Won; ik heb helemaal geen foto's meer gemaakt.. Heb nu een fotoalbum van haar 1e maand en nu ben ik begonnen met een ander fotoalbum. Iedere 6e van de maand maak ik een foto en die komt in een album zodat ze later een album heeft met en foto van iedere maand .. x
Vanochtend mijn vriend aan de lijn gehad. Casje heeft vannacht maar een 2-tal uurtjes geslapen omdat hij zo veel pijn had. Sem was door het gehuil van Casje wakker geworden rond 3u30 en had toen ook niet meer geslapen. Dus heeft mijn vriend een hele nacht wakker gezeten. Maar toen ik daarnet de buurvrouw op belde was Cas voor de TV in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe Sem het vandaag alleen op school zal doen. @miracle08: Ik zie toch ook al een buikje hoor!
Net de knoop doorgehakt.... Ik was verzekerd bij VGZ (jong&zeker) maar net overgestapt naar AnderZorg. Volgens de consumentenbond past deze het best bij mij en het scheelt me veel geld. Bij VGZ zou ik vanaf 2011 130,- gaan betalen, nu heb ik de top verzekering bij AnderZorg voor 120,-! Was al 2 weken aan het denken of ik wel durfde over te stappen maar heb net de stap genomen.. (voel me net een doetje hahaha) Mocht één van jullie ook willen overstappen, laat het me dan weten want dan krijgen we beide 20,-. Ben met dat soort dingen altijd zo bang dat ik de verkeerde beslissing neem dus laten we hopen dat ik geen spijt krijg...
Aahw wat zielig Young. Hoop dat je ventje snel opknapt!! Hoe gaat het met jou en die 2 ukkies in je buik? x
lt dat ga ik eens bekijken.. moet ook naar een andere verzekering dus zal dat eens uit gaan zoeken dan laat ik je weten als ik dat doe! young arme Cas en ook je hubbie en Semmie!! zielig hoor zo'n klein manneke al zoveel pijn de troost van de mama kan ook nergens tegenop dus dat mist ie nu ook nog hoe doen de ukkies het? xxx
Mijn mannen maar 10 minuutjes gezien via skype. Sem was de hele avond al lastig omdat hij moe was en Casje had pijn dus vonden we het beter om het niet te lang te trekken. Zodat Sem naar bed toe kon en Cas ook maar dan in ons bed. Afwachten hoe deze nacht zal gaan. Met de ukkies gaat het goed. De CTG's blijven goed en ik voel ze regelmatig goed bewegen.
lt spannend he.. ik ben ook altijd bang dat ik de verkeerde keus maak, ik betaal voor nadine en mezelf geloof ik 117 zoveel dus net zoieets als jouw! Wel lullig dat ze het eigen risico almaar maar omhoog gooien!! Young egt sneu voorje ventjes arme mannetjes en dan zien ze jou idd ook niet ze zullen je wel helemaal platknuffelen als ze je weer zien fijn dat de kleintjes het goed doen! Hoe is het met de rest? Hier naar de tandarts geweest en gelukkig was alles goed.. Alleen wel een doorverwijzing voor de kaakchirurg meegekregen dus lt ik mag ook brrrrrrrrrrrrrrrrrrr verder gister slingers gehaald en wat kleine kadotjes voor me meisje en ze krijgt ook een tafeltje en stoeltje en een mooie pop dus die wordt goed verwend pfff nog maar 1 weekje......
Er is bij mij thuis vorige nacht weer niet veel geslapen. Daarom gaat Sem bij mijn schoonouders slapen de komende nachten. Want hij word telkens wakker als Casje huilt 's nachts en dan is hij de hele dag moe en lastig. En eindelijk zijn de doopsuikers af!
Gyn-nieuws: de ukkies zijn goed gegroeid (iets lichter dan bij een één-ling maar dat is normaal) en ik heb nog geen opening dus toch goed nieuws vandaag.
Sem is vorige nacht pas om 21u in slaap geraakt. Hij miste zijn broertje en vroeg de heel tijd om Casje. Die op zijn beurt toch 4 uurtjes aan een stuk heeft geslapen. Hij word toch wat verwend door onze buurvrouw heb ik zo het voorgevoel
Oké nu ben ik het echt helemaal beu! Net nieuws gekregen: één van de beste vrienden van mijn vriend is vandaag voor de tweede keer papa geworden. Zoontje, geboren op 40w1d, 53cm, 4120gr, broertje van Jorhi en de naam... KNOX! Mag ik een gefrustreerd raken aub?
was dat jullie naam? gefeliciteerd jeetje bij jullie is echt een babyboom ofniet haha ben echt benieuwd naar jullie namen zeg zijn jullie er nu wel uit? ben ook echt benieuwd of het jongetjes of meisjes zijn meisjes zou wel leuk zijn maar jongens is weer handig met kleertjes en speelgoed
@wonderbaby1: Inderdaad dat was 1 van onze jongensnamen. De mogelijkheden staan opnieuw in een poll in het namen toppic. Nu moet enkel nog een neef van mij papa worden en zij verwachten een meisje maar die krijgt niet 1 van onze namen mee dat is al zeker. Want zij hebben hun naam aan ons gezegd.
Mijn vriend is vandaag gaan kijken naar een huisje en we hebben het! Dus dat is weer een last die wegvalt... gelukkig!
wat fijn young van dat huis!! idd een last die van je af valt! oke gelukkig hebben zij niet jullie meidennaam! ik ga ff gauw in die poll kijken!! x
meissie ik weet jullie andere naam niet maar als ik naar cas en sem kijk vind ik daan het leukst dus heb daan gestemt
Ja toch wel, maar het doet raar dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer in ons huisje nu zal komen. Toch niet als ik niet beval voor 20 dec. Nu zullen we ten minste een tussenoplossing hebben waar er plaats genoeg is voor de jongens EN de ukkies...
hee meiden ! Wat een rust hierzo!! Hoe gaat het met jullie allemaal? leuk weekend gehad? Won; Hoe gaat het nu met pietertje? Esmée heeft volgens mij last van krampjes? ze trekt heel haar beentjes op en krijsen, niet echt huilen.. ze kan ook echt niet slapen, net om 7 uur de fles gehad en madam ligt nog met ogen open naast ons in bed.. Vooral savonds is de laatste 2 dgn raak.. Zo zielig! ga er maar weer eens troosten.. liefs xx