Kleding schenken aan alleenstaande moeders omg. Eindhoven

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door heppiedepeppie, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hoi

Ik weet niet of ik het hier kan/ mag plaatsen omdat ik geen kleding wil verkopen....
    Ben zelf sinds 2 jaar een alleenstaande moeder met een geweldige jongen van bijna 3,5 jaar oud die ik alleen opvoed. Ik heb het geluk dat ik veel vrienden/ kennissen hebben waar ik kleding/schoenen van krijg voor Lucas. Lange tijd heb ik geprobeerd om zijn kleding weer door de verkopen om er zo nog wat aan te verdienen, aangezien ik het zelf ondanks dat ik bijna fulltime werk, niet breed heb. Maar hier ging zoveel tijd in zitten, dat ik besloten heb, de kleding liever door te geven aan iemand die hier echt bijgemaakt mee kan worden....alleenstaande mama's/ bijstandsmama's in de omgeving Eindhoven. Ik kan het wel opsturen naar de 'arme landen' maar ik weet dat er hier ook veel armoede is en daar steun ik dan liever aan!
    Lucas zit nu zelf in kledingmaat 98/104 broeken en 110 shirts. Ga binnenkort opruimen en hoop iemand blij te kunnen maken met jongens kleding vanaf maat 92. Het is wel allemaal gedragen, maar nog prima voor een tweede ronde (ik krijg zelf ook veel tweedehands). Heb ook schoenen e.d. Dus heb je een zoontje van 2,5-3 jaar oud, kom je uit de omgeving Eindhoven en zou ik je blij maken met kleding/ schoenen....dan stuur maar even een PB (snap dat niet iedereen dat hier graag openbaar zet)....

groetjes heppie

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Is er geen kledingbank of voedselbank? Daar kan je het ook naar toe brengen mocht het zo niet lukken of goed werken.

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Je kan eventueel naar kloffie en co. Zit in omgeving Eindhoven.
    Je kan dan de kleding inruilen en daar krijg je munten voor. Met die munten kun je zelf ook weer kleertjes uitzoeken.
    Heel leuk concept.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je kan je kleding ook doneren aan slimme boefjes. Zij hebben een programma die uitdeelt aan arme moeders voor of een laag bedrag, of helemaal gratis.

Ik ga me daar binnenkort ook bij aanmelden, omdat ik ook alleenstaand ben met zo goed als geen inkomen...
    (maar eerst even wachten tot de baby er is)

5. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb vorige week 8 zakken kleding naar de kledingbank in Eindhoven gebracht (zit op de Gestelsestraat). Ik weet van iemand dat ze daar heel erg blij zijn met kinderkleding..

Je kunt hier alleen terecht met alleen een verwijzing, dus mensen die wel geld te besteden hebben, maar willen profiteren van goedkope tweedehands kleding komen er niet eens in!

Als je bij Google zoekt op kledingbank Eindhoven dan kun je het wel vinden!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb hier idd ook kleren van ons en de kinderen naar toe gebracht. Ze waren er ontzettend blij mee!

7. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Mijn moeder werkt in een 'blijf van mijn lijf huis' in Eindhoven. Soms komen daar vrouwen met kinderen binnen die alleen nog de kleren hebben die ze aanhebben. Wellicht kunnen zij de kleren goed gebruiken. Zal ik t navragen?

8. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ja dat mag graag zelfs! @mammievansammie

Deel Deze Pagina