Je kunt het altijd vragen maar volgens mij proberen ze pas te strippen als je baarmoedermond al week is enzo. Dus mocht je tegen die tijd nog potdicht zitten dan heeft strippen geen nut. Maar lieverd probeer er niet teveel aan te denken. Ze hebben Honey de hele zwangerschap door gezegd dat haar meisje heel klein was maar bij de geboorte viel het uiteindelijk wel mee. De 27e heb je de echo he? xx
LT nee ik moet er inderdaad niet teveel aan denken,, maar krijg het beeld maar niet uit mijn hoofd dat zo'n grote baby er ook echt uitmoet Volgens mij scheur ik dan uit tot aan mijn neus !! Haha Nieuwe buikfoto,, net gemaakt na het douchen !!
lt; oke! ik had ook voor iets bij sportiom zitten kijken.. zat te twijfelen tussen Aqualatin of pilates of gewoon fitniss. nik; wauw een super mooie buik!! indd. bij mij zeiden ze dat ze super klein zo zijn.. ag het is toch maar afwachten!! ik wist dat ook niet van het vruchtwater.. weer wat geleerd!! 27e de echo? wel eventjes spannend! we hopen gewoon op een grote stevige knul! het water is weer gestegen.. zit nu op 310..:x op 370 stroomt alles over. en bij 350 gaat de sluis pas dicht.. dus hopen dat het tegen houd!! vanavond om 6 uur is de piek, en die word verwacht op 345. en dan zakt het volgens de voorspellingen af! dus ik hoop echt dat dat ook zo is!! liefs x
Ik duim voor je Honey! Het goedkoopste abbo bij het Sportiom is 52 euro maar dan zit je er wel 2 jaar aan vast. Een abbo voor 6 maanden kost 62 per maand. Bij Reflex heb ik ook onbeperkt sporten en betaal ik 40 euro pm.
lt, dat is een groot verschil zeg!! maar ik las ook op een site dat pilates pas mocht 12wkn na de zwangerschap weer niet of dat met alle sporten etc zo is?
Na 6 weken was ik op nacontrole bij de vk en toen zaten mijn buikspieren bijna op zijn plek dus kon weer voorzichtig beginnen met sporten.. Als ik jou was zou ik gewoon rustig aan beginnen en steeds meer opbouwen. Dus mss eerst alleen pilates en een maandje later gaan fitnessen ofzo. Sportiom vond ik echt te duur. Dan betaal ik wel een keertje als ik ga zwemmen.. Vindt reflex wel een fijne sportschool! in vlijmen zit trouwens ook health city weet niet of je dat iets vindt?
ow ja klopt! moet ik nog naar kijken! was zomaar een beetje aan het rond kijken ik wil ook echt rustig aan beginnen.. maar moet wel iets gaan doen! ga dadelijk als Esmée mag zwemmen ook al baby zwemmen.. en dan ook nog een sport erbij. en werken.. dan heb ik weer een hoop beweging jaimy zat nog goed in haar ritme?
Ja op zich wel, ze werd wel om 05.00 uur wakker voor de fles maarja dat nemen we dan maar weer voor lief. Vanavond gaan we met collega's weg en daarna heb ik weekend dus dan gaat alles weer volgens de mama manier .
