Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meiden,
    het gaat wel beter, me temp is gewoon nu 36 of 36,5.
    De kleine heeft gister helemaal geen poepluier gehad, is dat normaal?
    Verder laat me vriend me weer gewoon alleen, en moet ik het allemaal maar lekker uitzoeken lijkt wel, hij verwacht zelfs dat ik leuk even de afwas ga doen?!
    Ik heb nu even een paar kleine dingetjes gedaan maar verga nu alweer van de pijn, ik weet echt niet waar ik het zoeken moet:( denk dak toch echt iemand om hulp moet gaan vragen, dit trek ik niet zo:(
    De kleine was ook erg onrustig vannacht, wilde niet slapen, had last van krampjes enz.. was heel huilerig.
    Verder wou ik weten of je met BV gewoon alles mag eten weer, want ik hoorde van de kraamzorg van wel, en van mijn moeder, en me schoonmoeder weer van niet.. ik snap het nu even niet meer..
    En ik heb geen bad..:p
    en durf ook niet alleen naar buiten te gaan, want moet wel een trap op en af, en heb nogsteeds veel last als ik ook maar iets teveel doe:S

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey lieverds..

Als eerst sorry dat ik al 2 daagjes niet geweest ben hier !!

Hier werd het me de afgelopen 2 dagen een beetje teveel..
    Ik slaap gemiddeld nog maar 3 uurtjes per nacht, heb daarnaast echt last van emo-buien, hormonen, en een te laag ijzer... ik was echt helemaal uitgeput. Daarnaast gaat het werken gewoon nog door, dus ik wist af en toe even niet meer wat voor en achter was, of het dag of nacht was, ik leefde volgens mij op de automatische piloot. Heb dus ook nog geen puf gehad om bij te lezen :) Sorry meiden !!

LT wou wel nog even zeggen dat jullie meisje er echt te scheetig uitziet in haar zwembroekje..

Miracle90 ik zag jou laatste berichtje en wil je even een knuffel geven..

Voor de andere meiden, nogmaals sorry dat ik niet heb bijgelezen!! Ik verheug me op onze date!!

Liefs
    xx Nicky

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Miracle; jij moet gewoon rustig aan doen klaar!! Laat de afwas dan maar staan hoor! vooral met een keizersnee!! Volgens mij mag je niet alles eten. * heb geen borstvoeding gegeven maar S-zus wel* :)

Won; Hoe reageerd Gelani op de andere voeding?

Gien; Jammer dat je niet op de date mee gaat.. :( misschien volgende keer als we iets doordeweeks doen? :D Wat een lekker meissie! en die krullen!! :D ik heb zelf ook een bos krullen hoop dat Esmée die ook krijgt.. nu is het alleen nog maar pluis hiih..

Hoe gaat het met de rest? :D

Heb echt veel zin in de date! Vond het vorige keer ook super gezellig, was toen alleen niet zo fit, avond van te voren op stap geweest bleh.. zal nu wat actiever zijn ;) Heb de auto van mn opa geregeld :p ik heb maar een 3deurs en de MC kan niet achterin.. pas bijna niet tussen de bijrijders stoel en de ingang.. we willen wel een nieuwe auto kopen, maar in juni is er weer iemand achterop gereden dus zit er weer een deuk in. maar diegene ontkent alles.. *gebeurde op een parkeerplek toen ik aan het werk was* Gelukkig had iemand het gezien, en een briefje onder mn ruitenwisser gedaan. Degene die achterop reed was dorgereden :( maar zit nu nog op mn verz. geld te wachten.. pff..

maar goed voor de date dus auto van mn opa 5 deurs wat makkelijker won met de kinders achterin ;) Onthouden jullie mee dat ik mn fototoestel niet vergeet?? :p

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Oja vandaag mn babydoos opgehaald, vond het niet zon leuke doos.. en jullie?

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Sorry nik je bericht over het hoofd gelezen.. ;)

gewoon rustig aan doen he! nog even een paar weekjes. probeer overdag een beetje rust te pakken?? *knuff*

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gaat moeilijk helaas, ik werk gewoon nog van 8.30 - 17.30 .. Heb alleen op donderdag vrij.. In het weekend probeer ik wel echt uit te slapen (of in ieder geval langer in bed te blijven liggen)
    Achja.. het komt wel goed !! :)

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nik; heb je niet nog een paar vrije dagen staan? En jouw en UK zijn gezondheid gaan voor alles he!! Ik heb de laatste 2 weken voor mijn verlof nog maar halve dagen gewerkt. Hoe heb je vannacht geslapen?

