Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meiden waar zijn jullie? :p

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik heb een hele lieve nietzo bemoeiachtige schoonvader en stiefschoonmoeder, en een heel bemoeizuchtige schoonmoeder en stiefschoonvader, die willen mijn kind zich toe eigenen, mag niets voor de beeb zelf kopen willen hun allemaal doen, nou heb van de week ook ff goed mn scheur open gedaan, heb ze duidelijk gemaakt dat dit mijn kind is, en niet van hun, en dat ik zelf ook gewoon dinge wil kope, tuurlijk ist leuk dak dinge krijg, graag zelfs maar kom op zeg:S je gaat toch niet mama in spé tegenhouden omdat je zelf alle touwtjes in handen wilt hebbe:S Ik ben ook niet blij als ze weer langskomen, want dan komen ze weer zeiken en doen.. wou dat het nooit goed was gekomen tussen me vriend en hun:( bah..:(

Verder is het wel weer rustig hier, voel madame iedere ochtend lekker tekeer gaan, dus ben iedere ochtend vroeg wakker hihi, me vriend word nogsteeds gek van me gedraai enz.. tja kan dr niets aan doen, heb het niet eens door in me slaap maarja:p Vandaag ga ik lekker een dagje naar me schoonouders, alleen(A) vriend mag lekker thuisblijven:p die slaapt nou ze roes uit tot ergens vanmiddag om vanavond weer te kunne gaan werke:p
    Verder heb ik de tas voor de beeb al klaar, moest uitgaan van 5 dagen dus heb ik dat ook maar gedaan, heb alleen voor mezelf nog kleine dingetjs nodig, maar dat komt wel goed:) das zo bijgevult:p
    Dat was het wel weer ff ghehe, fijne dag allemaal meiden, en sterkte voor degene die het hard nodig hebbe, dikke knuffelll!!:)

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

@ miracle08; wauw meid wat een mooi buikje al :D schattig hoor! krijg er ook weer helemaal zin in ;)

@ andere miracle; fijn dat het weer is afgezakt.. wel apart om te weten wanneer je kleine komt he? lijkt me wel... balen zeg van die schoonouders! gelukkig heb ik hele lieve schoonouders! echt blij mee.. hoe gaat het nou tussen je vriend en jou? of mag ik dat niet vragen.. het liep toch niet zo lekker ofzo?

@ young; super om je ventjes weer te zien zeker? lief he die kleintjes ze snappen er eigelijk helemaal niks van haha! hoe is het nu met jullie huis? schiet het al een beetje op de verbouwing? en wanneer is nu de rechtzaak voor het dochtertje van je vriend? succes nog ff he.. gelukkig doen de ukkies het goed!

@ nik; ow meid! gelukkig niet op je buik gevallen! hoe gaat het? ff een massage eisen van R hihihi voor je spieren!

@ won; ben benieuwd naar de foto's van de shoot! het was leuk las ik... zooo al bijna 2 tandjes? das echt een vlotte dan!

@ lt; bij nadine hielp (en helpt) dentinox heel goed! scheelt echt hoor zo sneu als ze pijn hebben he! jammer hoor van die opleiding.. maar idd misschien kan je dat alsnog gaan doen als T geen 24u diensten meer hoeft te draaien!

@ hon; goed gedaan meid! apart he dat je als je eenmaal mama bent meestal veel standvastiger bent.. :D het gaat toch om je kleintje! slim hoor om lekker thuis te blijven.. ze is nog zo klein! ben ook benieuwd naar jou foto's die op hyves waren iig heel lief!

@ per; hoe is het bij jou?

@ here; pfoeee wat een dagen hier.. die kleine probeert over te gaan van 3 naar 2 slaapjes (zeg maar gerust slapen want ze slaapt zo 4 uur achter elkaar) maar dat gaat niet zo vloeiend.. ze komt weer telkens snachts en overdag red ze het gewoon nog niet met 2 slaapjes.. maarja madam wil niet naar bed dus dan maar niet hihihi ;) vanochtend nog ff naarde dok geweest voor de spruw, er zit nog wat in haar mondhoekjes.. apart na 2 kuren maargoed als het goed is gaat dit vanzelf weg!

zin in de kerst en oud en nieuw! gezellige dagen altijd!

en ik verlies nog steeds bloed of ja dan weer bloed en dan weer bruin (solly...) dus ga ff me vk een mailtje sturen of het wel normaal is.. het duurt nu al ruim 2 en halve week.. zie het wel!

