Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: Goed hoor dat je hebt volgehouden!

Sporten vriend: dat is nu voor de komende 12 weken zo druk... Hij sport het hele jaar fanatiek, maar doet dan 2x per jaar nog zo'n "kuur"... Nu vind ik dat niet zo erg, moet er alleen zo veel rekening mee houden daar word ik gek van :p Maar voor april is hij dus weer vaker thuis :D En dat is hem geraden ook;) hihi

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha is wel fijn hoor zo'n sportieve vriend!! Gelukkig is ie strakjes lekker thuis! Maar doet hij dat ook overdag?

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: meeste van de tijd sport hij overdag, alleen het ijshockey en boksen is 's avonds... Als hij middagdienst heeft (14.00 - 23.00) dan gaat hij van te voren rennen of fitnessen... en als hij nachtdienst heeft gehad (22.00 - 07.00) dan gaat hij als hij wakker word. Ik zit dan toch op me werk, dus zoveel merk ik er niet van!! Moet er alleen zoveel rekening mee houden, wat meneer wel en niet mag eten/drinken enz enz... Pfff :p

Bij young nog niets geboren ?!?!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Miracle1990; ik had best veel van het kraampakket gebruikt maar die spullen kun je ook los kopen bij een drogist. Ik had het volgende gebruikt: gaasjes voor het naveltje schoon te maken, kraamverband, watjes, onderleggers voor in bed (zou thuis bevallen) en desinfectie gel (had buikgriep na de bevalling). De rest van het pakket is na Afrika gestuurd.

Honey; ik vind het goed dat je voet bij stuk hebt gehouden wat betreft je schoonmoeder!! En lekker oud&nieuw met zijn 3tjes vieren hoor, wou dat wij dat ook konden.

Wonder; Gelani nog last gehad van zn spuitjes laatst of niet? Vindt wel fijn om dingen met jou te kunnen vergelijken hoor :).. Is ie goed verwend met Kerst?

Nik; T. en ik gaan vanaf januari beiden weer beginnen met sporten. Hij 3 x per week en ik 2 x per week, lekker druk dus.. Jouw vent is wat dat betreft net zo gek als de mijne hoor! Doe R. maar de groetjes van ons..

Gien; hoe gaat ie met jou? Is het bloeden al gestopt?

Miracle; had de echo al op hyves gezien, mooi hoor :).. Hoe gaat het verder met de kwaaltjes, wordt het al iets minder?

Young; Won nog niks gehoord?

Volgens mij ben ik niemand vergeten en anders ben ik echt dom! Jaimy heeft vanmorgen gal gespuugd?? Ze lag op speelkleed en op dat moment spuugt ze gal in haar ogen? Gerrum, ik snel haar gezichtje wassen, dat zuur zal wel pijn doen in die oogjes. Nu ligt ze weer in bed te knorren, ze blijft nu goed in het ritme zitten.

Gisteren mijn ontwerp voor mn tattoo ontvangen en wat ben ik er blij mee zeg :D :D.. Heb gister gemaild om een afspraak te maken maar dat kan nog wel even duren ben ik bang. Hopelijk weet T. tegen die tijd waar hij hem wil dan hoop ik dat we samen kunnen gaan.

Ik ga weer verder in huis rommelen xx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik dat is idd wel fijn dan merk je er niet veel van en kan je lekker z'n gang gaan ;)

Lt ik vind dat ook echt fijn! En ze lopen precies gelijk op dat vind ik ook heel fijn!
    Heb niks van Young gehoord maar die zal ook wel veel aan d'r hoofd hebben!

Heb trouwens ook nog niks van difrax gehoord : S (de flesjes waren toch kapot) dus die service zoals iedereen zegt is toch niet zo geweldig..

Ben erg benieuwd naar je ontwerp lt! Ik wil ook zo graag maar denk eens mee wat ik moet doen.. Niet te groot en niet op me voet want vind het niet zo fijn als die kleine op men voet zit dat verdient ie niet :p

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    LT, de misselijkheid is over! jeejj! Voor de rest alleen nog vlug moe en snel last in me onderrug tijdens het werk.

Ben ook benieuwd naar je ontwerp!

Wonder, is het al ff geleden dat je contact gehad hebt dan? Tis idd geen goede service als het zolang duurd.

