Hier ook 2 halfbroers (brother from another mother). Omdat je oudere kat pas 1 is en de kleine nog echt een kitten gaat het wrs al snel goed. Hier was het precies zo qua leeftijdsverhouding. Niet te moeilijk over gedaan, direct bij elkaar en ik ben er een paar dagen bij gebleven om zo nodig in te grijpen (maar dit was niet nodig), de oudste vond het veel spannender dan de jongste. De jongste kon zich af en toe even 'terugtrekken' onder de bank. In 3 dagen was het vreemde er af (dat had de fokster al voorspeld en klopte precies). Een foto van de 2 heren nu: Geniet van de kleine.. met zijn tandjes... en nageltjes...
Wat een schatje ! Drie weken geleden hebben we ons poezekind in moeten laten slapen op 14 jarige leeftijd. Ik heb nu nog 2 oude beestjes over Een kater van 14 en een amerikaanse stafford van 13 die wil ik het niet aandoen zo een druk ding erbij,maar anders had ik ook weer een kitten genomen
Superleuk!!!❤️ Hier hielp het enorm om beide katten om en om te aaien met dezelfde hand. Zo krijgen ze wat van elkaars geurtje ofzoiets. En we hebben de ‘nieuwe’ kat in het reismandje in een kamertje gezet... van daaruit kon ze alles ontdekken (reismandje open haha). Dit was het kamertje waar ook de kattenbak stond Samen spelen werkt ook! Dus jij met een speeltje en met beie katten om en om of tegelijk als dat lukt. Goeie ervaringen opdoen samen.