Ja heb jij een idee? Ik weet het niet.. Wat ik wil en waar! Wat voel je je ellendig dan hè! Waarschijnlijk is het morgen zo goed als over dat ik kan werken.. Morgen is toon jarig (en mir haar eerste echo!)
Hey meiden Sow daar ben ik weer na 2 daagjes, en ik heb vanalles moeten bijlezen !! Hoop dat ik niemand ga vergeten, de zwangerschapsdementie begint hier nu opeens toe te slaan. Ookal geloofd vriendlief niet dat je daar echt last van kunt hebben !! Hij verklaart me dus voor gek @ Sinterklaas: Lees dat jullie kindjes allemaal goed verwend zijn, en won jij ook zeg met je Ugg pantoffels en Gucci parfum !! Hier ook wat kleinigheidjes voor onze kleine man gehad. Was wel erg leuk @ Young: wat fijn dat je je mannen weer lekker hebt kunnen vasthouden !! Nu word het wel spannend wanneer de 2 kleintjes geboren gaan worden... Mijn gevoel zegt dat ze nog wel even blijven zitten Moet je tot aan je bevalling in het ziekenhuis blijven ?! @ Honey: Mooie tattoo meis !! Wat betreft die flesjes, laat je inderdaad niet teveel lijden door het C.B. hoor. Jouw meisje zal zelf wel aangeven als ze 5 voedingen nodig heeft ipv wat hun zeggen 4, gewoon naar luisteren. Het is jullie kindje !! @ Won: Wat vervelend dat je zo ziek bent hoop dat je je snel beter voelt !! Hier nog niet echt ziek geweest, wel al sinds een week of 4 verkouden. Begin ik nu dus ook wel zat te worden haha... Alvast gefeliciteerd met Toon zijn verjaardag !! Hoe oud word hij ?! Hier is vriendlief zondag jarig, word hij alweer 27 de oude man, haha @ LT: nou heb ik geen reactie op jou, klopt dat ?! Agjah we hebben al gemaild dus ik zal vast niets vergeten zijn Dochtertje van onze vrienden heet Lynn.. Morgen gaan we kijken Haar grote zus Noa (ons petekindje) is super trots. Dus ben erg benieuwd morgen !! @ Date: meiden even over de date in februari.. Gien kan niet op zondag & Hon niet op zaterdag.. Wat gaan we nu doen en welke datum prikken we ?! Hon is al eens mee geweest op date dus zou het leuk vinden om haar weer te zien, maar het lijkt me juist ook weer leuk om Gien te leren kennen.. Vind het vervelend om iemand buiten te moeten sluiten.. Hebben we een oplossing ?! xxx
Meiden een vraagje... Hebben jullie toevallig foto's van hoe jullie huis versierd was na de bevalling !? Ik heb verschillende ideetjes, maar kan maar niet beslissen wat ik nou echt wil. Zoek dus inspiratie haha In de woonkamer willen wij geen punaises (schrijf je dat zo ?!) gebruiken omdat we kunststofkozijnen hebben en net nieuw stucwerk.. Dus in de woonkamer komen heliumballonnen... heb hier wel een voorbeeld: http://www.drop-inngeleen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=3 3e regel laatste afbeelding.. Alleen worden de ballonnen dan blauw met wit.. Wat ik buiten of voor het raam wil weet ik dus nog niet. Ben dus wel nieuwsgierig naar jullie foto's / ideetjes.. xx
hai lady's! hoe staat het leven? @young; meid wat heerlijk dat je je knulletjes weer heerlijk heb kunnen knuffelen hahaha ja had ze idd wel plat willen kussen zeker? super jjoh! hoe voel je je nu? spannend of niet nu je geen weeenremmers meer krijgt! @ hon; mooie tattoo! ik durf het niet haha wat een schijterd he! @ nik; alweer ruim over de helft joh! gaat het snel he.. lekker genieten? @ per; hoe is het nou? ben je nog steeds overtijd of helaas ongig geworden? @ won; hoe is het met jullie knappe vent? en met pietertje, inmiddels alweer thuis? alvast gefeliciteerd met je mannetje! @ here; pff vorige week eindelijk ongi geworden! tenminste denk ik, het was maar heel weinig en oud bruin bloed maargoed het is tenminste iets of zou het de mk zijn die eindelijk los is gekomen? wat denken jullie? @date; nou meiden doe het maar op zondag hoor! dan probeer ik de volgende keer wel mee te gaan! lijkt me super leuk maar ik heb op dit moment ook geen auto dus als ik dan helemaal naar brabant met het openbaar vervoer moet met de kleine nee dat zie ik niet zo zitten! dan kunnen jullie het fijn op zondag doen! wel lief dat jullie toch rekening met me houden
nik; wij hadden ook ballonnen in de kamer opgehangen en gewoon een slinger van de hema met hoera een meisje voor het raam gehangen! verder niet echt spannend eigelijk hahaha
Nik die ballonnen zijn kei leuk! M'n nicht had een heel mooi spandoek laten maken met tekst en alles zal eens kijken of ze foto heeft!
