Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!! De beste wensen en een gezond 2011!

Lt dat probleem heb ik ook bij gelani hij doet dat al een hele tijd maar laat hem gewoon doen als hij niet kan dan doet je dat ook niet.. Vaak leg ik hem dan op z'n boxkleed op de grond en dan rold hij op zijn buik en is het weer ff goed.

Jaimy geeft aan dat ze dat kan en ze 'traint' ervoor om rechtop te kunnen gaan zitten dus ik zou zeggen laat haar lekker geworren

Miracle1990 wat een mooie buik!!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #1242 Nikske89, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt: 1 jan 2011
    Hey meiden

Als eerste een gelukkig 2011 !!! Dat we allemaal maar een mooi, leuk en liefdevol jaar mogen hebben met onze gezinnetjes en geliefden om ons heen :)

Hoe was jullie avond/nacht??

LT: wel een leuke foto van Jaimy in haar wipstoeltje, als denk ik niet dat het kwaad kan voor haar nekje hoor. Maar wel vervelend voor jullie dat ze nu niet meer plat wil liggen!

Nou hier werd mijn griep gister echt onwijs erg, toch maar gaan werken aangezien mijn collega vakantie heeft en er dus niemand anders was. Maar dat was niet zo'n strak plan, na een hele doos tissues leeg gesnotterd te hebben begon ik langzaam verhoging te krijgen. Ik heb toen om half 5 de praktijk gesloten in plaats van half 6 en ben nog even langs de apotheek gegaan om iets te halen zodat ik kon stomen....

's Avond toch naar de collega's van vriendlief om oud&nieuw te vieren maar dat viel me erg zwaar (ziek, zwange & als enige nuchter).... Vanochtend werd ik opeens wakker met om het half uur harde buiken en krampen die naar mijn rug en benen door trokken, ik schrok nogal dus heb de VK gebeld.... Ze vertelde me dat dit een paar uur kon aanhouden, maar als het om de 20 minuten zou komen zou ik naar het ziekenhuis moeten. Ik moest wel paracetamol nemen van haar, dus dat heb ik maar gedaan. Nou gelukkig bleef het bij 2x per uur en na 3 uurtjes was het weg!!

Nu wel nog behoorlijk ziek op de bank helaas.... Hopenlijk voel ik me morgen ietsje beter !!!

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Degene die zei: mooie buik, dank je wel sorry ben ff de naam kwijt.. zit met me koppie ergens anders namelijk!!

Ego: pff mn nieuwe jaar begint al lekker:S Mn moeder in me mail.. dat ik niet hoef te verwachten dat ze langskomt in het ziekenhuis om dr kleindochter te verwelkomen, sterker nog.. ik moet eerst maar eens bij haar langskomen.. tja ik probeer nu al een jaar als het niet meer is, om bij haar langs te gaan maar steeds hoor ik: nee geen tijd, nee een andere keer, nee we hebbe het te druk, nee bel maar van te voren gewoon:S Maar nog geen enkele keer ja leuk, kom dan en dan maar langs... Ik heb gewoon van woede ligge huilen in de armen van me vriend, want ik vind het gewoon heel erg dat mn kleine meisje dr oma niet zal kennen, omdat mn moeder gewoon ZO koppig is, en tegenwerkt:( Tis dat het me moeder is maar anders:( heb wel gezegt dat ze dood kan vallen, ben gewoon zo boos en verdrietig:(
    Mn oud en nieuw was ook al niet wat ik hoopte dat het zou zijn.. dat verhaal vertel ik liever niet.. maar baal wel als een stekker, mn jaar begint echt lekker:S maar niet heus..

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle1990 dat was ik :p
    Wat erg zeg dat je moeder zo doet en ik snap dat je je zo voelt!! Lijk me heel erg meis! Ik zou haar gewoon rustig eens vertellen hoe jij je voelt of misschien in een mail en dat jij dus meerdere malen hebt geprobeerd langs te komen.. Ze probeert jou een schuldgevoel aan te praten en dat is erg gemeen!!
    Hoop dat het allemaal goed komt!

