Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; ze liep de trap op en draaide zich in een keer om.. tja Esmée haar hoofdje lag aan die kant..echt zo hard huilen!! hier zeiden ze ook 60mg.

Nik; nee, het is meer dan normaal dat we wel iets naar je overmaken hoor!! punt uit! :p :D gefeliciteerd met je 28 wkn!! :D Hou je je goed aan je werk rooster??

miracle; je moet me wel gelijk sms met de naam hoor!! ;) hihi echt super nieuwsgierig! :) Rust maar lekker uit vandaag!! morgen heb je een hele spannende dag!!

Here; de prikjes gingen redelijk.. die arts was echt een %^$#%& wijf!! zonder dat ze wat zei prikte ze zo die spuit erin! ik had Esmée niet eens vast of wat dan ook! dus ik verschoot ervan.. tja Esmée dus ook. ze begon gelijk te huilen! echte tranen!!! zo zielig! en de 2e vond ze nog erger..

maar Ze is goed gegroeit!! :D 55.5 cm en 4860 gram!! :D hihi! ze ligt perfect op de lijnen! :)

Welke voeding hebben jullie? ik had nutrilon Omneo maar daar kon ze nog niet goed van poepen ga nu naar de friso.. hoor daar veel goede dingen over?

liefs xx

2. Perry

Perry Niet meer actief

Lt: Ik stuur je 'm via hyves okey?

Won: Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag tot nu toe? Wat heb je van Gelani en hubby gekregen? :D

Hon: Agh nee :( Zielig wijffie! Heb je niets tegen die arts gezegd?
    Wat super dat ze goed groeit :D:D

nik: wow 28 weekjes alweer!! Die tijd vliegt echt voorbij zeg!!

Hon & won: Ik zou het liefst mijn paps vandaag zijn kleinkindje schenken, liever dan morgen. Maar de afgelopen tijd is er al zoveel gebeurd en deze klap is niet zomaar iets. J. gaat sowieso zaad inleveren. Als dat allemaal in orde is kunnen we die van het lijstje schrappen :) Soms is het alsof het ons niet gegund is, omdat er steeds rot dingen gebeuren waardoor wij weer in de put zitten. Maar het komt wel goed.. wij zullen ook onze lege armpjes mogen vullen :)

xx

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Honey: tuurlijk sms ik je meteen de naam enz!:)
    (ik zal proberen als ik de fut heb dat meteen te doen;))
    Zowiezo krijg je wel de sms hoor:)
    door de voedingsassistente hier kan ik dus niet meer slapen:(

xxx

4. Perry

Perry Niet meer actief

@ Miracle! gaat het morgen allemaal beginnen :O Veel succes meid!! Gaat helemaal goed komen!!!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    perry. indd als je veel klappen krijgt valt het ook niet mee! :) gewoon op je eigen tempo doen, moet ik je ergens oppikken of ga je met de trein naar nik?

miracle; heb je hyves?:)kun je spelletjed op doen, verveel je je niet zo ;) hihi deed ik ook vet veel in het ziekenhuis ;)
    \
    x

6. Perry

Perry Niet meer actief

Hon: Uhm... ik weet niet wat het makkelijkste is voor jou? dat ik me de trein ergens heen kom, en dan met jou mee rij verder?
    Heb er zin in :D:D:D:D

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    perry; ja ik pik won ook op, dus zeg maar ;) weet niet of er vlak bij won een station is? :)

8. Perry

Perry Niet meer actief

Volgens mij heb ik won wel is gehoord over een station ;) Als dat zo is.. rij ik daar wel heen.. dan kan ik ook met jullie mee rijden? :D

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja hoor, :) We hebben nog 1 plekje achterin ;) Gelani en Esmée gaan ook mee ;)

10. Perry

Perry Niet meer actief

awhhh Gezellie!!! :D:D:D

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    LT; ik las net je bericht in flesvoeding, ik zou Jaimy gewoon meer geven.. als ze maar niet meer dan 1 liter drinkt op een dag,toch? Ik geef Esmée ook gewoon meer als ze erom vraagt hoor!! ik raad nutriton af, (werd jou wel aangeraden) want Esmée kon daar bniet van poepen, waren net knikkers zo hard! gewoon zielig!! maar weet natuurlijk niet hoe Jaimy erop reageerd :)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ff vlug over die omneo. En dat geld ook voor die zelfde soort van Friso.
    Daar moet je wat extra water in doen. Ik geef 180+6 en dan vul ik tot 210 dan poept ie goed :p

Miracle heeeel veel succes voor morgen Meissie!! Knuffel!! Morgen ben je mamaaaaaaa

Nik we doen gewoon ieders 5 de man! Das fijner voor jou én ons ;)

Ons gelani woog toen ook over de 5,5 heb ik net gekeken dus het klopt beide kanten :p

X

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Hon op cb raden ze 210+7 af omdat je kindje dan ineens heel veel vocht krijgt. Is te vergelijken wanneer jij in 1 keer een liter water drinkt. Vandaar dat ik er huiverig voor ben. Van nutriton en rijstebloem ben ik geen fan. Denk dat we het nog maar een paar weken uit zingen...

