Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat heb jij geluk lt! Ik ga er eens kijken voor vakantie met carnaval! Vind daar namelijk geen bal aan!! Blehhh

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt dat is leuk kopen zo! :)ben benieuwt naar de fototjes:d haha je heb een leuk verjaardag kado ;) ik heb rompers vd zeeman.. blijven best mooi. daar past Esmée dr bolle toet goed doorheen :pik koop veel op; kleertjes.com of kinderkleding-tekoop.nl barbera farber, noppies, gymp enz. morgen je tattoo toch?

won; wij vinden carnaval ook niks aan, en gaan een weekje naar makkum. friesland. met mijn ouders en vrienden. de mannen kunnen vissen en wij shoppen! hihi of zwemmen ofzo ;)

nik; leuke dingen gekocht! ag al heeft hij ze maar 1x aan toch? morgen de echo! spannend..

ik heb perry niet meer gesproken.. wel gekrabbelt op hyves maar niks terug, dus denk dat ze niet mee gaat?

mn vriendin is niet bevallen. Ze had er slijmprop in een bakje gedaan hihi en mee genomen naar zhuis, maar de gyn zei dat hij veels te klein was hihi.. ook haar krampen konden ze niet plaatsen. dus is ze weer naar huis gestuurd met rust. ze had bij de eerste geen prop verloren dus dacht ze dat het begon enz :p moet ze toch nog min. 3 wkn wachten..

kus

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Lt: uiteindelijk wel.. maar ik had daarvoor al een miskraam omdat we gewoon seks hadden terwijl ik ziek was..
    en dat maakte het gevoel van ik wil een kind alleen maar sterker.. we hebben ook de nodige ruzies erover gehad hoor.. maar nu ze er is, heb ik geen spijt van wat ik heb gedaan! en me vriend ziet zich nu steeds meer als vader das wel leuk om te zien:)
    En met de kleine meid gaat het hartstikke goed!:)
    een blij meisje:D

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: ow spannend zo'n zwangere vriendin :D Hier ben ik van vrienden de laatste die moet bevallen :p Wel heb ik nog een nicht die 3 weken langer zwanger is als mij, en een nichtje die ongeveer 10 weken na mij moet bevallen !! .. Jammer trouwens dat het niet begonnen is bij je vriendin, lees het nu net !!

LT: goede aankopen hoor, maar dat had ik je natuurlijk al via de mail verteld ;)

Vakantie: Wij wouden in december een midweek weg, maar nu hebben we onze vakantie een beetje stom gepland.. Met sinterklaas namelijk !! Ik wil het onze ouders niet aandoen om de eerste sinterklaas van onze man te moeten missen.. Dus waarschijnlijk gaan wij in december een weekendje naar centerparcs & dan volgend jaar weer ECHT op vakantie:)

Miracle90: Fijn dat het zo goed gaat met jullie gezinnetje :D Geniet er maar lekker van !!

Hier: ben echt kapot !! Mijn collega was zo lief vandaag om te zeggen dat ik wel als eerste naar huis mocht (het was eigenlijk haar beurt) maar uiteindelijk hebben we nog met z'n 2tjes keihard moeten doorwerken tot 18.30uur.. Het was echt een chaos dag !! Het begon al vanochtend om 8.30uur toen er een vrouw binnen kwam lopen met een hersenbloeding.. daar ben je dan zo lang mee bezig, dus de dag starten al heel hectisch en dat is niet meer veranderd.. Nu lekker thuis :D Morgen de groei-echo & ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst echt zenuwachtig ben om naar de VK te gaan :)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    miracle; fijn dat je meisje het zo goed doet! :) balen van je MK.. Je vriend vind het nu wel leuk? doet hij ook beter zn best?

Nik; Ja indd. jammer dat het niet doorzette.. Ze krijgt ook een jongetje dus ben wel benieuwt naar de naam enz ;) maar goed ze is 37 wkn.. laat de kleine nog maar paar weken zitten! :D Wel jammer dat je dan nog niet eerder naar huis kan. Is jullie HAP altiijd tot zolaat open? of moeten jullie langer blijven? Ag, alles is goed met jullie kleine man! gewoon extra controle! maar snap wel dat je zenuwachtig bent! Hoelaat heb je hem?

x

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: de praktijk waarvoor ik werk ik tot 17.30 uur open (de een werkt van 8.00-17.00 & de ander van 08.30-17.30)..
    Maar omdat de dag zo hectisch was liep het spreekuur onwijs uit.. En daarbij moesten er nog dingen geregeld worden.. Dus we moesten helaas allebei langer blijven !!

We hebben morgen om 12.30 uur de echo, het zou ongeveer 3 kwartier duren & daarna krijg ik nog de spuit ivm mijn bloedgroep. Zodra ik thuis ben zal ik even laten weten hoe het gegaan is :)

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh zo!Ben je ook O-neg? ik heb die spuit ook gehad! :) nou spannend hoor! 3 kwartier? krijg je gewoon een uitgebreide 20 wkn echo? wel fijn dat je hem aan begin vd middag hebt en niet pas savonds ofzo :)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik niet zenuwachtig zijn hoor vaak zeggen hun groot of klein en zitten er dan helemaal langs ;)
    Idd een lange dag voor jou zeg ben je nu zeker bekaf!

