Wat leuk warboel! Hebben jullie ook al naam ideeën? Maar het wachten... Aaarrggg dat is moeilijk! Wij hebben een fantastische Duitse herder, hij is gigantisch, 50 kg. Hij is echt mijn maatje en heeft me zo ongelofelijk veel steun gegeven. Hij heeft helaas last van artrose, dus we kunnen geen uren meer wandelen maar 20 minuten gaat nog prima. En hier gaat het ook fantastisch samen, twee katten, hond en kippen. Wel lekker dat hij in het voorjaar komt, dat is met zindelijk maken erg fijn!
We willen een teefje en dachten aan Doutzen, ofzo. Lekker ironisch, aangezien het geen knapperts zijn. Ag en ja, dat zie je weer veel bij de grote ouwetjes helaas . Een gezellige beestenboel dus! Ik zie dat ook nog altijd zitten.
Nee joh, als iedereen een Jack Russel had was het geen saai wereldje hoor! Lekker blaffen en brommen naar elke hond en elke hond doet het dan ook terug, gezelliiiiig :')
Probeer eens Glucosamine Chondroitine van de Tuinen. Elke dag 3 capsules en na 3 maanden gaat het al een stuk beter
Bloedirritant hondenwereldje dan??? Een paar van die chihuaha's erbij en je heb een heel grom/kef-concert! Dolletjes.
Bedankt voor de tip! De tuinen is toch een natuurproducten winkel he? Als ik in de stad ben ga ik het halen, ik wil er alles aan doen om te zorgen dat hij minder last heeft. Hij krijgt ook iedere dag een halve prednoral, omdat hij anders jeuk krijgt. Dat is iets van het laatste half jaar, ouderdom komt met gebreken . Maar hij is mijn grote vriend en ik wil het hem op z'n oude dag graag makkelijker maken met z'n kwaaltjes.