Ow oops, d8 van wel, sorryy!! Maar der zijn hier ook meiden die dr wel kennen Young hoe gaat het met jouw en de ukkiess? Laat gauw weer wat horen!! Ego: moet om 15:20 in amsterdam zijn, laatste controle bij de VK geloof ik En over 8 dagen ben ik mama, geloven kan ik het nogsteeds eigenlijk niet Het gaat zo ontzettend hard, de zenuwen worden wel erger, slaap onrustiger, maar het komt allemaal vast en zeker goed ga vandaag ook langs mn vader, om te vragen of hij bij me wil zijn met de keizersnee, dus spannend allemaal!!
Meiden ik weet nu ook de tijd van de keizersnee, rond 7:45 11 januari, zal ik mama zijn van een dochter Maakt het wel extra spannend allemaal omdat ik nu alles weet:O hopelijk slaap ik de nacht voor de ks wel goed nog
Oeehhhh meid was spannend!!! Ja weetje ik heb dat niet echt gehad want ik wist dat niet en ineens is het dan zover.. Was ook 38,6 dus je leeft toch naar die 40'wk toe.. Maar denk wel dat dat heel spannend is voor jou!! Was alles goed bij vk? X
Won; Gelani drinkt nu Omneo of niet? Wat doe jij binnenkort als ie 6 maandjes wordt? Jaimy zit nu op Friso HA maar denk dat ik met 6 maanden friso standaard ga proberen...
dankje lt! vond die ook echt leuk! ja hij drinkt nog steeds omneo.. heb al geprobeerd om op standaard over te gaan maar dat ging echt niet. zelfs bij 1 schepje dan had ie al kei veel last dus blijf gewoon de omneo aanhouden steekt jaimy ook alles in haar mondje? gelani eet gewoon het blad van zijn eetstoel op
Miracle: wat spannend inderdaad dat je precies alles weet.... LT: vervelend zo'n spooknacht Hopenlijk gaat het vanacht beter!! Won: Ik kan niet op je hyves spieken Wil je hem hier niet ook even showen ?! Nou hier gaat het gelukkig weer wat beter, hoest alleen nog vrij veel maar goed dat overleven we wel Verder krijg ik alleen mijn nesteldrang totaal niet onder controle Alles moest opgeruimd zijn en spik & span Maar ik kan zelf zo weinig dat irriteert me zwaar!! Nu heb ik met mezelf afgesproken (hoe suf dan ook) om een weekschema te maken op maandagavond met alles wat ik gedaan wil hebben zodat ik dat per dag kan afvinken en zodat ik niet teveel op 1 dag doe Hopelijk gaat dat helpen !!!
miracle; ik ken er wel zal er dadelijk eens een bericht sturen! Ze zat in dat andere topic waar wij ook kletste toch? nog spannend he!? Hoe was het bij de VK? Lt; Young zet hier geen foto's neer omdat ze dit echt prive wil houden. Je hebt inderdaad een lamme nacht gehad zeg! Won; echt super mooie foto's op hyves!! vooral die van jullie 3e!! Nik; Wat fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Zon rooster is wel slim dan doe je zeker rustig aan! Als je je er aan houd natuurlijk!! Here; Gister lekker door heusden gewandeld met mn ouders was zo lekker weer! Esmée is weer goed verwend! Zit een super leuk winkeltje in heusden.. (lt; Belle en Beau) Had daar een leuk setje voor er gekocht! Rokje van lief! en shirtje en legging van Feetje. Van mn ouders een leuk setje van Beebielove gekregen van mijn ouders zal er dadelijk eens een foto van maken hoe was jullie weekend? kus
Meiden voor jullie allemaal nog de beste wensen voor 2011!!! Young voor jou: wat een surprise meis!! Van harte gefelciteerd met jullie 3 kruimeltjes!! wat een prachtige namen!!!
@wonder: jaa ging goed, ik heb 6 januari mn laatste controle dan ben ik ook bij de cardioloog geweest, en dan ist wel een mooie afsluiter.. Ben na me ziekenhuis bezoek, naar me vader gegaan, heb m gevraagt of ie dr bij wilde zijn, en hij zei meteen ja is goed! Maar het gaat niet lekker mt me vader, kwam binnen en trof hem in tranen aan, nou is me vader nit iemand die huilt waar zn kinderen bij zijn, maar keb m vast gepakt en hij kon niet ophouden met huilen, keb uren met m zitten praten en weet wat er gaande is.. maar kan hem helaas niet helpen en dat voelt ZO kut Morgen ga ik weer naar amsterdam, ff langs mn oma, samen met haar ff wat dinge voor mn vader regelen, ik zie me vader nu gewoon langzaam wegkwijnen, en dat doet me ontzettend veel pijn!
Vandaag weer bij me vader geweest, maar dit keer samen met me oma.. Nogsteeds geen verbetering met me pa.. hij zit er helemaal doorheen, en ik kan gewoon niets doen das echt niet leuk.. Mja ik voel me dus nogsteeds niet geod..
Miracle, SPannend meid! Over een paar daagjes gewoon al mama! Dikk eknuffel voor je pa, hoop dat je hem een beetje kunt helpen.. Hmm, December mama's had ik idd al gelezen.... Ik weet het verder ff niet meer, ben blij dat ik thuis ben. Was lekker gehumeurd vandaag op me werk en kon tegen het einde niks hebben. Maargoed dat ik om 5 weg mocht.
Drollie ik denk nadat jij mij had getipt ik zal de rest ook de tippen ze zal niet meer terug komen.. Echt nu ik dat lees denk ik HOE STOM ZIJN WIJ
Ja, ik gok dat wij en meerdere er allemaal flink zijn ingetuint.. Of ze moet tegendeel kunnen bewijzen mar daar heb ik twijfels bij.
wonder: Woh ik heb net even gekeken in dat topic :O daar val ik stijl van achterover! Heel gek zeg!!!