Ah leuk Ik wacht met spanning af! Daar heb je zeker een punt.. Daar had ik niet eens over nagedacht haha!!
Young ik heb een kaarsje aangestoken, wat erg dat deze vrouw dat allemaal mee moet maken zeg!! Dit kaarsje brand voor haar en haar kindjes!! Perry dan pb mij eens.. Wil het wel weten! Vind het erg rot voor je dat je zoveel mee moet maken en dan ook nog steeds niet zwanger worden.. Nik meid dat is heel logisch! Hopelijk is dit niet voor jullie ventje nodig! Maar het is heel erg goed en veilig dat jij dit kunt voor het geval dat het wel nodig is!!
Hmmm ... Het uploaden wil niet lukken ... Vreemd !! Maar dit heb ik in elk geval tot nu toe allemaal: Rompers 10 stuks - Maat 50 15 stuks - Maat 50/56 12 stuks - Maat 62/68 3 stuks - Maat 68 totaal: 40 Broekjes 8 stuks - Maat 50 1 stuks - Maat 50/56 4 stuks - Maat 56 4 stuks - Maat 62 Totaal: 17 Truitjes 5 stuks - Maat 50 3 stuks - Maat 50/56 3 stuks - Maat 56 4 stuks - Maat 62 Totaal: 14 Blousjes 1 stuk - Maat 56 2 stuks - Maat 62 Totaal: 3 Vestjes 1 stuks - Maat 50 1 stuks - Maat 56 Totaal: 2 Sokjes & Slofjes 13 paar : 0-6 mnd 9 paar : 6-12 mnd 3 paar slofjes 1 paar schoentjes Totaal: 26 Mutsjes 3 stuks
Zo nik jij kan iniedergeval niet zeggen dat je niet genoeg hebt Als ik het zo lees zit de kast inderdaad vol, Haha! Verder hebben jullie ook alles al? op de kleertjes na.
Per we zijn echt van ALLES voorzien Zo'n fijn idee Alleen de kinderwagen moet nog geleverd worden, maar voor de rest hebben we alles in huis. De kinderwagen komt in Januari !!
Hee! nik, de kast van jullie mannetje zal inderdaad goed vol zitten hopen dat je die ehbo niet nodig heb! Maar als er iets gebeurt weet je wel wat je moet doen!! gaat het weer beetje met je? Of nog zo moe? perry, hoe gaat het met jou? Lees ook van die gekke dingen op hyves! Ik heb nog ovu testen. Wil jij die? Heb er niks aan. F wil voorlopig nog geen 2E Hihi kus
Echt niet Hon? X) Ik weet nu zeker met pd enzo dat ik echt een broertje of zusje voor Gelani wil maar voorlopig nog niet.. Willen jullie strakjes ook een broertje of zusje voor Esmée? En hoeveel leeftijdsverschil zou je er dan tussen willen als het mocht lukken? Ik vond 2-2,5-3 wel leuk.. Zei eerst 3 toen 2,5 en nu zit ik al richting 2 haha X
heb net Gelani's haartjes maar ff geknipt voor de foto.. was echt al lang nodig maar voor de foto's dacht ik dan doe ik dat ff.. haha z'n hanekammetje bleef al niet meer rechtop staan!
Dank je wel voor de kaarsjes aan te steken! @perry: Hier zitten ze nog steeds binnen inderdaad @nikske89: Jullie kindje zal niet te klagen hebben met zo'n inhoud van zijn kleerkast
Ego: ben vandaag bij de VK geweest, heb verteld dat ik erg angstig ben voor de keizersnee, en ze heeft me ontzettend goed gesteund, precies wat ik nodig had dus voel me stukke beter Verder heb ik aangegeven wat ik graag wilde, BV geven dus, de kans is groot dat als het op de uitslaapkamer rustig is, de kleine bij me mag zijn dus ik HOOP dat het rustig is kan ik mn meisje eerder zien en vasthouden 10januari hoor ik een geschatte tijd dat ze de keizersnee willen gaan doen 11 januari, dus dat is nog even spannend, ligt eraan of er spoedjes tussen komen ofniet Verder heb ze gevoelt aan me buik, de kleine is ingedaald en ligt al vast met dr hoofdje, ik voelde al wel drukkerig gevoel benede, maar dat komt dus daardoor.. Verder was het allemaal goed, hartje gehoort was mooi, en mijn bloeddruk gemeten was ook wel mooi, ondanks dat ik zo stressde Sorry meide heb ff de fut niet om op andere te reageren, ben zo ontzettend moe
Won; we willen wel een 2e ik ben al helemaal overtuigd! hihi vind zon 2 / 2.5 jr ook een mooi leeftijds verschil.. als het nauurlijk lukt! Hoe was de shoot vandaag? Nik; dikke knuff!!! Hoe gaat het nu met je? laat je eigen maar lekker verwennen door R. en voorzichtig in de sneeuw!!!
Ik heb wel weer last van mn rug, en weet dus niet of ik nou moet bellen ofniet wil geen paniek zaaien voor misschien helemaal niets En heb hele tijd aandrang om te plassen, dat blijft hangen.. net zo een gevoel alsof er vanbinne ieder moment iets kan knappen.. En heb gwn een heel raar gevoel in mn buik.. en als de kleine beweegt word ik misselijk.. is dat normaal? keb dr last van sinds ik thuis ben
Nik doe je voorzichtig!! Doe maar lekker rustig! Gelani deed het heel Goed voor de foto! Woensdag kunnen we ze zien!
Hier een super gelukkig mama die net haar zoontjes op bezoek heeft gehad. Wat zijn die twee toch lieve schatten *smelt* Sem: "Blijven babytjes daar nu zitten, mama?" Cas: "Ja é, babytjes daar blijven hé?" Mijn vriend: "Maar ze gaan nog komen hoor." Cas verwonderd: "Ja?"
Nik, dikke knuffel voor jou! Miracle90, als je het niet vertrouwd je VK bellen!! Young, wat een leive reactie van je zoontje, haha had ie zeker niet verwacht dat de beebjes ook nog uit jou buik kwamen De rest ben ik een beetje kwijt..... Hierbij show ik even een foto van onze kerstboom..