Ja zeker schrikken zoiets maar je moet jezelf niet gek maken.. Ik denk als er iets verkeerds zit dat je dat verschil meteen merkt.. X oh en doe je rustig aan!! Denk aan jullie kleine meid en zeker ook aan jezelf!
@Lt20: Klinkt ernstig, nu ben ik ook niet echt mee met het verhaal... @honeyy: Ik bel normaal ook wel liever een keertje te veel dan te weinig hoor. Maar las op het forumm hier dat dit indalingspijn is (heb ik nu echt nog geen zin in ) Moest ik het morgen nog krijgen bel ik denk ik wel... En euh, volgens mij staat dat streepje goed hoor zo
Won; ja dat is ook wel zo, de rust is al beetje terug gekomen.. ook omdat ik nu op mn andere borst ook zon streepje/bobbeltje voelde.. Young, indalingspijn? nog nooit van gehoort (A) ons poppetje ligt al ingedaald, zei de gyn vd week. maar jij bent natuurlijk ngo lang niet zo ver!!
Goedemorgen meiden! Honey; ik zou de naam schrijven zoals jij het hebt gedaan. Leuke naam! Bij mij zijn ze met 20 weken al geweest en toen had ik nog niets in huis. Ze gaan ook jou wensen noteren (denk ik) en vragen met betrekking tot de kraamvrouw stellen. Won; Jaimy had vorige week ook last van krampjes, naar de fles van 19.00 uur moest haar dan met haar buikje op me arm nemen en in slaap wiegen. Gelukkig is het de laatste dagen weer rustig. Ik zou ook veel liever thuis blijven, ik vind dat thuismama's gewoon recht hebben op salaris . Maar lekker hoor 9 uurtjes, wou dat wij het financieel konden. Hier blijft ze bij papa, of mijn ouders/ zijn ouders. Youngmom; hoe gaat het nu met je, nog last gehad van indalingspijn? Hier wonder boven wonder een super nacht gehad (had echt een drama verwacht omdat ze normaal wordt ingebakerd).. Mevrouw was naar de zetpil rond 18.00 uur helemaal knock out, om 21.30 uur toch maar wakker gemaakt voor de fles (laatste fles was 16.00 uur). Daarna in bed gelegd en ze was meteen vertrokken, toen kwam ze vannacht om 02.30 uur, toen ik haar terug in bed legde heeft ze denk ik 30 minuutjes lang praatjes gehad (niet gehuild) en is toen in slaap gevallen tot 07.30 uur. Ga het vanavond dus eerst proberen zonder inbakerdoek want dat zou het voor haar/ ons een stuk makkelijker maken. Vanavond gaan we op kraamvisite bij de nicht van T. die vorige week is bevallen. Hihi dan is Jaimy de reus vanavond . Won; heb je al een foto van Gelani zijn dooppakje? Ik ga lekker kroelen met mn meisje, tot straks! Kuss
hee meiden! @ hon; mmm ik had dat ook hoor rare plekjes enzo en nu voel ik er niks meer van! snap wel dat je ff schrikt maar is gewoon van de zwangerschap zijn mn vk! leuke naam hoor en zou m schrijven zoals jij al deed dat is het mooist denk ik! @ lt; ach wat sneu he als ze zon last ervan heeft.. maar toch lekker geslapen dan.. als die zetpillen toch niet bestonden brrr veel succes bij de kaakchirurg... ach je moet maar zo denken met 10 minuutjes sta je weer buiten.. het is meestal zo gepiept (zeggen ze) ze snijden ze toch of trekken? ja en dan weer werken... zie je er erg tegenop? @ won; jij ook weer werken.. maar 9 uurtjes is wel lekker zeg! hier een thuismama maar zoals lt zegt wij zouden ook salaris moeten krijgen hihihi @ per; ??? hoe ist? @ nik; hoe was de gym? toch goed gegaan met je bekken enzo? doe maar mak aan hoor... het is nog vroeg in de zwangerschap maar dit komt door je rug zeker? voel je al wel eens wat? ik voelde met 16 weekjes ong de eerste plopjes en ze kon toen men blaas al vinden..! @ young; kai vind ik een erg leuke naam en lex ook.. zou idd wel erg leuk zijn om nu 2 meisjes te krijgen maar je hebt gelijk het is allebei leuk! en als ze maar gezond zijn.. vandaag nog steken gehad? @ here; bedankt voor jullie reacties ben zelf ook helemaal inlove met haar! hon ik heb zelf ook krullen en vroeger helemaal erg dat heeft zij nu ook al zo leuk! alleen was ik spierwitblond en zij niet maar dit vind ik natuurlijk ook prachtig ze ligt lekker nog te slapen en daarna ga ik naar mn moeder moet nog verder met de feestgids voor de bruiloft van mn zwager en schoonzus.. niet zon zin in want... ik ben vandaag JARIG 22 jaartjes geworden! en de eerste verjaardag als mama.. jammer dat het zo koud is buiten haha anders ging ik lekker op de fiets maar pak nu de auto maar! nou m isschien kom ik nog ff vandaag meiden fijne dag!
Lt fijn dat het zonder inbakerdoek zo goed bevallen is.. Heb nog geen foto van dooppakje ben nu aant werk dus maar kort berichtje maar gelani heeft het vanacht super gedaan.. Gister 19:30 laatste fles en heeeel veel krampjes, hij sliep op half 11. Tot wou hij vanmorgen om 6:00 pas voor het eerst z'n fiep (JOEHOE) en om kwart voor 8 z'n flesje gegeven maar hij wou nog niet zo persee maar toch 155cc op. 12 uur ben ik klaar dus dan een langer bericht! Xxx
Gien gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een leuke dag van!!! (vanavond langer bericht, ben aan het werk, sorry!!)
