Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

Oh ja, de foto's ik stuur ze je via de mail babe 8)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey; omdat je nu in de ziektewet zit gaat je verlof automatisch 6 weken van te voren in. Na de bevalling heb je nog 10 weekjes...

3. Perry

Perry Niet meer actief

tjee, ik heb een poging gedaan tot versturen versturen van foto's maar krijg steeds een stupid foutmelding! Xactive besturingselement.. Or something?! Ik vraag hubby zo wel even of ie ernaar wil kijken!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; ja dat klopt.. wel jammer mja niks aan te doen.. :)

perry; en via hyves?

Meiden willen jullie je adres nog eventjes mailen :)

xx

5. Perry

Perry Niet meer actief

Agh hon hahaha, Juustem ;) daar had ik niet aan gedacht... Wait a minute

6. Perry

Perry Niet meer actief

Ze zijn aan het uploaden, Fingers crosed!

Klaar met enveloppies schrijven meis? Lamme hand? Hihi

7. Perry

Perry Niet meer actief

het duurt en het duurt pfff :(

Lt: Hoe is het eigenlijk met je webshopje? ben je er al verder mee gekomen?

hon: jij zou ook een webshop beginnen dacht ik toch? Had je al wat meer ideetjes?

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Youngmom mijn zoontjes naam spreek je uit als djulaanie ik denk ik zeg het ff :p ik zal voor je blijven kijken voor namen als ik iets tegen kom!

9. Perry

Perry Niet meer actief

Oh echt? Ik dacht dat je het uitsprak zoals je het schrijft Hihi :)

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @nikske89: Ja gelukkig is mijn vriend vroeger van werk gekomen. Jippie nog eens quality-time met z'n 4'en gehad! Al lieten er twee voelen dat we toch al een beetje met 6 zijn :D Hij is dan nog met de jongens en de hond naar zee geweest en daar hebben ze zich genoeg uitgeleefd. Nu zijn ze heel liefjes aan het spelen hier. Nu is hij naar mijn schoonzus om de babykamer (en nog andere dingen) in elkaar te steken.

@wonderbaby1: Nu ja goed dat je het zegt. Ik zou het ook [geelani] uitspreken. Maar zolang jullie het super vinden is dat het belangrijkste hé ;)

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier weer een bericht vanuit mijn tellie! Youngmom wat vindt je van de naam Luc? Vindt hem wel bij de rest van de namen passen. Honey het is wel balen aangezien je er niet voor kiest, maar 10/ 12 weken vliegen zo voorbij. Perry ik heb al de opzet en heb al contact gehad met leveranciers maar wil eerst weer aan werk en aan ons nieuwe ritme werken, bedoeling was eind 2010 maar wordt denk voorjaar 2011. Wonder wat goed van gelani, fijn he nu ze de nachten doorslapen. Nik & gien hoe gaat ie met jullie? Meiden (en daarmee bedoel ik dus iedereen) lijkt het jullie leuk als iedereen is uitgezwangerd om iets met zijn allen af te spreken? Misschien niet met de kleintjes omdat het te lang duurt maar lijkt me leuk om met sommige bij te kletsen en andere weer te leren kennen.. Ga nu weer verder met sex and the city kijken x

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    hey meiden

nou hier een berichtje van een moeder die echt dood moe is!! Pff ik begin me echt weer zo vermoeid te voelen als helemaal in het begin.

R. begint langzaam aan te denken dat ik gewoon lui ben :p

Won: hoe beviel het werken vandaag??

Hon: jij nog ver gekomen met je enveloppen??

Young: wat fijn dat de jongens eventjes lekker hebben kunnen uitwaaien aan zee. Wel leuk dat je net merkte dat jullie toch al een beetje met 6 zijn, jezus met 6!! Ik vind het nog steeds knap!!

LT: jij lekker genoten van je dagje met T & Jaimy?? Wat hebben jullie gedaan?? Had jij die datum in november nog opgeschreven, ik houd hem in elk geval vrij. Hopenlijk zien we elkaar dan weer eens!! Jullie hebben ook de masterbox toch?! Ik zag SATC2 erin zitten :D Jeeej ideaal voor een vrouwenavond.

