Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    mn buikje 34 wkn..

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dat herken je wel hon! denk ik tenminste haha bij mij hebben ze dat gebroken in het zkh..

heb nog eens nageteld 550 + 2x120 zorgverzk.(krijgen we wel 2x 70 van terug)+internet en tv 45+ 50 telefoonabonnementen+ autokosten 150= 1050 + boodschappen 75 per week ongeveer..
    dus houden behoorlijk wat over om te sparen..

ik heb nog steeds niet gebeld voor spiraal :p ik ga dat volgende week echt doen! wil die toch wel laten plaatsen!

meiden hoeveel kinderen zouden jullie willen als het tenminste kan he..??

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mooi hon! vind dat bolero'tje ook leuk :D

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    dankje won ;) heb hem ook in het zwart! :D lekker makkelijk :p maar iedereen zegt dat ze al ver is ingedaald.. nou als ik mn buikfoto's kijk zit ze gewoon iedere x zo laag :p mn buik is volgens mij nooit hoger geweest :p

ik als het kan natuurlijk 2.. maar vriendlief zit nu al te mopperen op 1. haha door mijn gezellige acties / hormonen :p jij?

x

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ hon; mooi buikje hoor! denk dat je het wel merkt, bij mij hebben ze t ook int zh gebroken maar het voelt heel warm in ieder geval hihihi ;) bij mij zag je vanaf week 34 ongeveer dat mn buik echt lager ging hangen! heel grappig!

@ lt; meid heel veel succes! de vaste lasten zijn hier aardig hoog, zeker 1700 euro en dan moet ik nog boodschappen doen, kleertjes luiers benzine etc.. gelukkig heeft me mannetje een goed salaris! en we hebben er zelf voor gekozen natuurlijk (ons huis bijv)

@ young; wat vervelend voor je dat het zo moeizaam gaat! ben je al op controle geweest? hoe was het?

@ per; gelukkig dat je rug alleen gekneusd is zeg! het had veel erger kunnen zijn! maar wat een rotmens is die baas van jou sjongejonge!!!

@ won; mijn man komt uit een gezin met 4 en ik uit een gezin met 6 kinderen... mannetje wil er vier maar ik zou er wel 6 willen... :D als alles lukt idd.. maar dat zien we tegen die tijd wel! ik vin het dan ook helemaal geweldig om zwanger te zijn! wil er gewoon nog niet aan denken dat ik dat misschien dan niet meer word pff is nog heel ver weg hoor maar snapje! en ik vind het zo heerljk die kleine hulpeloze lijfjes mmmmmmmmmm genieten!

@ here; alles lekker ja zin in morgen, vanmiddag of morgen ff boodschapjes doen en hapjes maken enz... moet ook nog een beetje aan de poets maar daar heb ik helemaal geen zin in ;)

@ nik; spannend joh n og ff en je weet wat het is! hoe gaat het vandaag met je rug/bekken?

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon ik ook 2 en mijn hubbie doet hetzelfde als de jouwe :p

gien sow 6, maar het voordeel daaraan is dat de oudste de jongste soort van mee opvoeden he. lijkt me super leuk!! maar dan moet je wel echt thuis zijn.. dus bij jou komt dat vast en zeker wel goed!
    oh en een leuke bijkomstigheid is dat je weer meer kinderbijslag krijgt hahaha :p

lt welke muziekmobiel hebben jullie? wij hebben die van fisherprice die forest nog wat met die groene blaadjes en die vind hij verder super hoor maar die begint ineens te piepen.. zeg maar dat je 'm moet smeren..

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier even snel een berichtje van bolle Gijs! Mn wang is zo dik dat ik mee kan doen aan de hamsterweken van Appie Heijn...

Honey; mooi buikje! Mijn buik die heeft altijd hoog gezeten maar toch was ze met 32 weken al aan het indalen. Bij 1 van de 10 vrouwen begint de bevalling met gebroken vliezen, zo was de mijne dus begonnen.. Ik had het pas in de gaten toen ik voor de 6e keer schoon ondergoed aantrok hihi. Als ik op me hand blies dan verloor ik niks dus dacht steeds dat het geen vruchtwater was maar 6 x in mn broek plassen leek me een beetje vreemd. Dus als je ineens uit het niets vocht verliest dan zijn je vliezen gebroken..

Kinderen; wij houden het bij onze meid Jaimy :D! Voorheen wilde ik graag 2 kindjes maar daar ben ik op teruggekomen. De bevalling (vanaf begin weeënstorm) is mij iets te heftig geweest.

Wonder; wij hebben dezelfde mobiel. Voorheen had ik een bruin/ witte maar mn ouders hadden deze gekocht omdat Jaimy der prikjes had gehad. Ze vindt hem prachtig! Als ik jou was zou ik eens naar Prenatal bellen want dat mag denk niet de bedoeling zijn...

Nik; hoe gaat het nu met de pijn, is het over?

