Tefal Actifry

Discussie in 'De lounge' gestart door corina83, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wie heeft hem en is er tevreden over?
    Wordt de friet er ook lekker in?
    Ik wil hem zelf aanschaffen maar vindt hem zo duur, daarom twijfel ik nog.

2. Only me

Only me Niet meer actief

Hi meis,

Nee, het is een onding!!!! Je friet komt er niet als friet uit.... Echt soms droog en TE knapperig! Mijn mamma heeft hem, en het is de grootste miskoop ooit zegt ze. Wij vonden geen van allen de patat te eten ;)

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Toch zie je bij de testresultaten van de friet op die site weer lovende berichten er ook bij staan dat het wel knapperig is.

Nu ga ik helemaal twijfelen.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben de Tefal Actifry Family (groter dan de normale versie) en wij kunnen niet meer zonder. Wij gebruiken hem minimaal 1 keer per week en vaak meerdere dagen per week.
    Wij vinden de friet juist heerlijk uit de Actifry en frituren dan ook nooit meer (behalve kroketten). Ik maak ook vaak lekkere warme fruittoetjes uit de Actifry of een van de andere gerechten uit het kookboek dat wordt bijgeleverd. Zelf heb ik ook al een aantal dingen uitgeprobeerd.
    En over dat het zo lang duurt om frietjes te maken (32 minuten), als je gaat frituren moet de frituur ook nog opwarmen voor je kan gaan frituren dus zoveel langer duurt het nou ook weer niet. Ja, hij maakt herrie maar niet super extreem ofzo...
    Wij zijn super tevreden en zoals ik al eerder zei, wij kunnen niet meer zonder!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ja de family zat ik ook al naar te kijken.
    Ach de herrie maakt niet uit dat maakt een oven en afzuigkap ook.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Precies!

7. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben hem ook al een tijdje en ik vind ook de friet lekkerder uit de actifry dan uit de frituurpan. De frituurpan is bij ons helemaal de deur uit. Vond dat altijd zo'n onding met dat vieze vet er in.
    De actifry is makkelijk schoon maken, geen gesjouw met flessen of pakken vet, geen afvalvet.
    Tja het duurt misschien wat langer om de friet klaar te maken maar wat mijn voorganger ook al zegt, je moet een frietpan ook eerst opwarmen en dan nog friet bakken. Veel verschil in tijd zal er ook niet inzitten.
    Helemaal geurloos is het trouwens niet. Bij ons staat hij in de bijkeuken bij de wasmachine en zo. Maar zorg toch altijd wel dat mijn schone was weg is daar want anders kan ik weer opnieuw beginnen (maar ook dat heb je met een gewone frituur)

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wij hebben ook de familie en ik ben er lyrisch over.Ik wil nooit meer zonder.Patat echt heerlijk.aardappelpartjes met schil en al erin,,zalig.kipi n stukjes kruiden en erin zalig..en dat alles zxonder olie of boter..mmmjm

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nou ik heb meerdere malen bij een vriendin friet uit dat ding gegeten, en vind het dus helemaal niets.

Friet is juist lekker omdat die wat vettig is, en niet zo droog.
    misschien voor andere dingen wel een succes, maar geef mij maar een frietpan voor de friet.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Die test heb ik ook eens gezien.
    Ik zie alleen niet in wat het verschil is tussen friet uit de oven of die Actifry.

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Een vriendin van mij heeft hem en zij, haar man en hun dochter vinden het heerlijk; hun 2 zoons vinden het niks....

Zoals je hier leest lopen de meningen zeer uiteen. Ik zou jezelf eens uitnodigen om patat te eten bij iemand die hem heeft, zodat je kunt kijken wat je er zelf van vindt! :D

Deel Deze Pagina