Wat betreft die date met z'n allen, ik ben er wel voor in!!! Wie nog meer? Wat mij betreft hoeft het niet persee als ik uitgezwangerd ben, dat zou dan pas mei/juni zijn. Eerder laat ik de kleine liever nog geen hele dag alleen denk ik :)
    Wat mij betreft kunnen we dus ook begin 2011 een date met z'n allen afspreken?!?!

L.O.V.E
    xxx

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Lt20: Luc vind ik eerder voor oudere mensen (hier in België toch) maar ik weet dat het in Nederland wel leuk is. Het dochtertje van de neef van mijn vriend heet Yaluca en het zoontje van mijn nicht heet Lucca. Mijn vriend zijn dochtertje heet Loecke. Dus ja die word het niet, toch bedankt!

@Nikske89: Met 6 inderdaad. Moest Loecke bij ons wonen (wat we erg hopen) met 7 en dus ook met een sterretje.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha ze bellen ook vaak, zijn jullie de ouders van gulani haha dan zeg maar niet dat hij djulanie heet want dat snappen die dan toch niet

net bij genaya wezen kijken, een heel mooi kindje maar ze heeft gewoon nu al van die spekbilletjes :p oh en je spreekt het uit als zjunaya.. Dacht net als ons maar toch niet :p meer shania maar dan met een e zei ze..

Ja lt lijkt me super leuk, gaat onze date zondag nog wel door ofniet?

Youngmom idd Luc is hier niet voor ouderen :p toch wel verschil dus met België! Wat lekker zeg dat je zo dicht bij zee woont! Wij gaan heel graag naar de Belgische kust, veel gezelliger als de Nederlandse! Idd jullie zijn eigelijk met 8 want de andere 2 horen er ook bij!!

Hon hoe gaat ie met jou? Beetje rustig aan gedaan?

Perry ik heb dat ook heel vaak foutmelding, das rot hè!

Was ook ff via tellie!

Morgen nog 3 uurtjes werken en dan zit het er weer op! Morgen vroeg dus das wel fijn, stond ook al volgepland dus die tijd vliegt!

Xxx slaap lekker alvast!

15. Perry

Perry Niet meer actief

lt: Nou ik ben erg benieuwd hoor :D wat voor soort dingetjes komen er in je shopje?

won: vervelend he.. Pff!! ik snap er niets van.. zelfs via hyves kan ik geen foto's verzenden en toevoegen aan mijn albums! Strange!

Wow wat leuk dat jullie een date aan het plannen zijn :D

Morgen de uitslag van mijn onderug :( ik hoop zo dat ze iets kunnen vinden, er zijn dagen bij dat ik over de grond heen kruip van de pijn. Neem gister... ik stoote mijn hoofd tegen mn bureau en het schoot alle kanten in mn rug op :( snap er niets van hoor! Mijn baas heeft vanmiddag ook nog gebeld, maar ik had gezegd dat ik donderdag zou bellen! Ik wordt kutjedol van die trut, werkelijk waar, als ze nou interesse had hoe het met mij gaat, maar het enigste waar ze naar vraagt ''wanneer kom je weer werken'' ''kan ik je alweer op de planning zetten'' HALLO!! heb je stront in je oren! Dus zij stuurt mij een rooster de eerste 2 dagen 5 uren...? en dan weer volop 38 uur?! ze wil de arbo er niet bij hebben. Tsja... dan heeft ze de touwtjes niet meer in handen! Pfff! omdat ik zo opgejaagd wordt door haar voel ik me alleen maar rotter. Met andere woorden wordt er gezegd dat het mijn schuld is! lekkere baas heb je dan he?

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou Perry ik zou dat toch niet pikken. Zou zeker niet gaan werken want dan kan je misschien nog weleens in de problemen komen met een eventuele schadevergoeding denk ik.

Er komen allerlei spulletjes voor de kinderkamer, zowel decoratie als aankleding ervan.

Wonder; ik denk niet dat de date doorgaat want ik weet zondag pas of T. dienst heeft of niet.. En daarnaast moet ik morgenmiddag naar de kaakchirurg voor mn verstandskiezen dus denk dat ik het weekend wel weer zoet ben..

