heb het ook ff gelezen! natuurlijk is het een bizar verhaal dat er ipv 2 ineens 3 uitkomen maar goed, mijn oma moest bevallen, mijn tante werd geboren toen zei de dokter ook mevrouw er zit er nog een... natuurlik is dat wel anders want toen deden ze nog niet echo's enzo maar niks is op zich te gek natuurlijk... youngmom; we willen je heel graag geloven maar laat dan is wat van je horen! anders krijgen wij ook steeds meer het gevoel dat je ons belazerd... zou zo jammer zijn..
Het verbaast me niet.... Ik reageerde al niet of nauwelijks op haar berichtjes omdat ik er weinig van geloofde (blijk nu dus niet de enige te zijn). ========================================== Won & Hon volgende maand is het alweer 2 jaar geleden dat we elkaar hebben leren kennen ... Wat betreft de date.. Het lijkt mij wel leuk om iets te gaan doen van een workshop ofzo? Nik kwam met taart decoreren ofzo.. Wat denken jullie? DATE: PERRY JE HAD BELOOFD MEE TE GAAN HE!!!!!!!!
lt; ja indd 2 jaar alweer.. gaat vlug.. en nu hebben we allemaal kleintjes leuk idee van nik!! indd perry je zou mee gaan!! miracle08 toch ook? gien, hoe gaat het met jou? liefs xx
gaan we date met of zonder de kleintjes?? gien; ja vroeger geloof ik dat best maar nu.. niet echt.. ga young eens een mail sturen..
Ik kom zonder ukkie... Anders ben ik de hele dag alleen maar met haar bezig en ze zit nu in de fase dat rugliggen niet meer leuk is dus ze vraagt heel veel aandacht van ons.. Ben bang dat je geen antwoord krijgt Hon!
Als we een workshop doen dan lijkt me zonder kleintjes het handigst, maar nou zag ik net dat de meeste taart workshops wel 6 uur duren !!! Ben bang dat ik dat niet red zolang staan met 31 weken zwangerschap We kunnen de date ook MET kleintjes doen en dan bij mij thuis ?! Kunnen we bij mij thuis eventueel cupcakes versieren ofzo... ?! Lijkt me wel leuk om die 3 kleintjes eens bij elkaar te zien... Zo zijn we immers ook met elkaar in contact gekomen !! Andere ideetjes zijn natuurlijk ook welkom
Lijkt me leuk om Gelani en Esmée te zien maar ik laat mijn boeffie toch thuis. Wie weet de volgende keer....
Ik wil Gelani gerust meenemen deden we eerste zondag van februari hè! Lijkt me wel leuk om Esmee te zien en Jaimy natuurlijk ook maar die gaat Niet komen helaas maar das echt niet erg!! Hoe gaan we? Want anders wil ik wel ergens komen dat ik met jullie mee rijd dat ik gewoon geld geef voor de benzine! Lt ja ik denk nu pas (best stom) sjonge jonge dat ik nie beter na heb gedacht!! Maar ik denk ook niet zo gauw dat mensen liegen Maar opt forum hebben we er wel vaker mee te maken.. Best triest hè!!
won neem jij gelani wel mee?? We kunnen misschien met 1 auto?? lt en ik komen toch uit dezelfde buurt en volgens mij komen we dan langs won? vraagje, Esmée laat nu heel de dag al ong. 30cc staan. ze wil dan even knuffelen en 'spelen' en dan pas de rest. das ong. 30 min later. haar dan gewoon geven? of het proberen toch in 1 keer te geven? x
Ja ik hoop dat ze zich ff meld want ik hoop echt dat het gewoon waar je wat ze allemaal gezegt heeft! Hon bij coccinelle is het sale 50% misshien wat bij voor Esmee
ik heb deze in mn winkel wagen U+E rok R3016814 - Rokken - Meisjes - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen nog even verder shoppen
ik heb ook vanalles Armani polo NXM522K - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen Burberry joggingpak B98379 - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen Dolce & Gabbana vesten L15235OL9XV - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen en de broek maar daar krijg ik de link niet van staat op de achterkant ook d&g Iceberg shirt 6765 - Wit - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen Dolce & Gabbana broeken L15203OD62A - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen (me schoonmoeder gaat altijd kienen en de winst stopt ze in een potje en nu had ze 200 euro en daar mocht ik kleertjes voor uitzoeken dus had dat daarvan en dat d&g joggingpakje had ik zelf gepakt)
hon trouwens gelani heeft dat ook met tijden dat hij wat laat staan en dan wil hij dat daarna en dan geef ik dat ook daarna want als ik dat erin prop dan spuugt hij dat toch weer uit.. das maar ff dus ik zou dat zo doen als ik jou was.. en zou fijn zijn als we samen kunnen rijden!
vind die kleertjes nu voor een jongen lekker stoer.. anders heb je nog vingino en retour en pointer.. dat is ook wel leuk! maar nu is dat lekker kopen nou dat de helft is! ik heb ook dingen van h&m maar die was ik 1 x uit en dan is dat niks meer of ik heb die thuis en dan is het shirtje bijv. hartstikke scheef :S jammer vind ik want das lekker betaalbaar en stoer! toen ie echt nog klein was had ik lieve babykleertjes met zacht ijsblauw
Hon en Won: wel onwijs leuk als jullie de kleintjes meenemen Hon: ik zou haar gewoon die overige 30cc geven zodra zij er om vraagt, zo krijgt ze het toch binnen, lijkt mij beter dan het in 1x proberen en ze voelt zich er zelf niet lekker bij... !! Hier zojuist een leuke jongens kledingslijn gevonden... Maar ik blijf twijfelen of ik het zal bestellen. Ik heb al zo gigantisch veel kleding, ik moet nog 3 maanden zwangeren, en dan nog eens alles wat je krijgt... Hmmm heb van vriendlief eigenlijk een kledingverbod voor onze kleine man, maar het ziet er zo stoer uit !!