Als je dan een keertje wil gaan laat dan iets weten dan kom ik ook, kunnen we samen met de ukkies zwemmen . Reageert Gelani goed op rijstebloem? Jaimy raakte er helemaal verstopt van. Wel lekker hoor pas om 10 uur uit je bedje! Xxx
Ik ben niet meer geweest, de les zat vol :x. Vanavond maar weer na pilates, daar staan we op de lijst dus dat kan niet misgaan..
Wat stom hè je wou nog reserveren! Is pilates ook leuk om te doen? Ja gelani reageerd er wel goed op.. Doe er 1,5 eetlepel in en dan schudden dan door de zeef (zitten bij mij altijd brokken in :s) en dan weer in de fles dan doe ik wel extra water erin en dan drinkt ie 'm ook niet helemaal leeg maar dan is ie meer verzadigd.. Lt je kunt ook eens kijken je hebt van liga koekjes vanaf 4 maanden en als je die helemaal klein kruimelt en in het flesje doet trekt gelani ook langer de nacht door of ik doe doe na z'n flesje nog in danoontje of beetje fruithapje kruimelen
Die man van jou wordt goed verwend! Kleine meid krijgt hier alleen nog maar de fles. Maar de ene keer slaapt ze weken aan elkaar de nacht goed door en dan weer een paar rommelnachten. Ze krijgt rond 06.00 uur de 1e fles en slaapt dan nog tot 07.30 uur. Van rijstebloem was ze helemaal verstopt en had ik alles behalve een vrolijke meid. Misschien dat we vrijdag met groente gaan beginnen omdat ze voor mij gevoel hongerig blijft na de fles. Eigenlijk zouden ze bij de geboorte een gebruiksaanwijzing moeten leveren! Pilates is heel leuk om te doen maar had me er erg in vergist. Ik had gedacht dat ik een uurtje kon ontspannen maar het is een uur lang spieren trainen. Heb daarna 2 dagen last van spierpijn dat is dan iets minder leuk.. Vanavond gaan we weer, zondagochtend eerst pilates en dan fitness.. Wat wil jij gaan doen qua sport? xx
Ja dat ben ik nog aan het uitzoeken! Ik wil niet te wild en toch me spieren trainen dus misschien ook wel pilates! Ja haha dat valt reuze mee want hij krijgt dat Eigelijk nooit.. En groente/fruit nog niet persee iedere dat dat hoeft pas vanaf 6 mnd Maar bij mij zeiden ze op het CB dat je net zo goed met fruit kon beginnen dat maakte niks uit zei ze :s echt zo irritant de een zegt dit en de ander dat!
Ach joh het spreekt elkaar alleen maar tegen... Ben best huiverig om met bijvoeding te beginnen aangezien ze op rijstebloem ook al zo heftig reageerde. Mij hebben ze verteld eerst met groente te beginnen omdat fruit zoet is en je kans hebt dat ze daarna groente weigeren. Ik vind pilates echt leuk om te doen! Vriendin en ik kwamen vorige week voor de 1e keer binnen en lagen dubbel van het lachen (die muziek is best zweverig zeg maar). Het eerste wat ze zei: waar sleep je mij nu toch weer mee na toe? En achteraf was zij de eerste die zei hoe leuk het was om te doen en dat ze nu pas weet hoeveel spieren ze heeft enzo... Bij de meeste sportscholen kun je een proefles volgen, misschien is dat iets? xx
lt; is goed laat ik wel weten jammer dat de les vol zat! hmm iedere keer spierpijn lijk me toch ook niet zo lekker! k wacht nog even met sportne.. mn onderbuik is echt opgezet.. misschien dat als ik ongi ben geworden dat het wat minder is Won; Gelani word echt goed verwend! wel lekker 10 pas uit bed! goed uigeslapen dus Esmée heeft vannacht weer een nachtje doorgeslapen!! joehoe! nou ja, van 23.30 tot 06.00 nog niet erg lang, maar ik vind het heerlijk! energi voor 10!! Nik; jullie naam voor sjakie staat die ook in het lijstje wat je hier ooit neergezet heb?? hihi ik zat met mn tel. hier op zp en kwam automatisch op pagina 4. had hem op die pagina bij favorite gezet, en daar stond je lijstje met jongensnamen viel me even op x
Ja klopt maar die vrouw zei dat dat niet klopte!! Beetje stom want het lijkt mij zo logisch! Ik heb iig eerst worteltjes gegeven en toen om en om met fruit.. Maar doe wel zelf groente koken want dat is zoveel lekkerder als die potjes die smaken nergens naar! Net als die bloemkool doe is zooo vies dat ik die heb weggegooid haha ik had wat potjes uit van die dozen maar dat was niet veel zo lust ie nooit wat Ik ga eens kijken ook voor thuis want ik denk dat ik niemand mee krijg naar de sportschool en om dat alleen te doen doe ik toch niet
Nee spierpijn is alles behalve fijn maar je hebt wel het idee dat je goed gesport hebt... Wanneer je ongi wordt is bij iedereen anders. Volgens mij was Won het ook best snel.. Fijn dat ze zo goed heeft geslapen! Er zijn nog best veel ukkies met die leeftijd die nog nachtvoeding willen dus klap maar in je handjes met der...
