Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @miracle08: Ik kijk enorm uit naar dinsdag maar daarin val ik opnieuw in herhaling denk ik zo :)
    De ukkies doen het nog steeds goed veronderstel ik want de CTG's zijn ook steeds goed. En ze zijn goed actief.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Young, ik geloof dat ik iets gemist heb (Solly!) ...Wat is er dinsdag?
    Ohh, wel fijn dat de ukkies het goed doen en blijven doen, is voor jou ook wel een geruststelling.

*Edit: Krijg een vaag helder moment, mag je vanaf dinsdag ff aan de wandel op de zaal? *

Ohh, ik heb donderdag de echo en ik kijk er zooooo naar uit! Duimen jullie tegen die tijd voor mij dat we een mooi beebje zien met knipperlichtje?

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle natuurlijk duimen wij voor jou!!! Donderdag zie je een klein frummeltje met een knipper lichtje ;)

Bij young worden de weeenremmers morgen stop gezet toch young?

Ennn z'n best verwend door de Sint? Al de kindjes?

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Hoe gaat het met jullie?

Won; Esmée heeft een leuke quad gehad;) duurt nog wel even voordat ze erop kan maar toch hihi.. :p onze kerstboom is bruin met licht goud!

Nik; heb even bij je andere ballen gespiekt ;) maare zijn leuke kleuren combies! :)

Miracle; mn duimen maken overuren ;) Ons gelijk op de hoogte brengen he ;)

Here; vandaag met Esmée naar het consultatie bureau geweest :) ze weegt nu 3260 gram, en is 51 cm :) echt goed gegroeid! Ook moet ze nu op dr rug gaan slapen maar madammeke blijft naar er zij draaien.. wou de vrouw van het bureau niet geloven todat ze Esmée dus op er rug legde en ze binnen een sec. op er zij lag hihi.. ook dat ze haar hoofdje al optilt kon niet.. heeft ze ook gezien dat dat dus wel kan.. ze is erg sterk waren haar woorden :D *trots*

nu over een maandje de beroemde prikjes :'(

liefsxx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier is onze kerstboom

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dikke knuff voor iedereen, morgen weer een reactie voor jullie allemaal *smak*

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Pff hier echt een druk weekend gehad, vandaag ook weer zo'n gekke dag !! Na het werk in de file naar huis, bij thuiskomst meteen door naar Zwangerfit, toen gegeten en kerstcadeau's voor een deel alvast ingepakt, en nu dan eindelijk even tijd om te reageren :)

Young: Spannende dag morgen, ben heeeel benieuwd hoe het gaat lopen...

Hon: wat goed dat esmee dat al allemaal kan zeg, wel heel vroeg natuurlijk, maar daar mag je zeker heel trots op zijn :D

Won: mooie boom, en lekker groot !! Hier maar een klein boompje staan. Wij hebben ook een nepperd gekocht, maar viel wat kleiner uit dan verwacht :p Haha...

LT: dikke knuffel terug voor jou ;)

Nou hoop dat ik niemand vergeten ben :)

Hier niet heel veel nieuws te melden... Vandaag een vriendin van ons bevallen van een dochtertje, donderdag gaan we kijken.
    Owwww kan niet wachten tot onze man er is :D Vandaag 23 weekjes, het lijkt nu echt opeens heel langzaam te gaan voor mijn gevoel :) Morgen weer een half dagje werken en dan 's middags weer even lekker tijd voor mezelf.

Liefs
    xx

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Joehoe afgewerkt voor vandaag! Young hoe gaat ie meid?? Ben zo benieuwd vandaag!

Sorry meiden ik kom zo ff op iedereen reageren!

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Young; hoe gaat het ermee? Ukkies nog op hun plekkie?

Honey; las iets op hyves over Dems, laat je vandaag je tattoo al zetten? De mijne komt volgende maand :D..

Perry/ Gien/ Miracle; hoe gaat ie met jullie?

Wonder; Gelani goed verwend door Sinterklaas?

Nik; doe lekker rustig aan vandaag he!

Hier weinig nieuws te melden eigenlijk... Sinterklaas was heel leuk en beide dames zijn goed verwend door opa & oma!!

Kusje

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh Won, vraagje.....

Die diksap he, is er een smaak waar je het beste mee kan beginnen? En hoeveel/ welke verhouding geef jij Gelani?

xx

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Verhouding die opt flesje staat. Heb gewoon aardbei appel banaan gepakt. Geen idee welke het beste is om mee te starten.
    Watvoor tattoo laten jullie zetten? Ben zo aan t denken wat ik wil!

Ik bedoel Eigelijk jij met jullie :p

Ja z'n best verwend! Mama hier ook! Heb van me moeder ugg pantoffels gehad! Joehoe en van schoonmoeder parfum van Gucci..

Young waar ben je?

