Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaahw Gien dat meen je niet :(!!!!!!

Aan de ene kant wel fijn om te weten dat je zwanger kan worden zonder medicijnen maar aan de andere kant heb je er weinig aan als het niet goed gaat...

Hele dikke knuff!!!!!

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Young:eek:ehh meis spannend!!
    hou ons op de hoogte(mocht dat lukken dan)
    Ik ben nu gelukkig 36 weken:D nog 2 weken en 5 dagen:eek: gaat hard!!:O

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden ik kom even snel langs want druk, druk, druk hier!
    Beetje last van kerststress en GIGA nesteldrang, vriendlief word echt knettergek van me :) Maar ik kan het niet tegen houden....

Alvast voor iedereen:
    Hele fijne Kerstdagen !!!!

Ik ben er na het weekend weer, dus niet teveel kletsen he ;)

xxx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gien lieverd voor jou even een extra dikke knuffel en sterkte!!!!

Sorry voor de hele korte reactie maar ik ga snel verder hier....

liefs
    xxx

5. Miracle1990

@nikske: ik heb hetzelfde probleem hoor ghehehe;P

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien Meissie wat erg om te horen!! :(:( dikke knuffel voor jou!!!
    Opzich wel fijn om te weten dat het nu zonder medicatie kan maar stom geregeld door moeder natuur dat het dan door de hormonen niet doorgaat :(
    Wanneer wil je met de BV stoppen?

Nik is helemaal niet erg als je maar lekker rustig aan doet hè!!!

Young meid hoe gaat het met je??
    Ben zo benieuwd!!

Miracle1990 doe jij ook rustig aan en nu ook met die sneeuw! Nog ff en je kleine meid is er!

Miracle zag dat je beroerd was hoop dat het gauw over is!
    Wanneer doen jullie een geslachtsbepaling of gewoon met 20wk?

Xx

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ow mijn god !!!! :$ :$ Er ligt hier gewoon 28 cm VERSE sneeuw ben net met de meetlat naar buiten geweest... Haha !!!! :$ :$

Dat is toch niet meer normaal voor nederland :p ?!?!
    Het ziet er heel mooi uit hoor, maar toen ik net in de auto stapte was ik doodsbang !!!!

Hoop dat het maandag een stuk minder is als ik weer naar mijn werk moet......

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    echt een TE SCHATTIGE buikband cadeau gekregen van mijn zusje :p Check mijn album.... HIHI !!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    youngmom nieuws

Hallo meiden,

Ik kreeg een mailtje van een forum-mama met de vraag of ik bevallen was en daarom zend ik jullie een mailtje.
    Hier nog steeds rommeling (voorweeën) maar nog geen kindjes in mijn armen, CTG's nog steeds goed.
    Vandaag gyn: ze groeien goed en ik heb nog steeds 2cm opening dus geen verandering.
    Maar de reden waarom ik niet op het forum kom is het feit dat ik heb jammergenoeg heel slecht nieuws heb.
    Gisterenochtend is mijn 16-jarige zusje Catho met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
    Ze lag toen reeds al in een diepe coma en is later op de dag overleden.
    Ik ben er vanzelfsprekend kapot van en voor ons zijn het dus ook geen prettige dagen.

Liefs,
    Youngmom

meid gecondoleerd!! wat erg zegt!! hoe komt het? jeetje ze was pas 16 jaar :(
    heel erg veel sterkte..!

xxx

10. Miracle1990

@wonder: jaa ik doe wel kalm aan hoor in de sneeuw;)
    Hoef gelukkig niet weg dus dat scheelt enorm:)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje Young, wat erg !! Ik heb er geen woorden voor !! Ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd... Dat de mooie herinneringen jullie een beetje troost mogen bieden nu...

Liefs
    Nicky

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Young Meissie zijn je ukkies er nog niet?

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Hoe was jullie kerst? :D

Liefs x

14. Miracle1990

@Honeyy: ik heb een geweldige eerste kerst dag gehad, alleen kreeg ik savonds wel erg last van harde buiken, ben toch iets te uitbundig geweest denk ik, maar verder was het zeer goed te doen!:)
    Hoe was jou kerst meis?:) Gaat het nog goed met de kleine?:)

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Miracle, toch maar rustig aan doen hoor! Hier ook goede kerst gehad, zijn super goed verwend! :) met Esmée gaat alles goed! Ze slaapt sinds dagen weer in haar bed, plaatst van ons bed! :) was paar dagen helemaal tegen de draad in! Maar doet nu niks anders dan heel de dag gillen, en lachen.. Misschien een sprongetje geweest?

16. Miracle1990

hihi leuk om te horen meis:)
    Wel beter dat ze nu wel weer in dr eigen bedje slaapt, wel zo fijn;)
    Ghehe voor mij nog maar 2 weken nu en dan heb ik ook mn meisje in mn armen, ik kan echt niet wachten!!:)

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #1177 Nikske89, 27 dec 2010
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
    Goedemorgen meiden

Nou de kerstdagen zijn weer om gevlogen zeg... Nog eventjes en dan is het alweer 2011 !!

Young: hoe gaat het met jou meis?? En met de rest van je familie na het vreselijke nieuws...

Alle andere meiden: drukke dagen gehad?? Nou hopenlijk hebben jullie het wel gezellig gehad en zijn jullie goed verwend ;) nu weer volop kletsen hier... :p

Vandaag 26 weekjes zwanger :D Een mijlpaal, want als onze kleine nu geboren zou worden heeft hij 81% overlevingskans. Van mij moet hij natuurlijk nog blijven zitten, maar het is toch fijn om te weten dat ons kleintje steeds sterker wordt :)

Vanaf vandaag weer werken :( En heb vanacht echt helemaal NIET geslapen. Ben nu al ruim 24 uur aan een stuk wakker, ben dus gebroken... Gelukkig is het een hele rustige dag zag ik in de agenda. Ben hier waarschijnlijk dus nog wel te vinden ;)

xx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff wat is het hier stil **Gaaaap**...:p

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden,

Ik kom weer aangewaaid, na een paar drukke en zieke dagen gaan we weer een poging doen om het bij te houden .

Vanmorgen naar de VK geweest voor de tweede echo en alles was goed!! Doordat ik ziek was geweest, en best erg ziek was ik bang dat er misschien iets mis was maar dat was helemaal niet. Hij was lekker volop aan het bewegen en ging uiteindelijk lekker lui onderuit liggen met een arm heel stoer over zijn hoofdje . We hebben het hartje gehoord ( wat een heerlijk geluid! ), een klein maagje en blaasje gezien, de kaakjes en een mooi ruggewerveltje ( wat je er al van kon zien ). Ik ben helemaal in de wolkjes
    Ook heb ik er weer een dag kado bij gekregen en ben nu uitgerekend op 13 juli. Dus over 2 daagjes al 12 weken! Ga nu even een foto uploaden van onze frummel

Hoe gaat het met hier verder?

*Edit: Ik wil Young en Gien even een stevige en dikke knuffel geven! *

20. Miracle1990

hey meiden,
    hier had ik niet echt het kerstgevoel:S hadden meer meiden daar last van?:O
    verder ben ik vandaag bij de VK geweest, en alles was weer toppie:) Ze hebben een beetje urine op kweek staan om te kijken of de blaasontsteking weg is:)

Deel Deze Pagina