Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    nik; Ik voel me super! :) de kraamhulp moet me er iedere keer op wijzen dat ik me rust moet nemen enz. ;) het is zo gek dat ze er nu is! :)

Gien; ze heeft weinig haar.. wel iets maar niet zo veel ;)

Humbly; de slaap is nu al meer! :) haha ben nog steeds uitgerust voor mn gevoel :p maar moet liggen hihi omdat je anders een dip kan krijgen op dag 4 ofzo?? ;)

xx

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Gyn-bezoek was voor het eerst een beetje hoopgevend. Mijn baarmoederhals is nog steeds 0,5cm dus dat is onveranderd en de ukkies zijn een beetje aangekomen volgens de schattingen.
    Mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen dat de zaak ivm zijn dochtertje voorkomt op donderdag 02/12, hoop dat dat goed afloopt...

@humbly89: Ik vind het behoorlijk knap hoor van Liam!

@honeyy: Wat fijn dat je zo geniet van Esmée en wat een wolk van een meid!
    Dat je die naam bent vergeten neem ik je alvast niet kwalijk, je hebt nu genoeg aan je hoofd hé ;)

@gien: Ik ben 37w op 28/12 dus inderdaad nog dit jaar...

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.739
    3.181
    113
    Vrouw
    --->> hon;
    is dat zow? haha heb ik het wel helemaal verkeerd gedaan lol :p
    geniet er maar van :D het kan ook ineens omdraaien.
    haha volgens je banner ben je nog zwanger :p

liefsz

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.739
    3.181
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Vandaag heeft Liam zijn eerste stoom storing meegemaakt haha en BANG dat hij was! Tegen 5 uur viel alles uit, heel het dorp lag plat, Liam schrok natuurlijk toen alle lampen uit vielen, hij wist niet meer waar hij het moest zoeken, hij hield me zo stevig vast om de nek, huilen! na 10 min kalmeerde hij en ging het gelukkig goed. 5 min geleden kwam de stroom weer, bijna 2 uur zonder gezeten haha maar was wel gezellig met kaarsen aan ;) en Liam die in de kinderstoel vast zat met een speeltje zodat de kaarsen aan konden maar Liam er niet bij ;) ben blij dat het weer terug is haha niks zo in het donker zonder tv, telefoon of internet.
    Jammer genoeg gebeurd het hier zo ongelooflijk vaak... de vorige keer heeft 3 dagen geduurd, met -5 en dus lekker onder de dekens om warm te blijven. Inmiddels alweer 3 jaar terug.

Liefsz

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Net mijn jongens gesproken en ze gaan morgen met mijn vriend, mijn schoonouders, zijn broer & schoonzus en hun 2 zoontjes naar Antwerpen voor de aankomst van Sinterklaas. Ze zijn super enthousiast en hadden veel te veel energie volgens mij want ze zaten geen seconde stil :p
    Cas had een verschrikkelijk grote mond "Cas dan pickenicken vragen aan zwatte piet." Zegt mijn vriend direct "Gij zult wel de eerste zijn die in mijn nek gaat zitten." En dat denk ik ook :D
    Vind het wel spijtig dat ik er niet bij kan zijn :(

@humbly89: Haha kan ik me voorstellen. Wel jammer dat het zo vaak bij jullie gebeurt. Wij hebben zo ooit eens de electriciteit uitgezet en hun nachtlapje (die op baterijen werkte) als enige laten branden om hen naar bed te doen gaan. Het was de enige manier om die twee in bed te krijgen :D

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Humbly; haha zal het maar eens aanpassen :p dat is inderdaad wel even schrikken! ;) was hier in de buurt vorig jaar winter ook.. 9 mnd later was er een hele babyboom.. ;)

Young; fijn dat je mannetjes toch nog naar sinterklaas kunnen en toch een fijne dag hebben! :) geloof wel dat het zwaar voor je is!!

liefs xx

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Humbly balen van die stroomstoring zeg! Hier nog niet meegemaakt gelukkig:p Als vriendlief niet thuis zou zijn zou ik echt niet weten wat ik moet doen. Haha ik weet niet eens hoe onze stoppenkast werkt :p!!

