Wat staat er voor jullie op t programma deze zomer? Afgelopen mei zijn we al op vakantie geweest, maar in de bouwvak hebben mijn man en ik ook allebei 2 weken vakantie. Wij willen met Beer dan wat dagjes weg gaan, en hoop hier inspiratie op te doen! Wij hebben als opties: Zwemmen Kinderboerderij Dagje fietsen/speelveld/beestjes kijken Dierentuin (welke weten we nog niet) En jullie?
Onze plannen zijn: -veel zwemmen - linnaeushof - sprookjeswonderland -lekker veel bos en strand Ook hebben we nog kaartjes voor de Efteling, maar dat gaan we ws na de zomervakantie doen.
Hier nog niet echt plannen, we willen wel nog even weg... Een uitje die al wel is gepland is een dag naar Burgers Zoo Verder waarschijnlijk naar de kinderboerderij, zwembad en sprookjeshof.
Burgers zoo staat hier ook in de planning. Zwemmen Kinderboerderij Bij slecht weer indoor speeltuin / anders buiten. Fietsen Pannenkoeken eten Naar het bos En wij hebben de vlieg vakantie nog tegoed eind aug!
Onze plannen zijn ons huis afbouwen verder eigenlijk geen plannen, blijven beiden gewoon werken en ik ga misschien eens zwemmen ofzo...
Wij gaan met z'n 3en samen met mijn moeder, broertje en broer en zijn vrouw en kinderen een weekje naar de Ardennen. Hebben een huisje gehuurd waar we al eens eerder zijn geweest, en we hebben dan een heeeele grote tuin, gewoon gras, met achteraan een paar speeltoestellen. Verder niet veel van plan, misschien een keertje zwemmen of zo.