@miracle08: Haha laat maar. Zo lang ze er nog een paar weekjes inzitten mij goed. Maar daarna moeten ze er toch uit hoor
Miracle mooie boom!! En ik zie een beginnend buikje hoor! Vind het nog steeds zo gek dat daar dan een levend kindje uit komt!! Als ik naar Gelani kijk dan denk ik vaak god dat jij al die tijd in me buik hebt gezeten!
Als morgen dit aanhoud, ga ik wel ff bellen.. wil tog zekere voor t onzekere hebben he Eerst maar eens kijken of een goeie nachtrust wil helpen
Goedemorgen dames! Het is hier heel druk en mijn collega is ZIEK (wel te verstaan verkouden pffff). Dus ik moet jullie allemaal een reactie verschuldigd blijven. Hoe gaat het met de zwangere dames hier? Alle ukkies nog goed naar de zin? Young; die 2 van jou blijven goed zitten he . Hon, Won & Gien; hoe gaat het jullie ukkies? Hier zijn we sinds gister begonnen met Dentinox. Haar 1e tandje is toch echt onderweg...
He Honey bedankt voor het meedenken!! Helaas kan ik de stap naar kraamverzorgster niet maken . Als kraamverzorgster heb je onregelmatige diensten en kan je bijv. ook in de nacht voor een thuisbevalling worden opgeroepen. Als T. 24uursdienst heeft dan kan ik moeilijk Jaimy thuis laten of midden in de nacht bij mn ouders droppen.. Zal dus moeten wachten tot T. uit dienst kan..
Goedemorgen meiden Nou gister na de val en na het avondeten meteen de bank op gegaan, maar toen ik daar vanaf wou komen viel ik bijna alweer. Door de B.I. heb ik al een hoog risico op vallen en nu waren door die val 's middags natuurlijk ook nog eens alle spieren wat stijf geworden. Vriendlief meteen maar een kruik voor me gemaakt om te kijken of ik door het warm water kon ontspannen, nou mijn rug werd er niet beter helaas MAARRRRR onze kleine boef werd zo ontspannend dat hij opeens zo hard begon te trappen dat hubby hem zeker 6x heeft kunnen voelen !!!! *was even helemaal een trotse mama * Won wat leuk dat gelani het zo goed deed bij de shoot Ik ben erg benieuwd naar de foto's... Welke foto heb je uiteindelijk voor de kerstkaarten gebruikt ?? Of heb je ze alle 4 gebruikt ?? Miracle1990 hoe gaat het vandaag met jou na een beetje nachtrust ?? Young wat fijn dat je 2 kleine mannetjes weer even op bezoek zijn geweest. En zo schattig die kinderopmerkingen hihi.... Miracle08 mooie boom en mooi beginnend buikje hoor LT wel jammer dat je niet over kunt stappen naar een opleiding als VK, maar ik zit hier met hetzelfde. Door R. zijn diensten zou ik ook nooit meer terug in het ziekenhuis kunnen gaan werken ofzo, met een kindje moet er op z'n minst 1iemand een stabiel rooster hebben vind ik
Nik; Gaat het nu wel iets beter? maare even trotse mama? altijd een trotse mama bedoel je!! Super dat R. het nu ook heeft kunnen voelen! Lt; ooh das wel jammer.. indd je kan Jaimy niet alleen thuis laten.. Wanneer gaat T. uit dienst? met Esmée gaat het super.. ze was alleen om half 6 klaar wakker, en is begonnen met gillen tegen dr mobiel en slaapt nu eindelijk! Resultaat; een moeder die lekker moe is.. *gaap* Miracle; heb jij die foto in mijn huis gemaakt? mijn boom is echt bijna het zelfde, die kleuren en met zo veel ballen hihi Miracle90; HOe gaat het nu met je? Gien / perry / won hoe gaat het met jullie?
hon: Nu vanochtend kan ik wel weer door het bed zakken van de pijn, alles lijkt wel bont en blauw & gekneusd !! Mja die spieren zijn vanacht natuurlijk hardstikke stijf geworden... Gelukkig is donderdag altijd mijn vrije dag van het werk, dus ik kan het rustig aan doen.... En natuurlijk ben ik altijd een trotse mama Maar gister even EXTRA trots omdat hij opeens weer iets meer kon... hihi
T. moet nog tot 2014 volgens mij! Daarna gaat ie nog wel iets met brandveiligheid doen maar dat is niet meer in ploegen (hoop ik!). Oh hier begon madam vanmorgen om 07.00 uur met gillen, altijd gezellig he
Ja mijn kereltjes zijn super schattig... hihihi! Om jullie op de hoogte te houden van mijn bevalling (en er na) heb ik een mailadres aangemaakt waar ik iedereen van forum's in zal zetten. Is iemand hier bereid om dit toppic op de hoogte te houden? Zo ja als je je mailadres via BP doorstuurt kan ik je zo op de hoogte brengen.