Ik heb die officiele zumba dvd's en ik vind ze leuk! Als ik dat heb gedaan ben ik helemaal kapot. Hebben van de week al een keukenmachine gekocht dus mupke krijgt alles vers van de pers. Al zal ik vast en zeker wel een keer een potje gebruiken...
Miracle: Gefeliciteerd met jullie dochter Vervelend van het mis prikken, maar ze is er gelukkig. Een prachtige foto is het, en ze heeft inderdaad jouw neusje Nu heerlijk genieten van je gezinnetje !!!! Misschien een rare vraag, maar was je vriend er niet bij op de O.K. ??
LT jammer dat de bodypump les vol zat Maar vanavond dus weer naar pilates Ik ben alvast aan het uitzoeken wat ik na de zwangerschap wil gaan doen.. Maar kan niet echt iets vinden wat een beetje in de planning van ons gezinnetje past !! Hon nee volgens mij staat de naam niet op het lijstje.. Het was namelijk geen favoriet van mij in eerste instantie Maar nu wel helemaal.. hihi Zumba dvd's misschien ga ik dat maar doen !! Kan ik gewoon thuis doen als de kleine man in bedje ligt en papa werken is..
pff moet vlug naar de camping, we zitten aan de maas en nog 80 cm water en we overstromen.. weer!! zijn we net klaar met de caravan
Aahhhh Hon dat is klote!! Waar staan jullie ergens? Fijn hè dat doorslapen!! Oh ik vond dat geweldig tot 6 uur toen, leek idd net of je 3 dagen aan een stuk geslapen had gelani sliep met 8 weken ook door! Eerst tot 6 en heel snel fiepje erin en toen tot wel eens half 10 ofzo maar meestal half 9 dus dan heb je lekker veel energie! Ik heb trouwens ook geen 1 x nadat hij geboren was overdag geslapen! Wat veel wel deden, ik kan dat niet! Nik dat vroeg ik me ook af van Miracle's partner! Dat lijkt me namelijk ook erg belangrijk bij de eerste binding met het kindje! Lt ik denk dat ik die ook eens haal en van pilates zullen ze dat vast ook hebben! Dan ben ik daarna weer lekker strak!
Ik heb ook nooit overdag geslapen, gun mezelf geen rust. Kan dan ondertussen heel wat dingen doen. Maar kan wel begrijpen als mama's (en papa's het doen). Hon; hoop dat de caravan blijft staan. Hou ons op de hoogte! Nik; hier was het ook zoeken na de sportschool met het juiste lesrooster. Op woensdag is Jaimy altijd bij mijn moeder dus dat is zowiezo 1 avond dat ik kan sporten en dat is de avond dat pilates is. Pilates is ook op zondag en maandagochtend maar dat kan ik alleen doen als T. thuis is. Fitnessen kan ik iedere avond dus hoef ik niet na allerlei roosters te kijken. Misschien kun je altijd op de avond gaan sporten dat kleine uk bij jouw moeder is? Ga nu ff een boterham eten xx
Onze uk gaat op vrijdag naar mijn moeder, maar denk dat ik blij ben als ik dan terug bij hem ben Mijn moeder heeft hem dan al van 7.30 uur tot 18.00 uur... Agjah we zien het wel, komt vast goed
Kon mn moeder vanmorgen ook wel even achter het behang plakken. Dit is Jaimy haar ritme: 06.00 fles Tot 07.30 uur slapen Wakker tot 11 uur Slapen van 11.00 tot 13.30 uur Wakker tot 18.30 uur/ 19.00 uur 19.00 uur fles en dan slapen tot 06.00 uur Dus vanmorgen Jaimy weggebracht, mijn moeder weet dat ze 11 uur na bed gaat en dan vanzelf wakker word tussen 13.00 en 14.00 uur. Stuurt ze me om 11.30 uur een smsje: wij zijn net wakker. Mijn moeder was vanmorgen nog ff na bed gegaan (breng haar om 07.00 uur) en toen zijn ze beide in slaap gevallen tot half 12 dus. Grrrrr zitten we eindelijk sinds een week of 3 met het ritme dat ze om 11 uur na bed gaat, doet ze dit.. WAAROMM .. Nu maar weer kijken wat ze vannacht doet... Zo mijn boosheid is alweer wat gezakt! Heerlijk zo'n forum
Oww ja daar ben ik zelf dus ook zo bang voor he, !! En mijn eigen moeder durf ik het dan nog wel te zeggen, maar als zoiets bij mijn schoonouders zou gebeuren.... Hmmm MOEILIJK !! Gelukkig kun je het hier dan altijd even kwijt Hopenlijk heeft ze er vanavond niet teveel last van !!