Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Wekelijkse gyn-controle achter de rug: de ukkies worden geschat op 1500gr / 1400gr en liggen dus zoals verwacht beiden met de hoofdjes naar beneden, enige minpunt is dat mijn BMH nu volledig verstreken is.

@nikske89: Zo fijn dat je je ukkie voeld! :)

@wonderbaby1: Wat goed van Pietertje!

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Nik; wat fijn dat je je kleine man nu zo goed voelt!! bedankt voor je kaartje! :)

Lt; jij ook bedankt!! :D

Won; wat fijn dat petertje zoveel vooruitgang boekt! :)

young; goed dat ze met de hoofdjes naar beneden liggen! :D voor de rest gat het goed?

here;

waren inderdaad DE tranen.. pff.. Esmée doet het echt goed! echt een haaibaai! ging net naar boven.. madammeke ligt dwars in bed?? heb er toch zeker weten recht erin gelegd :p Draait op dr zij? dat moet toch helemaal nog niet kunnen ofzo? heb nu in haar bedje maar een rol gelegd van een handdoek zodat ze niet dwars kan gaan liggen.. hopen dat het helpt! want slaapzak mag toch nog niet?

Liefs xxxx

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; Je kamertje ziet er echt super uit!! :D leuk!!:D

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Ahja ik maak me wat zorgen om die BMH maar dat helpt natuurlijk niet. Ik begin er zo stil aan aan te wennen dat ze wel komen als ze willen komen. Maar het blijft schrikken elke keer als de gyn langskomt.
    Ivm de slaapzak, waarom mag dat nog niet? Hier gingen de jongens van dag 1 in een slaapzakje (kleinste maat) en bij de rest van de familie ook. Hier hadden wij wel zo'n speciale kussentjes om zich niet om te kunnen draaien. Maar euh... nu al draaien? :$

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou Hon dat beloofd wat voor de toekomst! Volgens mij is een slaapzak vanaf 0 maanden (tenminste dat staat op het bord bij prenatal)...

Jaimy heeft vandaag voor het eerst een papfles op dus ben benieuwd hoe ze het doet.. Lig nu lekker in bed, ga zo slapen maar even op de uitslag van the voice wachten.. Morgen lekker met mama naar de sauna, heeeerlijk!

Fijn weekend allemaal!! xxx

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon dat deed Gelani hier ook! ze hebben van deltababy zo'n fijne kussentjes dat je haar op haar zij kan laten slapen en gewoon iedere keer dat je haar 1 bed legt een andere kant op leggen..

heb je m'n kaartje nog niet binnen? ze zijn ook zo aan 't klooien bij de tnt zeg!! hier mijn mama ook nog niet binnen :( die komt normaal de 16e!

lt vind Jaimy dat papflesje ook zo lekker?

hier meneer zo zijn eerste flesje van vandaag geven! hij wordt wakker.. is met z'n beestjes aant spelen!

young denken ze dat het nu dan misschien niet zo lang meer duurt? ben benieuwd hoelang ze het nog uithouden in jou buik!!

x

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon een slaapzakje mag gewoon vanaf dag 1, wel zo'n kleintje dan he!?

LT geniet maar lekker van de sauna vandaag :) Wij gaan binnenkort ook een dagje, als onze verkoudheid over is!

Won, wat maakt pietertje grote stappen vooruit zeg! Geweldig nieuws.

Young, ik ben echt benieuwd wanneer de kleintjes komen, maar laat ze voorlopig nog maar even zitten hoor!!!!

@ Hier: Gisteravond sinterklaas gevierd met ons petekind. Ze was helemaal verbaasd toen er opeens op het raam geklopt werd en er een grote zak in de achtertuin stond :p Wel wat vroeg, maar haar moeder hoeft nog maar 3 weekjes totdat haar zusje geboren word, en het leek me jammer als haar sinterklaas er dan bij inschiet. Vandaag zouden vriendlief en ik naar IKEA en Prenatal gaan, maar hij ligt ziek in bed. Ben dus benieuwd of daar wat van gaat komen! Verder moet vandaag ons kleine nichtje van nog geen maand al geopereerd worden. Zij heeft een spier verdikt bij de overgang van slokdarm naar maag waardoor ze geen voeding in het maagje kan krijgen. Daar word ze vandaag aan geholpen :( Zo zielig!! Morgen komen vrienden hier eten en dan is het weekend alweer voorbij.........

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ocherrem nik das echt zielig! hopelijk heeft ze baat bij de operatie!!

beterschap met R.! mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn he! haha hoop dat ie wat opknapt dat je nog lekker ff naar de ikea en prenatal kunt :p

volgens mij is 't niet verstandig om zwanger naar de sauna te gaan toch?!

hon idd slaapzakje mag maar je moet echt precies haar maat kopen zodat ze er niet in zakt!
    xxx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik hoop inderdaad ook dat de kleine meid baat heeft bij de operatie, ze ligt nog steeds onder narcose, hoop dat we snel wat horen!

