ik duim!! wat super leuk maar moet je daar geen diploma's voor hebben? lt snap nu pas dat je die reactie van toons nicht bedoelde haha
Ik heb gesolliciteerd bij de kraamzorg die ik zelf heb gehad en die leiden 1 x in de zoveel tijd mensen op. Helaas is dat nu niet maar toch duim ik hihi... xx
@ Daten... Ladies, zullen we maar eens een datum gaan prikken want anders komt er niks van ben, ben ik bang.. Waar gingen we ook alweer afspreken? Een zondag komt voor mij het beste uit, datum maakt niet veel uit, kan alleen 23 januari niet.. xx
hee meiden! Lt; ik duim voor je! wat is jullie Jaimy een mooi meissie zeg! die ogen wauw! Won; al een tandje? zoo dat gaat vlug! fijn dat hij er nog niet zoveel last van heeft! De laatste paar dagen doet Esmée alles wat ze er voor niet deed.. om half 4 snachts, ze blijft iedere keer maar huilen na de laatste fles, slaapt het liefst op haar buik,op mijn buik, miss de krampjes? Heeft in een keer een bed fobie ?? in er eigen bed is het gelijk huilen.. dus madam ligt hier maar in de box.. pff.. lt; zondags is wel het fijnst! ik kan ook elke zondag! we kunnen miss iets in de buurt van nik. gaan doen? dan hoeft ze ivm dr rug / bekken en dikke buik niet zo lang te rijden liefs x
Hon; ik denk dat Won en ik hetzelfde hebben meegemaakt. Jaimy sliep de 1e dagen wel in bed maar daarna niet meer. Ze heeft een paar weekjes in haar reiswieg geslapen bij ons op bed. Daarna hebben we de reiswieg op haar kamer gezet en toen de overstap om weer in bed te gaan liggen. Ook sliep zij alleen maar bij T. op zijn borst, bij mij niet. Het enige wat je kunt doen is het kleintje lekker troosten en hopen dat ze wat slaap pikt als ze op jouw borst ligt. Krijg je veel kraamvisite of niet? Ik merkte aan Jaimy dat ze niet goed tegen die drukte kon omdat ze dan overprikkelt raakte. Met als resultaat dat ze in de nacht best onrustig was. Het is alleen maar zoeken naar een oplossing. Is het de juiste voeding? Is het de juiste fles? Heeft ze krampjes? Ik moet zeggen dat het bij ons pas sinds een maand echt rustig is geworden... Het is natuurlijk nog een kleintje die overal aan moet wennen. Hoop voor jou dat ze snel weer zichzelf is want ik weet hoe het is met zo'n ukkie..xx
Bij Nik in de buurt afspreken vind ik een goed plan.. Willen jullie iets knutselen of ergens high tea-en ofzo?
Ik ben trouwens erg blij dat we Jaimy geen Sophie hebben genoemd. Was zondag bij mijn moeder op werk voor Sinterklaasfeest en van de 50 kindjes heette er 6 Sophie ... Ook Emma heb ik heel veel gehoord
Hey meiden Ben ik weer Druk aan het werk, dus ga proberen om op alles te reageren !! Er was vanochtend een controleur uit het ziekenhuis hier om de praktijk onder de loep te nemen, dus ik kon alleen even snel spieken Won: Balen dat Gelani niet gewonnen heeft.. Volgende maand misschien beter ?? En dan met die sneeuw foto Die is leuk Ja ik hoorden het van dat babylijkje, erg he En die mensen kunnen zomaar kindjes op de wereld zetten.. SCHANDALIG !! Wat betreft het tandje van Gelani, ieder kindje is hier natuurlijk anders in. Maar de kleine van vrienden van ons had bij 4 maanden al 2 tandjes staan, dus het kan heel goed !! Wat een domme opmerking van Toons nicht trouwens, daar had ik echt meteen wat van gezegd !! Hier zal het waarschijnlijk donker haar en donkere ogen worden aangezien vriendlief en ik dat beiden hebben. Maar dat heeft trouwens niets te zeggen.. Mijn vader en moeder hebben allebei donker haar en bruine ogen. Mijn zusje is hardstikke witblond met blauwe ogen !! LT: Ik doe zeker rustig aan, is alleen soms zo moeilijk Thanx voor je lieve reactie !! Wat een mooie ogen heeft Jaimy inderdaad, op deze foto vallen ze echt heel erg op Prachtig !! Gien: Alweer 1 jaar !!! Jezus zeg, wat vliegt de tijd voorbij. In ieder geval alvast gefeliciteerd (weet niet of ik er mogen ben ) Hihi Miracle: de december maand is inderdaad erg druk, en ik merk aan mezelf ook dat ik hem nu ook zwaarder vind dan normaal. Dus gewoon lekker rustig aandoen en genieten van Jaimy en je kleine wondertje.. Hon: Wat jammer dat Esmee even een moeilijk periode heeft, maar dit zie je vaak bij kleintjes. Zoals LT al zegt, probeer te zoeken naar de oorzaak en jullie meisje vooral goed te troosten, dan zal het vast snel beter gaan. SUCCES !!! @ Date.... Wat lief dat jullie allemaal bereid zijn om mijn kant op te komen !! Dat zou wel echt heel fijn zijn, want als het zo met mijn rug/bekken blijft gaan zie ik me in februari of maart echt geen uur meer auto rijden Gooi maar eens een aantal data in de groep, dan duik ik mijn agenda ook in -xxxx-
Meiden, jullie zijn volgende maand allemaal verplicht om de Viva Mama te kopen . Vorige maand stond er een artikel in over jonge meiden die mama zijn. 5 van de 6 verhalen gingen over pil-ongelukjes. Waarop deze mama natuurlijk zwaar geirriteerd een klacht heeft gestuurd hihi.. Ik kreeg een mail terug dat ze ons juist positief wilde neerzetten en dit niet de bedoeling was. Ik had gestuurd dat ik en meerdere meiden in mijn omgeving bewust voor hebben gekozen, ook heb ik IUI behandeling van Nik genoemd... Dus volgende maand die 4 hele regels van mijn reactie lezen he
ajaj baas haha nee doe ik lt dat wil ik wel lezen klopt wat je zegt! hon hier was precies hetzelfde!! precies wat jij beschrijft en wat lt beschrijft deden wij ook! dus sorry maar hoort erbij helaas! zielig he om je kindje pijn te zien lijden! nik ja tuurlijk komen wij jou kant op! ik zat te denken de eerste week van februari? heel maand januari kan ik niet! was ff vlug! sorry
oh nog ff vlug goed nieuws. pietertje mag bijna naar huis! hij heeft er een oorontsteking ofzo bij gekregen maar anders was ie al thuis geweest
Won wat een goed nieuws van pietertje !! Hier vandaag echt al zin in ETEN ETEN ETEN, wel alleen maar lekker eten Whaha... Ben nu klaar op het werk... ik ga lekker wokken met vriendlief En om 21.30uur een afspraak met de VK !!