liefs gien

ps kijk is wat een kroeskoppie.. net uit bad :p en ze staat nog los ook hihihi

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Reden voor de pijn van de voorbije dagen is gekend! Die twee zijn gewoon ongeveer 400gr en 300gr aangekomen. De gyn heeft toch 2 keer moeten kijken hoor :$

@gien: Woensdag 29 december komt de zaak opnieuw voor. De werken aan het huis liggen nu door de sneeuw jammergenoeg volledig stil. Maar we hebben nu toch een huisje als tussenoplossing dus maak ik me er geen zo'n zorgen meer in.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik bedankt voor jullie kerstkaartje! Ik zag de enveloppe en zag aan het handschrift dat het jullie kaartje was :p ik heb de mijne vandaag geschreven (had ze geloof ik gister binnen) dus ze gaan morgen op de post!

X

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Young wat goed dat ze zo aangekomen zijn zeg!! Echt fijn! Jammer dat je er pijn door hebt maar het is voor een goed doel hè!

Gien ohhhhhh die haartjes super schattig!! Ja iedereen om mei heen met kindjes van Gelani's leeftijd krijgen nu tandjes :p dacht ook dat dat best vroeg was maar nu krijgen ze dat allemaal :p hij heeft er wel echt last van dus heb zo'n gel besteld en dat is gelijk ook voor luieruitslag en slles wat er bij komt!

Ik zou idd even de Vk Bellen want is wel al lang hè!

Voor die spruw kun je bij de etos ofzo ook daktarin halen (ik had dat van de apotheek maar zag gister dat ze dat ook bij etos hadden) dat helpt gelijk en die kuur niet! Dan is ze er iig vanaf!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat een lekker moppie Gien!!!!

Hier vandaag mn prulleke voor het eerst een speldje in gehad, het stond zo schattig. Zal van de week een foto showen..

Ben vandaag op werk om wat werk in te halen. Gaan zo met zijn allen uiteten en na New Kids the Movie, misschien daarna nog op stap maar dat ligt aan de jongen waar ik meerijdt.

Kuss

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Inderdaad jammer dat het zoveel pijn doet maar dat moet ik er maar bijnemen denk ik zo.

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #1109 Nikske89, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    meiden ik ben jullie na het weekend allemaal een reactie verschuldigd!!

Wij vertrekken morgenvroeg voor een dagje en een nachtje naar Zeeland, zondag gaan we op de terugweg in Utrecht naar het wintercircus, even lekker een weekend genieten van mijn vent.

Ik heb komende week vakantie, dus ik zal er maandag weer zijn !!!

Fijn weekend
    -xxx-

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Geniet van jullie weekend nik!!

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    nik; Geniet van je weekend! :) ligt daar in Zeeland veel sneeuw dus doe je voorzichtig?

Won; ja indd.. Vond het stiekem toch leuk hoor! hihi :)

Lt; ben benieuwt naar de foto ;) kan niet wachten tot Esmée een beetje meer haar heeft zodat ze ook dr speldjes in kan :D

Gien; wat leuk die krullen!! ik hoop ook echt dat Esmée ook krullen krijgt hihi :D heb zelf ook een flinke bos :D

here; mn fotos zijn nog niet binnen :( hoop vandaag, anders word het echt te laat voor mn kerstkaartjes :( ben toch wel een beetje aan het balen hoor! van de week lekker paar dagen mee werken :) is het gek dat ik daar wel weer zin in heb? :$

