Hon ik denk dat je +6 schepjes bedoelt Hij heeft vanacht weer gedaan zoals hij altijd doet gelukkig! Gisteravond nog wel paar x heel zielig gemiept maar met fiepje erin sliep ie gewoon verder! Nou ff werken tot 12 zo.. Meneertje wegbrengen naar schoonouders
Halleluja! Ik zegen standaard flesvoeding ... Ze heeft nu al 2 dagen tot 07.00 uur geslapen, hebben haar vanmorgen wakker moeten maken omdat we beide na werk moesten. Ze zit nog steeds op 4 schepjes ha1 en 2 schepjes standaard2. Sperzieboontjes gingen ook zo die bolle buik in , nu is ze bij schoonmams met een potje bruine bonen dus ben benieuwd wat ze daarvan vindt. Zwemmen was kort maar leuk! Ik had een zwemband bij Prenatal gekocht en die was veel te groot :x. Op de doos stond van 11 tot 15 kilo. Dus ik na die mevrouw vragen of ze ook iets hadden voor kleinere kindjes. Nee had ze niet maar volgens haar zou Jaimy er wel in passen.. Nou dus niet!!! Kind kwam met der koppie niet eens boven de zwemband uit :x . We hebben dus alleen in het peuterbadje kunnen zitten. Dat hebben we uiteindelijk 20 minuutjes gedaan en toen zijn we weggegaan. Nu dus op zoek naar een nieuwe zwemband die WEL past. (Hon; ga dus niet op zoek na een zwemband bij prenatal).. Nik; lekker geslapen? Nog plannen voor vandaag? Gefeliciteerd met je 29 weekjes. Nog eventjes en dan kun je een foto van ukkie showen . Won; wat fijn dat Gelani goed had geslapen! Is ie weer helemaal opgeknapt? Werkse! Miracle; wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft! Nog hulp nodig met je banner? Hon; ik ga niet na de beurs. Ben er vorig jaar wel geweest maar vond de beurs te druk en tegenvallen. De meeste kraampjes waren nog voor aanschaf van de babykamer of kinderwagen. Kleertjes enzo hadden ze niet veel (vond ik). Huishoudbeurs zijn we niet echt heen geweest.. Hoe heeft ze geslapen? Kuss
Hon; MUTS! Ik had een kaartje voor de 9maandenbeurs liggen, heb ik hem net aan een vrouwtje beloofd. Had het maar gezegd dat je op zoek was dan had ik hem aan jou gegeven. Als ze niet meer reageert ofzo dan hou ik hem voor je apart...
Hoi remy Fijn dat ze het zo goed doet op de standaard voeding!! Die hypoallergeen is ook lichter hè! En de omneo ook die is ook hypo. Denk dat ik toch nog eens kijk of hij nu wel op de standaard over kan! Op babywalz hebben ze ook zwembanden! Wij hebben 'm toen int zwembad gekocht.. Maar wil nu Eigelijk die van babywalz.. Die van ons is wel erg fijn dus ben nog aant denken.. Volgens mij is meneer weer de oude alleen klein beetje verkouden..
Ja klopt, die fles dronk ze ook wel binnen 10 minuutjes op. Nu doet ze er ongeveer 15 minuutjes over. Je kan het altijd proberen, lukt het niet dan kun je altijd nog terug na omneo. Maar zou ook voorzichtig beginnen met opbouwen dan kunnen zijn darmpjes eraan wennen.. Ik ga gelijk kijken voor een zwemband, deze kan nog wel een maand of 6 de kast in grrrr.
Won, maak je niet druk over dat geld, komt wel goed Wel fijn dat de kleine man weer opgeknapt is. Vind het altijd zo zielig voor die kleintjes als ze ziek zijn... Hon, wat fijn dat esmee zo tevreden is Mir, wat een schattige foto nog een paar weekjes en dan kan ik ook een foto posten ... Negenmaandenbeurs, ik zou heel graag willen gaan maar denk niet dat het verstandig is. Eerst zolang in de auto en daarna nog een hele dag rondlopen + de terugreis (en dat als ik 34 weken ben) ... LT, wat jammer dat de zwemband niet paste Heb je geen leuke foto van het in het zwembad ?? Ben wel benieuwd Hier, ging vriendlief vanochtend al om 8uur de deur uit om te sporten, daarna hebben we boodschappen gehaald en hij is nu net de deur uit voor zijn middagdienst. Ik ga zometeen even een wasje opvouw en voor de rest houd ik me een beetje rustig vandaag, heb al 3 dagen niet zo'n heel lekker gevoel in mijn buik dus moet maar wat meer rusten ben ik bang.....
Geen foto van het zwemmen want mama was natuurlijk veel te druk bezig. Heb wel een foto van mevrouw in haar mooie zwembroekje . Zal hem vanavond als ik thuis ben ff uploaden. En jij moet is leren rustig aan te doen, sjaakie moet groeien!!
