Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik wou nog iets vertellen... Denk je nou dat ik nog weet wat?

Nee dus.

Ga me maar een sop mijn nagels storten!

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dankjullie wel meiden! k gebruik nu een neusspray en gelukkig helpt dat wel en kan ze nu haar flesje leegdrinken :) en heel de dag bij mama liggen niet erg hoor, ;)

Nik; wat een mooi kamertje! :) had je laatste buikffoto nog niet gezien, maar wat heb je een mooie buik zeg!!

Miracle; gewoon een keer bellen hoor!! laat ze maar gewoon kijken!

Miracle08; mooi je tatoeage!! :) last van zwangerschapdementie? :p

Won; had je alle foto's al van Jullie shoot?

Xx

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik heb niet gebelt, omdat het niet blijvend is.. waren maar paar drupjes...
    Maar ik heb nu al een half uur lang harde buiken, en wat ik vorige keer ook had en waarmee ik naar t ziekenhuis ging, voorweeen.. wat moet ik in hemelsnaam doen, ik word gek van de pijn, moet t gwn weg puffen, en t steekt en t doet, ik wil liever niet bellen ivm ijsel en geen vervoer naar amsterdam maar wat kan ik hier nu tegen doen, tis bijna niet te harden:(

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Voordat ik het vergeet... Allemaal alvast een fijne jaarwisseling :D! Één ding is zeker na vanavond ben ik miljonair ;)... (zoals heel nl denkt)

Nik; kamertje wordt steeds mooier he :D, ben nog steeds erg benieuwd na die lamp..

Hon; fijn dat het weer een beetje beter met haar gaat. Hoe is de nacht gegaan? Hij komt trouwens op mijn rug die tattoo.. Heb je trouwens nog iets van Perry gekocht? Die is gewoon helemaal van de aardbodem verdwenen :(..

Won; hoe gaat het met kleine draak? Ik zag op hyves een foto van hem en Pietertje :), moet zeggen dat ik Pietertje er goed uit zag zien (Gelani ook natuurlijk ;))

Miracle; wow! Persoonlijk zou ik nooit een tattoo op mijn been laten zetten maar ik vind hem wel erg mooi hoor.. Frummeltje 2 komt op het andere been?

Gien & Young; hoe gaat ie met jullie?

Miracle; de avond/ nacht nog goed doorgekomen? Ik heb zelf geen voorweeën gehad dus weet niet hoe ze voelen. Maar zoals iedereen denk adviseerd: bij twijfel vk bellen (daar zijn ze voor!!!!)..

Als goed is ben ik niemand vergeten.... T. is zojuist na zijn werk vertrokken, vind het helemaal niet leuk om oud&nieuw zonder hem te vieren. Één verdieping lager hoor ik wel iemand lachen dus dat maakt me dag alweer een beetje beter. Ik heb besloten vandaag geen ene mallemoer te doen, alleen maar met mn meisje spelen.

Ik ga afsluiten en mn princesje na boven halen xx

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden..

Nou de laatste dag van 2010!! Wat is het jaar voorbij gevlogen zeg.. Nog ietsje meer dan 3 maandjes en dan heb ik mijn kleine man al in mijn armen :D..

Miracle1990: dat bloeden kan ook komen door de allergische reactie of misschien heb je wel een schimmelinfectie door die inlegkruisjes. Maar als je krampen onhoudbaar zijn dan lijkt mij dat er maar 1 ding op zit.. BELLEN !!!!

Hon: wat fijn dat de kleine meis het met de neusspray al wat beter doet. Hier lijkt de verkoudheid echt met het uur erger te worden :p Voel me zo belabberd.. Maar elke keer als ik het kwijt ben heb ik het ook zo weer te pakken. Lijkt wel alsof ik extra vatbaar ben opeens?!

LT: ik zal met je meeduimen dat je millionaire bent na vanavond ;) Hihi.. Inderdaad erg jammer dat je oud&nieuw zonder T. moet vieren, geniet maar lekker van jullie meisje vandaag !!

Won: ik ben inderdaad wel benieuwd naar de foto's van Gelani's shoot.......

@ All: bedankt voor de complimenten op ons kamertje en mijn buik :D

Nou ik ga eens aan het werk (pff ook dat nog vandaag....) ik kom straks weer spieken !!!

xxx

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Miracle, aanhoudende harde buiken die je wegpuft... Meid ik zou toch even bellen hoor!

LT, dankje :D Ben er apetrots op ;) Nee, frummel twee komt aan de rechterkant langs de tattoo te staan, op mijn scheenbeen dus.

Je rug is ook een mooie plek, en dan boven, midden of onder? Ik heb er een op mijn onderrug staan :D

En wat betreft dat miljonair worden..Ik ga met je mee als miljonair met twee loten moeten we toch iets winnen? ;)

7. Miracle1990

Goeiemorgen meiden,
    Nou ik heb toch wel vannacht gebelt alsnog, om het wel even te melden.. er werd wel gezegt als ik het zelf vertrouw om thuis te blijven mocht dat, alleen als het echt aanbleef houden, moest ik weer bellen.. Om 6 uur vanmorgen was het gelukkig weg gezakt en kon ik HEERLIJK een paar uurtjes slapen!
    En wat de allergiesche reactie betreft, ik ben nu toch echt even klaar met die inlegkruisjes:S en het gaat gelijk al een stuk beter!
    Toch maar andere oplossing zoeken even denk ik;)

Fijne jaar wisseling allemaal!!:)

8. Miracle1990

Nog ff een buik foto, gisteren gemaakt (37w dus)

9. Miracle1990

en nog eentje dan:p

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Miracle; hij komt denk net iets boven mn bh-bandje. Als ik een hempje aan heb dan zou die niet of nauwelijks zichtbaar zijn. Ik weet dat mijn baas er geen problemen mee heeft (heb er ook 1 op mn pols) maar je weet niet of een evt. andere baas wel vervelend vind... Wat betreft jouw tattoo snap ik de plek ;).. Nog eventjes geduld..