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik gebruik voor Jaimy friso HA. Ze had erg veel last van krampjes en poepte 1 x in 3 dagen. Sinds ik die voeding gebruik is ze overal vanaf :). Zie er nu al tegenop om met nr 2 te beginnen..

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls..

over flesvoeding kan ik nog niet meepraten.. Moet dat nog allemaal zelf ondervinden :) Hihi

Miracle90: wou jou in ieder geval even heeeeel veel succes wensen voor morgenvroeg!! Nog een paar uurtjes en je bent mam :D

@ Date: lief dat jullie toch wat bij elkaar leggen ;) Ik verheug me er echt op !!!!!!

Sow nu lekker uitrusten, morgen een half dagje werken.

-xxx-

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik kom alleen even zwaaien *zwaait* en wil Wonder even feliciteren.. GEFELICITEERD mamaa! ;)

En Miracle heel veel sterkte en suc6 wensen voor morgen, eindelijk je meisje in je armen!!

Ik ben gebroken dus kruip op de bank..

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; ooh oke hihi, dacht dat het zeg maar niet uitmaakte als ze maar onder de liter bleef?:) foutje! ik hem Esmée nu ook op de friso, comfort? volgens mij en ze doet het nu na 3 flessen al beter dan anders, veel rustiger en na de fles echt verzadigd!:)dus doet het echt beter!! :)

Won; ik deed ook 10cc water erbij. maar hielp nog niet.. :) goed verwend vandaag en een leuke dag gehad?

Nik; wat ga jij eigenlijk doen? Bv of FV? :) ik heb ook weer echt super veel zin in de date :) ALs je je Rek. even stuur prive dan maak ik het alvast over.. :) anders vergeet ik dat weer..

oooh schiet me nu ook te binnen dat ik LT de bb nog moet betalen en Won de stenen van de vorige date! schandalig!!! sorry!!

Miracle08; Fijn avondje op de bank! lekker uitrusten!! :D

miracle; succes voor morgen!! :D wat spannend!! hihi..

liefs xx

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nou jaa kreeg dit van young;

Ik wil alle mensen die mijn vriendin niet geloofden proficiat wensen! Jullie zijn er in geslaagd om door jullie 'fantastische' opmerkingen mijn vriendin te doen instorten. Dankzij jullie ligt zij sinds gisterenmiddag in het ziekenhuis. Echt waar, jullie moesten zich schamen! Enkel omdat zij mijn vertrouwen niet wou beschamen en geen foto's wou plaatsen en omdat zij/wij veel hebben meegemaakt de laatste maanden. Om dan zo ver te gaan om haar volledige achtergrond te gaan checken vind ik dat erg laag van jullie. En dat klopt trouwens ook niet wat jullie allemaal beweren. Ik ben blij dat mijn vriendin nu ook inziet dat ze dit nooit had moeten doen. Cas en Sem hebben zo lang hun moeder moeten missen thuis en door jullie gedrag moeten zij haar nu weer missen. Hopenlijk doet dit jullie nadenken over het feit dat er ook iemand achter de naam 'youngmom' zit die erg afziet van die pijnlijk opmerkingen van jullie.
    Aan de mensen die mijn vriendin wel steunden wil ik toch wel een woord van dank uitgeven. Maar ik wil niet meer dat ze op forums komt en zoals ik al zei ziet zij dat nu ook in waarom ik er van het begin af tegen was dat zij daar kwam. Zij hoort thuis te zijn en nu normaal te genieten van haar kindjes na haar vreselijke zwangerschap en dankzij mensen die haar afbraken/afbreken kan zij dat nu niet. Zolang zij op van die forums komt zal zij geconfronteerd worden met deze soort van mensen. Dat verdiend zij NIET! Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken!

N. (vriend van youngmom)

19. Perry

Perry Niet meer actief

Woh :$:$:$:$:$:$:$
    Dat is wel heel makkelijk om andere mensen daarvan de schuld te geven zeg!:(

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Heb alweer iets terug.. Hij bedoelde niet ons.. Maar een ander belgisch forum :)

Deel Deze Pagina