Vannacht had ik dus voorweeen Ik kreeg vet erg pijn in me onderbuik, en t kwam en ging steeds maar, en t werd erg heftig zo heftig dak onder de douch ben gaan staan, en t niet hielp als ik wilde leunen tege de muur schoot t in me rug, t leek ook even of ik persdrang kreeg:S Ik heb dus maar t ziekenhuis gebelt en ben ernaar toe gegaan, tja om half 5 vannacht.. me vriend meteen vanuit zn werk naar huis toe gekomen.. int ziekenhuis hebbe ze me aan de ctg gelegt, en dat was gelukkig allemaal weer rustig, toen hebben ze voor de zekerheid nog gevoelt of ik niet toevallig ontsluiting had door die weeen, maar gelukkig zit het nog dicht. ik heb ook urine afmoeten staan weer voor blaasontstekings controle, en wa blijkt heb blaasontsteking te pakken ook:S vind ik egt raar zo ineens:S Maar heb me dagje wel weer gehad, was pas rond half 11 vanmorge weer thuis, helemaal niet geslapen, en lukte ook niet egt rond 13 uur toch bed maar weer uitgegaan.. Morge maar ff langs apotheek om medicijnen op te halen Hopen dat het nu voorlopig ff rustig in me buik blijft
Hè toch Miracle! Doe maar lekker rustig aan!! Hon Dankje! Armani valt heel klein en burberry bij gelani precies goed! Heb je een link? Ben heel benieuwd X
Miracle; rustig aan doen meis!! hoe gaat het nu? dit is de link; Burberry baby- en kinderkleding maat 56 t/m 164 en dan het 2e jurkje op de 2e rij.. teminste volgens mij is het een jurkje! staat ook een leuk blouse op vanavond opt gemak maar eens kijken bedenken welke ik wil alle 2 word een beetje te zal F. niet goed vinden
Dank je meiden, het gaat nu wel goed, ik heb alleen nogsteeds niet geslapen, lukt me gewoon niet:S en kan nu beter doorhalen tot vanavond, zodat ik niet uit me ritme val.. Morgen moet ik me kuurtje ophalen, kon vandaag al niet meer:S want was daar telaat thuis voor pff Nahjah hopen dat t snel over is, alleen heb ik niets van die hele blaasontsteking gemerkt van te voren, ja tot vannacht dan.. maargoed..
Miracle, ik zou het even in de gaten houden hoor!wil je niet bang maken, maar Een kennisje van ons, die had ook blaasontsteking volgens de dokter, maar ze was voor zekerheid naar de Vk gegaan, en ze had weeen.. Dus als je het niet vertrouwt gewoon weer ziekenhuis bellen hoor!!
Pfff ik had een bestelling gedaan bij H&M online midden oktober en toen zeiden ze dat 1 iets pas begin december leverbaar was. Nu heb ik nog steeds niets gehoord of gekregen. En daar zaten leuke dingetjes bij voor deze ukkies in het begin
Young kun je niet eens mailen? Is wel belachelijk lang hoor! Miracle1990 idd goed in de gaten houden!! Hopelijk is je blaasontsteking gauw over! Hon ik ga morgen ff kijken ik probeerde me net aan te melden maar toen stond er iets over klantenkaart voor 2,50? X
huh klantenkaart? ik had dat helemaal niet gezien Aanmelden daar is wel verslavend.. heb al wat dingen van Gymp Baby besteld, maar twijfel nog steeds over de jurk.. grr
Hey meiden Sow wij zijn weer veilig thuis Miracle1990: Ik las over je sneeuwavontuur en voorweeen.. Rustig aan doen hoor zodat je kleintje in elk geval nog tot 11 januari blij zitten !! Hon: het is helemaal niet raar hoor dat je even zin hebt om een dagje te werken, eventjes met wat anders bezig zijn kan helemaal geen kwaad !! Won: Ik ben echt benieuwd naar jullie kerstkaart Heb ze nog niet gekregen, dus ik wacht met smart Young: De kleintjes zitten nog op hun plek zie ik, ze houden het goed vol zeg !! LT: hoe ging het vandaag met Jaimy op het c.b. ?? Nou even over hoe het hier gaat: Zaterdag dus naar Zeeland gereden, gelukkig waren de autosnelwegen goed schoon dus daar hebben we geen problemen mee gehad. We hebben een super leuke dag met mijn zusje gehad en zij heeft 's avonds onze kleine boef voellen trappen. Zondagochtend toen we naar huis wouden was de auto ingesneeuwd, moesten we die eerst uitgraven Op de terugreis zijn we in Utrecht gestopt voor het wintercircus en dat was