En wat betreft je oud en nieuw is ook heel vervelend!! Dikke knuffel voor jou!! Je kleine meisje heb je bijna in je armen en dan ben je lekker met z'n drietjes!!

Nik Godsie doe maar lekker rustig aan joh! Je bent zwanger en dan ook nog ziek.. Luister goed naar je lichaam en jij kan er niks aan doen dat er geen vervanging is!! Jij en je kleine man zijn op dit moment het aller belangrijkste!!
    Ook een knuffel voor jou en laat je maar lekker in de watten leggen door R.!
    (hebben jullie ons kerstkaartje gehad?)

Xxx

5. Miracle1990

@wonder: jaa ik heb het er ook best lang met me vriend over gehad, hij zegt ook je moet je niet schuldig voelen, jij laat je goeie wil zien, zij wil niet.. das heel jammer, maar je moet wel denekn aan ons kleine meisje in je buik, die heeft je hard nodig, probeer als je rustig bent een mail te schrijven naar dr hoe jeje voelt en wat jij denkt:)
    Maar goed, ik ga genieten van mn laatste 10dagen zonder baby:D en daarna van ons kleine meisje dan zien we eindelijk wiens neus ze heeft enz:p ben echt super benieuwt!!:)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden, dit bericht lees ik net elders in forum, is van youngmom. Won heb ze jou niet gesmst?? (bericht is van gisterochtend)

Hallo meiden,
    Effe snel berichten dat ik sinds gisterenavond weeën heb. Gezien ze nog vrij onregelmatig kwamen heb ik toch nog een slaappilletje gehad.
    Vanochtend om 6u10 wakker geworden van de weeën die toen regelmatig kwamen. Had toen nog steeds 2cm opening.
    Om 8u al 3cm en om 9u nog steeds. Toen infuus gekregen met weeënopwekkers. En om 12u20 had al 5cm.
    Mijn vriend is sinds vannacht bij mij en nu is het afwachten hoe snel het zal gaan voor we die 2 vasthebben. Nu weeën om de 5 minuten.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik denk dat ze ondertussen dus wel mama is aangezien ze gistermiddag al 5 cm had....

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Dames young is mama!! Niet van een 2Ling, maar een 3Ling!! Ik kreeg net een mail. 2 jongens, vigo en bent en een meid, nika. ik zal zo het verhaal even kopieëren van mn mail. Doe dit op mn tel ;) kus

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.728
    3.164
    113
    Vrouw
    een 3 ling :$ wist ze dat niet???? mooie namen zeg!

liefsz

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat meen je niet een 3 ling wooowww wat speciaal!!! Hoe gaat het met hen? Ze had mijn mail niet had dat de vorige x ook via Belgische mama's

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje Young een drieling, meis dat heb je knap gedaan!! Ontzettend gefeliciteerd met jullie wondertjes. Hopenlijk gaat alles goed en horen we snel wat van je!!

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    :$:$:$:$:$:$:$

jee ben r even stil van haha! gewoon een 3ling op de wereld gezet! fantastisch gedaan meid! wat onwijs leuk voor jullie 2 jongens en toch ook nog een dochter voor je! geniet ervan.. ben benieuwd naar je verhaal hoor..

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    her het mailtje wat ik van young kreeg;

