Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; jawel ze lag gewoon in de slaapzak? snap nikjs van haar!! :p ik had dat ook!! en dan alleen maar maatje 44 / 50.. pff :( heb vandaag ook pas de geboorte slinger opgeruimd.. en dat voelt zelfs gek.. nee deze had young niet geopend! ik heb zelfs eerste doosje met muisjes bewaard..:)

nik; herkebvaar ;) hier ook zon kast :p

miracle, mooie banner ;)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh dan is ze sterk in haar beentjes! Hier hangt de geboorteslinger nog steeds :D, pas met de 1e verjaardag halen we hem weg. Overige slingers enzo hebben we wel al opgeruimd hoor hahaha. Heb ook heel veel bewaard, helaas moet zij het met een foto van de cupcakes doen ;)..

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Lt: nou dan zal youngmom die wel hebbe gestart hihi:)
    En idd ik ben erg blij dat ze het zo goed doet, ze lijkt nu echt genoeg te hebben aan een borst, dan zulle me tietjes wel goed werk leveren denk ik:p
    @Honeyy: dank je wel, ik was even vergeten dat het ook heel makkelijk kon via ZP haha:p echt stom!!:p

Verder, ik heb nogsteeds last van kraamtranen:S vraag me af of dat nog lang blijft hange:(
    Tis echt vervelend:S

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Miracle, wat een knappe meid! En wat fijn dat ze het zo goed doet!

9maandenbeurs: Ik ga ondervoorbehoud ( LOL ). We gaan misschien met z'n drietjes maar een van de meiden is dan 38 weken zwanger en de ander weet nog niet of ze kan, de vriendin van 38weken wil wel rijden maar ik heb geen rijbewijs, dus als er iets gebeurt kunnen we niet terug rijden als de ander niet mee gaat. Even afwachten dus...

Nikske, idd wel goed rusten hoor!

Flesvoeding: Ik ben echt een BV voorstander maar moet zeggen dat Jaimy uiteindelijk door de flesvoeding snachts is gaan doorslapen, maar goed dat kan ook komen doordat mijn voeding plots zo hard achteruit ging.

Hoe gaat het met de rest van de kindjes??

5. Miracle1990

@miracle: dank je wel:D

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemiddag ladies!

Hoe is ie met jullie? Het is de laatste dagen weer erg rustig...

Mijn nicht is 16 weekjes zwanger, gister de echo gehad en ze krijgen weer een jongetje :D :D! Hun zoontje Levi is nu 14 maandjes oud dus die krijgt er een speelmaatje bij.

Collega van mij is ook zwanger (volgens mij al verteld) en ik irriteer me mateloos aan haar. Ze rookt nog steeds :(. Ik weet het, het is haar leven en haar kindje dus ik mag er niets van zeggen maar als ik haar buiten zie roken dan zou ik het liefst die peuk uit haar mond trekken. Pfffff, vindt het zo moeilijk om niets te zeggen. Zelf ben ik gestopt toen we bezig waren met zwanger worden en kan ook echt niet begrijpen waarom je zo egoistisch kan zijn door gewoon door te roken..

Won; maak jij zelf groentehapjes voor Gelani of niet? Ik wil dat binnenkort gaan doen als ze er echt aan gewend is. Misschien heb je nog wat tips of recepten voor me?

Ga nu ff hapje eten en mn boosheid weer laten zakken..

VANDAAG WOON IK ALWEER 3 JAAR SAMEN MET MN LOVER :D!!!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; nou ja! ik vind dat ook niet kunnen hoor! maar net wat je zei, het is haar kind enz. Maar toch!! Pff.. dat kan ik echt niet snappen hoor! Sommige mensen! Wel leuk voor je nicht , weer een jongen! Lijkt me wel wat hebben hoor 2 kindjes van het zelfde geslacht.. maar 2 totaal verschillend ook wel ;)

GEFELICITEERD!! :D het gaat vlug allemaal he? Hoelang ga je nu met T? F. en ik in aug. alweer 6 jaar! pff.. wat een jaar toch snel gaat!!

