Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh nee tegen mijn schoonouders kan en ben ik wel eerlijk hoor. Maar schoonmama's legt haar altijd op bedje. Sophie kreeg al vroeg groente/ fruit en krijgt nu al veel lekkers tussendoor (6 maanden) maar ze weten wel dat Jaimy nog niks mag hebben en zover ik weet is dat nog nooit gebeurd..

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij staan in aalst . Gelderland op de camping.. Nog zon meter en dan stromen we echt over. Mn moeder haar caravan, staat het dichtst bij de maas, aan de maas zeg maar. Ze laten hier de weilande eerst onderlopen, en als het nog maar 50Cm moet stijgen voor overstroming, dan gaat de sluis dicht.. De weilande staan al grotendeels onder.. Nu nog even wachten op de piek van morgen middag! Pff..

in 96 stonden we ook al onderwater.. Mn ouders hebben toen ook al een hele nieuwe moeten bouwen.. Als zon caravan nou maar paar honderd euro kost om te bouwen zou het niet zo erg zijn.. :(

lt wel balen zeg! Hopen dat ze vanavond wel slaapt!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaah dat meen je niet Hon! Hopelijk stijgt het niet verder. Las gister op internet dat de maas niet meer zou stijgen?

Krijg je dan niks vergoed door de verzekering?

xx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier passen mijn schoonouders alleen voor de "fun" op hun 2 andere kleinkinderen.. Geen vaste dagen dus.. En dan worden ze natuurlijk verwend omdat ze niet zo vaak bij opa&oma zijn.. Ben bang dat dat dalijk met onze kleine ook gaat gebeuren!! Maar goed wie weet loop ik wel teveel vooruit en gaat het straks hardstikke goed op maandag bij mijn schoonouders en vrijdag bij mijn ouders..

Hon oww nee dat meen je niet :( Hier in limburg ook erg veel wateroverlast.. Hopen dat het nog allemaal te redden is !! *duim duim duim*

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; als je dat niet wilt moet je dat toch gewoon kunnen zeggen?

lt; nee, we konden ons niet verzekeren tegen waterschade.. omdat we dicht bij de maas zaten of zoiets.. zal zo eens een foto posten..

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

ben benieuwd....

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    waar die pijl staat , staat normaal mn ligbedje in de zon ;)

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    niks meer van de omgeving te zien, een en al water!!

nik; gaaf vestje!! :D leuk! jullie kleine man zal dadelijk genoeg kleding hebben ;)

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jezus hon het water staat er inderdaad echt verschrikkelijk hoog !! Hoe is het met de caravan ??

Owww ik moet eigenlijk echt een shopverbod krijgen, maar kan mezelf er niet aan houden :p hahaha

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; hahaha al zoveel geshopt? :p ik heb ook shop verbod :( maar toch nog een leuk spijkerjurkje van noppies gekocht (A)..
    de caravan heeft gelukkig nog geen schade, alleen het gras stond goed blank maar is al het grondwater. gelukkig!! :) bij vrienden van ons, die staan in kerkdriel op een camping, daar staat alles wel onder! hebben net alles uit de caravan gehaald wat er nog fatsoenlijk uitzag enz.

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon jeetje das klote zeg! Maar hoorde net dat ht water nog stijgt!

Nik super leuk vestje! Welke maat heb je gepakt!

Ik zeg Ook gewoon wat wel en niet kan! Pap en man weten dat wel maar schoonouders zeg ik dat wel hoor!! Is mijn zoontje ;)

Wel shit lt van je ritme!!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; ja het stijgt nog iets.. we dachten dat vanmiddag om 1 uur het hoogst zou zijn, maar dat is morgen.. om hal 1 was de waterstand 2.95 en nu nog 2.96 dus is niet hard gestegen. :) gelukkig!!

mijn ouders weten ook wel wat ik wel en niet wil.. maar Schoonouders niet die doen gewoon wat hun willen.. ze weten dat wij niks met de kerk doen, moest esmée toch bidden voor haar flesje jadaaaaag.. heeft F. toch gelijk wat van gezegd toen hij het zag.. germ voor dr fles.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; vraagje, jij doet pilates he, val je daar ook mee af? of alleen voor conditie? ik heb er net naar zitten kijken maar zag waalwijk en den bosch sportiom.. waar doe jij het? :)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen ladies!

Nik; leuk vestje!!!

Hon; het water staat hoog zeg. Is het afgelopen nacht nog gestegen? Je valt van pilates af want je traint al je spieren maar denk niet dat pilates genoeg is. Ik doe daarnaast nog fitness en daar heb ik een programma waarmee ik mijn vet omzet in spieren. Train nu bij Reflex. Zouden bij het sportiom gaan beginnen (vond ik wel handig omdat ik dan ook gratis kon zwemmen) maar kost 62 euro per maand en moest bijna 80 euro aan inschrijfkosten enzo betalen, nou dag ben gekke henkie niet hoor...

xx

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen:D

Hon: ja heb eigenlijk echt al teveel geshopt :p en dan te bedenken dat ik nog 12 weken moet !! Whaha... Hoe is het met het waterpeil??

Won: ik heb maatje 62 gekocht :)

LT: hoe is het vanacht en vanmorgen met jullie meisje gegaan ??

Hier: gister weer bij de VK geweest, die vond mijn buik veel te groot (goh je meent het :p).. Mijn baarmoeder had ook weer een groeispurt gemaakt. Ben meteen gecontroleerd op zwangerschapssuiker maar dit had ik gelukkig niet!!! Nu krijg ik 27 januari een extra groeiecho om te kijken of het een groot kind is of dat ik teveel aan vruchtwater heb. En dan bij 34 weken nogmaals. Van de ene kant hoop ik op teveel aan vruchtwater, maar teveel aan vruchtwater kan ook weer complicaties voor de kleine met zich meebrengen... En een te grote baby, hmmm die moet er ook nog uit daar onder :$ !!!! :p haha...
    Nu eerst maar eens de echo afwachten 27 januari !!!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ben benieuwd Nik! Wist niet dat teveel vruchtwater voor evt. complicaties kan zorgen....

Het ging eigenlijk beter dan verwacht. Ze lag om 19.00 uur in bed en om 05.00 uur had ze honger. Daarna heeft ze nog geslapen tot 06.30 uur maar toen ik ging douchen werd ze wakker.. Achja na vanavond hebben we weer weekend....

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT wat fijn dat het toch nog is meegevallen allemaal :D

Wat die complicaties betreft.. Vroeger werd er bij teveel aan vruchtwater vaak gezien dat de kleine een afwijking had..
    Nu heb je natuurlijk de 20-weken echo gehad om afwijkingen uit te sluiten, maar je bent dan toch bezorgd dat ze misschien wat over het hoofd gezien hebben op die echo..

Maar goed ik denk dat wij gewoon een flinke man krijgen, eventjes afwachten dus :)

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh dat is dan wel even schrikken....

Dan laten we maar hopen op een gezond sterk ventje!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow hij lag wel al diep met zijn hoofdje naar beneden.. Dus als nou over 2 weken echt blijkt dat hij te groot is ga ik misschien vragen of ze me niet wat eerder kunnen strippen.. Bij 38 weken ofzo..

Wie niet waagt wie niet wint.. Toch ?!?!

Deel Deze Pagina