Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Eigelijk is dat niet eerlijk hè dat zo dat zo doen..

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind het ook niet leuk, wat mij betreft mag Jeroen van de Boom met zijn 'talenten' weggaan en mag V. Velzen Ben & Lenny houden :D..

Aflevering van volgende week ga ik denk ook niet kijken, heb me nu al 2 x kapot geirriteerd aan het talenten verschil....

Maar ben het met je eens over Kim, idem vind ik over Esther. Ze kunnen zingen maar wordt er niet warm of koud van..

Ja die 2e foto is echt schattig! xx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik twijfel nog of ik dit jaar kerstkaarten ga versturen, heb er echt helemaal geen zin in.....

Heb net mn kraamverzorgster gemaild :D, waarschijnlijk komt ze van de week een bakkie doen..

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Geen zin in? Hoe komt het? :p

Wat gezellig zeg! Zo'n leuke had ik niet hoor! Me nichtje had ook echt een leuk ding van een jaar of 24/25 was echt een leuk ding die van mij was over de 50 volgens mij.. Lulde de oren van me kop en ze deed geen hol haha als de flesjes in de magnetron sterilisator en aanzetten maar nog niet eens eruit halen..

Ja idd die Anne kan jj wel schieten die vind ik het ergst maar ook die Bart van Angela.. En die Jennifer snap ik ook niet dat ze door is.. Kan gewoon. Iet naar haar luisteren zo vals!!!

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee mijn kraamverzorgster was echt lief. Ze was 45 jaar maar ook al oma dus ze was zelf al op jonge leeftijd mama. Denk dat het daarom ook wel zo goed klikte..

Ohja ben het helemaal met je eens! Die Anne ken ik wel schieten, dat hoofd irriteert me hahahha..

Nja kweetnie, heb ieder jaar nog kaarten gestuurd maar nu heb ik er echt geen zin in? Heb nu de eerste kaartjes al binnen. Wie weet bedenk ik me nog en anders doen we het volgend jaar dubbel zo goed...

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Haha ik ga hem zo een google-en (schrijf je dat zo? :D) Hier nog geen weeën te bespeuren. En jij hebt echt een model van een zoontje hoor! De 1ste en de 4de vind ik de leukste ;)

7. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@wonderbaby: we weten al wat het word meis, we krijgen een meisje:)
    Enne mja Ben Saunders is gwn VET heb m rl gezien was naar concert van VanVelzen geweest in Almere:p toen ging ie naast me zitten:$:$
    was wel cool:D:D alleen iedere keer als ik wou vrage of ik een foto mocht maken van hem en mij samen was ie of in gesprek, of aant belle, of hij ging net weg:( het hele groepje van VanVelzen zat rond om mij en me vriendin heen XD en hun moesten dus ook optreden XD nahjah:p ik heb m in mn geheugen zitten(A)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee miracle1990 ik bedoel de andere miracle :p zij is ook zwanger maar nog niet zo lang :p
    Wat leuk zeg dat je ze int echt hebt gezien zeg!!!

Lt ja oh gelukkig iedereen vind die anne leuk die dwerg haha ofja ze heeft zo'n trollen figuur flauw hè van mij!

Young dankje! Wij hebben de 15e een shoot met z'n drieën en gelani ook alleen dus ben benieuwd!
    Oké dan gaat het dus goed zonder die weeenremmers hè! is ook beter. Zolang ze het goed doen dan kunnen ze het beste even blijven zitten! Ben zo benieuwd hoe je zoontjes eruit zien maar ik respecteer jullie gedachten dus helaas ;)

9. Miracle1990

@wonder: oww sorry haha was ik even vergeten dat er nog een miracle rond waggelt op t forum hihi:)

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

WAKKER! Ukkepuk al sinds half 4 wakker dus om 6 uur vond ik het mooi geweest.. Dus ik uit bed, aangekleed, verwarming aan, laptop na beneden... Terug na boven om mevrouw te halen.... Slaapt ze!!!! Sinds gister doet de digitale tv het WEER niet dus zit nu alleen om 6 uur in de ochtend op de bank zonder tv....

Goedemorgen dames!

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou lt das vervelend! Hier zit meneertje ook niet in zo'n geweldig ritme sinds 3 dagen.. Hij krijgt om 6 zoiets al z'n laatste fles en wordt dus om eerste dag 6 u tweede dag 7 en nu half 8 wakker maar miept dan wel al om 6 dus dan slaap ik niet meer zo..

Als ik dan nog een flesje probeer te geven om 10 uur wil ie die niet dus das beetje lastig ritme veranderen :p

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dan miept ie af en toe voor z'n fiepje hè! Als ie dan honger heeft krijgt hij gelijk zijn fles!

Maar het is voor ons weekend en zouden graag net iets langer willen slapen wat we van hem gewend zijn :p

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde probleem!

Ze ligt nu al 2 dagen om 16.00 uur s'middags in bed? Wordt dan om 18.00 uur voor de fles wakker, drinkt maar 100 cc en wordt dan s'nachts wakker heeft honger en heeft geen slaap meer...

Dit plan heb ik vandaag om te hopen dat het weer veranderd.
    Fles 05.30 uur
    Ze slaapt nu weer
    Fles 09.30
    Bad
    Slapen
    Spelen
    Fles 13.30
    Spelen
    17.00 pap (ze krijgt nu een papfles in de avond maar daar drinkt ze dus die 100 van dus ga nu proberen met een lepeltje) + 120 cc flesvoeding
    19.30 200 cc (geen pap)

Alle andere opties heb ik al geprobeerd dus dan ga ik haar laatste fles maar beetje rekken....

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier is het normaal, laatste fles tussen 19.00 en 20.00 uur tot 06.00/ 07.00 uur in de ochtend..

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb net mijn kerstverlanglijstje na Q-music gestuurd.

Wie luistert er nog meer tussen 08.00 en 17.00 uur radio want dan kunnen jullie mee luisteren of mijn lijstje wordt genoemd...

Als het wordt opgelezen moet je gelijk bellen en ik heb er een heel goed gevoel bij *ahum*

Dus ladies wie biedt zich aan :D

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!! :D

won; dankje :d ik vind die foto ook echt super!! heb er nu 2 gekregen en de rest komt op cd rom.. :D ging jij nou ook zoiets doen met zn 3? :D

Lt; huh flesjes? heb denk ik iets gemist :p vervelend dat je tv het niet doet! Ze heeft je dan vanochtend beetje voor de gek gehouden ;)

Hoe gaat het met de rest?

Gister de fotoshoot van mn meisje gehad, ze deed het super! 3 kwartier bezig geweest en ze vond alles best :p zal zo eens een foto spammen ;) ik blijf een beetje tobben met die flessen..
    ze krijgt nu 5x 110 cc en 1 x 135cc en met die 5 van 110 heeft ze echt niet genoeg.. ze is nu ook echt om de 2.5 uur wakker.. en heeft ze gelijk honger.. maar 6x 135cc zal wel weer veels te veel zijn.. pff..

liefs x

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    :Dmn mooie meid!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh won; ik vind die 2e ook super! :D mooi fotos!

19. Miracle1990

@honeyy:super mooie foto!:D
    @ de rest: ik kan nog niet meepraten over flesjes enz, mijn kleine komt nog en ga BV geven:O

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Miracle90; nog paar spannende weekjes! Waarom een geplande keizersnee?

Deel Deze Pagina