Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@honeyy: jaja nog iets meer als 3 weken :)
    nou omdat mijn medisch verleden nogal groot is, en er eigelijk niets in mn lichaam is overgeslagen wat al niet een keer heeft open gelegen zeg maar.. en ik heb een gemaakte anus.. en ze zijn bang dat ik zo erg uitscheur dat het allemaal kapot gaat daar benede.. en buiten dat heb ik ook grote kans dat de slagader in mn lies knapt, en dan bloed ik gewoon dood.. en ja dat wil niemand natuurlijk, dus om geen enkel risico te lopen, een keizersnee, alleen ben ik heel gespannen en angstig:( en weet niet hoe ik ervan af moet komen, ik ga de 15de met me verloskundige het er even over hebben want het is niet goed, dat ik naar droom, vervolgens gillend en huilend wakker word, dat ik niet goed in slaap kom omdat ik bang ben dat mn droom toch wel te maken heeft met de keizersnee:S
    maar daarom dus, als je vragen hebt stel gerust;)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

Nik, mooie kerstboom!

Young, hoe gaat het met jou en de ukkies?

Honey, Tnxs :D
    Wat een mooie foto van jullie kleine meisje!

Wonder, haha Jaaa alles is goed met kleine Peanut!
    Ben s'ochtends nog steeds erg misselijk, niet prettig maar goed. Neem aan dat het nu minder gaat worden..
    Ja we willen zeker weten wat het word :D Wisten we bij Jaimy ook, vind dat veel leuker en makkelijk tijdens het shoppen ;)

Wat een mooie foto's van jullie ( kerst ) mannetje!

TVOH: Ik kijk alleen de reallive. De liveshows volg ik niet, raar he :p

Kerstkaarten: Ik heb ze geschreven, moet op simmige nog het adress erop zetten, en ga morgen ff kerstzegels halen om ze daarna op de post te doen. Vanaf dat Jaimy geboren is maak ik elk jaar zelf kerstkaarten via PSP alleen dit jaar besloten om gewoon kerstkaarten te kopen, volgend jaar maak ik ze wel weer zelf..

Miracle90, jeetje dat is niet niks... Ik hoop dat het gesprek bij je VK een beetje helpt om van je angst af te komen.

Zo, ik ben weer een beetje bij. Bah, het is druk op me werk nu! En ik vind er even niks aan.. We lopen behoorlijk achter de feiten aan op het werk en mijn FM was vd week zo boos dat we nu deze week een gesprek krijgen. Ik snap het wel maar we kunnen er niet heel veel aan doen gok ik zo, vooral nu met deze drukke tijden..
    Maargoed, dat gaat vast wel goedkomen..

Vrijdag heb ik het KDV gemaild om kleine Peanut in te schrijven, moet nu alleen wachten op een bevestiging. Ook heb ik vandaag kraamzorg geregeld, kan het maar gedaan hebben niet ? ;)
    En, jaja nog meer :p , ik heb alvast een positiebroek gekocht! Mijn spijkerbroeken passen niet meer dicht.. Nu loop ik rond met een elastiekje die mijn broek een beetje bij elkaar houdt, ook niet echt een gezicht.
    Bij jaimy kon ik met 9 weken ook al geen spijkerbroek meer dicht, al was mijn buik pas zichtbaar met 26 weken! Hoop nu stiekem dat het wat sneller bol word :);)

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dikke knuf xx

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Haha ik heb gisteren nog keilang op youtube naar verschillende audities van 'the voice' gezocht en bekijken :) Tot de verpleegster binnenkwam om te zeggen dat het ondertussen al 23u30 was. Zat toch ook ferm te kijken van die Ben Saunders hoor!

@honeyy: Wat een prachtige foto zeg! :)

@miracle1990: Ik ga proberen om ook BV te geven gezien ik dat bij de jongens niet gekunnen heb en dat erg jammer vond. Nu wil ik het zeker wel proberen.

@miracle08: Nog steeds geen teken van een nakende bevalling hier. Volgens mij weten ze dat het zo koud is en daarom blijven ze lekker warm binnen.

Oja: mijn neef is vandaag papa geworden van Oone (39w - 51cm - 3540gr) en dat was de laatste die voor mij was uitgerekend.