Miracle; mooi buikje!

Nik; werkse! Schilderij hangt mooi boven de commode.. Veel plezier vanavond..

Kuss

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

@ miracle1990; mooie buik meid! zou het idd wel ff in de gaten houden hoor, en gelijk bellen als je het niet vertrouwd, heb zelf ook geen voorweeen gehad maar schijnt idd nog pijnlijker te zijn dan de 'normale' duss... misschien doet het wat voorwerk maar daar heb je natuurlijk niks aan ivm je keizer snee.. ;)

@ lt; ben benieuwd naar je tattoo! ik zou er ook wel eentje willen maarja.. ben een schijterd ;) knap hoor dat ze nu al gaat schuiven :D

@ miracle08; mooi zo op je been! dat is wel handig natuurlijk dat als je het niet wil laten zien dan kun je mooi een spijkerbroek aantrekken! mooie echo zag ik! voel je je verder goed?

@ won; hoe is het nu met pieter? mooie foto idd je ziet niet zoveel meer ervan he? of lijkt dat maar zo door de foto? alles goed met je kleine man?

@ hon; gelukkig dat het iets beter gaat! zo sneu als die kleintjes met zichzelf in de knoop zitten...

@ nik; wauw wat een mooi kamertje is het geworden! en je buikje is ook mooi joh! idd nog ff en dan is hij er gewoon! apart idee he :D lekker nog ff genieten hoor!

@ perry; waar zit je meid? alles goed?

@ young; meid wat een vreselijk verhaal, gecondoleerd nog.. zijn jullie de kerstdagen een beetje doorgekomen? wat is er precies gebeurd dan of wil je er niet over praten.. ben je toevallig alweer mama geworden? heb zo met je te doen.. het zit je allemaal niet mee he!

@ wij worden ook miljonair hahahaha dat hopen we dan ;)

@ here; mijn meisje... ik weet niet wát ze heeft maar ze is een beetje zeurderig.. denk door die bulten in haar mondje van de kiezen/tanden.. ben benieuwd wanneer dr weer een doorkomt! verder is ze heel erg lief en probeert ze echt alles na te zeggen, lamp is mmmp klok is ssss (hoe ze daar nou weer bij komt hihihi) en boem als ze iets op de grond gooit :D zo schattig! het word al een hele dame!

verder vanav gezellig naar mn ouders en dan hoop ik dat de kleine eindelijk een keer in het campingbedje wil slapen.. dat wilt ze dus niet.. balen! ik probeer het elke keer weer maar ze gaat echt hysterisch huilen dat vind ik ook zielig! miracle hoe doe jij dat bij Jaimy? tips??

nou meiden ik wens jullie allemaal een heel fijn uiteinde en een heeeeeeeeel gelukkig en gezond nieuwjaar met de kindjes!

liefs gien!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat schattig Gien! Ik vind vooral klok is sss wel errug mooi hahahaha :D..

Hoop dat ze vanavond toch in het bedje wil slapen, en wie weet heeft Miracle tips voor je...

Jij/ jullie ook een hele fijne jaarwisseling!

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mama's HELP!

Ik weet niet wat het is maar ineens wil madam van alles doen. Op der buik liggen, kruipen enzo maar nu wil ze dus alleen maar zitten! Ze tilt de hele tijd haar hoofd op en laat hem na een paar seconde maar weer zakken. Dan wordt ze dus boos wat dus een huilbui veroorzaakt. Wat kan ik hiermee doen? Kan toch moeilijk haar de hele dag omhoog houden? En zelfs in de wipstoel komt ze omhoog met der hoofd.. Pff dit is echt niet leuk, rug liggen is niet meer leuk maar de rest kan ze nog niet..

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En zo gaat het dus al heel de dag, dat kan toch niet goed zijn voor haar nek?

15. Miracle1990

@Lt: dank je wel meis:) lekker klein en compact, alsnog zit ie wel in de weg:p
    @Gien: jaa als ik er nou weer last van ga krijgen, bel ik meteen op, want idd je weet maar nooit wat het doet van binnen allemaal.. al heb ik er idd niks aan, maar toch:) kans is dan wel dat ze eerder gehaalt moet worden, nahjah tot nu toe is het weer rustig, dus ik kijk het gewoon even aan, hopelijk kan ze lekker blijven zitten tot 11 januari:)

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Meiden, ik wens jullie allemaal alvast een gelukkig, gezond en mooi 2011!

Ik denk niet dat ik vandaag nog zal reageren dus tot in het nieuwe jaar ;)

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Nik; Beterschap Ermee!! :)

Lt; ik weet niet of dat goed / slecht is voor haar nekje, Esmée tilt haar hoofdje zo op als ze op haar buikje ligt.. meer ook nog niet :p

MEIDEN FIJNE JAARWISSELING! GENIET ERVAN ALLEMAAL MET ZN 3TJES! Nik; jij met sjakie in je buik :D Miracle natuurlijk met zn 4e! :)

hele dikke kus!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Miracle; valt me nu pas op. maaree 11-01-11 is wel een leuke datum :D

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar :D!