hier gaat het op dit moment niet zo lekker, haha Liam ziek en ik ben ziek dus een lekkere ziekenboel maar verder gaat het goed
Ik vind dat ze hier hele leuke hebben Nik: BABYSTICKER, BABYSTICKERS binnen 48 UUR! Over romperrtjes had ik ook aangedacht maar dan wilde ik een waslijntje in de voortuin neerzetten....
LT: Daar heb je inderdaad erg leuke stickers !! Moeilijk moeilijk... gelukkig heb ik nog even de tijd Meiden wanneer hebben jullie je intake met de kraamzorg gehad ?! Hier is de intake rond de 34e week... Is dat niet erg laat ?!
hee meiden!! Won; gefeliciteerd met T.! Miracle; veel plezier bij de echo vanavond!! Lt; Esmée is gister nacht en afgelopen nacht wakker geworden.. Geef haar om 12 de laatste fles, en iedere keer rond 4e. dus denk dat de voeding te weinig is ofzo ? wil nu proberen om 4 flessen 110 cc en dan de laatste 135 cc.. misschien dat ze het dan wel haalt? anders ga ik voor 6 flessen 110 cc.. even puzzelen.. hoe gaat het met Jaimy? Nik; ik had de intake al heel vroeg.. rond de 20 wkn.. en met de 34 wkn kwam ze weer op huisbezoek, maar toen kwam de kraamvrouw kennis maken die je kreeg... Wij hadden voor de raam een slinger, hoera een meisje, buiten in mn boompjes een paar roze ballonnen en een mega grote opblaas baby op de oprit vind die rompers een leuk idee!! Doe je wel rustig aan met je rug? Je moest toch ook in het Ziekenhuis bevallen? k ga eens even naar je buik foto spieken! Young; hoe gaat het met jou? liefs xx
nik; wauww!!! super mooi je buik!!! Humbly, was jou vergeten .. beterschap! Ooh Esmée is al weer een maand!! :O zoo gaat echt hard!
Moet je haar echt wakker maken voor de fles van 24.00 uur? Wij hadden heel veel moeite om haar wakker te maken dus wij gaven rond 20.00 uur de laatste fles en wachtte gewoon tot ze zich weer meldde. En ze is pas 4 weekjes dus lijkt mij wel erg vroeg om gelijk een hele nacht door te slapen (Jaimy sliep vanaf begin 6 uurtjes aan 1 stuk, nu is het ongeveer 10/11 uurtjes). Wij hadden de intake met 20 weken en zag de kraamvrouw pas toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis.. Ik vond de intake niets meer dan een gezellig gesprek om sommige dingen af te spreken. Het enige wat wij niet wilde was een kraamvrouw die alles voor wilde doen. Laat mij het maar doen en als ik het fout doe dan corrigeer me. En ik wilde niet dat de kraamvrouw rookte. Verder was het gewoon een uurtje babbelen.. xx
Het gaat hier wel. Ik heb nieuwe energie gekregen door mijn jongens. De douche iedere ochtend doet enorm goed en ik wacht nu rustig af tot die twee beslissen om te komen. @wonderbaby1: Waw zo fantastisch nieuws ivm Pietertje! Wat een kanjer!
Nik mooie boom zeg!! Die rompertjes zie ik hier idd wel vaker zijn wel leuk!! Humbly beterschap jullie tweetjes! Hon ik vind dat erg vroeg hoor! Nu al 5 flessen! Ze wordt wakker omdat ze honger heeft en dus behoefte aan meer flesjes.. Gewoon doen wat jou het beste lijkt! Lt die doos heb ik geloof ik ook dan is dat die van etos? Heb nog steeds geen bon van de prenatal doos Young wat fijn dat je zoveel energie van die kleine dingen krijgt! En zo fijn om je jongens weer te zien!!!
@wonderbaby1: Dank je wel! Inderdaad, een prachtig doel. Mijn oudste broer is zelf amateur-fotograaf heeft van Linn* foto's gemaakt en ik besef nu hoeveel dat voor me betekend. Ik vind het een pracht van een doel! Jammergenoeg momenteel op de laatste plaats. Dus probeer zeker zoveel mogelijk mensen te vragen om te stemmen
AAAAAAAAAAAAHHHHHHh * stuiter stuiter * Alles was goed!! Frummel was aan het wiebelen met zijn kontje en volgens de VK erg bewegelijk. Ik ben volgens de berekening 5 dagen verder dus nu 9 weken. Over iets meer als 2 weken krijg ik weer een echo en die berekening wordt dan aangehouden. Ik ben zooo blij, heb een grijns van oor tot oor.
De Prenatal doos heb ik allang binnen. Je krijgt die bon via de mail bij 3 maanden aangeleverd. Moet zeggen dat het onderwerp van die mail niet duidelijk was, dacht dat het om groei info ging maar toen ik hem opende ging het dus daarover. - groentehapje - lepeltje - tijdschriften - kortingscoupon Prenatal - kortingscoupon Centerparcs (volgens mij weer 40 %) - tandpasta En nog wat reclame....
Die heb ik al weggegooid... Als ik jou was zou ik even kijken na de mail van vorige maand want heb hem van Jaimy gehad toen ze +/- 3 maanden was.. Zal voor de zekerheid nog een keer kijken xx
hee meiden! Miracle; wauw wat een mooie echo heb je! heb even gespiekt op hyvs meiden, wat hebben jullie met de bevalling foto's etc. gedaan? ik zit beetje in dubio of ik ze in een album laat plaatsen of gewoon los afdrukken en zelf in een schuif album doen.. wil er wel iets mee doen, want als mn comp., ooit crasht ofzo ben ik ze allemaal kwijt ben vandaag iets anders gaan doen met Esmée.. geef haar nu 6 flessen op een dag.om de 3 uur. de 5 overdag 110 cc en de 6e avondfles, 135 cc.. anders red ze het echt niet.. hongerlijertje hoop dat dit voldoende is voor er.. xx
Ik heb een fotoalbum gemaakt van haar 1e maand. Nu ben ik bezig met een ander album. Iedere maand op de 6e maak ik een foto. Dus dan krijgt ze een album met allemaal andere foto's. Verder hebben we de foto's allemaal afgedrukt voor de kraamvisite die kwam met uitzondering van de smakelijk bevallingfoto's. Ook staan ze op de playstation & usb stick. Hopelijk doet ze het goed met de flesjes! Mocht je nog interesse hebben in de avent flesjes moet je het zeggen he.. xx