Na 15 weken zwangerschap mag je gewoon naar de sauna, mits je dit van te voren ook met regelmaat deed, dus zodat je lichaam wel gewend is aan de sauna! Wij gingen voor de zwangerschap ongeveer 1x per maand, dus het zou geen probleem moeten zijn... Als ik merk dat ik me niet goed erbij voel kan ik altijd nog gewoon lekker genieten van de zwembaden en bubbelbaden!

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Gisteren is mijn nicht bevallen van opnieuw een dochtertje: Faye. Ze is geboren op 40w2d, is 50cm groot en weegt 3200gr en is het zusje van Famke en Fran!

@wonderbaby1: Het blijft afwachten want er zijn meiden die zelfs met opening nog een tijdje rondlopen.

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    De jongens hebben blijkbaar een super leuk en druk weekend gehad. Ze zijn dit weekend naar de ardennen geweest waar mijn vader en stiefmoeder een buitenverblijfje hebben. En dus hebben ze daar lekker met z'n 6'en in de bossen gaan wandelen en spelen. Weer een moment waarbij ik denk van "Wat mis ik toch veel met mijn 3 kerels." Ontzettend egoïstisch maar ik mis het zo enorm...

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    young gefeliciteerd!

dat is echt niet egoistisch hoor!!! das heel normaal dat je ze mist.. :(

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Ik realiseer me dat ik nu mijn jongens als bijna 6 weken niet gezien heb buiten op skype dan...

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat lijkt me dat erg meissie!! maar het is wel voor 2 ontzettend goede doelen en strakjes zijn jullie lekker weer met z'n allen bij elkaar!! denk daar maar vast aan..

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ik weet wel dat ik nu voor die twee ukkies in mijn buik moet zorgen en dat zorgt ervoor dat ik dit volhoud.

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Young, gefeliciteerd met de geboorte van Faye! En dat je je mannen mist is niet egoistisch maar juist een teken dat je heel veel van ze houd. Het zou juist niet goed zijn als je ze niet zou missen. Het lijkt me heel zwaar meis, ookal doe je het voor deze 2 wondertjes, dat betekend niet dat het makkelijk is. *Knuff*

Hier in mijn album een nieuwe buikfoto voor de geinteresseerde...

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    21 weken

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sow nik je hebt al echt een super mooie buik!!!!!!!!!!

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Young; Gefeliciteerd met Faye! Alweer bijna 32 wkn! :) dat is zeker niet ego! tuurlijk mis je je 3 mannen! :) meissie nog zon 2 weekjes en dan mocht je ze weer zien! eventjes volhouden, ook voor die 2 ukkies in je buik!! * dikke knuff *

Nik; Wauwiee!! wat een mooi buikje!! :) super!!

Won; Hebben ze die kussentjes bij de Prenatal?

Lt & perry hoe gaat het met jullie?

Here; Vandaag wezen wegen met Esmée.. :) donderdag woog ze 2700 gr. en vandaag alweer 2805 gr :D in paar dagen tijd goed aangekomen!! :) joehoe.. :D Donderdag komen ze voor intake van het CB.. ben benieuwt .. :) vandaag een beetje een vreemd dagje.. Zou eigenlijk uitgeteld zijn vandaag!... :)

Nik; je angelsound al gebruikt? :D

Liefs xx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Het liefst zou ik 30 uur in 24 uur willen proppen... Weekend was heerlijk! Zaterdag lekkere massages gehad en veel in de sauna gezeten. Zondag waren T. zijn broers & vriendinnen langsgeweest en hebben we een hele mooie speelgoedkist gehad nog voor Jaimy (zal zo ff foto plaatsen). Gister een dag met mn poppetje geweest, T. was pas om 23.30 uur thuis van het werk. Vandaag weer aan het werk, vrijdag naar de kaakchirurg :(..

Nik; wat een mooie buik!! Het lijkt wel of jouw zwangerschap veel sneller gaat als bij mij. Nog eventjes en dan kun je je zoontje vasthouden :D.. Hoe voel je je verder?

Young; hoe gaat ie met jou? Hou je het nog een beetje vol? Gefeliciteerd met de geboorte van Faye!

Honey; wat fijn dat ze alweer is aangekomen, is een goed teken (vaak vallen baby's na de geboorte juist wat af). Hoe voel je je verder? Hoe bevalt F. het om papa te zijn?

Perry; waar bent u?

Won; ja ze vindt het echt lekker hahah, normaal drinkt ze de laatste fles (rond 21.00 uur) maar half leeg maar met de pap drinkt ze hem tot de laatste druppel. Wanneer moet Gelani weer zijn spuitjes halen?

Ik ga weer gauw aan het werk, kom straks nog wel even gluren xx

Deel Deze Pagina