Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Young; Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Nik; Fijne gedachten is dat he, om te weten dat ukkie een grote kans op leven heeft. Maar inderdaad laat hem nog maar een week of 12 zitten.

@ De rest; hoe was jullie Kerst?

Hier waren het drukke maar gezellige dagen. Wij maar vooral Jaimy is errug goed verwend!! Linksonderin begint nu toch echt het tandje te vervelen dus ben benieuwd. Het boxkleed begint te klein te worden, mevrouw zet met de benen af en draait dan zo'n 90 graden dus mama is de hele dag bezig om te kijken of ze niet haar hoofdje stoot ofzo. Deze week lekker vrij dus ben druk aan de poets en de was aan het bijwerken. Onze wasmachine staat in de garage, is ie door het weer denk 2 weken bevroren geweest dus mag nu lekker veel wassen..

Won; Wat is jouw schema met Gelani? Jaimy drinkt sinds 10 daagjes 4 flessen. Ik wil vanaf 01-01 beginnen om te laten wennen aan groente en fruit.

Schema is nu: 07.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00
    Als ze echt aan de groente en fruit gaat wil ik het zo doen:
    07.00 fles
    09.00 fruit
    11.00 fles
    15.00 fles
    18.00 groente
    19.00 fles

Is het bij jou ongeveer hetzelfde?

Ooh ukkie huilt ga er gauw vandoor xx

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik was gesloopt gister toen ik trug kwam van de VK:(
    Echt niet leuk meer.. heb ook niet de fut gehad langs mn vader te gaan om het met hem er over te hebben dat ik m graag bij me wil hebben met de ks..
    Dus ga woensdag maar weer ff op en neer denk ik, want vind het zo onpersoonlijk om dat telefonisch te doen, en bovendien weet ik dat me vader dan dingen gwn anders opvat dan dat ik bij hem ben en het dan vertel:S
    Verder heb ik eigelijk niet zoveel zin om ook maar iets in huis te doen, heb echt zo een luilekkerdag :p
    Hoe gaat het verder meiden??:)

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hee!!

Onze kerst was ook goed! :) We zijn allemaal goed verwend! ;) Esmée heeft van mijn ouders een pandora armbandje gehad.. zo lief! :D alleen zijn dr polsjes iets te dun! :)

Lt; nou dan kan hij overuren draaien ;) ik heb dat met mn droger, is een met de slang, en met die vorst kon ik hem niet naar buiten doen. alles op het droogrek, maar datis dan zo hard!

Miracle; lekker he zon dag! ;) Laatste keer VK voor je? het word spannend nu! Je moet ons wel goed op de hoogte houden hoor!! ;)

nik; beetje bij kunnen slapen??

xx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Even mijn knapperd showen! Ben de foto met speldje kwijt :(..

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zooo verliefd :D

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zo'n mooie oogjes!! Mijn schema is hetzelfde alleen starten wij half uurtje later!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    #1187 honeyy, 28 dec 2010
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
    lt; heb het ook al op hyves gezet ;) maar wat heeft jullie meid mooie kijkers zeg!! Wauw zo blauw! super! en dat setje is ook leuk! hihi :D

vandaag voor Esmée nog een leuk jurkje van noppies gekocht :D

8. Miracle1990

@honeyy: ik zal proberen iedereen op de hoogte te houden (als ik me laptop mee kan nemen en er aan denk natuurlijk):)
    Nog 2 weken en dan ben ik mama, kan het nog nauwelijks bevatten!:$

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    geniet dus nog even van je buik! want wat ga je hem missen ;)

10. Miracle1990

@honeyy: jaa doe ik ook, tis een klein bescheiden buikje:)
    maar wel ontzettend mooi, zal m idd gaan missen, moet nog even kijken of ik op korte termijn nog een fototje kan maken:)

Verder zoek ik iemand, die mijn 06 nummer wil hebben, zodat als mijn kleine geboren is, ik die gene kan smssen, en die het dan hier neer kan zetten:)
    Ik weet namelijk niet of ik me laptop mee neem, en of dat wel mag en of ik daar behoefte aan heb als ik mn kleine in mn armen heb!
    Dus wie zich geroepen voelt..:)

Ik had nog een vraag.. ik ben er nu pas achter dat ik echt wel een kraampakket aan moet schaffen, alleen is het zo.. ik zou geld krijgen eind deze maand, alleen dat word dus eind januari, nu zitten we dus in een crisis, maar is het een ramp dat ik het kraampakket laat halen door me vriend na de bevalling? ik lig dan toch nog in het ziekenhuis, en heb daar alles wat ik nodig heb in bruikleen.. en me vriend is vrij om te gaan waar die wil, kan ie dat mooi even doen.. maar weet dus niet of dat nog wel slim is? en kan??:)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    miracle. volgens mij als je in het ziekenhuis bent, dat je dan niet veel nodig heb.. een vriendin van me had ook een keizesnee en die had uit haar kraampakket thuis, niks gebruikt. ik zal even mn 06 pb. ben hier toch iedere dag te vinden ;)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!

LT, wat een heerlijke knappe meid heb je zeg!!

Miracle, heerlijk, z'n luierdag. Mag best ;) Geniet nog even van je buikje, die twee weekjes zijn zo om ;)

En verder weet ik het ff niet.......

