Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    #1621 honeyy, 23 jan 2011
    Laatst bewerkt: 23 jan 2011
    lt; Wat balen dat het zo slecht gaat met het buikje van je meisje!! Lekker op HA Blijven. heb je friso? ik vind die echt super! Esmée had ook zoveel last van haar buikje, ook met nutrilon Omneo..

Vandaag kom ik weer op 24.00 uur uit.. 08.00 / 12.00/ 16.00 / 20.00/ 24.00.. gewoon 24.00 doen? ik hoor zoveel verschillende dingen dat ik het gewoon niet meer weet!! Oo Esmée krijgt een tandje! :$ zat met mn pink in er mond, en voelde toen een bobbel, ik kijken. huh kan toch niet? mn moeder kijken, tante en de visite.. iedereen zegt tandje! kan toch bijna niet??

Perry, goh je leeft nog!? ;)

Oooh ik word denk ik ongi!! :D Vandaag beetje bruin verlies! ik hoop het.. gek he? Vorig jaar allemaal te duimen dat ik het niet werd en nu wel.. ;)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wow Honey dat is vroeg! Maar Gelani heeft volgens mij ook al meerdere tandjes of niet Won? Hier begint zich onder wel een klein hobbeltje te vormen maar nog geen tandje doorgekomen.

Ja zit op friso ha. Gelukkig is ze vanmorgen heel vrolijk wakker geworden dus hoop dat ze er vandaag al geen last meer van heeft.

Ik zou de fles om 23.00 uur geven. Toen Jaimy nog op 5 flessen zat en de 4e fles om 18.00 uur kreeg deed ik om 21.00 uur weer de fles. Ze wordt vanzelf wakker als het niet genoeg is he. Jaimy pakte in de kraamweek die laatste fles al niet meer, als we haar om 23.00 uur wakker maakte was ze gegarandeerd de nacht aan het spoken. Als je merkt dat ze hem nog helemaal op drinkt en dus nodig heeft dan zou ik hem om 23.00 uur geven. Als ik jouw verhalen een beetje lees dan wordt ze meestal om 06.00 uur wakker voor de fles? Dan zou ik eerst 06.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 23.00 uur doen. En dan die fles van 23.00 uur proberen te verplaatsen na 22.00 uur. Wie weet pikt ze dat niet en komt ze in de nacht, maar wie weet pikt ze het wel en hebben jullie beide weer iets meer slaap.

Hoop dat je ongi wordt! Al besloten wat je wil doen met anticonceptie?

xx

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hoop ook voor je dat Jaimy er nu geen last van heeft! Zielig bij die kleintjes..

Hoop wel dat het doorzet.. nu nog alleen oud bloed.. kan je weer een beetje ritme krijgen in je cyclus.. ik zat er echt iedere dag op te "wachten" .. Ik wou een spiraaltje.. maar ga toch gewoon voor de pil, zie een spiraal toch niet echt zitten. Wat heb jij nu?
    Oke! ga proberen de laatste fles op 11 uur te zetten. dat gewoon standaard volhouden? Meestal is het 6 uur, maar vanochtend was het nog 5 uur. nog net nacht. maar, heb haar gister ook om 11 uur gegeven, dus toch 6 uurtjes achter elkaar doorgeslapen! :)

Moet je werken vandaag?

NIK GEFELICITEERD MET JE 30 WEKEN!!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik zou 23.00 uur aanhouden en dan proberen na 22.00 uur...

Nee ik werk dinsdag, woensdag en donderdag. T. is wel werken dus ben een dagje alleen met jaimy..

Ik heb de nuvaring. Bij de pil had ik standaard hoofdpijn in de stopweek. Nu ben ik maar 2 dagen licht ongi en heb bijna nergens last van. Daarnaast vind ik het een groot voordeel dat ik maar 2 per maand eraan hoef te denken :).. Spiraaltje durf ik niet meer na allemaal horrorverhalen. Volgens mij heeft won hem wel..