Liefs xx

12. Miracle1990

Wat haat ik sneeuw zeg:(
    ik wil niet zeiken ofzo.. maar toch.. gisteren wist ik niet of ik wel heel huids op bestemming zou aankomen:S
    ik ging shoppe met me stiefschoonma, schat van een vrouw en hebbe t erg gezellig gehad, we ginge de c&a in, en dr lag niks geen sneeuw niks.. we kome even later buite en dr ligt een dik pak en t sneeuwde nog.. we moeste eigelijk nog naar de hunkemoller maar ik zei we kunne beter kijke of we nu nog een bus kunne pakke, dan kijke we nog wel keer voor dat broekje.. nou goed wij naar de bussen, ja er reden er nog een paar. Ik stap als eerst in en vraag rijde jullie straks ook nog, zegt ie nou meis ik denk het niet, en hij zei tis beter als jij ook niet meer de straat opgaat met je zwangere buik.. zeg zo ja ik moet wel moet naar huis ook straks:s
    Zegt ie neem een taxi of laat je ophalen, ik raad je eigelijk gwn aan binne te blijve zo.. najha wij naar t huis van me stiefsgoonma toe.. enne..onderweg stopte we bij een halte omda mensen in moeste stappe en uitstappe, nou toen knalde er voor we stilstonde een auto keihard op onze achterkant, ik schrok me wild.. toen heb ik me vriend ingelicht dat de busse dus nie meer reden vanwege t weer, hij op buienradar kijke, zegt ie schat er komt nog meer aan, maar wil niet datje gaat lope naar huis.. had ie taxi gebelt, en heb hem ondertusse dus verteld dat we een aanrijding hadde maar dat er gelukkig niets was en door konde rijde, ik tot rust gekomen bij me sgoonstiefma, wat gegeten en gedronken, zegt me vriend t kan wel 2 uur dure voor de taxi er is, ALS ie nog rijd.. hou me op de hoogte.. nou dat deed ik. Na anderhalf uur nog geen taxi na 2 uur nog geen taxi.. na 3 uur later pas een taxi.. en wat voor een:S hij reed mt een hand aant stuur en belde steeds enz.. we glede overal heen behalve de goeie kant op.. dus ik vroeg zo: blijve jullie wel rijde of stoppe jullie ook zo, zegt ie nou iedereen is al gestopt, ik heb hierna nog een rit en dan kap ik ook kan nu al niet eens mn auto onder controle krijge, zeg zo nee ik merk t glijde overal heen.. zegt ie kan dr niks aan doen:S zeg zo nee weet ik.. nahjah wij dus rustigaan naar mijn huis rijde, ben gelukkig veilig aangekomen, maar was doodsbang!! ik was blij dak eruit kon!! en wenste hem nog succes met zn laatste rit.. Pfff egt ik ben niet snel bang maar gisteren was het echt niet normaal:S
    En nou de sneeuwschuivers stonde ook met ze alle vast op een paar punte:S dus schoot niet op, en ze konde de hele nacht wel blijve rijde en strooie maar dr ligt nu WEER een leuk dik pak:( egt geweldig:( ik blijf lekker binne voorlopig weer!!:(
    Hehe.. heb eindelijk mn verhaal gedaan lucht op:p

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hè toch meid dat meen je niet wat een avontuur zeg!! Hier heeft het amper gesneeuwd!! Dus vind het zo raar wat ik allemaal op het nieuws zie!

Hon hoop dat je je foto's op tijd binnen hebt!! Heb net me kaartjes aan jullie op de post gedaan!
    Gelani heeft ook krullen is kei schattig als ie uit bad komt! Heb hem nu geknipt zodat die dunne sprietjes eraf zijn en dan wil ik z'n haartjes is lang laten groeien kijken of hem dat staat, vind dat altijd zo schattig! Pietertje heeft dat ook :p

Heb trouwens net weer een tandje ontdekt jeetje mina dat ie maar ff stopt haha

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Miracle09, Bleh die sneeuw.. Vind er echt niks aan, durf dan niet eens te rijden.. :)

won, Ooh dat gaat hard bij gelani! De fotos met de kerstmuts zijn mislukt.. :( ga morgen zelf maar eens aan de slag.. Kijken of het wat word.. Ben benieuwt welke foto je heb gekozen!! :) wanneer is onze date nou? Heb er wel weer zin in hoor! :)

15. Miracle1990

nee tis ook eg nie leuk:(

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hier sneeuwv het nu ook weer.. Vind het wel lekker, maar niet zon dik pak, gewoon dat je fatsoenlijk overal geen kan..

vrijdag weer werken.. Zomaar een dagje omdat het kerst is.. Heb er wel weer beetje zin in. Is dat gek? :)

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee hoor Hon dat is niet gek, gewoon ff met iets anders bezig zijn ;)
    Zal wel druk zijn nu!

X

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Young hoe gaat het nu met die maeyken?

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    het is zeker druk! :) ag kerst is altijd wel leuk om te werken :D iedereen is vroliijk hihi ;)

Ow won even leuk complimentje ;) F. Zag net foto van Gelani Hij vind het een mooi manneke Vooral zn kuif hihi ;)kan niet wachten tot ik bij Esmée een staartje ofzo in kan doen hihi

zit nog in dubio. heb op internet - gewoon bij een winkel hoor - een burberry jurkje gezien :) en een gave blouse van Armani :D maar weet niet hoe die maten vallen? :(

x

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België

Deel Deze Pagina