Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

We waren niet zo lang geweest want Jaimy had slaap en die kleine van hun had er niet zo'n zin in. Je kan wel zien dat Jaimy ouder is maar qua lengte (J is 56 cm en S is 53 cm) scheelde het niet zo veel. Binnenkort gaan we weer langs als kleintje van hun iets ouder is..

Honey; ik vind Caitlinn ook leuk! Vind beide namen leuk passen bij F en jou. Ooh en lekker genieten van je rust joh, tijdens mijn verlof deed ik vaak een middagslaapje..

Won; Dani vind ik ook leuk, kort en stoer! Is Gelani nu ook bezig met zijn handjes in zn mond aan het stoppen? Jaimy probeert de hele dag knuisjes te eten en dan wordt ze boos als het niet lukt hahaha..

Nik; lief gedichtje! Ik zal weleens mee denken naar iets leuks en niet standaards. Jullie naam staat denk wel al vast voor een meid he? Hoe staat het met de jongensnamen?

Youngmom; nog een beetje kunnen slapen? Als ik het goed begrijp ben je dus op zoek naar korte jongensnamen? Of ook meidennamen?

Gistermiddag ging slapen zonder doek wederom goed, van 11.45 tot 15.15 uur geslapen. Gisteravond op bed gelegd en ze heeft niet één keer gehuild maar ze werd om 00.15 uur wakker (ze had om 19.30 uur maar halve fles op) dus nu weten we niet of ze honger had of dat ze zichzelf wakker heeft gemaakt. Daarna wel ingebakerd en heeft ze nog geslapen tot half 7. Vanmiddag maar weer een poging zonder doek doen...

Ze had gister van mn ouders een nieuw mobiel voor boven de box gekregen en het is helemaal geweldig. Met blaadjes en beestjes die op en neer gaan, lichtjes en muziekjes. T. is vandaag vrij dus we gaan straks lekker weg met zn 3tjes.. Ben echt aan het genieten van mn laatste daagjes verlof, wil nog steeds niet aan werk denken..

Won; had jij je spiraaltje al laten plaatsen? Ben benieuwd hoe die bevalt want misschien dat ik hem binnenkort toch laat zetten aangezien ik dan 5 jaar lang in één keer ben beschermd.

Nik & Honey; hebben jullie al naar geboortekaartjes gekeken?

Perry; waar blijft die foto van je pup :D? En van de kittens? Hoe gaat ie verder?

Ik ga weer verder met baby tv kijken en mn meisje kroelen xxx

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: ik vind dani wel echt een leuke jongensnaam !!! Heb ik hier ook wel eens laten vallen... Succes vandaag met werken !!!

Young: heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik was alweer om half 5 wakker :(

LT: wat betreft de meisjesnaam, die staat inderdaad voor 99% vast. Maar we weten natuurlijk nooit wat we nog tegenkomen in de komende weken ;) En de kaartjes, tsja... Voordat jij bevallen was stond eigenlijk vast dat we de kaartjes van jipperdepip wouden, maar toen kwam jullie mooie kaartje binnen!:p Dus we proberen nu iets anders uit te zoeken, maar nog niet echt wat gevonden... Geniet van je dag vandaag !!!

xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn knapperd deze ochtend met haar Hello Kitty vestje :D!

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    oooooh zo schattig !! :D

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik ben nog steeds erg blij met ons kaartje, alleen maar leuke reacties gehad! En als je niks anders vindt dan kun je toch altijd nog voor het kaartje kiezen? Wat dat betreft hebben wij vaker dezelfde dingetjes toch...

Nou der papa is uit bed dus nu gaat mama terug met seizoen 2 van Sex and the City, lekker een paar uurtjes in bed liggen.

Kusjee

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @young; lastig zeg dat je niet goed in slaap kan komen... toch nog even lekker kunnen slapen vanacht?

@nik; ik vind wel een leuk gedichtje, kort maar krachtig ;) buikfoto? ben wel benieuwd!

@lt; wat een poepie zeg! lekker bekje heb ze :D mijn meissie ligt alweer een half uur op bed, ze was bek af! (gister laat gewoorden natuurlijk)

mn vjdag was heel erg leuk, ben goed verwend! maar ik vier het pas zaterdag hoor, voor me fam/vrienden. vind doordeweeks echt niks om verjaardag te houden!

nou meiden ik ga maars aan de arbeid.. heb een strijk van hier tot tokyo :D

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hee meiden! gezellig weer :D

ja lt dat doet Gelani ook! echt heel z'n vuistjes haha kei schattig. hij ontdekt ook z'n handjes.. kijkt ie echt zo van wat is dat in godsnaam zeg haha

young ja dat heb je met die namen maar volgens mij spreken ze het hier in nederland altijd als kaj uit.. maar dat maakt verder ook niet uit..

gien strijk ze, vind dat nooit zo leuk haha

hon meisie rust idd maar goed, straks wordt het al druk genoeg kan ik je vertellen :p ik heb niet veel gerust.. ook niet nadat hij geboren was heb ik nooit een dutje gedaan.. ja 1x maar was na 5min. al weer wakker.. kan da nie :p

vanacht is het 2e kindje van m'n nicht geboren.. ze heet Genaya(djunaya) en weegt 4200 gr. met 41 wk geboren. gelukkig gaat het goed met beiden.. we gaan denk ik vanavond of morgen kijken, ben zooo benieuwd!

nik ik plaats over 2 min. de foto van gelani met z'n mutsje :p

xxx

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh gelani heeft het vanacht weer super gedaan! half 11 laatste fles en toen vanmorgen om kwart over 8 weer.. super trots :D:D:D haha

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heb 'm gedraait op de pc dus hoop dat ie recht staat.. (hij was ondersteboven gefotografeerd :p)

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sh*t nog steeds ondersteboven.. zal het zo nog eens proberen.. maar nu moet je ff andersom kijken haha

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    jeuj gelukt :p

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Ach won ik blijf m leuk vinden!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja zo schattig he :p

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    van de c&a:p hebben ze geen leuke jongens kleertjes maar vond dit mutsje zo schattig!