Miracle08; hier gaat alles goed hoor! met jou en je ukkie? en met Jaimy naturlijk ;)

Here; Esmée doet het slapen beetje verkeerd :p Gister om 19.00 flesje gehad, werd ze wakker om 01.00 .. en toen weer om 5.00 als ze nou die uren van 19.00 om zou draaien zou het heerlijk zijn!! hihi..

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

We zijn 3,5 jaar samen waarvan we 3 jaar samenwonen :).. 6 jaar alweer, dat is al lang zeg!!

Nog eventjes en dan mag je weer lekker doorslapen. Mijn nicht die nu zwanger is, haar kleine van 14 maanden slaapt pas sinds 1 weekje door dus die had het wel getroffen.. Achja, Jaimy slaapt nu de nachten door en toch word ik s'nachts om bepaalde tijden wakker omdat ze voorheen dan altijd wakker werd..

Hoe was werken van de week trouwens?

xx

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden!

Ik had me vraag ook al in de lounge gesteld maar wie weet kan één van jullie mij helpen..

In april wordt mijn vader 50 en we willen daarom een weekendje weg. Ik zoek me suf op internet maar alles kost ongeveer 1000 euro..

- 8 personen
    - weekend van 22-04 tm 25-04
    - budget € 700,-
    - zwembad aanwezig

Wie o wie kan mij helpen ....

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miracle90: ik heb echt geen idee hoelang kraamtranen blijven hangen meis.. Ik heb nu al tranen voordat ik uberhaupt bevallen ben, dus vraag me af hoe dat straks gaat !! Vandaag moeten huilen omdat ik geen leuke pyjama kan vinden voor in mijn ziekenhuiskoffertje :p Is toch te absurt voor woorden ?!

Miracle08: hoe is het met je rug meis ??

LT: Als eerste gefeliciteerd :D 3 jaar samenwonen alweer.. Leuk hoor !! Waar blijft de foto van jullie meisje in zwembroekje ?? :p .. Wel leuk voor je nichtje dat haar zoontje een speelmaatje krijgt :D .. En over die collega, tsja ik kan daar ook echt heel boos om worden, maar ik probeer dan altijd maar te denken "gelukkig doe ik zelf wel wat het beste is voor mijn kindje".

Hon: heeft de arme meis nog niet door hoe mama graag wil dat ze slaapt ?! Nou hopenlijk luisterd ze snel naar je ;) Komt vanzelf goed !!!

Won: is Gelani weer helemaal beter ??

Hier zit nog op mijn werk (tot minstens 17.30) maar ben echt kapot :( .. Die nachten beginnen me echt op te breken (weet dus precies wat je bedoelt hon!!). Elk uur word ik wel wakker door iets: ik moet plassen, of ik droom, of ik ben mijn voedingskussen kwijt en doet mijn buik opeens pijn, pffff ik wil SLAPEN !!!!!!!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Staat er niet toevallig iets leuks op www.vakantieveilingen.nl ???

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!

LT, ik heet dan geen wonder :p maar zelf groentehapjes maken deed ik hier ook en hoe? Dat wat wij die avond aten pureren met een staafmixer en voila een groentehapje voor madam. ( wel opletten met zout en kruiden )..

Gefeliciteerd met het drie jaar samen zijn!!

Wat betreft het roken...... Ik heb de eerste 20 weken van Jaimy der zwangerschap ook gerookt. Heel erg slecht ik weet het maar op het moment dat ik de 20wk echo had en daar dat kleine mensje in mijn buik zag zitten, waarvan ik bij elke hijs haar zuurstof ontnam, was ik per direct gestop! Nu kan ik best geirriteerd raken als ik mensen zie roken terwijl ze zwanger zijn.