Hon; das ook mooi met je auto zeg! Hoop dat het snel geregeld is.. Als je wil heb ik nog een avondkaart voor je? Ik vond de doos ook niet zo leuk maarja je hebt hem gratis gekregen zullen we maar zeggen...

Gien; het is echt een knapperd :D!! Wat fijn dat je je eisprong hebt gevoeld (zou ook eens tijd worden he!!).. Hier alles goed hoor, kleine meid vermaakt zich wel ;).

Ik ga maar eens ontbijten, mevrouw was om 07.00 uur wel klaar met slapen dus mams zit al gezellig beneden met baby tv aan hahaha xxx

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt, ja hoor, graag zelfs :) Hoe laat word jaimy normaal wakker? 7 uur klinkt best lekker :)

Esmée heeft vannacht weer door geslapen! Joehoe! Ze werd om 06.00 Uur wakker :) heerlijk! Maar nu kom ik weer stom uit met mn telling, kom op 02.00 Voor de avond fles.. Daar maar weer eens iets op verzinnen..

Xxx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT, ik heb nog wel wat vrije dagen staan, maar die bewaar ik liever voor NA mijn verlof. Als er iets met de kleine is ofzo dat ik dan vrij kan nemen... Ik ben vanacht wel weer vaak wakker geweest, maar ik ben vanochtend langer in bed blijven liggen met een boek en dat scheelde ook wel weer :) Wel lekker dat Jaimy doorslaapt tot 7.00uur, als is het natuurlijk nog best vroeg voor een zaterdagochtend ;) Baby-tv haha zo schattig !!

Hon, wat fijn dat Esmee weer heeft doorgeslapen!! Van flessen heb ik echt nog geen verstand, dus daar kan ik je geen tips over geven :)

10. Miracle1990

Nikske dank je wel voor je knuffel!:)

Verder veranderd hier gewoon helemaal niets.. en word er ziek van, heb met me schoonmoeder gepraat, en die komt morgen weer, en dan gaat zij maar ff me vriend haar fijn vertellen hoe het allemaal zit.
    Hopelijk leert ie ervan, anders ga ik echt weg:(

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miracle, meis wat is er dan precies aan de hand met je vriend ??? Jeetje een dochtertje van nog geen 2 weken oud en dan al erover nadenken om uit elkaar te gaan :( Meis ik kan me niet eens voorstellen hoe rot jij je moet voelen nu...

Misschien als je ons verteld wat je vriend doet of wat jou echt dwars zit dat wij ook nog wat tips voor je hebben...

xxx

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Nik; ga jij borst of fles voeding geven? :) heb je vanochtend toch nog een beetje uit kunnen rusten! :)

miracle; geen overhaaste beslissingen nemen hoor! er kan toch ook even een dipje zijn? Wat is er dan? net wat nik zegt miss kunnen we je helpen?tips geven? dikke knuff voor jou!!

xx

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle het zit je niet mee meid.. Maar denk r ook ff aan dat ht ook de hormonen zijn die nu meespelen.. Je vriend zal vast niet leuk zijn maar het maakt het extra erg met die stomme hormonen! :( praat goed met hem!

Nik Meissie wat vind ik ht vervelend voor je dat je zo moe bent!! Hoop dat je gauw weer wat energie krijgt en dat de weken gauw voorbij vliegen tot je verlof!
    Ik heb nog een heel mooi nieuw noppies shirtje maatje 62. Paste gelani pas toen het koud was dus nooit aan gedaan.. Kaartje zit er nog aan zou je die willen hebben? Dan neem ik 'm de 6e mee dan mag je die hebben voor kleine uk!

Lt foto van Jaimy? Ahhhhh die wil ik zien!!!

Hon gelani doet het tot nu toe goed op de standaard.. Zit nu op 1 schep.. Morgen 2 scheppen.. Hij krijgt nu wel nog maar 3 flessen met fruit en groente..

Heb heeeel erg veel zin in de 6e!!! Nik ik geef je dan wel money okay?

