Hallowa, Gisteren naar de intocht van de sint geweest en Liam vond het helemaal geweldig! heeft de piet nog een handje gegeven en lekker veel pepernoten en snoepjes gehad haha de sint kwam te snel voorbij dus die heeft Liam niet eens gezien Al met al was het heel leuk, alleen al om het gezicht van Liam te zien liefsz
Wat een geanimeerd gesprek heb ik vandaag met mijn jongens gehad zeg. Ze hebben uiteindelijk gisteren ook hun sint-maarten van mijn schoonouders gehad. Een dokterssetje en een set speelgoed voor in het bad... en natuurlijk veel snoep en mandarijntjes!
Sorry heel even snel een ego bericht Heb al sinds gisteravond 22.00 uur echt ontzettend pijnlijke harde buiken, ze komen echt elk half uur en houden een paar minuutjes aan. Hoop dat het snel weg is! Harde buiken vind ik niet erg, maar wel als ze pijn beginnen te doen Vandaag precies 20 weken Jeeeeejj...
--->> nik; auw dat is inderdaad niet zo prettig hopelijk zakken ze snel af! GEFELICITEERD MET JE 20 WEKEN liefsz
oeps nik wel ff in de gaten houden hoor! als ze vaker komen gelijk bellen hoor maar dat weetje natuurlijk wel maar hoest nu?
oja ook ff ego.. SPRUW aaaaauuuuuuuwwwwwwww wat doet dat zeer zeg! nog nooit iets gehad en nu dit... snik... zou er haast mee kappen!
Sinds vanochtend mijn infuus kwijt... gelukkig! @nikske89: Proficiat met je 20 weken! Meid ik wil je niet ongerust maken maar ik zou toch effe contact opnemen met je VK of gyn ivm die pijnlijke harde buiken. Want harde buiken op zich kunnen niet kwaad maar ze mogen eigenlijk geen pijn doen. @gien: Veel beterschap!
Gien: beterschap meis! Hopenlijk is de spruw snel weg!!! Young: wat een goed nieuws dat je nu zonder infuus bent Meiden, hier zijn sinds een uurtje of 12.30 de harde buiken eindelijk zo goed als weg Wel houd ik een pijnlijk gevoel in mijn buik, alsof er een hele grote blauwe plek zit. Zo'n beurs gevoel Als het vanavond niet beter is dan bel ik toch de vk even voor de zekerheid Bedankt trouwens voor de felicitaties
oja sorry nik gefeliciteerd je bent alweer op de helft! jeej! dankjulliewel sjonge wat doet dat zeer zeg! maar goed hopelijk is het snel weg.. young; fijn zeg lekker je infuus eruit... zit alles nog wel op zn plek, baarmoedermond nog hetzelfde enzo? hopelijk hou je het nog ff vol! nik; mooi dat ze weg zijn.. is toch wel schrikken joh! mmm zou ook gewoon ff bellen hoor vanav, weet je in ieder geval of je volgende keer gelijk moet bellen of dat ze zegt als het nog een keer gebeurt kijk het dan 2 uurtjes aan ofzo.. nou ja we horen het wel hoe is het met de rest? won; wat schattig dat fruithapje vond hij het lekker?
hee meiden! Lt; Shopaholic en mini heb ik ook!! echt een super leuk boek!! haha zon verwent draakje genoten van je weekje vakantie? Nik; Gefeliciteerd met je 20 wkn!! had je de VK nog gebelt? Humbly; haha Liam had dus genoeg snoepgoed mee naar huis? Young; Wat fijn dat je mannetjes het zo naar hun zin gehad hebben! en ook dat je infuus eraf is! kan je al iets meer bewegen! en natuurlijk ook een goed teken! Gien; oeii beterschap met de Spruw! voor de rest wel alles goed? Won; vond hij het lekker? Perry; waar ben je toch? Here; alles gaat hier super! Ze is zo makkelijk.. komt snachts maar 1 keer, dus ook nog slaap genoeg echt genieten zeg!! Alleen heeft ze ook last van spruw.. zielig, hopen dat het middeltje snel helpt! liefs xxx
Waahh, meiden wat gaan jullie soms snel ineens! Nik, Gefeliciteerd met je 20 weken!!!! Als de harde buiken aanhouden en pijnlijker worden wel even een belletje naar de VK doen hoor! Gien, hoe gaat het nu? Spruw is vreselijk! Vooral als jij en de kleine het hebben, Gelukig helpt daktarin gel erg goed. Young, wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de ukjes! en dat je infuus er ook af is, kan je een beetje aan de wandel. Zo, ik ben de rest een beetje kwijt geloof ik...Solly!
@gien: Met de vorige controle (vrijdag dus) was alles nog steeds hetzelfde. Nu is het weer afwachten hoe het komende vrijdag zal zijn. @honeyy: Veel bewegen mag ik niet maar het is inderdaad wel makkelijker om mij een goede ligpositie aan te nemen zonder. @miracle08: Kan nog niet beginnen wandelen, ik mag pas weer uit bed na 34w of indien ik vroeger beval natuurlijk. Dus vanaf morgen nog 3 weken...
Vannacht een heel slechte nacht gehad en mijn buik ging alle kanten op. Ik heb het gevoel dat ukkie 2 gedraait is en de verpleegster ook. Want ze moest voor de hartslag tijdens de CTG vanochtend toch iets lager zoeken. Vandaag ook wel een rare dag. Ik ben blij dat ik de 31w gehaald heb maar aan de andere kant ben ik op 31w van Linn* bevallen en dat doet toch raar hoor...