Nikske, met mijn rug...Tsjaa...Geen beginnende bi, gelukkig! Maar moet wel al letten op mijn houding en rustig aan doen, op tijd mijn rustmomenten nemen, afwisselend werk doen ( is voornamelijk alleen op en na het werk dat ik pijn in mijn rug heb) en mijn lijf niet gaan overbelasten. Dat is soms makkelijker gezegd als gedaan.

Verder gaat alles goed, ukje kriebeld en plopt vanbinnen en Jaimy zit in de fase "ik ben twee en zeg lekker nee!". Heel leuk...Soms.

Hoe gaat het bij jou? Minder dat je zo moe bent en weinig slaapt, ook jij wel je rustmomenten nemen he! ;)

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee op vakantieveilingen staat niks. In de lounge heeft iemand wel een link neergezet met huisjes tussen de 5 en 700 euro dus ga daar vanavond maar eens verder kijken.

Vannacht een beetje kunnen slapen? Ik zal de foto van Jaimy morgen even showen, staat nog steeds op mijn telefoon...

xx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh Miracle ik denk dat ons eten geen goed plan is voor mupke. Wij zijn nogal van het pittige eten dus dat zal ik haar maar niet aan doen ;). Wil het liever zelf maken als uit een potje. Mocht je nog een recept weten wat kleintjes lekker vinden dan hoor ik het graag van je!

En wat goed dat je gestopt bent met roken!! Voel je de kleine al goed? Aah wat fijn die fase, heb zat kindjes in de winkel gehad en die zeiden overal NEE tegen.

Nog een paar uurtjes en dan heb ik lekker weekend!! Als goed is heeft T. ook 4 dagen vrij dus we kunnen lekker ontspannen :)..

xx

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    miracle08; wat vervelend van je rug! maar gelukkig geen BI!

lt; nog iets gevonden voor die week weg? was je naar het olympia bad geweest? wil morgen misschien gaan zwemmen..

hoe gaat het met de rest??

16. Miracle1990

Meiden, sorry maar ik moet even van me afschrijven..:(
    Het gaat niet echt goed met mij.. ik ben al een paar dagen erg koud, en gewoon echt 35 graden als ik me temp..:S
    Me kleine gaat hartstikke goed, die zit nu nog maar een ons onder dr geboorte gewicht, maar ik weet gewoon niet wat ik aanmoet met me tempratuur:S
    Ik voel me verder wel gewoon goed en normaal..
    De verloskundige is vandaag weer geweest, en die zei nou gewoon op de bank ligge emt een deken om je heen of op bed en gewoon lekker niets doen want je doet misschien toch te veel en te snel weer dingen.
    Nou ik heb de hele dag dus met een deken enz gelegen maar geen verandering:S
    Moet ik nu het ziekenhuis op gaan bellen?:(
    Ik weet het echt even niet meer.. verder gaat het gelukkig allemaal wel goed, ik heb geen moeite met snachts uit bed komen voor de kleine, maar wel veel pijn natuurlijk nog..:S
    Me vriend steunt me heel goed, en wil graag dingen voor me doen, maar ben iemand die zelf alles graag wil doen:S ik weet t ff niet meer.:S

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

Honey; het zwembad stelt echt helemaal niks voor, volgende keer zou ik op een ochtend na het sportiom gaan. Stond op de site spetterend peuterbad, nou het was een bad gevuld met een bodempje water thats it. Sportiom is wel duurder om voor een uurtje heen te gaan (wij waren trouwens maar 20 minuten in het water) maar wel veel leuker en warmer!! Als je de volgende keer gaat laat dan iets weten mss kunnen we dan samen gaan?

Miracle; hoe gaat het nu met je? Probeer een beetje rust voor jezelf te vinden. Even een uurtje in bad en lekker op bed liggen. Zelf heb ik 5 dagen na de bevalling plat gelegen met een erge buikgriep dus weet hoe het is om alles uit handen te moeten geven. Heb de 1e dagen geen fles kunnen geven, niet kunnen knuffelen helemaal niks. Ik denk dat als je wat tijd aan jezelf besteed dat je een stuk sneller opknapt. Of een uurtje na de sauna ofzo? Hoop dat je snel beter bent :).