Hier staat Jaimy op mijn onderbeen, een mooie plek die ik kan bedekken maar ook mooi zichtbaar kan houden ( wat voornamelijk is in de zomer ). De naam van de tweede komt er dadelijk langs, aan de andere kant van de tattoo. Daar had ik al meteen rekening meegehouden toen ik hem ging zetten ;)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Kraampakket: als het goed is krijg ik het hier rond de 7e maand opgestuurd door CZ, het zit namelijk in mijn verzekeringspakket... Anders maar gewoon zo'n compleet pakket kopen bij baby-dump...

LT: dat zijn goede voornemens dat sporten ;) Ik ga na de bevalling weer echt sporten... Nu blijf ik op maandagavond zwangerfit doen zolang het houdbaar is voor me, en na de bevalling zal ik weer wat aan mezelf moeten gaan doen :p Ik vond het ontwerp van je tattoo trouwens echt super, ben benieuwd als hij staat !!

Hier: heb met mezelf afgesproken om morgen de kledingkast van R. & mij eens heel goed op te gaan ruimen... Weggooien wat weg kan, rangschikken op kleur en seizoen, enz enz... Pfff !! Zie er als een berg tegenop, maar nu kan ik het tenminste nog fatsoenlijk zelf... Zie me dat niet meer echt doen met een giga buik

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja klopt ik heb dat ook gekregen nik rond de 26 weken had ik 'm. Heb daar trouwens wel de alcohol van gebruikt en de watten. En de desinfectie gel maar dat is ook het enige :p

Miracle ja 2 weken terug ongeveer?! Dus hadden ze wel al wat kunnen laten weten.
    Wat fijn dat de misselijkheid over is zeg! Klinkt ook mooi op je onderbeen.. Is ff over denken!

9. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Nah mn schoonmoeder is langs geweest vandaag heel spontaan:p
    en die vroeg wak nog nodig had, dus ik zij het gwn en ze zegt meteen, nou gaan we van de week even halen!:)
    dus is ook weer geregeld:) wel fijn om zoiemand in de buurt te hebben als het nodig is:)
    Ze doet ontzettend veel voor ons, zou niet weten wat we zonder haar moeten!:O

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mn meisje heeft vanmorgen geprobeerd te kruipen :D :D!

Ze lag op haar buikje, deed de beentjes na onderen, billen omhoog en schoof zo omhoog...

En dat te bedenken dat ze pas 6 daagjes op haar buik ligt! Laatst bij cb zeiden ze al dat ze het beter moest doen omdat ze anders een keer na de fysio zou moeten (ze maakte zich hol ipv bol dus ze lag als een tol op de grond zeg maar)....

==============================================

Won; ik lees toch wel vaker dat de service van Difrax goed is. Heb je ze gemaild of gebeld? Ik gebruik sinds Jaimy 2 weken oud is 2 flessen en vindt ze ideaal...

Hon; las op hyves dat Esmée de nacht goed heeft doorgeslapen :), hoop dat ze het volhoudt! Ze ziet er trouwens hartstikke schattig uit op de kerstkaart.

Nik; hoe gaat ie met de zwangere mams? Vandaag weer lekker vrij! Doe je wel rustig aan!!!

Tattoo; zodra ie erop staat zal ik een foto plaatsen. Ik hoop dat het eind januari wordt. Hij komt boven/ midden op mijn rug.

Young; laat is iets van je horen, we zitten allen in spanning!

Miracle; fijn dat de misselijkheid weg is! Heb je een foto van je tattoo?

Kusjeee

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen schatten,,

LT wat goed :D Ow wat zullen jullie trots zijn zeg :D

Hier gisteravond bezoek gehad en heb weer heerlijk kunnen babyknuffelen met de kleine van vrienden (vandaag precies 2 weekjes oud). Afgelopen nacht EINDELIJK eens een hele nacht door kunnen slapen en ik schrok zojuist om 9.30uur wakker, echt heerlijk!!!! Vandaag lekker rustig aandoen want morgen moet ik gewoon de hele dag werken en daarna oud&nieuw vieren bij vrienden/collega's van Roel, dus ik probeer maar even wat energie te sparen. :)

Ik ga even ontbijten, kom straks weer spieken ;)

xxx

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik was zeker trots :D. Zag een bezoek aan de fysio met een ukkie van 6 maanden niet echt zitten zeg maar...

Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen!! Smakelijk eten xx

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Nik; Fijn dat je zo goed bijgeslapen heb!! :) Op hoeveel weken pak je verlof?

Lt; Super dat jaimy 'kruipt' Esmée heeft gister ancht goed door geslapen.. van 11 tot 6.00 heerlijk! hihi maar vannacht was het weer oorlog. ze is super verkouden heel dr neusje zit dicht. je hoort haar gewoon knorren, dus madam drink maar 50 cc. en dan om de 2 uur zoiets.. maar goed kan ze niks aan doen :) ben trouwens super benieuwt naar je tattoo ontwerp! mijne zit tussen mn schouderbladen. :) maar oeh. dat deed nog eens pijn.. Naar wie ga je?

liefs x

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou hier vandaag de kledingkast van vriendlief en mij eens goed opgeruimd!! Wat een pokkenwerk zeg, maar het ziet er wel weer allemaal strak uit (al zeg ik het zelf, hihi) :).. Nog even 2 wasjes gedaan, beetje afwas & nu RUST RUST RUST !!

Jeeeeej HEMA belde net dat de babykleertjes die ik besteld had binnen zijn, en de postbode belde net aan de deur en gaf mijn mooie H&M pakketje af met positiekleding :D Ik ben weer blij :p haha

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon wat zielig voor esmee dat ze zo verkouden is!! Pff het heerst echt zo erg, en ik heb er zelf al een hekel aan als ik verkouden ben, laat staan die kleintjes, zo zielig!! Beterschap!!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Fijn hè nik als alles weer opgeruimd is! Doe je nu wel helemaal niks meer want das best wat werk wat je nu gedaan hebt!

Hon Gerrem is ze zo verkouden? Dat hadden de kindjes van me nichtjes ook en die kregen allebei een puffertje
    (lt onze kindjes zijn wel op tijd geboren hè)

Lt heel knap zeg na 6 dagen al! Hier doet meneertje dat ook maar niet zo vlug geloof ik.. Maar heb hem ook in het begin altijd op z'n buik laten slapen overdag :p en toen wou hij dat een tijd niet meer..

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier zojuist nieuwe foto's van de babykamer gemaakt, aangezien het schilderij nu hangt en er weer nieuwe aankleding bij is gekomen :D *foto's in mijn album*

18. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Lt: leuk hoor dat ze probeert te kruipen:)

Ego: meiden,, ik weet ff nie wak moet doen:S
    ik verlies nogsteeds best wel wat slijm.. en zit ook weer kleinbeetje bloed bij.. maar dat merk ik dus alleen als ik afveeg, ik vind zelf dat het niet alarmerend is om te bellen, maar wat denken jullie?:S
    Ook lijk ik een alergische reactie op allways inlegkruisjes te hebben, me schaamlippen zijn geirriteerd en eigelijk alles waar t inlegkruisje mee in aanraking komt, dus ik draag ze nu ff niet meer, maar doe wc papier in me slip.. dan heb ik er geen last van.. maar anders schroeit het ontzettend en is het ontzettend rood:S
    Weet egt even niet wat ik moet, wil niemand ongerust maken:S

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meid ik zou als ik jou was even bellen dat moet als je bloed hebt en je kunt echt beter te vaak bellen als te weinig ;)

En die allergische reactie is erg vervelend maar ze werken ook met parfums erin dus dat kan best kloppen! Je kunt ook gewoon de goedkoopste kopen die hebben dat niet!

Echt bellen hè!

Nik wat krijgt je ventje toch een mooie kamer!!!!

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

Wonder, zo dat is idd al even geleden. Heb je inmiddels al iets gehoord?

Young, hoe gaat het bij jou meid?

LT, wat goed van je meissie!! Op naar het kruipen, en dan is ineens niks meer veilig ( en dan gaan ze daarna nog lopen en dan helemaaaaal niks meer :p )
    Ik zal eens een foto uploaden :D

Nik, fijn dat je lekker goed en uitgeslapen hebt!
    Mooie kamer!!

Hon, een beterschapsknuffel voor je verkouden meisje!

Miracle, ik zou ook even bellen. Gewoon voor de zekerheid.

En mijn tattoo met Jaimy's naam..

Deel Deze Pagina