Was je nog wezen zwemmen?xx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jaimy zat gister bij mij op schoot, T. geeft mijn glas aan dus ik neem een slok dus ik voel er iemand aan trekken (dacht dat het T. was) maar ik laat me glas zakken, trekt ze hem na haar mondje toe. Zat ze aan het glas te sabbelen.. Moeders neemt weer een slok, trekt ze weer dat glas na haar toe.. Zoo schattig en wijs!!

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Nuvaring?? zal ook eens nazoeken :)2 dgn klinkt ook wel ideaal. ;) nee ben niet meer geweest.. Als ze uit bad komt gilt ze ook nog alles bij elkaar ;) hoop niet dat ze dat in het zwembad doet. wou deze week gaan, maar nu ongi, en heb ook niet de behoefte om al een tampon ofzo te gebruiken..

Ooh lekker wijs!! hihi.. leuk! Je nam Jaimy niet mee op de date toch?

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee ik neem haar niet mee. Ze vindt autorijden niet erg maar vindt een uurtje wel erg lang dus ze blijft lekker bij papa :).. Ben wel erg benieuwd na Esmée en Gelani :D...

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee lieve meiden!

Hon gelani kreeg toen volgens mij ook al tandje dus het kan wel.. Hij heeft er nu al 6 wow!

Heb trouwens geen spiraaltje! Wil ook niet meer de pil en we doen dus nu met condoom :s beetje kut maar denk dat ik toch de nuvaring ga gebruiken! Had bij HA gevraagd naar spiraal maar leek me dus niks..

Lt dat doet gelani ook is kei schattig hè! Ook als je iets eet heel ie vork of lepel nakijken en uit je handen trekken! Hij is vandaag ook voor het eerst mee op de fiets geweest om uit te proberen :p hij vond het super en hij zat er ook heel erg goed in! Was alleen maar 20 meter de straat in en terug dus was maar stukje maar als het mooier weer is kan ie lekker mee :D

Nik feli met je 30 weekjes!! Woehoe nog ff!!

Ff hele stomme vraag en ook echt een vraag maar kunnen jullie misschien ook volgende week zondag! Vriendlief had zich vergist in de zondag dat ie moest werken en dat is nu zondag.. :p

X

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meis we hebben volgende week zondag ook afgesproken, de 6e ;)..

Pff ik haat condooms. Nuvaring kan ik je echt aanraden!

6 tandjes, wat vlug zeg :D!!!

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    miracle; hoe is het nu? gaat het alweer wat beter met je vriend en jou? is je meisje er nog rustig onder?

nik; gefeliciteerd met je 30 weken :D

lt; ach wat sneu dat je meisje zon buikpijn had! weer helemaal goed nu?

won; o bah condooms hier ook een gruwelijke hekel aan! alleen in het begin gebruikt maar daarna voor het zingen de kerk uit... (ook niet echt slim maarja ;))

ben alleen thuis... mannetje is helpen bij vrienden in hun huis! ongi heeft niet doorgezet ????? raar! wacht het wel ff af en anders doe ik vande week wel een testje maar weet zeker dat het niet raak is... lage temp, geen kwaaltjes dussss..

liefs gien!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Miracle: wat een verhaal zeg over je vriend.. Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten op deze manier, maar je schrijft ook dat het van te voren ook al zo was.. Waarom pikte je het toen allemaal ?? En inderdaad de eerste vraag die in mij opkwam was (maar die heeft LT ook al gesteld) Gwen gepland ?? Niet om je aan te vallen ofzo, maar misschien als het niet helemaal gepland was dat je vriend zich daardoor niet goed kan aanpassen ?? Ik hoop in ieder geval voor jou en voor jullie meisje dat hij heel snel bijdraait !! Knuffel voor jou !!

