Hon: Wat een lekker grasveld Wij hebben ook zo'n grote tuin, en ben zoooo blij met onze grasmatten. Kan de kleine dalijk heerlijk op rennen. Wij hebben afgelopen week nog een palmboom in onze tuin geplant. Ziet er echt gaaf uit, ben er echt blij mee!! Toch altijd fijn als de tuin er fatsoenlijk bij ligt
Ow meiden trouwens ik heb sinds een paar dagen echt een vervelend kwaaltje. ALLES wat ik eet of drink smaakt HEEEEEL bitter. Lijkt wel een combinatie van ijzer met nagellakremover, echt heel vies dus!! Weet iemand wat ik hier aan kan doen?! Kauwgom, tandenpoetsen of pepermunt helpt niet...
Goedemorgen! Won: volgens mij moeten ze nog een lange tijd op 5 flessen blijven, lees ook weleens in flesvoeding topic en daar krijgen kindjes van 4 maanden nog 5 flessen. Jaimy drinkt meestal de fles wel leeg en laat er wat langer tussen zitten, gister had ze denk 180 op van die laatste fles. Wel fijn dat hij zijn fles van 11 uur pakt dan slaap je de nacht zeker door. Jaimy laat er nu 9 uurtjes tussen. Hon: hier komt er ook speelgazon maar wij laten alles doen, ik weet niet of dat bedrijf uit haarsteeg dat doet? Ziet er wel netjes uit hoor!! Nik: weer beetje bijgekomen? Ik kan jouw link niet openen dus blijf een reactie op jouw wagen en tas verschuldigd. Misschien kunnen we de eerste week van februari vastleggen? T. is beneden dus ik lig nu voor het eerst tijdens mijn verlof nog even lekker in bed. Ga nog even proberen te slapen. Misschien nog tot straks x
lt; ik weet niet of hun dat doen.. F. en mn vader hebben dit zelf gelegd! Nik; leuk filmpje haha! fijn ja zon grasveld hihi bij ons was het eerst alleen maar klei,stenen bakstenen etc.. oude bewoners hadden er puinafval in gegooit! bleh.. ik ben verliefd op een kledingmerk! ben van de lief! afgestapt! Babybarb.. en z8 hebben ze zulke leuke dingen!! maar mag niks meer kopen heel haar kledingkastje hangt al vol.. en F. is bang dat ze dadelijk te veel heeft.. k ga eventjes wat eten kom zo nog eens blieke liefs x
Honey dat zijn idd leuke merken!! Maar voor jongens is het echt heel anders kijken! Zou wat dat betreft toch wel leuk vinden als de 2e een meisje zou zijn, zou een stuk goedkoper in kleren zijn haha maar een jongen is ook helemaal geweldig! Maarrr voorlopig denken we nog niet aan een 2e We zijn vandaag voor het eerst met Gelani wezen zwemmen, hij vond het geweldig!! Zouden jullie btw op gelani willen stemmen op www.coccinelle.nl en dan de wedstrijd voor de scooter hoeft alleen maar te klikken. X
Hey lieverds,, Lekkere zondag gehad?! Wij zijn eventjes hier over het oktoberfeest gelopen, maar had het zo koud en zoveel pijn aan mijn rug dat we weer snel naar huis zijn gegaan. Nu lekker op de bank Wonder, ik heb op jullie mannetje gestemd hoor!!! Nog plannen vanavond meiden?! Het is zo rustig hier.... xxx
Dankjewel nik! Doe maar lekker rustig aan hè!! Je moet nog meer als dat je nu zwanger bent en het zou wel fijn zijn als je, als de kleine er is, ook lekker van kunt genieten hè!! Dus denk maar lekker aan jezelf en jullie kleine schatje! X
Ik probeer ook echt goed aan mezelf te denken, maar je wilt natuurlijk ook niet alles laten. Helaas kom ik er altijd heel snel achter als iets niet gaat, en dan kunnen we weer omdraaien richting huis helaas! Heb je geen leuke foto van Gelani in het zwembad !? xxx
