ik heb zo'n kaart die in de blijedoos zat 50% korting bij sunparks...en dan staat er bij surf naar Center Parcs.. dan krijg ik een kortingscode..maar weet niet of dit gewoon een algemene kortingscode is? Moet je maar ff kijken...anders kan ik de code altijd mailen...weet ook niet of het speciaal voor zwangere vrouwen is..
Via deze link krijg je ook 40% korting, heb je geen bon voor nodig: Center Parcs | Met Prénatal naar Center Parcs!
als je deze code gebruikt krijg je 50% korting SP1040 (sunpark) dit zijn de voorwaarden: Geldig voor de parken Limburgse Peel, Park Zandvoort, Kempense Meren (B), Oostduinkerke aan Zee (B), Ardennen (B), Park De Haan (B), Park Nordseeküste (D) en Park Eifel (D Geldig voor aankomsten in de periode 6 september 2010 t/m 27 juni 2011 excl. schoolvakanties en feestdagen Niet geldig voor aankomsten: - 28 januari op Park Nordseeküste - 28 februari t/m 7 maart alle parken - 11 maart voor weekendaankomsten op alle parken - 8 april t/m 29 april voor aankomsten op parken De Kempense Meren, Oostduinkerke aan Zee en Ardennen - 30 mei t/m 3 juni alle parken - 6 juni voor weekendaankomsten op alle parken voor alle villa types met uitzondering van de 2 persoons exclusive villas en de 10,-12,-16,- 20 persoons villas. Niet geldig voor reeds gemaakte boekingen. Niet geldig in combinatie met andere acties, kortingen of in geval van annulering.Genoemde prijzen zijn per villa. Het aanbod is exclusief servicekosten, verblijf- en milieuheffing, en overige heffingen. Geldig zolang de voorraad strekt. (Prijs)wijzigingen onder voorbehoud. Uiterste boekingsdatum: 14 maart 2011.