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bericht via tel... Nik begrijp dat je ze wil bewaren maar dan zou ik je voor halve dagen afmelden, gezondheid van jullie gaat boven alles. Kosten ervan krijgt je baas terug van het uwv.. Hon om 02.00 uur?? Je geeft 5 flessen van 180+6 toch? 6.00-10.00-14.00-18.00-22.00 uur. Ik zou haar na die van 22.00 uur niet meer wakker maken hoor.. Ik zou kijken wanneer ze weer zelf komt. Komt ze bv om 04.00 uur dan zou ik 90+3 geven zodat ze zich weer rond 06.00 uur meldt. Zo kun je een ritme opbouwen.. Won: fijn dat ie het zo goed op standaard! Sinds gister pas 3 schepjes en merk dat ie toch wel zwaar vallen. Zou oppassen om zo snel bij hem te verhogen laat zijn darmpjes even wennen (is mijn idee he).. Maar wel lekker 3 flessen!! Hoe laat krijgt ie ze? Hier op 4 en gaat goed. Groentehapje bevalt goed gelukkig.. Geef jij hem trouwens ook iets van pijamahapjes ofzo? Je ziet zoveel dingen.. Miracle wat is er allemaal aan de hand? Ik zou geen overhaaste beslissingen nemen. Je hormonen zitten die eerste weken nog goed in de weg. Je moet begrijpen dat voor hem ook alles nieuw is en hij Mss wel erg moet wennen aan de nieuwe situatie. Hoe gaat het met gwen? Doe lekker rustig aan meis en geniet van je kraamtijd!!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls,,

Nou hier echt weer een helse nacht erop zitten... Jeetje mina,
    Voorheen als zwangeren zeiden dat ze niet met die buik konden slapen dan vroeg ik me af waarom niet... Maar nu weet ik dus waarom !! Pfff steeds plassen, als je per ongeluk op je buik ligt word je wakker van de pijn, als ik op mijn rug beland dan krijg ik geen lucht :p Sorry dat ik zo zeur haha...

Ik had trouwens nog een buikvraagje voor jullie:
    Ik ben morgen 30 weken zwanger en mijn buik begint opeens te krimpen in omvang, de centimeters worden minder en mijn buik begint ook al lager te hangen. Is dat normaal al zo vroeg ?!?!

Won: wat lief dat je aan mij denkt met dat noppies shirtje :D Is altijd welkom natuurlijk :D Dankjewel !!!! Ik verheug me ook echt op de 6e... Wel fijn dat gelani het goed doet nu er ook een schepje standaard in zijn voeding zit.

Hon: vroeg jij nou aan mij of ik BV of FV ging geven ?! Ik ga voor de fles, zie borstvoeding niet zitten :)

LT: Lekker weekend met je gezinnetje ?? Het probleem op mijn werk is dat we mijn vervangster nog aan het inwerken zijn en dat wil niet echt lukken, ze komt niet verder dan de telefoon opnemen. De medische handelingen moet ze nog allemaal leren (pfff en dan te bedenken dat ze haar diploma al 7 jaar heeft :()... Ik voel me dan verantwoordelijk, ookal weet ik dat dat niet zo is :) Stom he ?! Ik heb jou in je zwangerschap zo vaak het advies gegeven om rustig aan te doen met je bloeddruk enzo, en nu doe ik precies hetzelfde :)

Mir90: Hoe gaat het vandaag met je meis ??

-xxx-

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    miracle;jeetje zeg hoe is het nou met jullie? niet echt normaal denk ik om op dit moment te denken ik gooi de handdoek in de ring want het ging toch juist beter tussen jullie? hoe gaat je vriend met kleine gwen om? denk maar zo: de hormonen gieren door je lijf zeker met de borstvoeding...

@ nik; kan best dat je buik iets naar onder gaat hangen.. je beeb gaat dan denk ik indalen :D gebeurde bij mij ook vanav 28 weken... als ik jou was zou ik lekker halve dagen gaan werken.. hallo je bent ook nog rugpatient en last van bi.. straks ben je als de bevalling in zicht komt helemaal uitgeput! denk om je zelf hoor... je baas is eindverantwoordelijke, dan gaat hij zelf maar bloed zitten prikken hahahaha :)

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    en oja!! volgens mij word ik ongi :) begon vanochtend heel klein beetjebloed te verliezen< had er al op gerekend wantlage temp dus een zwangerschap maar toch fijn want het is precies 14 na me ( dacht ik) ei!! dat blijkt dus echt me ei te zijn geweest :D:D ben blij!