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle1990 geniet er nog ff van als ik nu buikfoto's zie heb ik weer heimwee maar das wel pas sinds kort :p

Dat kraampakket heb je niet nodig want dat kraamverband heb ik amper gebruikt en das ook het enige wat ik gebruikt heb! Sonde van je geld! Je ligt toch in het ziekenhuis!
    AAAH nog 2 weekjes en je bent mamaaaaaaa!!!! Bijzonder hè!!

Lt ik moet steeds naar jaimy's foto kijken wat is het toch een mooie meid zeg!!

Hon wel gelijk laten weten hè haha ben erg nieuwsgierig naar de naam :p

Miracle ben erg benieuwd wat jullie kleine hummeltje is! Een jongetje zoals jij denkt(toch?) of een meisje :p wat vond Jaimy van de echo?

Gien hoe gaat t met jou? Nog bij de vk geweest?

Nik Meissie en hoe gaat het met jou? Ik was gister bij de Riviera maison winkel en zag allemaal leuke ster dingetjes voor babykamer en dacht gelijk aan jou!

Heb heel erg zin in onze date!!! De eerst zondag van februari toch? Gaan we dan lekker naar nik? Ofja vlakbij! Ben zo benieuwd naar jou buikie!

14. Miracle1990

@wonder: haha jaa nog 2 weken, joh ik word alsmaar zenuwachtiger:O
    Nee oke, ik kijk wel even hoe het gaat in het ziekenhuis, wie weet heb ik idd niets nodig, en wie weet word er wel geadviseerd dingen aan te schaffen nog, dat kan altijd nog:)
    zijn genoeg mensen die dan wel willen bijspringen mocht het nodig zijn;)
    @honeyy: keb je een sms gestuurt, zodat je mijn nummer ook heb, anders denk je natuurlijk ook van huh wies dat:p ghehehe:)

En idd een keer een luierdag hebben mag best:)

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, Ja ik ben ook benieuwd! Krijg pas over 8 weken weer een echo, 20 weken echo, en dan gaan we meteen kijken wat het word. Ik denk idd een jongetje, dus ben benieuwd!

Jaimy was van te voren helemaal enthousiast want we gaan "Mama's baby in de buik kijken!". Eenmaal daar vond ze er weinig aan en wilde spelen, enige waarvan ze even onder de indruk was was het geluid van het hartje. Toen we de echo foto kregen was het wel meteen "Mama's baby!".. :D

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Ga even proberen te reageren op iedereen :) Hoop dat ik niemand vergeet :)

LT: wat een geweldige foto's van julle meisje zeg, R. vind het ook een geweldig kind :) En dat setje wat ze in bed aan heeft.... Zo schattig !!!

Hon: hoe is kerst nou verlopen met je schoonouders?? Hier nog steeds niet bij kunnen slapen :( Op de een of andere manier lukt het niet meer... Van zondag op maandag heb ik dus echt nog geen 10 minuten geslapen, en afgelopen nacht was ik om 3.30uur weer wakker... Ik probeer vanavond ietsje langer wakker te blijven, hopenlijk slaap ik dan door !!!

Won: ik heb inderdaad de eerste zondag van februari genoteerd als date-datum :D Verheug me er ook op :D

Miracle: ik ga ook voor een jongetje bij jullie ;)

@ Hier: flink ziek, was net opgeknapt maar ben met kerst weer door familie leden aangestoken helaas. Heb een keelontsteking, mijn oren beginnen ook pijn te doen & ik hoest de longen uit mijn lijf (auwww).
    Vandaag eindelijk het schilderij op de babykamer opgehangen, nu moeten we alleen nog op 1 plaats het behang beetje bijwerken, dat laats ietsje los & de kledinghaakjes aan de zijkant van de kast ophangen. In mijn verlof ga ik dan alles wassen en het bedje opmaken. Vandaag van mijn broertje 1 paar adidas schoentjes gekregen, zo lief !! Hij had het van zijn eigen zakgeld (2 euro p.w.) bij elkaar gespaard, dus hij was super trots :D *smelt*

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff vriendlief heeft hier trouwens een nieuw sportschema en ik word er nu al gek van !!!

3x per week fitness
    1x per week boksen
    2x per week ijshockey
    3x per week hardlopen en intervaltraining

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heeft R. Nog tijd voor jou en straks voor de kleine? Sorry maar hij heeft het veelste druk :D
    Doe je rustig aan Meissie je hebt nu echt je slaap nodig hoor!! Lekker in een warm bad voordat je gaat slapen! Heel vervelend als je niet kunt slapen ik had dat toen ook!!

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nou nik. indd een druk schema!! Schoonouders zijn hier 2e kerst geweest, heb goed volgehouden.. maar toch moest ze even zeuren over hoe erg het was dat wij niet daar waren 1e kerst en nog huilen ook bleh..ook vond ze dat wij maar naar hun moesten met oud en nieuw. paste zij wel op Esmée..nou wij blijven lekker thuis met zn 3 :) lastig mens hihi

20. Miracle1990

das idd een druk schema, gut ik zou ook gek worden hoor!!
    Word al gek als me vriend langer moet werken
    (ookal slaap ik vaak dan al wel gelukkig:) )

Deel Deze Pagina