Hallo, Ik ben op zoek naar die Nutricia Nutrilon spuugdoekjes, die witte badstof met een blauw/wit geblokt randje erom. Wie kan mij hieraan helpen of weet waar ik deze kan kopen? Mijn dochter is heel gemakkelijk en heeft helemaal nergens een voorkeur voor, maar met dit doekje valt ze zoooo lekker in slaap en ik wil even een paar extra hebben voor de geval deze straks kapot is. Dan zou ze echt ontroostbaar zijn vrees ik. Wie kan mij helpen? Liefs de mama van Sophie Danique
Heb je Nutricia al gemaild? Ik was op zoek naar de drinkbeker, maar kon deze nergens in de winkel vinden. In een mailtje vroeg ik waar ze te koop waren. Hun antwoord was of ik mijn adresgegevens wilde mailen, dan stuurden ze er eentje op.
Oh dat kan ik inderdaad ook nog wel doen, maar ik heb voorlopig genoeg aanbiedingen. Ik had het ook nog even op Facebook gezet, en daar kreeg ik gelijk 2 doekjes aangeboden van kennissen uit de buurt. Maar bedankt voor het advies! En ook nog van iemand die hier had gereageerd, dus dan heb ik voorlopig genoeg