Young ik kan me voorstellen dat je baalt dat je niet meekan naar de intocht van Sinterklaas. Maar gelukkig kunnen je kleine mannetjes er wel nog energie uit halen, dat is het aller belangrijkste!!

Honey Mooie nieuwe banner :D Hihi, grappig he zo'n babyboom na een stroomstoring :p

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden,

Heb kort terug gelezen, heb een drukke week achter de rug dus haak hier weer in..

Humbley, jee dat zal wel ff schrikken zijn! Arme liam, gelukkig was het redelijk snel voorbij!

Honey, hoe is het bij jullie, volop aan het genieten ;)
    Mooie banner!

Young, snap het heel goed dat je baalt, dikke knuffel meid!

zo, wij gaan ons langzaam klaarmaken om richting me paps te gaan. Zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd en gaan vanaaf uit eten met ze :D

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen kletstantes!

Ik heb alles gelezen maar te weinig tijd om te reageren...

Honey; dat is ook een vlotte bevalling zeg! Nu lekker genieten met zijn drietjes..

Nik; hoe gaat het met jou en die kleine in je buik?

Miracle; al last van kwaaltjes of valt het mee?

Wonder; hoe gaat het met jullie? Wat is Gelani momenteel aan het ontdekken?

Humbly/ Gien/ Miracle en Perry; hoe gaat ie met jullie?

xx

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    LT, hmm ja heb wel kwaaltjes. Vlug misselijk, maagzuur, en pijnlijke boobs .. :D

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey; wat een leuk en orgineel geboortekaartje :D

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

en een leuke geboortetekst (heb hem nog niet eerder gehoord!)

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nik; jij had toch ook alle Shopaholic boeken gelezen? Heb de nieuwste voor me verjaardag gehad.. Mini shopaholic :D.. Gaat over haar dochertje en shoppen

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.739
    3.181
    113
    Vrouw
    Goedemiddag allen!

--->> honey;
    haha mooie banner ;) haha die babyboom was er hier ook :p nu denk ik niet aangezien het in de vroege avond was ;)

--->> nik;
    hhaha daar heb ik ook geen verstand van :p was gelukkig nog bij mijn moeder dus het viel allemaal nog wel meej lol

--->> miracle;
    nog gefeliciteerd met je ouders! have fun vanaaf!

--->> Lt;
    hier gaat het goed! vanmiddag naar de intocht van de sint. haha maar eens kijken hoe Liam het vind ;)

vanmiddag lekker naar de intocht van de sint kijken, haha zal wel laten weten wat Liam er van vond ;)

liefs

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: sow jullie zijn snel met de kaartjes zeg :D Onwijs leuk!! Hij staat op de kast ;)

LT: Ja heb die boeken inderdaad ook :) Owwww mini-shopaholic, ik wist niet dat die bestond!!! Die wil ik ook :p Haha
    Verder gaat het hier met ukkie wel goed, alles lig ik zelf weer in de lappenmand met mijn rug :( Ben blij als ik na volgende week iets minder kan gaan werken...

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miracle: Lekker die kwaaltjes, ik vond het echt een bevestiging in het begin. Als ik een dag eens niets voelde was ik in paniek :p haha *stom!:)*

Humbly: Veel plezier bij de intocht!! Hier staat hij op tv op :p Zo kan de kleine alvast wat liedjes leren, haha!!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.739
    3.181
    113
    Vrouw
    --->> nik;
    hahaha heel slim bedacht ;) komt hij er straks zingend uit :p
    Liam slaapt dus de tv is hier niet aan haha

liefsz

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou als hij dat doet dan schrik ik me echt dood :p

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.739
    3.181
    113
    Vrouw
    hahaha dat geloof ik graag ja :p:p nou ook niet goed zijn he lol. ik zie het al helemaal voor me :p " zie ginds komt de stoomboot" srry ben melig :p

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ik heb vandaag mijn jongens enkel via telefoon gehoord omdat ze nu nog steeds niet thuis zijn. Ze waren allemaal doorregent en waren allemaal enorm blij om terug in de auto te zitten. Er zijn wegen afgezet door de water overlast... Maar ze vonden het wel fijn. Sem: "Zwarte piet was wel heeeeeel zwart hoor" :D

Deel Deze Pagina