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal van de week eens kijken, heb ergens een dagmenu voor 4 + maand gevonden dus wil kijken of dat iets is.

Mijn tattoo wordt best groot denk ik, wil er één met kleur, bloemen en haar naam. Hoop het resultaat volgende maand te kunnen showen. Ligt een beetje aan de financieen aangezien ik nu iets meer dan € 400,- netto minder verdien....

Gelukkig vandaag heel wat positieve berichten gehoord:
    CAO loonsverhoging per 01-12
    Loonsverhoging per 01-01
    13e maand
    14e maand
    85 vakantieuren worden uitbetaald
    Normaal loon

Dus ik hoor de kassa wel rinkelen eind van de maand :D...

Wil jij ook een tattoo? Jouw vriend heeft hem op zijn borst he?

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Hier een overgelukkige mama: 34 WEKEN gehaald!!!, een heerlijke douche gehad vanochtend, straks de jongens op bezoek, Cas die weer naar school mag en nog 2 ukkies die nog steeds in mijn buik zitten! :D:D:D

@wonderbaby1: Inderdaad ook de weeënremmers zijn vandaag gestopt. En mooie boom hoor! ;) En ik heb een tattoo met de namen van de kids onder elkaar tussen mijn schouderbladen.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Lt; ja vandaag naar dems geweest :D eigenlijk zou F. gaan maar die wist nog steeds niet 100% zeker wat hij wou. dus ben ik maar gegaan ;) zal zo eens een foto bij posten! ;)

Young; 34 wkn heerlijk! ben benieuwt zo zonder de weeënremmers! ons wel goed op de hoogte houden! ;) en nu lekker genieten van je mannen!! :D

Won; mijne zit tussen mn schouderbladen, wou eerst haar naam op mn pols, maar in de winkel is dat niet echt handig.. mn baas houd er ook niet zo van, en om dan iedere keer een horloge om te doen vind ik ook zo sonde..

Nik; gef. en hoe heet het meisje? :) alweer 23 wkn.. vind het echt vlug gaan! :)

Esmée zit nu op 5 flessen, moest van het CB van 7 naar 5 flessen.. niet echt logisch, want ze is het er niet zo mee eens ;) hihi..

liefs xx
    liefs x

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    de onderste bloemen zijn knal roze met een iets minder fel roze tint, de vlinder staat voor het nieuwe leven.. en natuurlijk haar naam ;) na 1.5 uur stond hij er eindelijk op ;)

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ooooooh ik ben zo blij!!!! Mijn twee schatten kunnen knuffelen! Tot Casje zei: "Mama, Casje bijna plat" Gekkie! :D
    Ze waren ook zo blij om mij terug te zien. Binnen de 10sec zaten ze bij mij op bed. En ook waren ze echt super blij met de sintkadootjes die ik bij mij had. Alhoewel Sem zich wel afvroeg hoe de sint was binnengeraakt zonder schoorsteen :D

@honeyy: Prachtig hoor!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wauw die is mooi Honey!

Laat je niet teveel wijsmaken door het cb hoor, het is jouw kindje. Ik heb de eerste weken echt niet gekeken na 3/4 uur voeden maar gewoon op verzoek van Jaimy. Zowiezo zou ik niet gelijk 2 flessen weglaten maar eerst terug naar 6 en dan over een weekje proberen na 5. Jaimy is 4 maanden en zit ook op 5 flessen wil vanaf volgende week proberen na 4 te gaan.

Young; fijn dat de jongens weer op bezoek mogen!!

Xx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ooh nu zie ik jouw bericht Nik over een vriendin die is bevallen, hoe heet ze??? xx

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Idd hon je moet kijken hou Esmée het doet das het belangrijkste! Laat ze maar zwetsen op het cb! Ik zou dus ook echt niet van 7 naar 5 gaan ineens.. Beetje stom van hun om voor te stellen!

Gelani zit al een maand op 4 flessen en dat mocht van hun niet.. Als ik hem nog een flesje gaf zat ie al in z'n diepe slaap en hij doet het er super goed op vanaf het begin!

Ja nik hoe heet ze?

Wat goed om te horen young!! Geniet er maar lekker van!

Ik ben ziek pff vervelend hoor! Toon was ook al ziek maandag gister ook nog maar hij wou vanmorgen te gaan werken maar als ik me al omdraai komt het er al uit dus kan zo niet voor gelani zorgen dus is ie vandaag ook nog thuis.. Wat voel je je dan belabberd hè als je misselijk bent!!

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

*klopt af dat ze niet meer ziek is geweest *

Je kan het niet vergelijken maar was blij dat T. thuis was toen mijn verstandskiezen werden getrokken, was ook echt niet in staat om voor haar te zorgen toen.

Doe je vandaag lekker rustig aan?!!

Zat jij ook over tattoo te denken of niet Won?

xx

Deel Deze Pagina