5. Miracle1990

@miracle08: dank je meis, ik hoop het ook zal me wel erg goed doen als het idd effect heeft!
    @Young: ghehe ik hoop dat het lukt meissie!! hoop ik voor mezelf ook:)

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon ik heb nooit gekeken naar hoeveel gelani mocht eten hoor, zodra ik dacht dat hij te weinig kreeg verhoogde ik het, had liever dat hij wat liet staan als dat hij honger had! Dus je mag gerust wat meer geven hoor! Ze knapt echt niet uit elkaar haha nee serieus gewoon lekker wat meer geven ;)

Lt ben blij dat het dus niet zo aan mij ligt, zal wel een sprongetje zijn, ze lopen erg gelijk op dus. Ik heb idd ook pap met lepel gegeven want hij wil idd dan geen fles, heb gister ook bij fruithapje een koekje gekruimeld vanaf 4mnd dat ging er ook gemakkelijk in!
    Het lijkt ook alsof hij die fles gewoon niet wil.. :s

Ik reageer morgen even op de rest Oke? Sorry!!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou Won gister de pap geprobeerd maar dat heb ik na 2 hapjes maar opgegeven.. (was de 1e keer dat we met lepeltje probeerde) Vanavond weer poging...

We hebben besloten om met groente en fruit nog eventjes te wachten. Wil nu eerst goed aan de pap voordat ik weer iets nieuws ga geven.

Wel fijn dat Gelani het zo makkelijk pakt!

Vannacht was het hier feest, we zijn er 7 x uit geweest en uiteindelijk maar om 06.00 uur bij ons in bed gelegd *gaap*

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

miracle90; Oei dat is wel wat minder! Gelukkig dat er dan keizersnee is toch? :) je meisje was toch ook te klein? *of was dat weer een andere miracle?*

Miracle; Dankje! ben er ook echt super blij mee! kan niet wachten tot ik ze allemaal binnen heb! hihi :D maare dan zijn we al wel benieuwt naar een buikfoto natuurlijk ;)

Won; Ja we geven haar nu ook meer. Ze krijgt nu iedere keer als ze komt een fles van 120+4.. als wij honger hebben eten we ook een boterham ofzo :D Je ging toch ook een shoot doen met jullie 3? :D

Lt; aah, dus weer een slapeloze nacht? Sliep Jaimy al door? ik had iets gemist over flesjes? :( Doet je TV het alweer??

en Won wanneer sliep Gelani door?

Young; Ja die Ben is goed he? :D was dat ook een naam van jullie lijstje? Zijn jullie al uit de namen?

Here; Moet vanmiddag met Esmée naar de dokter.. Ze werd vanochtend schreeuwend wakker.. nat van het zweet en wou toen helemaal niks meer, niet bij mij liggen, dr bed, haar bak, ons bed.. dr fles niet leeg drinken.. en Toen viel me ook op, dat ze bij het inademen aan het piepen was.. heb haar toen getemperatuurd, en ze was 37.4 Normaal heeft ze 36.4. dus niet echt redenen tot paniek maar, had toch even de HA gebelt, ben best onzeker in dat soort dingen, en bel dan liever even naar de HA ofzo dan weet ik iets.

Nou mogen kleintjes dus helemaal geen verhoging hebben wist ik niet.. dus moet vanmiddag even langs. Zal wel niks zijn mja.. :)

ga er maar weer eens even troosten.. *zo zielig :(*

kux

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Vandaag een fysiek zware dag. Heb enorm veel buik-, rug- en bandenpijn en ik zit of lig op geen enkele manier goed precies.

@honeyy: Ja zeg die is echt goed :D Ben stond niet op ons lijstje... maar we zijn nu wel uit de namen! De eerste die er nu mee gaat lopen heb ik vast hoor :D

10. Miracle1990

@Honeyy: nou ik heb een groei echo daarna nog gehad, en die was wel goed mooi tussen de lijntjes enz... en verder hebik geen groeiecho meer gehad, toen zijn we meer bezig geweest met de keizersnee enz.:)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    young; hihi ik bedoel de naam Oone ;) Wat vervelend dat je nu zon rot dag heb! dikke knuff

mircale90; Ooh wel fijn dat jullie meid nog zo goed gegroeit is! hier viel het allemaal mee! :) ze was nog 5.5 pond dus hoop paniek om niks ;)

here; gelukkig was het niks ergs bij de dokter.. gewoon beetje verkouden.. voelde me echt weer stom om daar te zitten voor niks.. mja verders is het een hele gezonde baby :p :D

kxs

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Haha zo ja. Nee bij ons stond Ona op het lijstje. Moesten onze jongens meisjes geweest zijn zou Ona één van onze meisjesnamen geweest zijn.

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ach lieverd, liever 1 x teveel dan 1 x te weinig! Ik ben ook bij de HA geweest voor die spruw. Ik was daarna in ieder geval wel gerustgesteld..