Date; dan houden we het nu op februari 2011, mij komt op een zondag het beste uit. Perry/ Gien/ Miracle/ Youngmom ook van de partij? Honey & Perry jullie hebben elkaar al eens gezien toch?

Nou ik ga lekker in mn schone bedje liggen met sex and the city, hopelijk zakt de pijn iets af mag pas om 22.30 uur nieuwe pijnstiller pakken..

Misschien nog tot vanavond en anders tot morgen xx

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt hoe gaat het nu met je?
    Is de bevalling je zo tegengevallen? Mij is het eigelijk wel meegevallen en ik heb het toch heel zwaar gehad.. Nou is toch lekker alle aandacht voor Jaimy!!

Ja februari is goed, en zondags ook!

Hier meneertje net z'n flesje gegeven. ben blij als z'n laatste fles eraf is.. dan krijgt ie smorgens gewoon later en dan is natuurlijk z'n (dan weer) laatste fles ook weer later.. Op die pak voeding staat dat dat vanaf 6 kg mag.. Hij heeft net ook maar 90 op meer hoeft ie niet en andere dagen pakt ie dan gewoon na 4 uur pas weer een fles..

X

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jaimy had naar een paar weekjes de laatste fles al niet meer, ze sliep rond 20.00 uur en moest haar dan wakker maken met als resultaat dat ze de hele nacht om de haverklap wakker werd. We geven haar de fles rond 20.00 uur en meestal komt ze dan rond half 6 weer.

De bevalling is mij wel tegengevallen, heb niet kunnen wennen zat meteen in een weeënstorm, in 1 uur tijd van 2 naar 10 cm ontsluiting is best zwaar zeg maar haha.. Dus wij gaan hier over 2 jaartjes een mooie aanbouw/ verbouwing doen aangezien we nu een kamer 'over hebben.

De pijn valt nu eigenlijk best mee, heb vannacht om half 2 mijn 2e pijnstiller gepakt maar tot op heden mag ik niet klagen. Ga even mn vla opeten en boodschappen doen.

Kusje

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh Won hierbij de complete foto van het setje

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden ik heb diverse advertenties bij te koop aangeboden geplaatst. Mocht je iemand kennen dan kun je haar daarheen verwijzen.

Als mag voor paar euro weg

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!!

Lt; Febr. klinkt goed! :D dat gedichtje wat jij op de muur heb hadden wij op het kaartje.. :) kwam vorige week een leukere tegen dus nog even vlug veranderd.. maar anders was het het zelfde geweest :p nee iedere x kwam het er niet van met perry hihi.. :p hoe gaat het met je kiezen?

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

ze zijn hier vandaag de grasmatten aan het leggen in de tuin..en een bende bahbah door al die regen is het zand.. nou ja is geen zand meer te noemen echt een modderpoel.. alles binnen onder het zand.. bleh.. maar we hebben er straks als het goed is wel iets moois voor terug :p

ga even goede gastvrouw spelen :p kom zo nog wel blieken ;)

xx

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt hoeveel voedingen krijgt Jaimy dan?
    is wel een leuk setje hoor maar (sorry dat ik 't zeg) volgens mij is dit wel namaak.. burberry heeft normaal maar een dun randje enzo..

je hebt trouwens echt een super mooie vloer zeg!

ja dat is idd heel heftig! 1 is toch ook fijn! lekker alle aandacht geven enzo! en nu heb je idd een kamer over, maar wie weet denk je over een paar jaar toch ik wil er nog wel 1 ;)

hier is het ook wel heftig geweest, lang geduurd dus dat vergt ook veel van je.. heb 2 nachten overgeslagen en moest hem er toen nog uitpersen.. waar ik die energie vandaan heb gehaald weet ik nu nog niet.. hij lag niet goed met z'n hoofdje dus het laatste randje wou maar niet verdwijnen en moest ze dat mee wegduwen (auwww) en ze hebben op m'n buik meegeduwd om hem eruit te persen.. deed ook ontiegelijk zeer omdat zij later stopte met duwen als ik met persen.. maargoed hij is er :p

hon doe jij rustig aan! laat die mannen maar lekker opruimen straks he!

x

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Hon dat is toevallig! Dat gedichtje staat bij ons ook op het kaartje. Dat liedje draaide we al erg veel sinds we bezig waren met zwanger worden :).

Grasmatten komen er hier voorjaar 2011 in, gras van ons zelf is een drama!

Voel me gelukkig al iets minder bolle Gijs! Zal zometeen maar eens een pijnstiller pakken.

Won; Jaimy krijgt 5 voedingen van 150 + 5, vanavond ga ik de laatste fles 180 + 6 doen.

Ik vind het pakje echt helemaal niets :), geen idee of het namaak is maar als iemand het voor een paar euro wil hebben dan vind ik het prima.

Hihi denk niet dat ik nog van gedachten verander ;).

Nou ik heb al wat reacties gehad op de kleding dus ga is even euro's verdienen hahaha..