Meiden! Nik is in februari met verlof dan zouden we het ook op maandag kunnen doen? (of werk jij dan Won?) Gien; waar woon je ergens in Gelderland? Qua versiering weet je hoe het bij ons was, buiten hadden we een geboortebord staan (geen idee of ie er toen al stond). Ik hou niet van veel versieringen, hadden wat vlaggetjes, balonnen en de kaartjes opgehangen.. Ohja de slinger HOERA EEN MEISJE hangt er nog ...
Misschien is een raamsticker wel een idee? Ik had hele leuke gezien maar wij hebben 2 kleine rotraampjes dus dat schoot niet op . Als ik een grote raam zou hebben dan had ik zo'n sticker geplakt..
Gien; lastig om te zeggen wat het is geweest.. Het was niet veel en oud? Dan zou ik eerder zeggen dat het een ongi is geweest dan iets anders.... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt XX
@wonderbaby1: Veel beterschap hoor! @nikske89: Ja ik moe nu wel in het ziekenhuis blijven tot de bevalling. Hier denken ze dat het niet meer zo gek lang zal duren gezien ik tijdens de volledige bedrust + remmers ook reeds een keer weeën kreeg. @gien: Ik dacht ook dat ik gespannen zou zijn nu, maar er is me een gehele rust overvallen. Ik heb zo iets als, laten we nu gewoon afwachten. Vandaag maakt mijn schoonmoeder de laatste hand aan de kinderkamertjes en de box enz staat er al zo te horen. De doopsuiker is af en dus is alles zo wat klaar.
Even korte reactie op de date ik kan smaandags ook hoor! werk alleen vrijdag en zat. hihi dus kan aan deze kant ook Gien; waar in geld. woon je ergens? wil je anders wel oppikken ofzo? beloof vanavond langere reactie.. das zo lastig via d tel.. pff.. liefs xx
Hey meiden! Young, jeej de 34 weken! Ohh wat fijn dat je je zoons weer heb gezien en hebt kunnen knuffelen! Heerlijk moet dat zijn geweest. Hoe voel je je nu verder? Honey, mooie tattoo meid! Nik, wij hadden het binnen niet echt versierd, alleen slingers met "hoera een meisje" en buiten stond een Joepie bord. Dit kwam omdat wij toen bij mij moeder in huis zaten. Ik denk dat we hier wel gan versieren maar hoe of wat weet ik nog niet.. Date: Ik ben een voorstander van in het weekend, gelieve zondag maar zag dat Gien dan niet kon, want doordeweeks werk ik.. De rest is me eigenlijk een beetje ontgaan.. Ik weet dat Wonder's hubbie morgen jarig is.. Maar feliciteren doen we morgen pas
Jaaaaaa! Ik hoop ook echt dat alles goed is. Weet dat het misschien niet nodig is maar nu de echo voor de deur staat ben ik enorm zenuwachtig aan het worden en gonst er door mijn hoofd heen "Als alles maar goed is!".. Al sta ik smorgens enorm te vloeken omdat ik kots en kots misselijk ben.. ( de eerste aanwijzing waarvan ik zeg dat dit een jongetje wordt! )
Ik had dat ook Pff verschrikkelijk gewoon overgeven! Ben benieuwd! Zou wel leuk zijn! Al is het natuurlijk altijd goed hè Snap wel dat je zenuwachtig bent hoor! Waarschijnlijk is alles goed met jullie frummeltje!
