Over een weekje of 10 komt deze kleine meid bij ons! Nu maar hopen dat onze poezedame van 1 goed door een deur kan met dit kleine humpie Ze hebben dezelfde vader (andere moeder) dus tis nog familie ook hahahaha
Wordt waarschijnlijk Chewie we houden van gekke namen en deze naam zei me zoontje van net 2 vlekkeloos haha
Wat een leukerd! Ik kan niet wachten tot ik op zoek mag naar een kitten; love cats! Is het nog een bepaald ras?
Dit is onze huidige dame van 13 maandjes ... papa main coon (terug te zien in haar dikke/zachte vacht en de oren) en mama htk.
leuk hoor! Knap diertje. Hier hielp een stekker feliway friends in het stopcontact bij de intro van een nieuwe kitten bij onze 4 jarige nadat zijn volle broertje was overleden. Succes!
Tnx voor de tip Onze DA gaf als tip een doekje in te smeren met de geur van onze 1 jarige dame en dit doekje (met geur) weer over het kitten te halen. Zodoende gaat het kitten al wat naar haarzelf ruiken
veel geuruitwisselen ook, gewoon door eerst de oudere te aaien, dan de kitten en dan weer de oudere etc. En proberen ze samen te laten eten, eten schept blijkbaar een band en met iets lekkers kun je ze dichter bij elkaar lokken. Komt vast goed!