Kusjee

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt dan krijgt ze haar laatste fles toch nog? ze moet toch ook 5 voedingen op een dag.. ik bedoel van 5 naar 4 voedingen. hij krijgt nu 180+6 (is 200cc) daarvan drinkt hij 160/170 op.. dit is zijn schema van vandaag..

8.30 180+6 (drinkt ie +/- 90cc van op)
    12.00 180+6 (weer maar 130cc op)
    16.00 180+6 (145cc)
    '20.00' 180+6
    '23.00' 180+6

normaal drinkt hij z'n 2e 3e fles wel meer op maar vandaag dus niet.. zal ie straks wel bijna alles opdrinken..
    maar omdat hij dus die van smorgens eigelijk niet eens hoeft.. en die 2e fles eigelijk ook niet veel van drinkt zou ik graag die 'laatste' fles weg willen.. :p maar dat mag nu nog niet. ga eerst eens overleggen op cb

wat fijn zeg dat je al wat biedingen hebt!
    vind dat setje ook niet zo, houdt namelijk helemaal niet van paars! en vind dat een te dik burberry randje.. :p

x

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

LT: Gaat het weer een beetje beter met je?!

Won: Welke kinderwagen hebben jullie eigenlijk?! Ik vroeg me dat vandaag af toen ik in de winkel stond om onze te bestellen :p

Hon: Hoe gaat het bij jou?!

Young: Lekker weekend met je kindjes?! Hopenlijk heb je een beetje goede nachtrust...

Groepsdate: Ik vind februari wel wat aan de late kant :) Ik ben dan al bijna 34 weken, dan ga ik echt geen dik uur meer in mijn eentje rijden :) Ik heb nu al super veel last van mijn rug, ben bang dat ik dat niet ga redden. Is begin Januari misschien ook een idee!? :) Zondag is trouwens wel prima wat mij betreft :)

Soww hier weer een blijde mama :D Wij hebben vandaag onze kinderwagen en verzorgingstas besteld :D

Mutsy Transporter Combi Brown | Kinderwagens | Baby-Dump

Little Company Today Shoulder Bag Zwart/Grijs | Tassen | Baby-Dump

We zijn bijna de hele dag op pas geweest, ben nu echt dood moe & heb onwijze pijn, dus ik kruip zometeen lekker met een dvdtje mijn bed in.

Vriendlief heeft vandaag en morgen nachtdienst, dus ik kan lekker breed liggen :p

-xxx-

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mooi hoor nik! die verzorgingstas vind ik ook super!

wij hebben de quinny buzz 4. (heb ook een '3' wiel erbij) hij is heel fijn, vooral makkelijk en klein in te klappen maar toch als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik voor de bugaboo gaan omdat deze zooooo fijn rijd.. vind het eigelijk wel lelijk omdat de bak zo laag is maar omdat ie zo fijn rijd zou ik 'm toch willen.. dus wie weet als we nog een kindje krijgen zou ik toch voor de bugaboo gaan..

nee dat lijkt me idd aan de late kant voor jou.. januari is voor mij eigelijk bijna geen optie want eerst is oud en nieuw.. hebben we zondags familie borrel. dan de 10e ben ik jarig en dat wil ik zondags vieren.. (is op maandag) die zondag erop viert me moeder haar verjaardag (ze is de 17e jarig) en die zondag erop is me oma jarig..

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Januari word dus ook lastig, nou dan houden we het voorlopig gewoon op februari. Als het tegen die tijd echt niet lukt dan ga ik gewoon weer mee op de 2e groepsdate ;)

xxxx

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee!

Lt; dat is toevallig :p we hebben nu een andere die past beter bij het geheel ;) ik raad je aan om gras in haarsteeg, bij buitenzorg te bestellen. dat van ons is super mooi wat erin ligt!! :D speelweide gras, dat is ook nog extra sterk wel wat duurder maar kwalitatief veel beter! das vlug nou al biedingen! en al wat dingen kwijt?

Nik; wow echt een leuke verzorgingstas!! veel vakken? :D ik heb de tas van lief! nu nog even kijken of hij ook makkelijk is :p zitten veel vakken in dus wel ideaal! vind de kinderwagen ook leuk! heb zelf de bugaboo.. net wat won zegt hij rijd heerlijk! en dat die bak zo laag zit merk je helemaal niet met lopen. hier gaat alles goed! rustig aan! wat balen dat je zoveel pijn hebt, lekker optijd je rust nemen enz!

Won; haha ja heb de mannen lekker laten werken :p ben zelfs nog in slaap gevallen.. hihi

ben zo blij met mn gras haha het is zon ander gezicht! nu hoeven we alleen de bloembakken nog maar te maken, het prieeltje en het straat werk en is de tuin eindelijk netjes .. :D zal zo eens even een foto spammen :p

Nik waar blijft jou buik foto? :D

kus

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mn voetbalveld :D

Deel Deze Pagina