Hon ow ik hoop echt niet dat de caravan onder gaat lopen.. Maar waarschijnlijk gaat het dus net goed ?! Sporten ik ben nu al blij als ik na de bevalling weer aan mijn figuur kan gaan werken !! Maar hoe dat moet ik nog bedenken Hier: Had gister dat leuke noppies vestje gekocht, moest het vandaag alleen nog even ophalen... Zijn er meteen weer 2 shirtjes aan mijn vingers blijven plakken OEPS !! http://www.noppies.com/newborn2_lijstweergave2/Shirts/Shirt_raglan_boy_Pencil http://www.noppies.com/newborn2_lijstweergave2/Shirts/Shirt_NPPS_boy_Pencil
Meiden dank jullie wel voor de lieve reacties Het gaat ontzettend goed met mij en de kleine, we mogen als het goed gaat morgen naar huis, maar misschien blijf ik nog een dagje, maar denk het haast zeker te weten dat ik naar huis mag. De borstvoeding komt ook op gang gelukkig, ze is de eerste dag van 3130 naar 2860 gezakt, maar kruipt met gewicht nu weer omhoog, ze word bijgevoed, en ik moet ernaast ook kolven ik moet daar thuis ook weer mee verder gaan dus word een kolf huren denk ik Verder heb ik nog wel last van na pijn enz.. maar het is nog wel goed te doen, gewoon alles lekker rustig aandoen, en vooral lekker genieten van ons meisje We korten het wel af naar Gwen, is gewoon makkelijk ghehe Maar officieel ist gewoon Gwendoline Nu moek nog een leuke banner uitzoeke
nik; ooh echt leuke shirts!! ik vind noppies zoiezo leuk! voor meiden valt het ook mooi! O ik wil trouwens wel geld naar je overmaken voor de date. of je het nou wil of niet, dus alsk je rek. mag! miracle; wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie!! ik wil wel snel weer een foto'tje zien hoor!! maar waarom was je vriend niet mee naar de keizersnee? weet niet ofk dat al gevraagd had
Miracle: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje, en dat je zo lekker kunt genieten van haar !! Nog eventjes en dan ligt ze in haar eigen bedje Hopelijk verdwijnt voor jou snel de na-pijn !! Hon: ja ik ben ook echt gek op noppies.. zeker de nieuwe jongenslijn vind ik echt leuk !! Ik zal je even PB-en
Miracle; show ons die mooie banner ! Nik; leuke shirtjes, vindt Noppies ook erg leuk... Hon; al iets bekend over het waterpeil? Zometeen gaan we uiteten met collega's en gaan we Ik hou van Holland spelen. Ze hebben een quizmaster ingehuurd dus ben benieuwd.... Eerst lekker na huis en even met mijn meisje kroelen... xx
@honeyy: omdat me vriend een bloedfobie heeft, en dan een blackout kon krijgen, al was er niet heel erg veel bloed te zien vond ik zelf, we hebben hele mooie fotos van de OK, en ik heb ook HEEL erg veel aan me vader gehad, echt super Nog meer fotos volgen snel!
nik; Zo ik heb het al overgemaakt heb er ook weer eens super veel zin in!! lt; het is weer iets gestegen.. nu 319. nog 2 uurtjes en dan is de piek voorbij! joehoee! Gezellig! waar ga je uit eten? Miracle; ooh ja dan is het niet echt prettig voor je vriend nee zal wel heel emotioneel geweest zijn voor je vader om zo bij zn dochter te zijn enz.. en van geluk natuurlijk!! ik ben echt benieuwt hoor!! meiden, het van youngmom is waar, ze is fake.. en dus geblokkeerd door de beheerders.. pff
Dat meen je niet? En dan heeft ze nog het lef om hier uit te komen leggen dat alles echt waar is en ze niet heeft gelogen.. pfff hulpeloos geval.. Maarre hoe weet je dat? We gaan na het groote genoegen in db xx
LT ow dat lijkt me wel echt leuk zo'n quizmaster, en uiteten is natuurlijk altijd gezellig Hier vanavond bij schoonouders eten, maar heb niet zo'n zin Ben een beetje in een bank-hang-mood.... Zal ik jou dan ook maar even PB-en hihi Hon wat fijn dat de piek bijna voorbij is !! Pff dat van young dacht is al.. Grrr ik haat fakers !! Miracle heb je al een mooie banner kunnen vinden meis ?? xxx
lt; ik las het ergens hier op zp... moet even goed nadenken waar! was het gezellig? Nik; alst niet genoeg is moet je het eventjes laten weten Perry; where are youu? Gien / won hoe gaat het met jullie? liefs xx