Ik heb moeilijke voeten: niet van vorm o.i.d. maar open schoenen doen altijd zeer en ik loop mijn voeten altijd stuk in sandalen. Wie herkent dit en heeft sandalen gevonden die geen pijn doen? Nog een zomer met sneakers onder jurkjes vind ik eigenlijk niet zo leuk...
Herkenbaar... Alles wat er leuk uitziet loopt voor geen meter. Alles wat lekker loopt ziet er niet uit dus ik lees mee
Inlopen betekent bij mij meestal bloedende voeten dus klinkt nog niet heel aantrekkelijk, of viel t mee?
Er is bij mij geen bloed gevloeid, maar als je er gevoelig voor bent dan zou ik de gok niet wagen. Zijn niet hele goedkope sandalen en het zou zonde zijn als je voeten er wel kapot in gaan.
Ja, maar wel van rond, natuurlijk rubber. Ik heb er nooit last van gehad (en loop er gerust de hele dag op, incl wandeltochten op vakantie).
Hm rond en rubber klinkt wel veilig. Om even te muggenziften: zit er een soort naad op dat deel? Sorry heb echt drama voeten
Bedoel je dat je dan blaren krijgt tussen je tenen? Ik heb daar namelijk de perfecte oplossing voor ( ook bij dichte schoenen) koop blarenpleisters en plak die erin. Iedereen verklaard mij telkens voor gek en toch doet iedereen het daarna en vervolgens met hangende pootjes zeggen dat het toch geen gek idee is.
Unisa heeft mooie zomerschoenen en lopen als pantoffels. Al heb ik geen idee wat de collectie dit jaar is. Je zou eens bij van den assem langs moeten gaan (vast wel bekend gezien je naam). Zij kunnen je vast wel helpen.
Ik heb in ieder geval wat merken gezien die ik ga passen! De tip van de blarenpleisters klinkt ook goed. Al ben ik geen groot fan van die pleisters.
Probeer eens de compeed blaten stick, vele malen fijner dan de pleisters. Ik heb ook echt drama voeten (prinsessen voeten noemt mijn man het) totaal geen eelt of verhardingen en daardoor heel snel pijnlijk. Ik kan zelfs van badslippers blaren krijgen
Als je bijvoorbeeld blaren krijgt op je hiel, plak dan de pleister in de schoen, ipv de pleister te plakken op je hiel, gegarandeerd dat je sandalen/schoenen altijd fijn blijven zitten. Hier zit in bijna elke schoen met hak wel een blaren pleister.