat ze voor je kadotjes gaan kopen en geven :)

Hier gaat het zijn gangetje, Liam gaat nu ineens meer praten ook met 2 of 3 woorden achter elkaar dus kleine zinnetjes.
    Verder niks te melden haha :p

Liefsz

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Humbly: ja mijn placenta ligt inderdaad aan de voorkant! Dat was op de echo's heel duidelijk te zien. Agjah we wachten geduldig af... :p

Wat leuk dat Liam nu echt korte zinnetjes begint te maken!! :)

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden!

Hoe gaat het met jullie? :D

Hier een super eerste nacht gehad! :) heb haar wakker moeten maken voor de fles! alleen om half 5 kwam ze zelf! :) vanochtend weer wakker moeten maken! :) heerlijk! echt al genieten!

Ooh schandalig dat ik dat vergeten ben te zeggen! :) Ze heet...
    Esmée! :) de naam Caithlin had echt niet bij haar gepast.. :) even gelijk een fototje spammen ;)

Won; hoe gaat het met pieter?

Lt; Leuke verjaardag gehad?

Nik; Dat schoppen komt inderdaad zo! mis het nu al.. ;)

Humbly / Young / Perry hoe gaat het met jullie? :)

Liefs xxxx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww hon wat een heerlijk meisje!! En wat lekker dat ze zo tevreden is en goed slaapt.

Geniet ervan!!

Hoe voel je je zelf??

xxx

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.738
    3.178
    113
    Vrouw
    heey heey

--->> Nik;
    haha kijk daar ligt het aan ;) hier lag hij ook aan de voorkant ;)
    ja het klinkt zo super schattig :D:D

--->> honey;
    mooie naam heeft jullie meisje gekregen :D:D en wat een snoepje!! te lief!
    lekker dat ze een goede start heeft gemaakt, voor jullie ook helemaal fijn natuurlijk ;) kun je iets meer slaap krijgen haha.

hier gaat het goed gelukkig :D.

liefsz

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hon; echt een prachtig meisje! heeft ze al haar of niet? ben altijd gek op veel haar hihihi

nik; dat schoppen komt snel genoeg hoor... geniet er dan maar lekker van :D want zoals hon zegt je gaat het echt wel missen hoor! en de bv.. ja kweet het nog niet.. ik heb zoiets van ik wil het haar nog niet ontzeggen omdat wij zonodig een kindje erbij willen.. lastig hoor! ze vind het nog zo fijn...

hum; wat leuk dat hij nu echt gaat praten.. schattig :D word het helemaal al een grote vent he!

per; hoe ist met jou? ga je nou al is naar de dokter??? ;)

lt; hoe is het met jullie en je lieve meisje Jaimy? alweer 3 maanden geweest he.. voor je het weet zit je aan de fruithap! fijne week vrij volgende week.. wanneer ga je weekend weg dan?

won; hoe is het met pieter? ik had gevraagd of je wou vertellen wat er was gebeurd.. maar ik snap het ook als je er niet over wil hebben ofzo... weten ze al iets meer? en hoe is het met je knappe vent Gelani?

young; ik heb echt met je te doen meid.. zo jammer dat je geen sint kan vieren met zn allen.. zou fijn zijn met 37 weken he :D dan worden ze nog dit jaar geboren toch?

mir; hoe is het met de zwangerheid :D:D en met je mooie meid jaimy? het is echt een lekker ding zagk op hyves die foto's! ;)

miracle...:hoe is het met jou en je meisje in je buik? zit ze er nog?

hier: vanochtend die kleine aant voeden (ze krijgt nog 'sochtends en 'savonds en soms 'smiddags) en ik had me toch zere tepels... zou bijna wat denken ;) maar dat kan niet hoor want ik hou me temp wel een beetje bij en gister was het nog 36,4 dus zwanger ben ik niet... maar het is wel raar zo ineens...

Deel Deze Pagina