Ik mag afkloppen want door de enorme ochtend misselijkheid die ik heb, heb ik nog niet hoeven overgeven. ( Pas een keer maar dat was in de auto.. Of dat nou zo prettig was :/ ) Alleen ik weet niet wat erger is het daadwerkelijk overgeven of zo misselijk zijn dat je wel het gevoel hebt maar er niks gebeurd.... Bij Jaimy had ik dit niet, pas vanaf een week of 9 en dan voornamelijk alleen in de stadsbus.. Mij maakt het niet uit, het zou idd wel heel leuk zijn maar met nog een meid ben ik net zo blij Als het maar gezond is Nu hopen dat de dag morgen snel gaat en we de echo hebben. ( om 19.15u! ) Scheelt dat ik de hele dag moet werken en dus moet haasten als ik thuis kom
Goedemorgen! Wonder; gefeliciteerd met je mannetje! Miracle; succes/ plezier bij de echo! Hon; hoe gaat het met Esmée? Slapen en drinken gaat allemaal goed? Nik, Gien, Perry & Youngmom; hoe gaat ie met jullie? xx
Dankje lt! Ben gelukkig weer wat beter maar hoefde vandaag nog niet te werken, ze hadden me afspraken verzet voor vandaag dus is wel fijn! Miracle veel plezier vanavond en hopelijk is alles goed!! *draait de tijd vooruit * Lt hoe gaat ie met jaimy? Waar heb je dat schema vandaan trouwens waar je het pas over had? Hoe gaat het met zwangere nik? En met jou knappe meid gien? Was ze goed verwend op haar verjaardag? Pietertje is trouwens vrijdag thuis gekomen en van de revalidatie en de huisarts zeiden ze dat daar een normaal kindje van 2 zat! Humbly hoe gaat het met jou?
Mijn zusje had een Felicitas doos voor me en daar zat een boekje van Nutricia in. Dagmenu voor 4 maanden: 08.00 uur: 200 cc flesvoeding 10.00 uur: fruithapje 12.00 uur: 200 cc flesvoeding 16.00 uur: 200 cc flesvoeding 18.00 uur: groentehapje + 125 cc fruitdrankje 20.00 uur: 200 cc flesvoeding Het fruitdrankje bestaat uit puur vruchtensap maar niet te koop bij alle drogisterijen. Ga zaterdag na de stad (daar verkopen ze het wel bij de grote Etos) en dan wil ik het vanaf zondag gaan proberen..
Gien: Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden !! Gaan jullie nu ook meteen voor een 2e, of wachten jullie nog even ?? LT: Je kent ons raam, dus een raamsticker zou hier goed kunnen. Maar ik was aan het denken om misschien rompertjes te laten drukken met op elke romper 1 letter van zijn naam. En die dan voor het raam hangen... Ik moet het me nog maar eens goed bedenken Won: wat fijn dat je je vandaag alweer iets beter voelt. Gefeliciteerd met je lover !! Wat fijn zeg dat Pietertje thuis is, heerlijk nieuws !! Miracle: Veel plezier vanavond bij de eerste echo Hier: Hier gaat alles zijn gangetje, nieuwe buikfoto staat in mijn album Mijn rug gaat wel heel snel achteruit nu, gelukkig heb ik de week van 20 december een weekje vrij dus kan ik even bijkomen. Daarna nog 7 of 8 weekjes werken en dan gaat mijn verlof in !! Het lijkt allemaal nog maar zo kort, maar van de andere kant duurt het ook allemaal nog zoooooo lang