18. Miracle1990

Nou even uitleg..
    Mijn vriend die dreigt weer heel erg in zn oude leventje te stappen, als voor dat de kleine meid er was, hij was toen al veel weg, en vaak in het cafe te vinde waar die werkt, of bij vrienden.. maar nooit thuis bij mij.. zat elke avond wel alleen:S
    Nu de kleine er is, dacht ik dat ie wel zou veranderen,, maar nee, hij blijft nu nogmeer weg dan anders.. hij wil de kleine ook niet eens even vasthouden, en als ie dr eventjes vast heeft wil die zo gauw mogelijk dr afschuiven naar mij.. ik heb gisteren een heel goed gesprek met mn schoonouders gehad, want die vielen het ook al op.. en ik ben ten einde raad!
    Vandaag zijn ze langs geweest en hebben me vriend met de neus op de feiten gedrukt hoe het nu is, en hoe het moet worden! Gevolg, hij was kwaad op mij, dat ik mn mond open had getrokken, en hem niet duidelijk maakte wat ik nou verwachte van hem, terwijl ik duidelijk genoeg ben geweest vond ik zelf!:S
    Ik hoop echt dat het veranderd, anders zijn we beter af zonder elkaar, want ik ga hier aan onderdoor, en de kleine ook.. Ik ben nu iedere avond gesloopt omdat ik me opfok maar me niet kan uiten omdat ik dat niet wil doen in het bijzijn van de kleine.. Maar goed.. hij neemt dus nog de verantwoording niet die die wel zou moeten nemen, want ik kan nu nog niets doen in het huishouden, maar hij doet ook helemaal niets, ik moet eerst kwaad worden steeds en DAN doet hij pas iets.. ik ben dat gewoon beu:(
    Verder merkt die kleine meid de spanningen echt wel, want ze is nu snachts HEEL onrustig, ze wil alleen maar bij mij slapen, niet in dr eigen bedje.. en iedere keer als ik alleen ben met dr dan zit ik gewoon te janken met haar in mn armen.. dit heeft ze namelijk echt niet verdient, en ik hoop echt dat me vriend nu een keer zn ogen open doet en gaat na denken, want ik kan het op deze manier gewoon niet meer, ze is nog geen 2 weken oud, en ben nu al dood op!:S

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bericht via tel.. Miracle dat is best heftig zeg! Hoop dat jullie er samen uitkomen! Ik bedoel dit niet rot ofzo maar was gwen gepland? Als jullie het er van te voren over hebben gepraat dan vind ik hem erg onvolwassen overkomen... Nu even ego, wat een dag wat een dag! Meisje was vanmiddag wat aan het jengelen en vanaf een uurtje of 4 non stop gehuild. Gaan auto rijden viel ze meteen in slaap. Komen we thuis denk gelijk in bad en dan de fles nou ze heeft 2 tellen in bad gezeten gilde alles bij elkaar :(.. Zetpil gegeven, flesje en nu ligt ze lekker te knorren. Heb de standaard voeding meteen het huis uit gegooid, van de week maar ha2 halen. Mijn hart breekt als ik er nu weer aan denk hoeveel pijn ze net had. Waarom moest ik ook zonodig standaardvoeding proberen pff. Nu even ons bed verschonen en ontspannen. Reageer morgen weer op jullie allemaal dikke kus

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    miracle;

Meid wat erg! Het is voor je vriend natuurlijk ook wennen zon kleintje in huis! maar dat hij zoveel weg is, is niet goed te praten!! Blijf zelf wel rustig, vraag anders of je vader, vriendin een dagje komt voor het Huishouden of gewoon afleiding!! Er zitten natuurlijk ook nog super veel hormonen in je lichaam, die er nu ook mee spelen!

Laat je vriend het even bezinken, misschien veranderd hij over een paar dagen! ik hoop het zo voor je! Ik kan je vanaf hier natuurlijk niet verder helpen, maar hoop echt dat het goed komt! Hier zitten een paar super lieve meiden, dus als je je ei kwijt wilt, of even wil afpraten dan kan dat hier altijd! Je hebt me nr, en mag ook altijd wel sms ofzo hoor!

Rustig aan meid! geloof dat het moeilijk is, maar je moet het wel doen! Voor jezelf en voor je mooie meisje!!

Dikke knuff

Deel Deze Pagina