Meiden even een vraagje,, Ik kwam dit geboortekaartje tegen en vond hem wel leuk,, maar vriendlief vind hem te meisjesachtig door het hartje. Wat vinden jullie ??? Ik ben nu erg gaan twijfelen. Geboortekaartjes - Geboortekaartje Daan HC - Kaartje2go We komen er maar niet uit wat een jongetje betreft. We kunnen geen naam vinden,, geen kaartje,, zelfs de kleur van de babykamer zijn we het niet over eens
Nik ik snap je ja! Natuurlijk wil je niet alles laten.. Ik vind dat kaartje super mooi!! Helemaal mijn smaak!! En vind die ook echt kunnen voor een jongen hoor! Nou dan weer ik het zeker het wordt een meisje als ik dat zo hoor ja heb leuke foto's maar ben via tel. aan het doen en hubbie zit op de MacBook en daar staan die op! Ik zet die er morgen wel op Oké X
Oh nik ik kan me trouwens nog herinneren dat jij zei dat je zo'n zelfde kaartje als Jaimy (toen wisten we nog niet dat ze dat kaartje had) dat je dat kei leuk vond en dat je dat makkelijk zelf kon maken. Dacht ik gelijk toen ik dat kaartje kreeg, vind die ook super mooi! Als de onze een meisje was geweest hadden we ook zoiets gehad want die zagen we ook maarja hij is een jongen dus hoefde daar niet echt naar te kijken dus vond dat wel toevallig
Ik ben echt zoooo benieuwd naar het geslacht Haha eens kijken wie gelijk heeft, of jullie allemaal of ik Nja na de geslachtsbepaling gaan we maar eens verder kijken naar de kaartjes enzo. Als het een meid blijkt te zijn dan zijn we er snel uit Haha... Ben erg benieuwd naar gelani's zwemfoto's. Ik vind dat altijd zo schattig die kleintjes in het zwembad. Verheug me er al helemaal op dat ik ook die dingetjes met onze kleine kan gaan doen. HEERLIJK!!!
Wonder ik heb er inderdaad over gedacht om die kaartjes zelf te maken, maar het vilt enzo is best duur en dan de tijd die erin gaat zitten dat je ze net zo goed kunt bestellen. Ik probeer nu echt een ander kaartje te vinden, maar ik vind het zo moeilijk!!!!
Goedemorgen meiden! Won; ik zal zo even op Gelani stemmen.. Zwemmen was goed bevallen dus, ben benieuwd naar een foto! Nik; ik vind het kaartje ook voor beide kunne hoor!! Leuk kaartje! Gefeliciteerd met je 16 weekjes!! Ik ga ff hapje eten, kom straks nog terug xx
Leuke foto Won! Filmpje was ook leuk . Hoelang heeft ie het volgehouden? Jaimy vind in bad hartstikke leuk maar heeft het naar 10 minuutjes wel gehad.. Jaimy is weer een stapje slimmer geworden, ze steekt nu de hele dag haar tong uit.. Maar ondertussen wel blijven brabbelen he ..
Jeej vandaag weer 16 weekjes Volgende week weten we dan eindelijk het geheimpje van ons kleintje LT: wat leuk dat Jaimy zo brabbeld en haar tong al bewust uitsteekt. Ow ik verheug me zo op al die kleine dingetjes, heerlijk!! Ga je vandaag nog iets speciaals met haar doen op je laatste vrije dag? Kijk je erg op tegen morgen? xxx
Ik wil niet aan morgen denken .. Niet echt plannen vandaag. Denk dat ik de hele dag me tong uit mag steken van der hahahaha. Wil vanavond wel een rustige avond met T. hebben, uitgebreid koken en een ontspannen badje.. Jij weer aan het werk? Spannend, nog een weekje !! xx
Hier inderdaad aan het werk, en heb er zoooo geen zin in Was vanacht al om 4 uur wakker en heb daarna bijna niets meer geslapen. Deze week ook nog eens een onwijs drukke week: Vanavond - Zwangerschapsfitness Morgen - Griepspuiten op het werk Woensdag - Hele dag een bruiloft Donderdag - Griepspuiten op het werk & 's avonds voor een box kijken Vrijdag - Bezoek Zaterdag - Verjaardag van een vriendin Zondag - Verjaardag van ons petekind Pfff ben al moe als ik het zo lees Haha