super leuk !! Gisteravond dan veilig thuis gekomen maar hier in Limburg sneeuwen het echt onwijs hard. Er is ongeveer 12cm sneeuw gevallen. Vandaag van 08.30 - 12.30 uur met mijn broertje in het ziekenhuis gezeten voor longonderzoeken en allergietesten want hij heeft heel veel last van zijn luchtwegen. Eenmaal thuis heb ik wat sneeuw geruimd, een wasje aangezet & het eten voor vanavond alvast voorbereid... nu ben ik KAPOT !!!!!! En dan moet ik vanavond ook nog naar zwangerfit.... Ben vandaag alweer 25 weken Nog hooguit 16 te gaan !!! Om even op Hon's vraag terug te komen, wanneer gaan we op date meiden ?!?! -xxx-
Net wezen wegen met Esmée, ze weegt nu 3950 gram Hihi, maar, de aap is uit de mouw waarom Esmée niet wil slapen.. Ze heeft verborgen reflux.. Dus wil ze niet plat leggen.. Nu maar even andere voeding halen en hopen dat het weg gaat en ze goed Gaat slapen. Xxx
nik; vrienden van ons belde ook al op die komen uit goes, dat daar toch zeker 20 cm was gevallen.. In limburg is toch ook super veel gevallen?je moet wel rustig aan blijven doen hoor met je bekken enz! laat die sneeuw dan maar liggen x
Hon wat balen dat Esmee verborgen reflux heeft zeg. Hopenlijk heeft ze baat bij de nieuwe voeding !! Ik moet inderdaad rustig aan blijven doen, maar dat is soms zoooo moeilijk Dan zie je vanalles en denk je: "ach ik voelde me toch goed de laatste dagen..." Maar nu betaal ik er weer de prijs voor helaas... Hier bij ons is zo'n 12 cm gevallen schat ik, maar kan ook makkelijk meer zijn (ben niet zo goed in schatten haha) xxx
Nik dan zal dat vast meer zijn haha hier is ook heel veel gevallen! Doe idd rustig aan meid! Hon ze groeit goed hoor! Welke voeding moet je nu? Is vervelend voor haar zeg! Goed dat ze er zo vlug bij zijn! Hier zijn jullie kaartjes op de post dus verwacht dat ze morgen bij jullie op de mat liggen! Woensdag moet Gelani zijn prikjes arme jongen! Ben benieuwd wat is weegt! Young hoe gaat het met jou? En met jullie Miracle's? Lt wanneer spam je een foto van Jaimy met haar speldje? X
Meiden dank jullie wel!! Het is gelukkig rustig in mn buik, geen last meer gehad.. kan morgen beginnen met de kuur voor me blaasontsteking.. Al merk ik er nogsteeds niets van dat ik het heb, kan gewoon plassen zonder dat het pijn doet.. achjah! ik hou het wel in de gaten, stel dat het weer terug komt de pijn, dan bel ik gewoon weer het ziekenhuis inderdaad! Nu maar hopen dat het snel overgaat die blaasontsteking!!
Idd je kunt niet anders haha maar wel heel erg vervelend hoor! Dan hoop ik voor jou dat het niet zo lang meer duurt! X
Lieve schatten ik moet heel even mijn ei kwijt als jullie dat niet erg vinden Zit echt een beetje met mezelf in de knoop... De nesteldrang begint hier te komen, maar ik kan helemaal niets !! Gister heb ik een paar kleine dingetjes gedaan: wasje gedraaid, beetje sneeuw van het pad naar de voordeur weggeruimd & wat kleine boodschappen gedaan... Resultaat: 's avonds weer geen gevoel in mijn rechter been, vriendlief was naar zijn sporten en ik kon niet eens naar boven. Heb dus moeten wachten tot hij thuis was, hij moest me naar boven dragen en me uitkleden. Heb echt zo'n helse pijn gehad !! Nu vandaag dus verplicht plat liggen, iets anders kan ook niet... Gelukkig heeft R. me al drinken eten en de laptop klaargezet voordat hij ging werken, dus ik red me wel... Maar ik baal stevig !! Waarom zit ik nu met mezelf in de knoop?! Voel me gewoon opgesloten op de een of andere manier, als ik ook maar iets doe betaal ik daar meteen de prijs voor. Word er gewoon gek van
hee meid! wat rot voor je zeg! snap het wel hoor dat je je zo voelt alsof je niks kan! maar misschien doe je onbewust toch te veel achter elkaar ofzo (als jeje goed voelt...), je lichaam zegt gewoon het is genoeg.. natuurlik is het onwijs vervelend als je niet eens naar boven/beneden kunt komen! gelukkig zorgt je mannetje goed voor je.. sterkte meid!