Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nnika je mag ook posten hoor.. Hoeft niet alleen te lezen...

2. Perry

Perry Niet meer actief

Gaat er een belletje rinkelen? 8) (wat ik je smste)

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik heb dat mailtje ook gehad.
    Ik heb er ook gereageerd:) maar niets terug gehad nog.

Verder wil ik alle dames heel erg bedanken voor de lieve berichtjes enz:)
    ik zal hoop ik snel wel weer wat kunnen posten, en anders gewoon lekker wachten tot dat Honeyy wat post:D
    Eerst ga ik namelijk ontzettend genieten van ons meisje!
    Ik ben nu helemaal niet zenuwachtig maar dat komt vast morgen ochtend wel, ik moet om 6:30 mn bedje uit, dan ff snel douche en me klaarmaken, dan krijg ik om 7:00 een infuus, en word rond 7:30 naar benede gereden, waar mn vader mij op zal wachten en we naar de OK gaan:) en dan gaat het allemaal beginnen, het kan nog beetje uitlopen voor ze me komen halen, maar das alleen als er een dus een spoedgeval binnenkomt:)

Ik laat het jullie weten zodra ik kan!!:)
    Groetjes Miracle1990/kim

4. Perry

Perry Niet meer actief

Meis ik wil je heel veel succes wensen!! Het gaat je lukken, en het komt helemaal goed!!!!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Miracle, nog maals veel succes! :) en genieten dat moet je zeker doen! Ik hoor van je! Dikke knuff!

perry ja indd nu wel ;)

6. Nnika

Nnika Niet meer actief

Ik heb helaas nog geen kindje dus heb verder nog niet zoveel te melden hier :)
    Meelezen doe ik inderdaad wel al een tijdje ;) Misschien niet zo netjes dat ik me nog niet voorgesteld heb. Wou dit binnenkort gaan doen omdat onze plannen steeds concreter worden nu, maar nu ik dit las is het misschien handig als ik dat nu doe..
    Ik ben Annika, 20 jaar en ik woon samen met mijn vriend (28 ). Over een paar maandjes hoop ik klaar te zijn met studeren. Daarna zouden we graag voor een kindje gaan proberen. We hebben net een grotere woning toegewezen gekregen in Amersfoort met 2 extra slaapkamers dus dat zou alvast een heel mooi begin zijn!

En nee, ik ben op geen enkele manier verbonden aan Youngmom. Volgens mij verdenken jullie mij daar nu van ofzo, ik las dat er al smsjes verstuurd waren! Mijn naam is Nnika omdat Annika al bezet was. Ik wil het graag bewijzen als ik zou weten hoe ik dat kan doen ;)

Ik vind het jammer dat ik me nu een beetje verplicht voelde om te reageren, had het liever wat later en vanuit mezelf gedaan. Want ik heb nu eigenlijk nog niet zoveel te vertellen ;)

7. Nnika

Nnika Niet meer actief

Zoals jullie kunnen zien ben ik al in maart 2009 geregistreerd, weet niet of dat helpt?

8. Perry

Perry Niet meer actief

Nnika: Ik zag het ;) Foutje bedankt Haha!

Al ben je nog niet bezig, gezellig meekletsen kan geen kwaad :)
    Iniedergeval Welkom!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracleeeee spannenddddd succes nog Heeel ff!

Succes kimmie :p

Welkom annika! Ik ben toevallig gister 21 geworden! Was 20 toen ik beviel!

Ga me aankleden om te gaan werken 3 uurtjes :( (heb vandaag geen zin)

10. Nnika

Nnika Niet meer actief

Hoi.. Gelukkig dat jullie me geloven haha :D
    @wonderbaby: Nog gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat ik snel zwanger ben! Maar mijn vriend heeft een chromosoomafwijking waardoor er veel kans is op miskramen. Dus dat wordt wel even spannend.. Nouja je weet niet hoe het loopt..
    Iedereen een fijne dag toegewenst. ;)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww miracle90 is tegen deze tijd al mama :D :D Heb je nog niets gehoord Hon??

Nnika, wij zijn allemaal hier begonnen met kletsen voordat we zwanger waren of mama waren hoor ;) Dus gewoon lekker meedoen, helpen we je meteen door de tijd van het zwanger worden heen ;) Zelf heb ik hier aardig lang moeten kletsen voor het eindelijk raak was, en heb heel veel aan deze meiden gehad :)

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

IK WIL BABYNIEUWS :D!

Nnika; welkom! Ik was 21 toen ik zwanger was en beviel van mijn kleine meid. Succes met afstuderen en hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan..

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nnika; oeps sorry!!! hihi.. maar je mag natuurlijk gewoon mee kletsen hoor! is alleen maar gezellig!! Het word zeker spannend zo met je vriend enz! maar dat is natuurlijk nog even afwachten :) ik was 21 toen ik zwanger werd en 22 toen ik beviel.. :)

lt en nik; ik wil ook babynieuws!! :D hihi maar nog niks gehoord van miracle.. dus we moeten echt nog even afwachten!! ;)

mn meisje is nu alweer 2 maanden!!!! :D

vannacht begon ze in een keer te krijsen! pff, ik dacht madam wilt er fles, dus hup uit bed, kom ik op haar kamertje ligt ze met 2 benen door de spijlen heen :$ ze had nog geen slaapzak aan omdat ze dat echt niet wilt.. mja nu moet ze er toch maar aan gaan geloven!!

xx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Perry ik heb nu pas je mail op hyves gelezen :) :). Maar schrok me kapot zeg!! Heel veel sterkte meis en probeer toch positief te blijven he.. Knuffel

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Hon dan is het inderdaad tijd voor een slaapzak. Heb Jaimy ook weleens zo aangetroffen en laatst lag ze met haar arm door de spijlen heen. Ik haar terug gelegd, uur later lag mevrouw weer zo. Vond het wel erg schattig om te zien :D

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    miracleeeeeeeeeeeeee mama hup meld ons eens wat leuks!!! :D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ze laat ons wel erg lang in spanning he!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miracle zal nog wel aan het bijkomen zijn van de keizersnede,, en lekker aan het genieten zijn van haar meisje...

We horen vast snel wat ;)

Hier: heb mezelf net getrakteerd op een bosje rozen en een leuke plant voor in de woonkamer... Aangezien ik onze man gister veilig het 3e trimester heb ingebracht (en vriendlief de hint van de lege vaas in de kamer niet snapte) vond ik wel dat ik daar recht op had :p hihi !! Nu even het huishouden bijwerken en dan heerlijk uitrusten de rest van de avond :D

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind dat je er ook recht op hebt hoor Nik! Jeej 28 weekjes gepasseerd :D

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heb je goed gedaan nik! je moet jezelf af en toe is kietelen he ;)

jippie je zit al in het derde trimester! het gaat zo snel he.. is niet normaal maargoed jaimy en gelani zijn ook alweer 5 maanden geweest :| wat vliegt de tijd toch.. wel heerlijk dat je strakjes je kleine mannetje in je armen hebt.. moet toch steeds vaker terug denken aan die tijd! zo speciaal!

hoop dat gelani als de tijd rijp is er een broertje of zusje bij krijgt :p maar voorlopig krijgt hij alle aandacht!! 't is ook zo'n lieverd! mennn het is zo apart hoe je van je kindje kunt houden..

nik ken je riviera maison? die hebben nu een hele leuke baby serie met sterren! gister een hele leuke lijst gekregen
    Rivièra Maison Webshop - Nederlands | Niet tonen | Artikeldetails

Deel Deze Pagina