Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik gilani is wel duidelijk anders vind ik :p bij ons spreek je het uit als djulani dus vind dat wel net wat anders :p
    Ben wel benieuwd naar jullie naam!

Mijn vader heeft ook een tattoeage moeder niet die vind dat echt niet mooi! Maar een kleintje denk ik wel een klein beetje :p ze ziet dan een oma voor zich met verrimpeld vel en een plakplaatje ;)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

nou mn zusje haar eierstok is ook niet opgezet.. ook geen blindendarm en ook geen urineweginfectie :( ze kunnen ook niks vinden, dus moet ze morgen maar pijnstillers komen halen.. pff..

Lt; jammer dat T. zn ouders er niet blij mee waren! F. zijn ouders ook niet. hij heeft een grote op zn rug, zn moeder moest zelfs bijna huilen!!! erg.. mijn ouders hebben ook tattoo;s.. mn moeder 4, vader 6, K. 5 en M. 3. Die vinden gewoon dat we oud en wijs genoeg zijn voor die keuze! hoe was bodypump? was je dan zo veel aangekomen?? nou, ik trouwens ook wel, bij de nacontrole woog ik precies mn eigen gewicht en vorige week 4 kilo aangekomen... ook een beetje strakker worden hihi :D

Nik; sooo dat klinkt lekker!! :O ik ben echt geen keukenprinses.. hier vandaag gebakken aardappels met uien en spekjes erdoor, snitzel en snijbonen.. eenvoudig! Fijn dat je rooster werkt! heb je zo nog veel last van je rug/bekken? ben ook benieuwt naar jullie naam!! :D

Won; echt super mooie foto's van jullie! had ze op je hyves al bekeken ;) het is dat je een aantal pagina's geleden ook al had gezegd dat het Djulani was ;) ik zei ook al die tijd Sjelani.. zal het nu niet meer vergeten hihi..

ik ga eens even spieken hoevaak Esmée voor bij kwam.. volgens mij best vaak ;)

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zo 203x Esmée..

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Das best vaak maar dat maakt toch ook allemaal geen zak uit :p nog niks gehoord trouwens?

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha maakt indd niks uit ;)

nee nog niet.. wil zo graag babynieuws hihi

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik wil morgen eigenlijk gaan zwemmen met esmée zou dat al kunnen?

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heeft ze haar prikjes net gehad? Sorry ben het ff vergeten

In principe mag ze al zwemmen zonder spuitjes maar ze zeggen als je op zeker wilt spelen na de prikjes

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ze heeft haar prikjes gister gehad ;) natuurlijk geen hele dag zomaar een uurtje ofzo?

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden!

LT, ik woon in veldhoven!
    Ohh lekker weekendje weg!!

Wonder, gaat goed hier ;) Alleen op me werk heel vlug last van me rug, met name na een hele ochtend kassa of teveel tillen e.d. Maar wil nu nog niet gaan klagen dus doe het ietwat rustig aan.
    Met Jaimy geen probleem, al is ze enorm tegenstrijdig de laatste tijd..De leeftijd ;)

Nnika, welkom hier! En je hoeft je niet verplicht te voelen hoor ;)

Nikske, groot gelijk, je mag jezelf ook weleens verwennen! En alweer in het derde trimester!

Tattoo;s: Mijn vader heeft er een, op zijn arm. Zijn vrouw heeft er geen, mijn moeder heeft er 2 en mijn stiefpapa..Tja, willen jullie dat echt weten? :p
    Hubje heeft er 1 op zijn arm ( Jaimy ) en meer niet.

Nog geen Babynieuws van Miracle?

als ik iemand vergeten ben, solly! Heb gereageerd op wat ik nog deels wist....

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Commentaar van vriendlief bij thuis komst: "ow ik vond de vaas ook mooi toen hij leeg was hoor!"

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg

Mmmm.. Snitzel is ook erg lekker :D Deze week ook nog maar een keertje maken !! Met mijn rug gaat het beter nu ik minder werk en ik me houd aan het rooster hier thuis.. Ik moet echt oppassen met wat ik doe.. Als ik ook maar iets teveel doe dan lig ik nog steeds plat in bed helaas !!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; haha mannen!! ;) gewoon lekker rustig aan doen! en je aan je rooster houden ;)

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha nik mannen! Zijn ook allemaal hetzelfde!

Mijne is poolen met een maat.. En gelani wil niet slapen! Fijn :p

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won ook gezellig! Hihi :) ik heb thuis een verslaafde zitten.. Verslaafd aan de playstation3.. Lig nu maar lekker met Esmée in bed :)

wanneer werden jullie eigenlijk weer ongi? Wil onderhand wel weer met de pil beginnen.. Pff.. F. Raakt me nu nog niet eens aan, zo bang dat hij is dat ik weer zwanger word.. :)

15. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik zet het zelf eventjes neer, want heb helaas geen beltegoed meer, dus moet het dan maar even zelf doen!
    Kan ik meteen ook me verhaal doen:)

Om 8:25 is mijn dochter Gwendoline Ophilia geboren:) Ze is 48cm en weegt 3130 gram:)