LT: ow lieverd wat vervelend dat Jaimy gister zo'n moeilijke dag had :( Arm meisje.. Maar jezelf niets verwijten hoor !! Als je niet uitprobeert met voeding weet je ook nooit wat ze wel en niet aankan.. Wat een schattige actie trouwens met dat glas :p

Hon: een tandje ?? Sow jullie meisje is er snel bij !! Raar he dat je eerst niet ongi wil worden en er nu blij mee bent :D
    Gien: balen dat je ongi niet echt heeft doorgezet.. dan hadden jullie tenminste verder gekund !! Hoop dat je snel weer in een ritme zit met je cyclus..

Won: 6 tandjes al ?! Wauww.. Hij gaat hard zeg !! En al bij mama achterop de fiets gezeten :) Owwww wat verheug ik me op al die dingetjes zeg :) Hihi.. Over de date: we hadden zowieso volgende week zondag afgesproken (6 febr.) wel komen he ?!?! En je kleine manneke meenemen, want ik ben zoooo benieuwd :D

Meiden bedankt trouwens voor jullie felicitaties ;) 30 weken alweer.. Waar blijft de tijd ?!?! Ik ben zo benieuwd naar onze groeiecho aanstaande donderdag.. Pfff ik vind het echt elke week spannender worden :) Hihi.. Volgende week weer eens een buikfoto maken als ik precies 7 maanden zwanger ben !!

Nou vanacht had ik me toch een vreselijke nacht.. Kon gewoon echt weer totaal niet slapen :( Om 04.00uur heb ik vriendlief wakker gemaakt om het maar even gezellig te maken samen :p Daarna sliep ik als een roosje.. Helaas ging om 07.00uur weer de wekker !! Ik duik zo mijn bed in.. In de hoop dat het vanacht beter gaat !!

Liefs
    xxx

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik bedoelde Eigelijk deze zondag :p haha

Nik nee voor op de fiets bij mama :p
    Vervelend zeg dat je zo slecht slaapt Pff je hebt je rust zo nodig.. Kan nu trouwens ook niet slapen! We zijn alle drie nog niet zo fit maar dan gaat het weer goed en ineens zijn we weer ziek.. Gelani ook steeds buikpijn maar had ie ook voor de standaard.. Voor de zekerheid toch maar weer op geheel omneo maar me ouders en zusje zijn ook steeds ziek, hetzelfde zeg maar dus we zijn wat bang voor de Mexicaanse griep.. Hoop het niet want is behoorlijk besmettelijk! Is gewoon raar dat we het allemaal hebben en steeds ziek zijn en dan weer over..

Gelani moest zelfs net overgeven toen ie sperzieboontjes gehad had, na 2,5 uur dus dat noem ik echt overgeven :(

Gien meid wie weet ben je wel zwanger!! Maar we denken maar van niet dan is de teleurstelling minder als het niet zo blijkt te zijn ;)
    Stiekem hopen we van wel!!!!!!

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaahw zielig Won dat ie moest overgeven :(...

Gien; ik duim voor je!! Het wordt toch weleens tijd dat je duidelijkheid krijgt he..

Nik; vandaag een half dagje werken? Ben ook erg benieuwd na de echo donderdag!

Ik kan deze zondag niet want dan heeft T. dienst. Hij had voor mij geruild met volgende week zodat ik dan na Nik kon..

Pffff vannacht was een drama :(! Nou eergister was het al een drama, zo erge buikpijn, ze had echt non stop gehuild en kreeg er met geen mogelijkheid stil. Nou gister terug na de ha, best een vrolijk kind overdag en vanaf 17.00 uur heeft ze non stop gehuild tot 18.45 uur, toen heb ik maar een fles gegeven en is ze in slaap gevallen. Vannacht om 03.45 uur werd ze wakker en heeft ze non stop tot 05.30 uur gehuild :(. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen (had haar mee na mijn bed genomen) dus dacht dikke *** dat mijn wekker om 06.15 uur gaat, ik begin vandaag wel later maar helaas mevrouw werd om 06.00 uur weer huilend wakker :(.. Net bij schoonmoeders gebracht en T. haalt haar vanuit werk op, hoop dat ze een beetje rustig is vandaag. Ik heb geen flauw idee wat er is. Kijk ze jengelt weleens maar ik heb nog nooit gehad dat ze 1,5 uur non stop huilt en niet getroost kan worden. Heb van alles gedaan: pamper verschoond, temperatuur opgenomen, flesje gegeven, spul op haar tandjes gesmeerd, buikje gemasseerd, gespeeld.. Deze mama geeft het voor nu eventjes op... Ben nu op werk maar er komt weinig uit mijn handen.. Nou mijn klaag/ zeurtijd zit er weer op dus ik ga maar iets proberen te doen hier... xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden !!