@honeyy: Best goed te horen dat ik niet de enige ben die dit niet kent. Want ik vind het best stom klinken nu het al mijn 3e zwangerschap is Ik ben inderdaad nog lang niet zo ver maar aangezien ik ook al weeën heb gehad zou het mij niet verwonderen dat ze al indalen. @Lt20: Goed dat je een goeie nacht heb gehad! En geen steken vandaag tot nu toe... (hopelijk blijft het zo) @gien: Vraagje: Vind je Kaï niet te veel lijken op Cas qua uitspraak? Want ik ben gek van de naam maar twijfel zo... Tot nu toe geen steken vandaag dus... GELUKKIGE VERJAARDAG! Hier: een enorm slechte nacht gehad. Raakte erg moeilijk in slaap door enorme rugpijn en als ik dan effe insliep kreeg ik hier en daar eens een harde trap in mijn buik. En nu zit er eentje die heel de tijd met zijn voetje in mijn blaas stampt, dus super veel naar toilet moeten gaan (wat niet echt aan te raden in nu)
young wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! hopelijk de komende nachten weer goed! ik vind kai of kay (zie het altijd als kay) wel mooi bij cas passen.. vind dat niet storend.. juist wel heel mooi! ik hoorde gister een meisjesnaam die ik ook wel bij mila vond passen.. 'nica' weet niet of je dit wat vind maar moest gelijk aan jou denken.. GIEN VAN HARTE GEFELICITEERD!! JEUJ de eerste verjaardag als mama! wat heb je gekregen als ik vragen mag? x
@lt; ja dat hebben ze ook al een keer gedaan, dit is de 2e keer dat ze komen.. hoe was de kraamvisite? Jaimy erg groot zeker tegen over die kleine? @gien; gefeliciteerd!! goed verwent? @won; lekker gewerkt vandaag? @young; vandaag een beetje bij kunnen rusten? vandaag was eindelijk mn maxi cosi binnen heb de citi sps desert.. mooie ligte kleuren. vandaag niet echt een lekker dagje..voel me niet echt lekker.. beetje moe enz. terwijl ik tot half 12 *schaam schaam* in bed heb gelegen schrok toen pas wakker.. we zijn de tuin eindelijk aan het opknappen.. zoo gaat er even voor 130m² gras in.. pff.. meer dan we dachten maar dan word dat ook eens netjes hihi liefs xx
@wonderbaby1: Van Kay ben ik geen fan, sowieso niet voor namen die -y hebben.. Mijn vriend had wel Kei staan, zelfde uitspraak dus... Nica, vind ik ook best wel leuk maar we denken eraan (om het onszelf makkelijker te maken) om de 4-letter namen te gaan schrappen @honeyy: Ik kan niet veel anders doen dan rusten hé Ik denk dat ik straks gewoon alle baby namen in een pot doe en de jongens er elk een meisjes en een jongens naam laat uittrekken
@young, neee zo bedoel ik het niet of je beetje bijgeslapen ben na zon rot nacht ik word er alleen maar moeier van.. heel de dag niks doen bleh.. lastig die namen! vindze van nou lijstje bijna allemaal mooi (A) wij zitten heel erg tussen Esmée, Aimee of Caithlinn.. grr weet het nu nog niet..
@honeyy: Ah nee heb wel een paar keer lichtjes ingeslapen... Ik vind jou namen ook best mooi hoor. Alleen iets te lang voor mij... hihi...
Hey meiden Sow ik zit eindelijk rustig op de bank, nu heb ik jullie wel bijgelezen maar ben zowat alles vergeten. Dus alvast sorry daarvoor!! Wat ik me nog kan herinneren.... LT: hoe was de kraamvisite? Hon: ik zou kiezen voor Esmee wat jullie namen betreft... Ow en die maxi cosi krijgen wij ook Young: is het gelukt met de namenpot ?! Won: nou ben ik jou vergeten, maar weet echt niet meer wat ik gelezen heb -xxx-
Meiden ik heb jullie hulp nodig... Ik wil voor de babykamer zelf een schilderij maken, daar wil ik een gedichtje op zetten... Maar ik ben een heel klein beetje inspiratie loos Ik dacht zelf aan deze: Dag sterren, Dag maan, Ik moet nu slapen gaan! --- De bedoeling is dus, kort maar krachtig, het liefst nederlands & GEEN "slaap kindje slaap" Weten jullie nog iets leuks?!
@nikske89: Denk dat ik het toch bij het grappen erover houd Vind je gedichtje wel leuk. Zal morgen eens zoeken voor je
Nik ik zal ook eens voor je zoeken! Geeft niet dat je het vergeten bent daar heb ik ook last van! Dus helaas voor jou ben je er na je zs niet vanaf haha youngmom ik spreek kay uit als kaj en niet als kei Hon ik vind jou namen ook allemaal mooi maar vind (weet niet hoe het komt) caithlinn wel echt bij jullie passen.. (ken jullie eigelijk niet eens echt.. Aimee denk ik gelijk aan prinses aimee en esmee aan die van ONM vind die laatste 2 ook beetje kak maaar wel mooi! Ik zou bij een 2e voor een jongen Dani kiezen want daar twijfelden we tussen.. Voor meisjes vond ik deze leuk.. gailina (djeeliena) jaydee jacey jaimy (best veel met een j) vond meisjesnamen ook makkelijker..
@wonderbaby1: Nja dat heb je wel met dit soort namen dat je verschillende uitspraakwijzen hebt. Ik lig op bed maar kan weer niet slapen Wegens het piekeren heb ik effe de laptop erbij genomen