Hon jammer zeg dat het loos alarm was! Is dat mama van Jayden? Of heb ik verkeerd gekeken op je Hyves :p

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; nee ;) Het is marina van hyves :p Wat een leuke fotos weer van Gelani! vind zn kuif zo super!! kan niet wachten tot Esmée beetje haar heeft kan ze ook dr speldjes in :p

ja indd. Esmée zou net 2000 gr wegen.. en tadaaa toch 2765 gr groot verschil eej? ;)

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lalallalalaaa.. Pff F. heeft nu paar weken een Playstation 3 met spel Black ops.. dus al bijna iedere avond zit ik naar dat spelletje te kijken!! grr behalve tussen 20.00 en 20.30 en dinsdags Glee.. mjaa word nu wel erg saai..

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen schattebouten xx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen lieve meiden..

Hon: Ja ik heb inderdaad O-neg.. Heb jij na je bevalling nog een 2e spuit nodig gehad ?? Ik weet niet precies wat ze met de echo gaan doen.. Weet alleen dat de VK zei dat ik op minimaal 3 kwartier moest rekenen.. Ben dus erg benieuwd !!

Hier: Gister echt een vreselijke pijn onderin mijn buik gehad :( Rond mijn schaambeen.. Echt alsof er om de zoveel minuten een mes in gestoken werd !! Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken.. Zitten ging niet en als ik ging liggen kwam ik niet meer fatsoenlijk recht.. Dat heeft een tijd aangehouden en vanochtend werd ik wakker met het gevoel dat mijn schaambeen echt bont en blauw is !! Nu ligt ons mannetje al een hele tijd met zijn hoofdje naar beneden.. kan dit indalingspijn geweest zijn ??

Nou R. is alweer naar de sportschool (pfff word je toch ook niet goed van :p) .. Ik ga zometeen maar eens ontbijten en me verzorgen..

-xxxx-

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja dat zouden goed indalingsweeën zijn, heb ze zelf niet gehad maar wat ik lees van andere dames komt het goed overeen.

Gezellig die mannen van ons! T. gaat vnv weer...

Ooh meiden ik heb zoooo de zenuwen voor morgen!!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderdaad gezellige mannen hebben wij zeg :p

R. heeft gister te horen gekregen dat hij pas eind volgend jaar kan solliciteren naar de speciale eenheid waar hij bij wil.. In plaats van eind dit jaar.. Dus nu kan hij het sporten iets meer gaan verdelen !! Hij sport op dit moment 6 dagen per week & dan minimaal 2, maar vaak langer !!

Ow kan me nog helemaal herinneren hoe zenuwachtig ik was bij mijn tattoo :p Hihi.. Ik ben echt zo nieuwsgierig naar het eindresultaat !!

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal morgen gelijk een foto sturen :D!!

Moet R. of collega's evt. ook na Afghanistan?

Systeem ligt plat dus zit te niksen..

Kan momenteel die vent van mij wel achter het behang plakken grrrr. Bij mijn moeder in de straat gaat een vrouw verhuizen. Ze wil het huis zonder makelaar verkopen, huis is hypotheekvrij dus ze hoeft er niet veel voor te hebben. Mijn ouders zijn daarheen verhuisd toen ik 10 was en het is echt zooo kindvriendelijk. Geen auto's/ weg voor het huis. Groot speelveld met speeltuin. Winkelcentrum ben ik met 2 minuten. Mijn oude basisschool is op 5 minuten lopen. Wandelpark is 5 minuutjes lopen. maar hij wil niet grrrrrrrrr

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    R. gaat echt NO WAY naar afghanistan hoor :p Al moet ik hem eigenhandig ontvoeren van te voren.. HAHA !!
    Nee ik zit het nieuws al elke keer te volgen.. Maar er gaan maar heel weinig agenten naar afghanistan als het zover komt.. dus ik denk (hoop) dat de kans klein is !!

Owww waarom wil T. niet naar dat huis verhuizen ??

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik hoop dat ie niet hoeft! Blijf ook stiekem hoop houden dat T. niet hoeft maar dat is wel onrealistisch van me....

We zitten nu in een nieuwbouw huis met een grote tuin met een lage hypotheek in vergelijking met dit bestaande huis. Dus dan zou onze hypotheek ongeveer 30/ 40.000 hoger wordt voor een bestaand huis en dat vindt T. zonde...

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #1678 Nikske89, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    Hey meiden..

Nou daar ben ik weer.. :)

LT: ow begrijp wel dat T. dat zonde vind voor een bestaand huis, maar van de andere kant: als de buurt enzo beter is zou ik het er wel voor over hebben denk ik..

Nou hier dus de echo gehad en het viel gelukkig allemaal mee.. Onze kleine man heeft de groeispurt die je normaal rond 30 weken krijgt waarschijnlijk gewoon te vroeg gehad !! Hij loopt nu gemiddeld nog 5 dagen voor.. Maar de lengte van mijn baarmoeder heeft de voorsprong helemaal ingehaald en dat zit nu dus weer goed :D Was wel fijn om ons mannetje weer even te zien !!

Heb ook meteen de spuit gehad.. Verder moet ik gaan bijhouden hoevaak ik de kleine voel per dag omdat ik het zelf erg rustig vind in mijn buik.. Dat moet ik na het weekend doorbellen & als de VK dan twijfelt over de activiteit van de baby moet ik misschien een paar keer voor een CTG-controle.. Maar goed dat is nog even afwachten :)

Over 2 weken hebben we het consult om de bevalling en mijn bevallingsplan te bespreken en over 4 weken heb ik de laatste echo !! Ow meiden ik ga nu hard naar het einde.. Wat spannend !!!!!! :D

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Nik! Het komt nu wel erg dichtbij he :D... xx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh Hon ze zijn bij jullie nou ook aan het bouwen of niet? Smste T. mij net over..

Deel Deze Pagina