Zo meiden ik kom weer gluren Lt: Hier ben ik! Haha Won: Wauw wat leuk dat gelani nu al tandjes krijgt! Hij is snel! Zwager en schoonzus hun meisje van 1 is nog niet eens begonnen met tandjes :O Lt: Wat leuk wat leuk wat leuk Dus je gaat jezelf omscholen Hihi! Ik duim mee hoor... erg leuk zeg! Wat hebben jullie toch ook een prachtig meisje. Nik: Je buik is Moooooi! lekker aan het groeien! Eten eten eten? lekker eten.. wat verstaan we daaronder? Haha Snoepjes ? Verder voel je je helemaal goed? Hon: Jullie meisje doet heel anders lees ik.. Dat is weinig slaap voor jullie dus! Last van krampjes 's nachts? Hopen dat dat snel over gaat meis! Hoe voel jij je? Helemaal genezen? Young: Ben jij al aan het bevallen toevallig? Hihi Sorry dat ik niet overal op reageer, anders word het weer zo een mega lang berichtje. Hier gaat het tot nu toe goed! 2 DAGEN OVERTIJD!!!!!!!!!! Nergens last van... Hebben deze ronde met het bekende randje fietsen geprobeerd, dus wie weet
Lt; High-tea-en , hmm ziet er gek uit zo getypt maar goed, lijkt me een leuk idee!! ik kan heel febr. dus zette je dan de bak gewoon op de grond of op bed? ben zo bang als ik zulke dingen doe, Ze dadelijk helemaal niet meer in bedje wil, te veel op de hand pak ofzo?? Nik; lekker gegeten? Hoe was het bij de VK? Won; watr super van pietertje!!! :d gaat het gelukkig goed! konden ze nog wat aan zn gezichtje doen? Perry; ooooohh wat spannend!! hihi!! me morgen gelijk laten weten he? hihi Gelukkig, Esmée slaapt tot nu toe al 2 uur aan een stuk wel in de box, en op er buik maar ze slaapt.. joehoe! dan zal ze zoiezo wel een stuk vrolijk zijn dadelijk!! heb ook het vermoeden dat ze te weinig eten binnenkrijgt.. ze zit op 7 flessen, 90 cc.. zou ze meer mogen? twijfel twijfel.. liefs xx
Pfff morgen de rechtzaak ivm Loecke. Ik ben echt zo zenuwachtig en hoop op een goeie uitkomst. Wil zo graag mijn vriend steunen... @nikske89: Ja ik tel ook de dagen af hoor @wonderbaby1: Waw nu al zijn eerste tandje! Bij Cas was dat rond de 7 maand en bij Sem pas op 9 maand en bij beiden zijn de bovenste voortandjes eerst gekomen. En wat een leuke sneeuwfoto! @lt20: Wat een prinsesje jullie kleine meid! En ik zie nu nog maar dat jullie meid maar een dagje scheeld met Gelani @perry: Nee hoor nog niet aan het bevallen. Die twee hebben precies de bedoeling ons te doen denken dat ze veel te vroeg zouden komen maar hebben het stiekem heel erg goed daar binnen
Even snel ego, morgen weer reactie's op jullie allemaal !!! Hier net terug van de VK, ons mannetje is een erg drukke en levendige baby zei ze (goh je meent het Ik voel hem al zowat de hele dag non-stop vandaag !!) en mijn baarmoeder was goed gegroeid Zat nu vanaf het schaambeen op 22cm, dat was precies de maximum grens voor 22 weken dus dat was goed Verder nog even lekker naar het hartje mogen luisteren, al lukt dat niet geweldig omdat meneer er steeds vandoor ging Haha Nu lekker slapen, morgen gelukkig vrij en dan ga ik eens een hele dag NIETS doen (alleen naar de fysio) SWEET DREAMS xxx
Honey een baby kun je de eerste 6 maanden niet verwennen.. Als een kindje huilt gelijk troosten zodat ze weet dat ze bij jou vertrouwd is. Al Jaimy huilt en ik pak haar op is ze meteen stil. Ik had de bak bij ons voeteneind gezet. Daarna de reiswieg op haar bedje gezet en toen weer in bed. Geloof me dat je haar niks kunt aanwennen, je kunt haar alleen maar troosten en zo zelf wat meer slaap pakken .. Qua voeding moet ik even goed nadenken want tijdens de kraamtijd werd iedere avondfles met 10 cc verhoogd.. Als je je vraag bij de voedingsdeskundige stelt of even het cb belt? xx