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @lt20: Zowel jongens als meidennamen zijn welkom. Liefst 3 letters. En wat klinkt die mobiel leuk zeg!
    Wat is dat hello kitty vestje zo leuk (je meisje natuurlijk ook ;)) ! Hihi... hier een grote hello kitty fan :)

@wonderbaby1: Wat een naam zeg (ben niet zo aan die heel erg aparte namen, sorry), gelukkig zette je er de uitspraak bij want ik zou het [geenaja] uitgesproken hebben. Das de reden waarom ik niet te moeilijke namen wil. Maar natuurlijk is dat heel erg persoonlijk hé ;)
    En wat is je kereltje schattig!

Vannacht weer een super zware nacht gehad. Een 3-tal uurtjes geslapen en het begint serieus op mijn humeur te slaan...
    De jongens zijn hier daarnet binnengerent, gedaan met de rust voor vandaag tot ze naar bed gaan...
    Cas: "Mama, Cas en Sem thuis." Komt hij heel dicht bij mijn buik staan en kijkt hij er zo naar en na een minuutje "Ah, flink hoor" :D:D
    Sem: "Mama meekomen naar living, bij Sem en Cas zitten" (heb ik dus net gedaan)
    Wat zijn ze toch lief hé *smelt*:)

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Aaah won wat een schattige foto :D

Gien gelukkig ben je goed verwend gister. Mijn buikje staat al een tijd stil, lijkt zelfs wat gekrompen. Bij een weekje of 16-17 maak ik een nieuwe foto!!

LT, ja we zijn druk opzoek naar een ander kaartje, gelukkig hebben we nog tijd genoeg!! Ik zag dat ze een nieuwe variant hadden bij www.jipperdepip.nl een zilver kaartje waar je de foto in kunt schuiven, die vind ik wel echt heeeeel mooi :p Achja we zullen het wel zien

Young wat heerlijk 2 van die ventjes thuis rondrennen, wel vervelend van je nachtrust :( Ik heb er ook echt last van. Mijn huid begint er nu ook echt op te reageren, zit helemaal onder de pukkels en de uitslag. Zwaar balen!!

Ow en trouwens van deze kant eens goed nieuws, we hebben een nieuw auto :D We hadden eerst die zwarte peugot 206 en zo'n citroen berlingo busje. Dat busje is weg en nu hebben we een tweede peugot 206, een zilveren :D Konden we heel gunstig overnemen van R. zijn broer, en dat is toch wel veel handiger dan zo'n lomp busje :D Ik ben helemaal blij, nu nog schadevrij rondrijden :p hahaha

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lt; wij zijn al uit de geboorte kaartjes! :) heb ze ook al besteld enz. ben nu de enveloppe aan het schrijven hihi.. moet dat echt wel rustig aan doen anders kan je aan mn handschrift zien dat ik geen zin meer had :p wat een mooi meissie!

Won; ik vind dat ook zon super foto!! :D haha lekker gewerkt?

Nik; fijn een andere auto! vind peugots mooi auto's!! voorlopig nergens tegen aan rijden hoor!!

young; wat lief die reactie van je kinders!! :D

ga weer even enveloppe schrijven hihi.. :p

xx

18. Perry

Perry Niet meer actief

bonjoir lady's!

Gien: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?

Lt: Lekker in bedje met SATC? :D Die foto.. Prachtig! wat een lekkerdinkie!

Won: Hihi die foto is ook geweldig! lief zo met die oortjes. Ben je nu alweer helemaal aan het werk of afentoe wat daagjes?

Youngmom: Sjee meid wat heb jij al veel gemaakt!!! Respect!

Nik: Hoe staat het met jou buikkie? :D

Hon: Heerlijk rustig aan, aan het doen? :)
    Netjes schrijven haha! ;)

Ik kan geen foto's uploaden hier... heel vreemd! Ga zo nog is proberen!

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goh perry je leeft nog!!!!!!!!! :D:D

das even geleden dat je hier bent geweest :p
    haha je inderdaad rustig aan doen,

uwv belde net, dat mn verlof eerder is ingegaan dan dat ik wou :( de 12e ipv de 25e.. omdat ik nu 'ziek' ben ofzo? gek..

perry; stuur de fotos dan eens via mail zal ik kijken of i kze er opkan zetten?

kus

20. Perry

Perry Niet meer actief

Jazeker leef ik nog ;)

Hm.. zo lang geleden volgens mij niet toch :)

Das gek zeg.. als jullie meisje geboren is heb je dan minder weekjes verlof of is dat niet zo?

Kussies

Deel Deze Pagina