Young, wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Ik hoop niet voor je dat ukkie 2 zich gedraait heeft!! heb je nu nog ergens last van. Wel fijn dat je de 31 weken gehaald hebt, maar zoals je zegt zal het je ook een raar gevoel geven. Maar meis deze ukkies blijven nog wel even zitten. Uiteindelijk komt het goed. Dikke knuffel voor jou!!! Nou hier net sint cadeautjes gaan halen voor ons petekindje in mijn pauze. Ik had me voorgenomen niet teveel uit te geven aangezien ze pas jarig geweest is en het natuurlijk ook nog kerst moet worden... Ik heb het volgende voor haar kunnen kopen: * Stempelset van disney prinsessen * Haarspeldjes en elastiekjes * Kleurboek * Klei * Puzzel van disney prinsessen * Snoepgoed. Nou ik was 11 euro kwijt. Nou dat heb ik toch goed gedaan Ben trots op mezelf Haha
nik gefeliciteerd met je 20 weken! ik zou toch ff de VK bellen hoor.. zo lang pijnlijke harde buiken is niet goed lijkt me.. wat goed van je! ze zal er heel blij mee zijn!! young jij gefeliciteerd met 31 weken. fijn dat je die gehaald hebt.. hopelijk blijven ze nog even zitten.. snap wel dat je dat nou niet zo fijn vind ivm Linn!! blijf je zo aan denken he.. toen ging het zus en zoo.. gien he toch heb je spruw? schijnt erg pijnlijk te zijn.. heeft Nadine er ook last van? idd wat miracle zegt werkt daktarin erg goed... hier werkte die eerste kuur niets, na 5 x werd het alleen maar erger en toen daktarin gekregen.. moest ik met me vinger in z'n mondje doen want dat mocht eigelijk pas na 3 maanden geloof ik.. honey wat fijn dat Esmee (weet niet hoe ik dat streepje moet doen sorry!) het zo goed doet!! hopelijk helpt de kuur tegen de spruw! zo zielig he.. ik heb vandaag een kaartje op de post gedaan (werken ze niet bij de tnt leuk hoor ) maar dat is er nog niet van gekomen ivm pietertje maar dat snap je wel! lt hoe gaat het met jou? en met de kleine meid? hier is gelani steeds zichzelf aan het optrekken.. ook als ie wat rechter zit net als tegen m'n benen (hoop dat je het snapt ) dan gaat hij zelf met zijn hoofdje naar voren zodat hij rechtop zit.. doet Jaimy dat ook? vind dat heel eng want voor het zelfde geld valt hij naar de zijkant of naar voren op z'n gezichtje! miracle hoe gaat het? voel je je erg zwanger of nog niet? wanneer vertellen jullie het tegen je ouders of heb je dat al gedaan? ben benieuwd wat Jaimy er straks van zegt!! humbly wat fijn dat je weer aan het werk bent.. ook al is het nog niet zoveel uur maar dan is dat toch fijn denk ik ofniet? leuk hoor Liam nu met sinterklaas! (mir Jaimy zal het ook wel heel spannend vinden of snapt ze het nog niet?) hier gaat ie goed, morgen moet gelani zijn spuitjes weer arme jonge hoop dat ie er geen last van krijgt! vanavond een workshop bonbons maken met vriendinnen, heb er heel veel zin in.. is in Waalre.. met Pietertje gaat het een stuk beter.. hij zegt papa en mama en hij had een duplo dingetje vast en daar zei hij trein tegen.. die had ie altijd vast en hij kan nog niet zien omdat zijn ogen heel dik zijn dus krijgt ie ze niet open.. dus hij dacht dat dat een trein was.. wel knap hoor, de doktoren staan versteld van wat hij kan!! zijn schedel is helemaal van zijn voorhoofd boven zijn linkeroog, door de oogkas, door de neus tot boven de rechterkant bovenlip gebroken.. ook heeft hij schedelbasisfractuurtjes achter beide oortjes en achterhoofd.. dus het is zoooo raar dat hij het zo goed doet!! echt heel fijn.. we gaan er nu om de dag heen.. zijn er tot aan gister iedere dag heel de dag geweest duss.. was best vermoeiend! sorry als ik iemand vergeten ben!
oh en ik heb gister mijn nieuwe mamafiets gekregen!! zo blij mee !! dit is 'm SPARTA - Amazone Dynamic (2010)
@nikske89: Nuja ik hoop dat hij / zij wel gedraaid is want dan liggen ze nu beiden met hun hoofdje naar beneden en dan liggen ze goed. Normaal draaien tweelingen na 30w niet veel meer gezien ze dan niet zoveel plaats meer hebben. Ik heb wel veel harde buiken maar dat had ik daarvoor ook al wel. En 11 euro, goed gedaan zeg @wonderbaby1: Wat goed van Pietertje zeg! Hopelijk gaat het zo verder en hersteld hij zo goed als mogelijk is. Ik denk er wel vaak aan hoor. En een leuke mamafiets hoor!
Young: ow sorry ik dacht juist dat ze allebei al goed lagen!! Ow dan zou het wel heel fijn als ze nu allebei goed liggen. Won: ik kan me voorstellen dat het heel vermoeiend was om elke dag in het ziekenhuis te zitten, maar wat fijn dat hij het zo goed doet zeg!! Niet te geloven!! Succes morgen met Gelani's spuitjes!! Ow en trouwens super fiets heb je trouwens gekregen