Hay meiden, heb gisteren voor ik naar bed ging nog ff lang onder een lekkere warme douch gestaan en dat heeft me erg goed gedaan, heb nu geen last meer en we gaan gewoon rustig verder hihi Hoe gaat het hier verder dames?
gelukkig meid dat het allemaal gezakt is! hier gaat alles goed! moest vanmiddag even naar de bank, Esmée bij mn zusje gelaten, meteen toen ik weg was begon ze met huilen en gillen en toen ik terug was lachte ze pas weer hihi vond het best grappig ooh meiden ik ben super trots op mn zelf! mn schoonmoeder terroriseert ons al zooo lang, alles moet volgens haar regels, op de dagen dat zij het wel en niet anders.. zo moesten wij 1e kerst, naar Goes omdat zij kerst bij hun wou vieren.. Wij wouden niet ver weg, ivm Esmée enz. ze is zo klein, ik vind dat ze dan in er eigen bed moet slapen wat ze nu eindelijk naar dagen weer doet en vooral met dat rot weer wat allemaal aangegeven is. wil ik gewoon thuis blijven. Dus wij hadden voorgesteld om kerst bij ons te vieren.. toen kregen we als antwoord; nou het gaat niet altijd om jullie F. zn broer moet werken dus is het makkelijker voor hem als we het in Goes doen want dan hoeft hij niet een uur te rijden.. uhm nee wij wel met een kleine van 6 wkn? maar ze zouden wat laten weten.. hebben ze dus niet gedaan. en vraagt S-moeder zaterdag hoelaat we bij hun zijn.. F. zo huh we hebben jullie toch hier gevraagd? dus weer dat verhaal over zn broer die moet werken.. was ze gepikeerd, ging ze huilen.. ik kan er normaal niet goed tegen als iemand in mn buurt huilt maar heb nu niet toegegeven.. Anders blijft ze over me heen lopen.. en nu komen ze 2e kerst zien we alleen F. zn broer en zus niet maar pech hoor.. ben zo trots dat ik niet heb toegegeven.. nu zal ze nooit meer over me heen lopen eindelijk na 5 jaar... wat een opluchting..
Miracle1990 wat fijn dat je nu geen last meer hebt Hon ben super trots op je !! Laat maar niet over je heen lopen hoor !! Hier laatst ook zo'n aanvaring gehad met schoonouders (te lang om helemaal op te schrijven), maar mijn vriend geeft dan al snel toe, ik niet. Helaas word me dat niet altijd in dank afgenomen, mja ik moet toch echt zelf voor mijn gezinnetje zorgen, dus dan gaat het ook op MIJN manier & niet op de manier van ouders of schoonouders !! @ Hier: Vandaag lekker rustig aan gedaan... Toenstraks heel even naar mijn moeder, had ze voor ons zo'n voordeelpak gekocht met 12 pakjes zwitsel-sensitive billendoekjes. Ze waren bij het kruidvat in de aanbieding. Helemaal ideaal Zo komt ook regelmatig met een pak luiers ofzo, echt fijn hoor om daar dalijk een voorraadje van te hebben Nu lekker op de bank GTST kijken, vriendlief is naar zijn ijshockey training dus ik heb het huis lekker voor mezelf !! xxx
Ik heb gelukkig een hele lieve schoonmoeder. Ze heeft zelf ook een dochter die een tweeling verwacht, een zoon die begin maart papa word dus genoeg toekomstige gezinnen en andere kleinkindjes om zich mee bezig te houden
Ik heb ook echt schatten van schoonouders hoor !!!! Begrijp me niet verkeerd, ze doen alles voor ons... Maar je hebt altijd kleine ergernissen of dingen die je niet wil, net zoals je dat bij je eigen ouders ook hebt. Gelukkig durf ik tegen mijn schoonouders net zo te zijn als tegen mijn eigen ouders, zou er niet aan moeten denken dat ze over me heen zouden lopen !!! Ik ga richting mijn bedje, morgen de laatste werkdag en dan een weekje vakantie xxx
Young dat wil ik wel doen! Zal je pb'en met mailadres Wat leuk dat je schoonmoeder haar dochter ook een tweeling verwacht zeg! Goedzo Hon!!!! Heel erg goed van je!!! Echt schattig! Gelani merkt ook meteen als mama weg is en er weer is, fijn gevoel is dat hè!!! *glundert* Nik meisje toch! helemaal bont en blauw! Lekker in een warm bad gaan is fijn!! Ik raad je trouwens de billendoekjes van pampers sensitive aan! Die zijn erg fijn en wat natter als de zwitsal doekjes! Heb ze beide maar ons de pampers toch wat fijner! maar die van zwitsal zijn verder ook fijn hoor! Moet je lekker zo al wat inkopen.. Ook als de pampers 2+1 zijn.. Die billendoekjes hebben ze nu trouwens 12 (geloof ik, is zoon doos) voor 9,95 bij de action! Lt jammer zeg dat dat nu niet kan maar ook wel logisch! Ja ik zei het toch Jaimy doet hetzelfde met haar flesje als gelani, ik heb gengigel dat gaat ook de andere symptomen tegen zoals luieruitslag. Heb bij Gelani trouwens een 2e tandje ontdekt! Dus bereid je voor onze kleintjes lopen wel lekker gelijk op hè! Heb de kerstkaartjes binnen en doe ze morgen op de post! Dan kun je zien welke foto's erop staan! Miracle1990 gewoon bellen als je ongerust bent hoor! Hoe gaat het nu?