Nou deze mama heeft (voor haar doen) een geweldige nacht achter de rug :) Rond half 2 in slaap gevallen & maar 2x wakker geworden :D Ik ben dus happy.. Hihi !! Vandaag een half dagje werken, vanavond naar het ziekenhuis voor een voorlichtingsavond over ogen-laseren.. Hubby wil dat misschien gaan laten doen ( oeii dat gaat pijn doen aan onze spaarrekening :p)

Won wat zielig dat Gelani zo ziek is !! Echte symptomen voor mex.griep zijn: Hoge koorts boven de 39,5 die opeens komt opzetten en NIET zakt met paracetamol, daarnaast een hele droge hoest. Verder heerst het gewone griepvirus onwijs erg, dus denk eerder dat hij dat heeft. Hopenlijk knapt hij snel weer op !!

LT zit jaimy niet net in de tijd van een sprongetje nu ?? Kan best zijn dat ze daardoor misschien niet helemaal lekker in haar vel zit ??

Date ik kan deze zondag ook niet meiden :( Hier ook alles aangepast zodat ik zondag 6 febr. helemaal vrij zou zijn !! Hoop wel dat het doorgaat hoor !! Maar won je neemt Gelani toch mee en hebt toch een lift van Hon, dus dan maakt het toch niet uit dat T. werken moet ?! Of begrijp ik het verkeerd :)

-xxx-

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjee volgens mij gaat T. het vandaag zwaar krijgen... Ze heeft alweer flink gehuild vanmorgen :(, ze ligt nu in bed te slapen. Bij 6maanden maken ze ook een sprongetje en die blijkt dus echt vermoeiend te zijn (goh zou ze daar last van hebben ;) ).. Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen! Ogen laseren? Oei dat vind ik zo eng! Laat je wel goed inlichten want bij een vriendin van me is het niet goed gegaan (was niet in het ziekenhuis)..

xx

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; wat fijn dat je goed geslapen heb! dan voel je je gelijk beter he? brr laseren.. lijkt me toch echt eng..

gien, indd miss voor zekerheid een testje? ;)

lt; aah.. hopen dat het een sprongetje is! dat ze geen pijn heeft ofzo.. je fles advies helpt goed :D ze slaapt nog niet door maar het word iedere nacht later :) gisternacht, 04.30 en nu 05.00 dus denk dat ze het nu dr eigen aanwent.. :)

Won, ik kan zon. ook niet :( vervelend dat jullie nog zo ziek zijn!

bleh ook een hekel aan condooms.. mja je moet toch iets ;) zou nu niet weer zwanger willen zijn..

de eerste pil is weer een feit..wat voelde dat gek zeg! nu sluit je dat hoofdstukje zwanger worden af.. vind ik.. mja komt miss door nog de hormonen?;) gister mn ongi dus goed doorgezet! en wat ben ik vandaag beroerd zeg! buikpijn, hoofdpijn, misselijk, rugpijn bleh..

pff..

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hihi altijd fijn om ongi te zijn! Bij welk cb moet jij zijn, zie dat wij op dezelfde dag moeten :)..

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    cb hier in heusden.. stom bureau! net een stel slagers!
    jij bij jullie int dorp zeker?

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja achter de rabobank...

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Moet ze voor de 2e keer spuitjes of niet? Het viel de vorige keer wel mee toch?

Deel Deze Pagina