Hallo meiden,
    Bij deze een mailtje om jullie mee te delen dat ik vannacht rond 1u25 opnieuw mama ben geworden. Maar het is helemaal anders gelopen dan wij (en iedereen anders) hadden verwacht. Want ‘onze tweede tweeling’ bleek na de geboorte een drieling te zijn.
    Ik kan jullie dus na een 37w5d durende en voor mij erg zware zwangerschap eindelijk de geboorte melden van VIGO (3120gr/51cm), BENT (2885gr/50cm) en NIKA (2105gr/46cm). Mijn dochtertje is vernoemd naar mijn zusje waarvan we op 23/12/10 afscheid hebben moeten nemen. Vigo en Bent mogen bij mij op de kamer en doen het uitstekend. Nika ligt in een couveuse maar doet het ook erg goed. Hoe het komt dat ze ons wondermeisje over het hoofd hebben kunnen zien tijdens de echo’s en andere onderzoeken kunnen ze niet verklaren. Maar wij zijn toch effe flink van slag door dit nieuws. Het veranderd toch wel veel voor ons maar zonder twijfel zijn ze alle drie welkom natuurlijk. De ontsluitingsfase heeft maar liefst 28 uur geduurd maar de uiteindelijke bevalling verliep vlot, zonder epidurale en vaginaal. Grote broers Cas en Sem en grote zus Loecke komen deze namiddag langs samen met mijn schoonouders. En nu ga ik wat proberen te slapen want ik ben dood op.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hoe gaat het met de rest van de meiden? Leuk oud en nieuw gehad? :D

x

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Godsie wat een wonder zeg!! Gelukkig maakt iedereen het goed! En die gewichten zeg wat goed! Ze hebben het alle 3 geweldig gedaan!! De baby'tjes en mama helemaal gefeliciteerd lieverd!

X

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat een verhaal zeg!! En Nika is echt een wondermeisje!!
    De gewichten zien er zo goed uit voor een drieling, nou wat hebben deze kindjes en vooral deze mama het goed gedaan zeg!!

Al kan ik me wel voorstellen dat jullie nu even flink van slag zijn, ookal zijn ze natuurlijk hardstikke welkom, het is niet niets!!

Veel geluk met jullie kindjes...

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jeetje, een drieling! Dan zal je idd wel even van slag zijn. Rust lekker uit en geniet met je gezinnetje van deze wondertjes!

Gezien de gewichtjes hebben zowel baby's als mama het super goed gedaan!

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

gefeliciteerd!!

19. Miracle1990

Voor de meiden die het nog niet wisten, Naomi is vannacht bevallen van een mooie dochter, Isabel!!
    *****************BUDDYNIEUWS****************
    vannacht om 03.38 is Isabel geboren!!!!

ze is 50 cm groot en weegt 2980 gram :)
    ben uiteindelijk in het zkh bevallen omdat ik graag pijnbestrijding wilde, ik hield het niet meer van de pijn. voor we naar het zkh gingen had ik 4 cm ontsluiting, 10 minuten later in het zkh al 8! dus pijnbestrijding zat er niet meer in. had toen ook gelijk persweeën en mocht er aan toe geven binnen 8 minuten was ons meisje op de wereld hihi.
    wel wat schade van onderen doordat het allemaal zo snel is gegaan maar omdat ik zo goed naar de vk heb geluisterd is de schade nog beperkt gebleven zei ze.. om half 7 waren we weer terug thuis en we zijn nu heerlijk aan het genieten van ons meisje!!
    Naomi nogmaals gefeliciteerd met je kersverse dochter, geniet er lekker van!!:)

Young: jij ook nogmaals gefeliciteerd met je 3 kindjes meissie, lekker druk ineens straks:)
    Geniet er lekker van dames!!:)
    En ik kan de zenuwen gewoon niet meer bedwingen, nu ik nog maar 9 dagen hoef te wachten word het alsmaar erger, das wel rot als je WEET wanneer je mama gaat worden:p

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Miracle volgens mij heb je het buddynieuws in het verkeerde topic geplaatst want volgens mij is hier nooit een Naomi geweest?

Young; hoe gaat ie met jullie? Eigenlijk ben ik wel erg benieuwd na een buikfoto, heb je die?

Hoe gaat het met de rest?

Morgen weer aan het werk, heb zooo geen zin :(. Ik wou dat ik mijn baan op kon zeggen en bij mn mupke kon zijn maar dat zit er niet in......

Vannacht was weer een fijne spooknacht.. 02.20 - 04.08 - 04.20 - 05.00 toen maar de fles gegeven en gelukkig nog kunnen slapen tot 07.00 uur. Hopelijk was het een eenmalige actie!!!

Ga nu ff eten kom straks wel spieken xx

Deel Deze Pagina