Ow ben wel benieuwd naar haar zwembroekje Zo schattig altijd die kleintjes.. Ja I know.. maar vind het met de dag moeilijker om dingen uit handen te geven Ik zit mezelf daardoor ook wel echt in de weg hoor.. Vind het echt moeilijk !!! Ow en of sjaakie nog moet groeien dat zal de 27e blijken hahaha
Zwemtrainer "Classic" - online bestellen! - babywalz Die bedoel ik! Die schijnt erg fijn te zijn volgens vriendin van mij want hijs best klein dus niet zo'n grote ronde om haar heen..
@Lt: ja keb nogsteeds hulp nodig, je zou kijken voor me en me trug mailen, maar heb niets ontvangen Ego: MEIDEN ik ben blij, echt,, mn meisje doet het ontzettend goed! Ze is van de bijvoeding af!! Ze krijgt genoeg uit de borst dus bijvoeden is van de baan, ze is nu 3000 gram!! nog 130 gram en dan zit ze weer op dr geboorte gewicht gisteravond heb ik nog wel bijvoeding gegeven alleen kwam dat vrij snel weer eruit, ze spuugde de 10 cc die ze gedronken had, gewoon uit, toen heb ik dr verschoont en weer aan de borst gelegt, kijken of ze toch weer trek had vanwege het spugen, toen kwam alle borstvoeding die ze voor de bijvoeding gedronken had, eruit, toen heb ik dr mee genomen naar de woonkamer, en toen hoorde en voelde ik dat ze enorm gepoept had. Ze lekte gewoon door! dus ik heb dr verschoont en schone kleertjes aangetrokken, toen d8 ik nu is ze helemaal leeg, dus zal ze wel weer willen drinken.. toen heb ik dr weer aangelegt en ze begon meteen te drinken, na dik een kwartier aan 1 borst viel ze heel diep in slaap, toen heb ik dr gewoon in bed gelegt, en heeft ze doorgeslapen tot 7 uur half 8 toen kwam ze weer voor een voeding. Door dat ze zo spuugde en zich beetje ellendig voelde, was ik wel van 3 tot 5 bezig vannacht met dr, maar t was het waard.. Als ik dr had laten liggen ondanks het jammeren wat je soms moet negeren een beetje, dan had ze kunnen stikken, ben zo blij dat mn moeder instinct echt heel goed werkt, wist namelijk meteen met de manier waarop ze aan het jammeren was, dat er iets goed mis was.. en ja.. ik had dr nog maar net opgepakt en alles kwma om hoog, ze heeft zichzelf en mij ondergespuugt, maar vond ik helemaal niet erg! ik heb na dat incident door de bijvoeding, ook geen bijvoeding meer gegeven, was er meteen klaar mee:s ze word er alleen maar naar van:S En toch na alles is ze nu 3000 gram, das gewoon geweldig! Ben zo blij!
lt; ooh dat had ik helemaal niet gezien Vannacht was ze weer aan het spoken.. madammeke werd om 4 uur wakker.. ze had er eigen helemaal naar noven getrapt.. lag met haar hoofdje bij kopkant.. ik ben wel benieuwt naar het fototje!! wou gister die zwemband bestellen.. dan maar ergens anders kijken won; ja dat bedoel ik hihi Nik; ben benieuwt hoe Sjakie het doet! maar wel rustig aan blijven doen hoor! nog maar 11 weekjes dan mag je weer lekker druk doen miracle; fijn jo dat ze het zo goed doet!! heb je je banner al?? liefs x
Ligt Esmée in een slaapzak? Jaimy kan wel haar dekentje weg trappen maar trapt zich niet omhoog.. Maar bestel hem inderdaad maar ergens anders want denk dat het nog wel een paar maandjes duurt voordat onze meiden in die band passen. Miracle; wat goed van je meisje! Dat ze maar goed mag groeien ...
Alle topics die door Youngmom zijn geopend zijn verwijderd. Ik weet niet of zij de topic starter hiervan was?
Jeetje mina, zojuist eens even de kast in de woonkamer opgeruimd... Wat kan een mens toch veel rommel hebben Alles word altijd snel in die kast gegooid en daarna vergeten...
Oh nu je over opruimen begint..... Van de week Jaimy's kleertjes mt 44, 50 en 56 in een doos gedaan en op zolder gezet. Had ook nog een tas vol met knuffels (kind zwemt in de knuffels en kan ze nergens meer kwijt) en nog een tas met kraamboek, fotoalbum, 9maandendagboek etc. Dus ik samen met T. na boven om op te bergen, heb wel een traantje gelaten hoor . Vond het zo moeilijk om die spulletjes op te bergen. Hoezo zitten die hormonen nog in mn lijf ... Oh Nik misschien leuk om te onthouden. Ik heb de krant van Jaimy's geboortedag bewaard. Lijkt me wel leuk als ze later kan lezen wat er op haar dag allemaal gebeurd is..
Owww kan me helemaal voorstellen dat je een traantje moest laten !! Maar gelukkig staat het op zolder en kun je altijd nog eventjes kijken Ik moet er echt nog niet aan denken hoor om al die kleine kleertjes enzo in een doos te moeten doen.. Pff die kleintjes groeien echt VEEL te snel !!!!!!! De krant van de geboortedag is inderdaad een goed idee