Nik; wat had u geshopt bij de ikea? Hoezoo nieuwschierig ;)..

Hoe gaat het met de rest?

Hier lekker weekend! Lag gisteravond al om 19.45 uur te slapen :O.. Ben nu wel uitgeslapen hahahaha. Vandaag komt me nicht die zwanger is samen met haar zoontje langs. Vanavond na me ouders toe, mn moeder is zondag jarig maar dan zijn ze een weekendje weg. Morgen en zondag eindelijk wat tijd met T. doorbrengen.

Ga even ontbijten en wat opruimen xx

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goede morgen! :)

miracle, wat vervelend! Net wat lt zegt, even de tijd voor je zelf nemen! Een warm bad? En je eigen nog lekker laten verwennen! :)

lt Ooh, ik had dat ook op de site gelezen.. Nou dat valt dan vies tegen, dan is het sportiom inderdaad veel mooier! Ik laat weten wannep ik ga! Gezellig! :) je heb een druk dagje voor de boeg! Lekker dat T ook een paar dagen vrij is.

even een vraag, ben zo onzeker met die fles.. :) ze krijgt sinds vanochtend, 180+6. Maar om de 4 Uur of 5 uur? :)

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

sjee wat een tijd geleden.. ik ben zooo ziek geweest! maar nu gelukkig helemaal uitgeziekt en opgeknapt.. me meissie is ook zo ziek geweest wat is dat zielig zeg! alles onderkotsen en wel 40.3 graden koorts elke keer.. nu gaat het weer goed! ze loopt nog niet los maar ze durft steeds meer :D zal zo ff een fotootje spammen het is zon lekker wijffie!

volgens mij heb ik me eisprong gevoeld! :D alleen niet zwanger denk want me temp is nogal laag... balen! maar dan op naar de volgende keer.. als ik maar gewoon ongi word ben ik al blij!

nou genoeg over mij! hoe is het met jullie? heb wel elke keer meegelezen maar had geen puf om te reageren sorry!

@ nik; wow het kamertje is prachtig geworden en wat een buik al! mooi hoor!

@ won; hoest met die mooie Gelani? en met jou?

@ lt; ben benieuwd naar de foto van het zwemmen! verder alles goed met jullie mooie meid?

@ mir08; gaaf zeg dat je het alweer voelt... :D wat vind jaimy ervan?

@ andere mir; wat vervelend dat je je zo rot voelt! ff lekker aan jezelf denken idd! laat je vriend wat van je overnemen en ga ff lekker slapen/ wat voor je zelf doen... en lekker warm aankleden dan is die temp zo weer normaal hopelijk!

@ per; hoe is het met jou?????

@ hon; wat een prachtige foto op hyves! lekker wijffie hoor..

nou meiden! ik spring hier dus weer in als jullie het goed vinden... tot snel!

me mooie meid lekker aant spelen met haar pop :D

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon om de 4! Nooit langer als 5 want das voor het dag/nacht ritme!

Hier al paar x proberen te reageren maar druk dan steeds op verkeerde knop en is alles weg :(

Net ook standaard2 gehaald dus ben benieuwd of ie erop reageerd! Eerst bij 1 schepje als dus weet het gauw genoeg! Hij heeft net ook sperzieboontjes op! Die vind hij ook heerlijk! Tot nog toe lust ie nog alles.. Soms moet ie wennen met appelmoes erbij maar daarna kan het niet vlug genoeg gaan haha

Gien wat goed!! Hoop dat het je ei was! Das iig al een begin! Ik voel dat bij mij ook echt heel erg goed! Heb gewoon heel de dag buikpijn!! Maar voorlopig doen we daar niks mee ;)

Miracle idd lekker ff in bad gaan enzo! Ff aan jezelf denken!

Sorry hier heeft er 1 gepoept!

X

Deel Deze Pagina