Youngmom; Volgens mij wordt in Nederland de naam Luc juist weer populairder maar oke als me nog iets te binnen schiet dan laat ik het je weten..

Nik; he luie mams ;)! Ik heb die datum nog opgeschreven.. Ben nu bij seizoen 3 van satc, vindt wel jammer dat ik de films al heb gezien want weet nu wel wie uiteindelijk stelletjes worden enzo maarja. Nog leuke dingetjes gekocht?

Nou mn paps belde net dat mn rekening van de kraamzorg binnen is en van anticonceptie, Hatsjikidee daar gaat weer € 200,-!.. Straks richting mn ouders, T. is werken dus schuif daar mooi aan.

Is er iemand die de tijd stil kan zetten? Ik heb zooo geen zin in morgen :(..

Toedels x

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    perry; mn moeder heeft ook nog even geholpen ;) dus we waren zo klaar! van een paar mensen nog maar adressen en dan zijn ze allemaal klaar :) wat gek dat je niks kan uploaden.. misschien moet je dat ding downloaden ofzo?
    Wat heb je een fijne baas zeg! bleh.. gewoon rustig aan en vooral je rug niet overbelasten! je hebt je rug langer nodig eej! komt goed! was je trouwens al met J. naar het z-huis geweest?

Won; ooh is maar goed dat je dat zegt! ik zou Gjelaani zeggen :$ hihi :) lekker gewerkt vandaag?

Nik; weer een beetje fit?

Lt; ah meid, het is maar beter dat je morgen gaat! snap best dat je er tegen op ziet! bleh.. maar als het gebeurt is dan heb je er geen last meer van!! je krijgt de rek. van de kraamzorg best laat binnen toch? dacht altijd dat ze die echt meteen sturen :)

date; klinkt gezellig! :)moeten we doen! maar meiden.. sturen jullie even je adres (A)..

liefs x

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Heb hier al veel namen zien passeren waarvan ik denk 'Geven ze die nu echt aan baby'tjes?' Maar das gewoon heel anders in Nederland als in België. De zee is hier lekker dicht maar we verhuizen (hopelijk in december) meer naar het binnenland. Dichter bij familie, vrienden en school van de jongens. Die gaan nu naar school naar waar we verhuizen (40min van hier).

@Perry: Klinkt ook zo pijnlijk zeg. Hopelijk gaat het snel beter met de pijn. En ook met je baas.

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ young; ik heb dat ook hoor met die namen, ik houd meer van klassieke namen niet ouderwets ofzo maar met die nieuwerwetse namen van tegenwoordig heb ik helemaal niks! (jayden enzo) is helemaal in he maar dat is gewoon een kwestie van smaak, gelukkig maar anders heetten al de kindjes hetzelfde ;)

@ lt; snap ook dat je ertegnop ziet maar je ben echt blij als je er van af bent hoor! dat zie je maar aan mij.. twas ff kut maar nu heb ik er nooit meer last van en dat is toch wel super! vind een date ook heel leuk alleen wonen de meeste van jullie in brabant he? ik woon op de veluwe en dat is toch wel een eindje weg.. maar dat zien we wel komt wel goed!

@ per; uitslag van je rug binnen? ben benieuwd! hoop dat het meevalt! wat een rotbaas.. zou als ik jou was gewoon zelf de arbo inschakelen...

@ won; en hoe was het werken? viel het mee?

@ hon; nog weeen gehad of is alles nu rustig?

@ de rest; ff snel want mijn dochter huilt! ;) hier gaat het goed! zaterdagavond me verjaardag vieren voor de fam en dan lekker weekend! zin in... nou meiden spreekjullie moet ff moederen hihihi

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden, kennen jullie iemand die op zoek is naar meidenspullen maatje 50/ 56?

Heb alleen de kleertjes gedaan die weinig tot niet zijn gedragen.

5 mutsjes
    5 rompertjes waarvan 1 met lange mouw
    6 broekjes
    1 boxpakje
    1 badjasje
    1 slabbetje
    1 luierbroekje
    1 krabwantjes
    2 bolero's
    2 vestjes waarvan 1 voldoende is als buitenjasje
    7 shirts lange mouw
    2 shirts korte mouw