Ik ben vanmorgen om 6:00 gewekt, en toen heb ik gezegt dat ik mn wekker om half 7 had gezet, maar dat ze als ik ging douche me bed wel mochten verschonen even.. Nou dat was goed, om half 7 ging ik lekker douchen en me wassen, en hun hebben me bed verschoont.
    Rond 7 uur kwamen me vriend, vader en de moeder van mn vriend en een vriend van mn vriend binnen lopen.
    Toen wouden ze net een infuus prikken bij me dus ik heb hun even weg gestuurt, want ze moesten ook een katheter inbrengen, dus iedereen ging op de gang staan.
    En toen wilde ze eerst een infuus porbere te prikken, en dat bleek niet te lukken, ze konden niet echt een vaatje vinden.
    Dus het infuus werd bij de OK gedaan.
    Toen ging ze de katheter inbrengen.. en dat voelde ik ook niet eens..Nou toen was het bijna half 8 en toen ging ik met mn vader naar benede ( me bed reden ze gewoon naar benede toe)
    toen hebben ze dus een infuus geprikt bij de OK, nou 2x prikte ze mis, en ze hebben bij de 2de keer misprikken toch vloeistof in me huid gespoten dus ik verging al van de pijn!
    Toen het eenmaal gelukt was, gingen ze me voorbreiden op de keizersnee.
    Van de ruggeprik voelde ik helemaal niets.. ik trilde echt on ophoudelijk en had er zelf geen controle over, me vader pakte mn hand vast en begon tegen me te praten.. dat hielp want het trillen werd heel veel minder. Op een gegeven moment tijdens de ruggeprik zette kreeg in een steek in me lies.. dat was normaal.
    Nou ze hebben toen gewacht tot dat ik verdoofd was.
    En toen ignen ze beginnen, op een gegeven moment had ik gewoon niet door wat ze deden, dus ik vroeg zijn jullie nou al begonnen? Toen zei iemand nou we zien het hoofdje al:O
    Toen dacht ik oke cool:)
    toen ze eruit was, en ze begon te huilen, rolde de tranen over me wangen, ik was zo blij dat ik dr hoorde huilen:) en ik keek naar me vader en die zat ook te huilen. toen lieten ze dr zien, en toen brak ik helemaal.. Het enige wat ik zei was: wat is ze mooi, en ze heeft mijn neus!!:p
    Toen werd er aan me vader gevraagt of hij het laatste stukje navelstreng wou doorknippe en hij zei meteen ja en liep al dr naar toe. Ze hebben ook fotos gemaakt ook van toen ze net uit me buik was.
    Die heb ik alleen nog niet, maar komt wel!
    verder doet de kleine het goed en heb ik ondanks alles tog redelijk last van de napijn.. met de dosis morfine die ik om de 4 uur krijg ist nog wel te doen gelukkig:)
    nog een fototje erbij van ons meisje, hier was ze een paar uurtjes oud:)

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Miracle,ik had je ook al gesmst, maar nogmaals gefeliciteerd!! Vervelend dat ze verkeerd geprikt hebben! Gaat voor de rest alles goed met je meisje? :) en met jou natuurlijk! Op de napijn na? Lekker genieten van je mooie meid! Tot wanneer moet je in het ziekenhuis blijven? Ze is niet echt klein, dat zeiden ze toch? Mooie verhouding! :) dikke kus

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Miracle; gefeliciteerd! Mooie naam. Leuke foto van jou en je meisje :D. Hoe gaat het nu met de pijn? Geniet van je kleine meisje!!!!!!

Honey; je kan idd al gaan zwemmen met Esmée. Wij hebben het nog niet gedaan maar ik vind het ook best eng. Binnenkort ga ik wel babyzwemmen en dat duurt 25 minuutjes per keer. Ik was niet veel aangekomen tijdens de zwangerschap maar daarna ben ik wel veel aangekomen. Gelukkig zien zowel T. als ik dat mijn lijf alweer veranderd :). Wat betreft ongi, ik was het na 7 weken weer. Ben daarna begonnen met de nuvaring.

Nik; hahahahah mannen!!!! Dan kietel je zelf maar hoor..

Kusjeeee

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ga jij trouwens babyzwemmen met Esmée? Ik zit bij de Heygrave, wie weet zien we elkaar daar :D

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik wou daar ook gaan zwemmen ;) dat is lekker dichtbij :) maar daar mag het volgens mij pas als de kleintjes 4 maanden zijn. Teminste staat op de site.. Dus moet ik nog even wachten. Pff ik ben nog steeds niet ongi wil dat nu toch al wel weer een keer worden..

lt hoe was bodyPump gister?

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle gefeliciteerd!!!! Mooie foto ze lijkt echt op jou!!
    Geniet van je kleintje en heel veel geluk gewenst!
    Hoop dat die napijn vlug over is!

Had vanacht al geprobeerd maar toen kwam er te staan nadat ik verzonden had dat de site verlopen was dus nu nog maar eens..

(meneertje wou om half 5 z'n flesje al! Toch maar weer wat rijstebloem erin doen! Daarna wel tot nou net geslapen! Zijn net wakker :d)

Deel Deze Pagina