Jaimy slaapt half om half de nacht door.. Ze wou al vanaf een paar weekjes de fles van 23.00 uur niet meer dus de laatste fles drinkt ze om 20.00 uur. Werd meestal rond 06.00 uur wakker maar de laatste 4 nachten was het raak. Heb net een half flesje gegeven en ga om half 9 een volle geven dus dan heeft ze 4,5 flesje vandaag op. Nja we zullen wel weer zien, gelukkig heeft T. 2 weekjes vrij dus we kunnen aan een nieuw ritme gaan werken..

Mocht je die avent flesjes willen dan moet je het zeggen..

xx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Ben al bijna 4 dagen niet geweest door alle drukte hier thuis, en heb niet echt de puf om bij te lezen :) SORRY !!!!

Hoop dat ik hier weer mag inspringen, en als ik echt iets gemist heb brengen jullie me dan op de hoogte ?? :)

Hier gaat het z'n gangetje, ben alleen echt dood moe. Op de een of andere manier gaat mijn biologische wekker de laatste week elke nacht tussen 3.30uur en 4.30 uur af en ben ik klaar wakker. De dagen zijn dus echt heel lang voor mij en ben echt kapot !! Gelukkig volgende week een weekje vakantie, hopenlijk kan ik dan een beetje bijkomen.

Verder vandaag alweer 24 weekjes :D Nog hooguit 17 weken te gaan dus :) ....

xxxx

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @nikske89: Doe het maar allemaal op je eigen tempo. En tuurlijk mag je hier weer inspringen ;)

16. Perry

Perry Niet meer actief

Wow meiden! tijdje niet geweest! :( teveel om allemaal terug te lezen! Heb even snel tussen de foto's van Gelani voorbij zien komen Wauw won wat een geweldig mooie foto's! echt een foto model Hihi!

Hon: Agh wijffie gelukkig maar alleen verkouden! Net wat Lt zegt liever 1 keer teveel dan 1 keer te weinig!
    Mooi foto van die mooie meid Hihihi!! super mooi meisje. Hoe gaat verder met jullie? :D

Nik: Oehhhhhh jij hebt echt een mooi buikje! (even snel in je album gespiekt! Hihi Hoe voel jij je verder?

Gien: ik las ergens dat je ongi was geworden? Joehoe eindelijk! gaan jullie nu meteen voor een 2e?

edit: Sorry nik lees net hoe het met je gaat :)
    Doodmoe?, jeetje meis! doe maar lekker rustig aan! Ga je nog iets leuks doen in je vakantie? of alleen heerlijk bijkomen en rusten? ;)

17. Perry

Perry Niet meer actief

Nik GEFELICITEERD MET JE 24 WEEKJES! Gaat zó snel!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon idd beter te vaak dan te weinig naar de HA! Hier zeiden ze dat zijn temp in de kraamweek tussen de 36,5 en 37,5 moest zijn.. Goedzo gewoon doen wat jou goed lijkt jij kent haar het beste !
    Ja woensdag hebben wij een shoot!

Lt krijgt ze geen tandje?

Nik is helemaal niet erg en heel begrijpelijk!! Doe lekker rustig aan en anders meld je ziek! Ofzo..

Miracle1990 fijn dat je meisje weer tussen de lijntjes zit!

Xxx

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Won; daar zat ik ook aan te denken! Maar in het boek oeioei ik groei staat dat ze bij 4 maanden een sprong maken (zijn ze dus een tijdje helemaal uit het ritme). Gelukkig is T. nu 2 weken vrij en ik die week erop dus we kunnen qua slaap in ieder geval vooruit.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik ga weer gauw aan het werk! kus

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee hee!

Nik; inderdaad rustig aan doen hoor! en zeker hopen dat je lekker in je vakantie beetje bijkomt :) nog veel geshopt voor jullie mannetje?

Won; ben benieuwt naar de foto's! Vond Gelani het de vorige keer ook leuk of was hij het snel beu?

lt; is goed die avent Flesjes! :) Wat wil je ervoor? huh een 4 mnd sprongetje?? :) kunnen ze die ook rond de 6 wkn hebben? :D Esmée is nogal tegen de draad in :p

perry; hoe gaat het met jou? hier alles goed! lekker aan het genieten! :D Het gaat al zo hard! :)

young; nog steeds rustig?

Volgens mij heeft Esmée het gillen ondekt?:( ze ligt hele tijd tegen er mobiel te gillen.. :( allemaal van die hoge tonen hihi wel leuk :D

x

Deel Deze Pagina